Strategia SEO câștigătoare pentru un buget redus. Cei 12 pași de urmat, dacă lucrați cu un buget SEO mic pentru clientul dvs., spre succes.
Cheia pentru a construi strategia SEO câștigătoare, atunci când ai fonduri reduse, este învățarea de a prioritiza.
Citiți mai jos cele mai bune 12 modalități prin care puteți prioritiza, structura și derula campanii SEO.
1. Identificați cum vă limitează bugetul strategia SEO
Acesta este un prim pas crucial. Un buget mic înseamnă adesea că trebuie să faceți compromisuri în anumite domenii.
Indiferent dacă lucrați intern, într-o agenție sau ca freelancer, bugetele mici înseamnă:
Lipsa de timp
Clientul dvs. are un buget de marketing mic? Atunci sunteți, probabil, foarte limitat în cât timp vă puteți dedica pentru SEO, în fiecare lună.
Dacă lucrați pentru un brand cu un buget mic, atunci timpul dvs. este probabil distribuit și spre alte domenii.
Un buget mic înseamnă că nu vi se oferă suficient timp pentru a face toate lucrările pe care le doriți.
Mai puține resurse
Dacă lucrați cu un buget SEO mic, s-ar putea să nu aveți acces la toate instrumentele de lux necesare.
Următoarele trackere de cuvinte cheie, identificatori de backlink și analizatoare de fișiere pot fi destul de costisitoare.
Dacă lucrați pentru o agenție, este posibil să aveți acces la acestea.
Articole recomandate astăzi!
- Optimizarea SEO, mituri SEO și impactul lor asupra clasamentelor organice
- Design digital, ce este și de ce este imporant
- Analiza datelor, importanță, oportunități și perspective
- E-mail marketing, 5 sfaturi practice pentru marketing digital
- Securitate online, zone care pot avea un impact asupra eforturilor SEO
- Cuvinte cheie – cum să le alegi corect pentru optimizare SEO
- Google News beneficiază de un nou instrument dedicat editorilor
Cunoştinţe
Dacă aveți un buget SEO limitat, este posibil să nu dispuneți de o serie de experți SEO la îndemână.
Acest lucru poate lăsa lacune grave în cunoștințe. Acestea ar putea să vă împiedice eforturile din strategia SEO.
Bani pentru active
Lipsa de bani înseamnă adesea că nu aveți bugetul pentru muncă în afara cunoștințelor dvs.
Dacă doriți să planificați o campanie de informare s-ar putea să vă simțiți blocați de costul creării de active.
De exemplu, ați putea apela la un designer, un producător de media sau un manager de conținut. Aceștia ar fi esențiali pentru a scoate ideea la suprafață.
Identificarea bugetului de optimizare SEO reprezintă traducerea în termeni de resurse și cunoștințe.
Astfel, aveți o idee despre ceea ce ar trebui să prioritizați. Vă ajută, de asemenea, să nu mai rătăciți pe căi care nu vor da rezultate.
2. Completați aceste goluri
Dacă știți bugetul dvs., înseamnă că nu vă puteți permite cele mai bune instrumente sau audit SEO.
De aceea aveți nevoie alternative ieftine sau gratuite pentru strategia SEO.
Există modalități de a urmări rank-ul, de a identifica backlink-urile cu servicii de link building și de a analiza fișiere fără a cheltui o avere.
Opțiunile sunt mai puțin strălucitoare și necesită mai multă muncă manuală. Este posibil să fii nevoit să vorbești cu clientul tău.
Limitările unui angajament atât de mic față de SEO necesită o posibilă creștere.
Unii șefi nu știu, de asemenea, cât timp durează să analizezi și să implementezi strategia SEO. Dacă folosiți o platformă WordPress, ar trebui să citiți despre SEO WordPress.
Există posibilitatea de a nu putea crește timpul alocat pentru SEO. În acest caz, va trebui o concentrare maximă în timpul de care dispuneți. Consultați punctul 5 pentru mai multe sfaturi în acest sens.
Dacă întâmpini o lacună de cunoștințe care te reține, trebuie să știi care sunt zonele tale mai slabe.
Poate că ești un redactor excelent și simți că PR-ul digital este pentru tine.
Cu toate acestea, partea tehnică din strategia SEO îți dă bătăi de cap. Aceasta poate fi oportunitatea dvs. de a vă dezvolta abilitățile.
3. Evaluează-ți punctele forte din strategia SEO
S-ar putea să simți că ești în dezavantaj din cauza lipsei de buget. Întrebarea este, ce faci bine până acum?
S-ar putea să ai acces la o echipă de dezvoltare excelentă sau să fii un PR înnăscut.
Asigurați-vă că păstrați un element al lucrării care vă vine cu ușurință în plan.
În felul acesta veți ști că vi se oferă un anumit succes pentru eforturile depuse.
Brand-ul dvs. ar putea fi cunoscut deja în industria dvs. sau în zona locală.
