Skip to content
Strategii de conținut, 5 detalii din marketing digital care trebuie urmărite

Strategii de conținut, 5 detalii din marketing digital care trebuie urmărite

Strategii de conținut, 5 detalii din marketing digital care trebuie urmărite. 2020 va fi anul inovației datelor și a comerțului electronic prin aplicații.

Iată cele cinci evoluții care vor contura zona de marketing de conținut în 2020. De la noi platforme până la modul fundamental în care oamenii vor găsi și consuma conținut.

”Revoluția vocii” este încă la început de drum printre alte strategii de conținut

Până la final de 2020, 30% din toate căutările vor fi efectuate folosind dispozitive fără ecrane.

În 2024, piața globală de comenzi vocale ar putea valora 30 de miliarde de dolari. Acest lucru ridică o serie de întrebări importante pentru marketeri.

Cum socotim schimbarea modului în care utilizatorii consumă și se angajează cu conținut vocal? Cum vom clasifica un conținut vocal?

Vor exista oportunități pentru optimizare SEO în vizibilitatea și implicarea conținutului audio? Ei bine, pentru început:

  • acordați o atenție deosebită modului în care vă structurați conținutul. Începând cu 2020, nu vizați doar statutul de fragment bogat pe SERP. Obiectivul dvs. este să fiți rezultatul căutat de asistenții vocali;
  • regândiți cum măsurați succesul conținutului dvs. web. Click-urile pe website-ul dvs. contează mai puțin în ”vârsta vocii”.

20% din căutările mobile sunt acum bazate pe voce și 40% dintre adulți folosesc căutarea vocală zilnic.

Drept urmare, cele mai puternice mărci se concentrează mai puțin pe cuvinte cheie. În schimb, creează conținut pe un ton mai natural, conversațional.

Printre alte strategii de conținut se află și concentrarea pe intenția utilizatorului.

Publicul dvs. ar trebui să vă ofere date despre cât de profund să investiți din perspectiva conținutului.

Adaptarea rapidă a acestor instrumente și dispozitive sugerează că vocea va continua să crească.

Descoperiți, discutați, faceți cumpărături

Videoclipul continuă să crească în 2020. Căutați NTWRK, o aplicație pentru website și iPhone care combină video cu comerțul electronic.

Oferiți fanilor primele abordări ale brandului lor preferat. Ghidată de experiență, oferă episoade digitale live și posibilitatea de a cumpăra.

În zona de chat și de produse se află Kik. Aplicația de mesagerie instantanee se află printre cele mai populare 10 aplicații în rândul adolescenților.

70% dintre utilizatori au între 13 și 24 de ani, o treime dintre aceștia folosind Kik.

Pot trimite mesaje atât prietenilor, cât și brandurilor. Mărcile au roboți în Kik, iar utilizatorii sunt încurajați să discute direct cu ei.

Astfel, consumă conținut pentru a câștiga o criptomonedă numită Kin. Există chestionare și jocuri interactive.

Astfel de activități sunt tot mai des întâlnite în seria de strategii de conținut.

Mărcile pot oferi utilizatorilor GIF-uri care stimulează conștientizarea brandului și sentimentul online.

E-mail-ul va deveni un canal de performanță de top

Comercianții experimentați știu că percepția e-mail-ului drept un canal învechit nu este meritată.

E-mail-ul este, de fapt, un canal performant. Oferă marcilor posibilitatea de a interacționa cu publicul și de a măsura succesul, instantaneu.

Din 2020 conținutul personalizat de e-mail se va stabili ca o normă mai degrabă decât ca o recomandare.

Consumatorii solicită de ceva timp un conținut relevant pentru nevoile lor.

Anul acesta vom vedea o toleranță extrem de scăzută pentru comercializarea în masă. Aici sunt incluse e-mail-urile spam, cu alte cuvinte.

O evoluție semnificativă de care trebuie să țineți cont este cea a e-mail-ului predictiv. Un amănunt uriaș pentru mărcile de magazine online.

Acestea vor putea folosi funcții automate pentru a prezice conținutul cel mai interesant pentru destinatarii specifici.

Analiza predictivă va permite colectarea datelor clienților pentru analize ulterioare. De asemenea, va stratifica istoricul achizițiilor.

Ajută mărcile să știe ce produse sunt cumpărate cel mai des și cât de des au loc vizitele în magazin.

Mărcile vor ști ce și când să trimită clienților prin e-mail pentru a menține o relație bună cu aceștia.

Google va înțelege mai bine intenția de căutare

Google a căutat mult timp să înțeleagă mai bine ce caută utilizatorii. În ultimii ani, proliferarea de fragmente bogate în SERP-uri a ajutat.

Gândiți-vă la căsuțele de răspuns concis care abordează întrebări scurte, bazate pe definiții.

2020 ar putea fi anul unuia din cele mai mari salturi înainte din istoria căutării.

Cu BERT, Google se concentrează asupra naturii tot mai conversaționale a căutării și a conținutului.

Drept urmare, zonele de conținut și optimizare SEO vor deveni mai apropiate. Intenția utilizatorului devine cel mai important factor de clasare.

Backlink-urile și alte tehnicități SEO vor putea să împingă website-urile până aici.

În schimb, redactorii și strategii de conținut vor face diferența dintre top-ranking și abia vizibilă. Așteptați-vă ca un conținut de nișă să se bucure de cele mai mari câștiguri.

Date de la vârful degetului: inovația biometrică

Datele biometrice, aproapte toate informațiile de identificare, încep să aibă un impact în marketing digital.

Toate acestea, prin mesageria direcționată în timp real, alimentată de profilarea clienților. Aceasta are capacitatea de a afișa sau de a furniza conținut specific în anumite locuri și ore.

Panourile electronice conectate cu astfel de sisteme afișează mesaje personalizate. Acestea interacționează cu  persoanele care stau în fața lor.

Alte sisteme pot fi, de asemenea, utilizate pentru a identifica un public țintă. Mai apoi, sunt livrate mesaje spre smartphone-uri sau alte dispozitive personale.

Obstacolele sunt sub forma unor reglementări inconsecvente ori costuri ridicate de implementare.

Nu trebuie neglijate nici îngrijorările venite din partea unor consumatori. Aspectele de confidențialitate și securitate cibernetică ocupă un loc important în zilele noastre.

Aceste tehnologii și strategii de marketing vor trece de la elementele științifice la realitatea de zi cu zi.

Informația-cheie: construiți-vă echipa pentru strategii de conținut eficiente

Există un fir comun care trece prin aceste tendințe, predicții și evoluții. În esență, aceste strategii de conținut nu pot exista în mod izolat.

Nevoia de cooperare între departamente, de colaborare și de gândire unitară este mai acută ca niciodată.

Nu împărtășiți informații pentru a dezvolta strategii de conținut mai bune de acces pe piață? Atunci, cel mai probabil este momentul să vă regrupați și să nu lăsați ca 2020 să vă lase în urmă.

Gândiți-vă la convergența din ce în ce mai importantă a UX, conținut, SEO ori PPC.

Luați în considerare întreaga experiență a utilizatorului. De la back-end CRM la mesageria personalizată.

Mai presus de toate, căutați un specialist SEO de care aveți nevoie pentru a completa orice lacune de cunoștințe.

Dezvoltați strategii de conținut cuprinzătoare pentru 2020 și nu numai.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top