Titlul pe care îl dai postării pe un website (pagină, articol, produs, serviciu), este cel mai important element al secțiunii SEO on-page.
Nu doar că paginile care conţin cuvinte-cheie în titlu se clasează mai bine, dar timpul petrecut pentru a găsi un titlu grozav va face diferenţa între o rată de accesare moderată şi una grozavă.
Rezultatele organice ale motoarelor de căutare, clasează rezultatele în funcție de relevanță și autoritate. Un exemplu de titlu aveți mai jos.
De fapt, pe lângă fragmentul de text de dedesupt, este cam singurul lucru pe care utilizatorii pot să-l vadă în rezultatele organice – însemnând că titlurile paginii au o influenţă uriaşă asupra accesării sau neclasarii unui link.
Titluri și Descrieri Meta, importanța acestora
De asemenea, descrierea este aproape la fel de importantă. Titlul afișat în imaginea de mai sus, este de culoare albastră.
Rezultatul este din motorul de căutare Google. O companie care se ocupă de servicii SEO, vă poate ajuta să rezolvați eventualele probleme de optimizare SEO on-page.
Dacă observați, descrierea începe cu textul din titlu și continuă cu alte detalii despre pagina respectivă.
Ce ar trebui să știm despre titluri și descrieri meta! În primul rând trebuie să ne asigurăm că pe fiecare pagină, articol sau produs din website-ul nostru, există titluri și descrieri.
Acestea trebuie să conțină cuvinte-cheie relevante, astfel încât să apară în rezultatele organice de căutare. Acest lucru tentează utilizatorii să dea click pe rezultatul respectiv.
În mod normal, un titlu nu ar trebui să depășească 60 de caractere.
În cazul în care nu folosiți o unealtă SEO și depășiți numărul de caractere din titlu, motoarele de căutare vor tăia din titlu.
Există foarte multe website-uri care nu folosesc descrieri Meta. În cazuri de genul acesta, motoarele de căutare aleg automat un paragraf care are legătură cu expresia căutată de utilizator.
This Post Has 0 Comments