Puteți valorifica această faimă pentru a crea backlink-uri sau pentru a obține recenzii.
Folosește punctele tari ale brandului și avantajele tale în strategia SEO.
Începeți să analizați ce aveți la dispoziție. Verificați cunoștințele, abilitățile și resursele la care puteți avea acces.
Acest lucru vă va ajuta în prioritizarea activităților.
De exemplu, dacă sunteți limitat la resurse, dar aveți o relație bună cu afacerile locale, contactați-le. Pot fi câteva oferte pe care să le folosiți în propriul avantaj.
Poate vă puteți asocia cu echipe sportive locale sau școli. Astfel, realizați legături din aceste domenii.
O altă companie locală sau agenție poate schimba abilitățile proiectantului cu sfaturile dvs. SEO. Merită să explorați sprijinul pe care îl puteți obține în afara propriei echipe.
4. Stabiliți așteptări
Cheia unei strategii SEO de succes, atunci când se lucrează cu bugete mici, este stabilirea așteptărilor.
Șeful sau clientul tău pot avea viziuni înalte despre ceea ce SEO poate să realizeze. S-ar putea să fie complet nerealiste.
Faceți-vă o idee despre traficul organic de pe website-ul dvs. De acolo puteți utiliza un model predictiv pentru a estima o creștere a acestuia.
S-ar putea să fiți presați să creșteți clasamentele sau să dublați traficul organic. Important este să fiți conștienți dacă se poate așa ceva.
De asemenea, trebuie discutat despre tipurile de activități pe care le poți desfășura cu bugetul tău.
Elaborarea campaniilor de informare și reproiectarea structurii website-ului ar putea fi nefezabile acum.
Asta nu înseamnă că nu puteți începe să gândiți acea lucrare, în viitor.
5. Începeți de jos
Există mai mulți factori în dezvoltarea unei strategii organice performante. Este necesar de știut unde îți poți concentra eforturile pentru a obține cea mai mare creștere.
Este posibil să fie necesar să analizați care este produsul, serviciul sau conținutul dvs.
Prioritizează paginile sau obiectivele care sunt cele mai importante.
Veți putea obține mai multe pentru acele câteva pagini. Nu încercați să vă risipiți bugetul limitat pe întregul wensite-ul.
Dacă vreți să beneficiați de traficul local, atunci optimizați Google My Business. Poate sunt necesare câteva mici modificări.
Încercați să clasificați în termeni locali, concurența fiind mai limitată. Astfel, efortul și resursele dvs. s-ar putea cheltui mult mai bine
6. Remediază mai întâi problemele
Munca ta poate fi inutilă dacă website-ul este fundamental defectuos.
Nu aveți bani de aruncat pentru optimizare dacă acesta suferă de probleme tehnice.
Același aspect, și când aveți multre backlink-uri cu text ancoră pentru servicii pe care nu le mai oferiți.
Un audit complet, deși consumă timp, poate dezvălui probleme pe care nu le-ai știut niciodată. Poate părea o utilizare indulgentă a bugetului.
Însă, vă va pune într-o poziție mult mai puternică pentru a forma o strategie SEO corectă.
Analizați starea website-ului dvs.
Făceți-vă o idee despre ce zone ale website-ului vă pot reține. Astfel, puteți pune accent pe primele etape din strategia SEO.
Rețineți că motivul pentru care aceste probleme nu au fost rezolvate până acum s-ar putea datora bugetului limitat.
Poate că nu sunt destui bani disponibili pentru a aduce înapoi dezvoltatorul care a realizat wesite-ul.
Acest aspect poate complica situația, dar asta nu înseamnă că strategia SEO este condamnată.
E posibil să fie nevoie să vă concentrați și mai mult asupra compensării deficiențelor website-ului. În același timp, încercați să remediați ce puteți.
7. Prioritizarea rezultatelor
S-ar putea să nu faceți progrese optimizând expresiile principale pe o piață aglomerată.
Poate fi tentant să analizezi modul în care să conduci cel mai rapid traficul. De exemplu, să te duci pe o strategie de cuvinte cheie cu bătaie lungă.
Cu toate acestea, s-ar putea să nu fie cea mai bună utilizare a bugetului dacă nu creează conversii.
Acest lucru revine la punctul patru, stabilind corect așteptările.
Conversiile reprezintă una dintre valorile dvs. cheie pentru obținerea succesului. Este posibil ca o strategie de cuvinte cheie pe termen lung, izolată, să nu fie cea mai bună idee.
Cu toate acestea, dacă obiectivul este de a crește vizibilitatea sau traficul organic, numai atunci poate fi mai adecvat.
Strategia SEO trebuie să se concentreze pe ceea ce va îndeplini obiectivele campaniei. Căutați oportunități care vor genera cel mai bun ROI.
8. Gândiți “în afara cutiei” pentru strategia SEO optimă
Cu un buget limitat într-o industrie aglomerată, trebui să aveți imaginație în modul în care vă cheltuiți resursele.
