Vizibilitatea, îmbunătățirea pentru un magazin online alimentar. Cumpărarea produselor alimentare online a devenit din ce în ce mai populară în ultimii ani.
Lipsa constantă de timp, stilul de viață ocupat și comoditatea clienților. Aceștia sunt mult mai dornici să cumpere în mediul online.
Vă întrebați dacă are vreun rost să faceți optimizare SEO pentru industria alimentară?
Cum afectează vizibilitatea magazinelor alimentare din motorul de căutare?
Continuați să citiți articolul din acest blog pentru a afla răspunsurile la aceste întrebări!
Vizibilitatea sectorului de cumpărături online
În ultimii ani a existat o creștere meteorică a popularității cumpărăturilor online.
Multe persoane încă asociază cumpărarea produselor alimentare cu vizitarea unor centre comerciale.
Dacă urmăriți situația de pe piață, putem spune că tendința se schimbă rapid.
Industria alimentară este foarte atrăgătoare pentru comerțul electronic.
Digitalizarea nu se referă doar la a fi la modă, ci și la a face totul mai convenabil pentru consumatori.
Un număr tot mai mare de binecunoscute lanțuri de magazine alimentare își oferă produsele.
Atât în magazinele fizice, cât și online unde vizibilitatea este în creștere.
Acestea îndeplinesc cerințele societății și își modernizează continuu ofertele.
Tendințele industriei alimentare în anul 2020:
- accelerarea digitalizării;
- vânzări prin mai multe modalități;
- conectarea motivației de cumpărare la sănătate și natură;
- grija pentru mediul înconjurător.
Anul 2020 în industria alimentară va fi o perioadă a alimentelor sănătoase, cu o compoziție scurtă.
Consumatorii caută din ce în ce mai des produse care vor include diverse informații. De exemplu, despre beneficii pentru sănătate.
Îi vor ajuta să depășească toate bolile posibile. În anul în curs, ar fi trebuit să asistăm la lansarea și mai multor produse sub formă de magazin online bio.
Piața comerțului electronic din industria alimentară se extinde. Și datorită faptului că tot mai mulți oameni se grăbesc constant.
Aceștia conștientizează importanța consumului sănătos.
De asemenea, rezultă din interdicția de cumpărături de duminică introdusă în multe țări.
Nu trebuie trecute cu vederea nici așteptările crescânde ale clienților.
Cum creșteți vizibilitatea magazinului de produse alimentare?
1. SEO local
Atunci când faceți optimizare SEO pentru magazinele alimentare, e recomandat să vă concentrați pe SEO local.
După introducerea expresiei “magazine alimentare online”, motorul de căutare ne oferă cele mai frecvente rezultate.
Dacă selectați cuvinte cheie pentru afacerea dvs., acordați atenție așa-numitelor expresii long tail.
Acestea sunt mai specifice și descriu cu exactitate serviciile și oferta dvs.
Concentrarea pe aceste aspecte vă va permite să îmbunătățiți vizibilitatea magazinului dvs.
În acest mod, puteți și să îndepliniți cerințele tot mai ridicate ale clienților.
Mai mult, frazele long tail vă vor ajuta să ieșiți în evidență în raport cu concurența afișată în rezultate.
Astfel, și magazinului dvs. îi va crește vizibilitatea mult dorită.
Să presupunem că ați introdus orașul specific în care doriți să cumpărați produse.
Veți primi numai acele companii care livrează cu adevărat alimente într-o anumită zonă. Nu în celălalt capăt al lumii!
Link-uri externe din industrie și blog-uri
Administrați un magazin online de alimente? Ar trebui să luați în considerare cooperarea cu bloggeri celebri.
În special cu cei care creează conținut legat de un stil de viață sănătos.
Aceștia împărtășesc noi tendințe sau sfaturi cu cititorii și urmăritorii lor.
Obținerea de link-uri de calitate de pe alte website-uri este unul dintre cei mai relevanți factori de clasare.
Acestea pot afecta semnificativ poziția website-ului în rezultatele căutării Google.
Vizibilitatea se cultivă și pe social media
Administrați un fanpage în rețelele de social media. Vă permite să evocați un fel de activitate socială în jurul mărcii dvs. Este o oportunitate de a atrage utilizatori, de a-i informa despre ofertele sau concursurile dvs. speciale.
Diverse elemente grafice, jocuri de cuvinte sau cadouri pot încuraja în mod eficient utilizatorii să interacționeze.
Fie prin comentarii la textele dvs., fie distribuind profilul sau gustând conținutul acestuia.
O pagină de fani în social media influențează nu numai imaginea dvs. de marcă.
Din punct de vedere SEO este important să fiți activ pe platformele de socializare. De exemplu, Instagram, Facebook, Twitter sau YouTube.
Platformele permit obținerea de legături externe suplimentare.
Cooperarea cu influenceri pentru a spori vizibilitatea
Avem în prezent diverste profiluri de social media administrate de mămici active.
Pe de o parte doresc să se dedice îngrijirii copiilor, pe de altă parte nu vor să renunțe la job. Aceste pagini devin din ce în ce mai populare.
Același lucru este valabil și pentru persoanele care doresc să își urmeze hobby-urile. În același timp, duc un stil de viață foarte ocupat.
Cooperarea cu influenceri care publică un conținut strâns legat de stilul de viață este benefică.
Nu numai când vine vorba de finanțe, ci și dacă doriți să vă îmbunătățiți imaginea de brand.
Această formă de publicitate este deosebit de atrăgătoare datorită țintelor sale.
În general, influencerii au un grup devotat de fani ce au încredere în ei.
Astfel, consideră produsele sau serviciile recomandate de ei ca fiind valoroase și remarcabile.
Comercializarea prin intermediul influencerilor este un mod eficient și modern de publicitate a mărcii.
Cu siguranță, va atrage un număr tot mai mare de potențiali clienți.
UX design pentru website
Asigurați-vă că clienții ce sunt hotărâți să cumpere și să intre pe website pot naviga cu ușurință.
De asemenea, este important și să obțină ceea ce au nevoie.
Când vine vorba de optimizare SEO, produsele din oferta dvs. trebuie să fie divizate vizibil.
De exemplu, în categorii și subcategorii. Conținutul trebuie optimizat pentru cuvinte cheie cu cel mai mare volum de căutare.
Tabele cu liste de cumpărături, produse recomandate sau oferte speciale.
Toate acestea pot accelera semnificativ procesul de cumpărare în comerțul electronic.
Datorită lor, utilizatorii vor putea naviga gratuit pe website și selecta rapid produsele de interes.
Gândiți-vă că puteți permite comentarii ale clienților. Acestea afectează în mare măsură luarea deciziilor potențialilor clienți și inspiră încredere în brand.
Concluzie
O strategie de optimizare SEO implementată corect vă poate ajuta.
Aveți șansa să vă îmbunătățiți vizibilitatea magazinului dvs. online în rezultatele căutării.
Succesul potențial este influențat de mai mulți factori.
SEO local, administrarea unui profil pe rețelele de socializare sau obținerea de link-uri externe de calitate.
Cooperarea cu influenceri și proiectarea unui website funcțional și bine optimizat sunt alte idei eficente.
Magazinele alimentare online devin din ce în ce mai populare.
Merită să aveți grijă de un conținut unic care va face website-ul dvs. să iasă în evidență din mulțime.
Îmbunătățirea poziției website-ului dvs. în rezultatele căutării vă va permite să atrageți noi clienți.
Nu în ultimul rând, îi convingeți să rămână cu dvs. mai mult timp.
This Post Has 0 Comments