Bing este motorul de căutare creat de Microsoft și ca atare este unul dintre cele mai mari motoare de căutare. Algoritmul său este diferit de cel al lui Google, Yahoo și ale celorlalte motoare de căutare.
Bing, a fost cunoscut anterior sub numele de “Live Search”, Windows Live Search și MSN Search. Bing are capacitatea de a salva și partaja istoricul căutărilor vizitatorilor prin e-mail.
MSN Search a fost schimbat în Bing în 2009, de către CEO-ul Microsoft Steve Ballmer. Microsoft a făcut numeroase scheme de marketing pentru a promova motorul de căutare Bing și cota de piață dobândită de Bing în primele câteva luni de la lansare.
Au fost făcute diverse modificări în motorul de căutare Bing, cum ar fi listarea sugestiilor de căutare care a fost adaptată pentru a ajuta vizitatorii în căutările lor. Căutările se efectuează în timp real, bazându-se pe tehnologia semantică actualizată de la Powerset, pe care Microsoft a obținut-o în 2008.
Bing acum împărtășește și salvează istoricul căutărilor vizitatorilor prin e-mail, Facebook și Windows Live SkyDrive. Microsoft a anunțat o înțelegere viitoare cu Yahoo!, în care Bing ar fi la putere pentru Yahoo!.
Această afacere va avea ca rezultat căutări mai inovatoare și o valoare mai bună pentru agențiile de publicitate online. Yahoo! va continua să primească 88% din veniturile obținute din toate vânzările de anunțuri de pe site-ul Yahoo! pentru următorii cinci ani. Yahoo va vinde și anunțuri pe site-urile Microsoft.