Este posibil ca rezultatele organice standard Google să nu fie cel mai bun punct de plecare. Acest lucru sună foarte contra-intuitiv.
În funcție de obiectivele SEO, te poți uita mai bine la un alt mod de a crește traficul organic.
Dacă produsul este foarte vizual, atunci luați în considerare concentrarea pe clasificarea imaginilor. Aceasta ar putea transfera traficul către website mai ușor.
9. Ignorați cele mai bune practici din strategia SEO
Ceva ce este adesea o pierdere de timp se referă la aplicarea „celor mai bune practici”.
Rezultatele din audit, efectuate de profesioniști SEO mai puțin experimentați pot evidenția probleme.
De exemplu, harta XML despre care nu se face referire în robots.txt. Titluri de pagini care depășesc 60 de caractere sunt un alt exemplu în acest sens.
Vă aflați într-o poziție în care trebuie să fiți foarte atenți cu privire la locul în care vă concentrați eforturile.
În acest caz, încercând să bifați toate casetele „cele mai bune practici”, probabil că vă pierdeți timpul.
Adesea, acestea vor face puțin pentru strategia SEO. În cel mai rău caz, pot fi în detrimentul muncii tale. Motivul? Îți fură atenția de la activitatea generatoare de rezultate.
Tot ceea ce includeți în strategia SEO trebuie să aibă un obiectiv clar care vizează realizarea rentabilității dorite.
Strategia ta nu se referă la bifarea unor căsuțe. Este vorba despre îndeplinirea unor rezultate. Toată activitatea dvs. trebuie să reflecte asta.
10. Învățați de la concurență pentru strategia SEO
O modalitate bună de a economisi timp și resurse este să analizezi ceea ce fac deja concurenții. Aflați de unde își primesc backlink-urile.
Vedeți dacă vreunul dintre aceste website-uri merită abordate pentru link-urile proprii.
Înțelegeți modul în care copia lor o subordonează pe a dvs. Folosiți aceste cunoștințe pentru a vă îmbunătăți strategia SEO.
Vedeți cine are fragmentul pe care îl doriți și îmbunătățiți-vă copia. Astfel, aceasta va fi structurată în mod similar. Asigurați-vă că răspunde mai bine la întrebarea căutătorilor.
Însă, doar pentru că un alt website face ceva nu înseamnă că și website-ul dvs. ar trebui să o facă. Algoritmii de căutare sunt complicați.
Pot exista multe motive pentru care o pagină slab optimizată poate să se plaseze deasupra voastră.
Nu copiați orbește ceea ce vedeți la alții. Asigurați-vă că modificările se potrivesc cu ceea ce știți despre algoritmi.
De asemenea, este crucial să nu vă uitați prea departe de industria dvs., pentru inspirație. Aceia nu sunt concurenții tăi.
11. Folosiți-vă colegii în strategia SEO
Un alt factor pentru a dezvolta strategia SEO câștigătoare cu un buget mic este împrumutarea resurselor din alte locuri.
Acest lucru poate fi realizat în mai multe moduri:
Educați-vă colegii astfel încât să funcționeze într-un mod SEO.
Dacă echipa de dezvoltare înțelege implicațiile modificărilor de codare ale acestora, pot lucra la SEO tehnic.
Vorbiți cu un specialist PPC despre direcționarea publicului lor către căutările de termeni de marcă. Astfel, acestea nu vor canibaliza traficul organic.
Folosiți datele lor.
Alte echipe interne și agenții externe vor avea propria lor resursă de date. Astfel, pot fi utile în informarea strategiei dumneavoastră.
Asigurați-vă că faceți legătura cu echipa media plătită pentru a afla ce termeni de căutare se convertesc pentru ei.
Solicitați ajutorul lor.
Timpul și abilitățile sunt limitate în echipa ta SEO? În acest caz, fii creativ și solicită ajutor de la alți membri ai echipei tale care au cunoștințe de promovare Web.
Este posibil să aveți deja resursele potrivite la dispoziție, dar nu în cadrul echipei directe.
12. Îmbunătățirea conținutului existent înainte de a scrie altul nou
O ultimă sugestie pentru a profita la maxim de bugetul limitat. Atunci când creați strategia SEO câștigătoare, îmbunătățiți conținutul pe care îl aveți deja.
Ce puteți optimiza pe website-ul dvs.? Gândiți-vă la videoclipuri, imagini și fișiere audio.
Analizați schemele de markup disponibile pentru conținutul dvs. Acest lucru vă poate ajuta în prezentarea în SERP.
Astfel, puteți câștiga mai multă vizibilitate fără a fi necesar să cheltuiți bani pentru conținut nou.
Uitați-vă la copia de pe website-ul dvs. care se clasează pe paginile doi sau trei. Vedeți dacă există modificări care pot fi făcute pentru a obține o clasare pe prima pagină.
Trebuie să vă asigurați că activele pe care le aveți deja lucrează din greu pentru dvs.
This Post Has 0 Comments