Serviciile SEO și educarea clienților. Am descoperit că majoritatea clienților mei știu ceva despre serviciile SEO, dar nu sunt siguri cum să aplice aceste cunoștințe.
Predarea serviciilor SEO clienților ar trebui să facă parte din serviciile de management al clienților pe care le oferiți în timpul prezentărilor de vânzări și optimizare SEO.
Serviciile SEO sunt un subiect larg care acoperă mult teren. Provocarea constă în cum să explici serviciile SEO. Să comunici toate modalitățile prin care poți îmbunătăți serviciile SEO în condiții pe care clienții le pot înțelege astfel încât să nu pară mai mult decât o limbă străină.
Am descoperit că, clienții mei au o mai bună înțelegere a valorii SEO atunci când îi pot ajuta să înțeleagă semnificația acesteia în planurile de digital marketing de astăzi și să le vorbesc despre asta fără să fiu prea tehnic cu termenii.
Am găsit câteva modalități eficiente de a crea serviciile SEO și cu ajutorul lor, dezvolt un plan SEO personalizat, conceput pentru succes.
Punctele partajate mai jos vă vor ajuta să transmiteți o mulțime de informații cruciale clienților.
De ce serviciile SEO sunt necesare pentru afacerea ta?
Când vorbim clienților noi despre serviiile SEO și demonstrăm cum să arătăm valoarea SEO, ține-ți minte trei lucruri:
- Explicați SEO utilizând o limbă cu care sunt familiarizați
- Demonstrați că SEO este încă relevant astăzi
- Explicați valoarea SEO în cel mai simplu mod posibil.
Atunci când fac cunoștință cu clienții mei, îmi place să încep prin a explica faptul că SEO este un instrument vital pentru succes. Ca punct de pornire către o conversație mai eficientă este indicat să arătăm despre valoarea SEO.
Clienții nu se grăbesc să îmbrățișeze SEO, decât dacă înțeleg pe deplin un lucru simplu – online este noul offline. Practic, fiecare afacere este acum prezentă online și oamenii obișnuiesc să facă tot online.
Clienții ar trebui să se concentreze pe SEO, deoarece oamenii merg pe Google pentru a explora aproape totul. De la simptome medicale la restaurante noi. Acest lucru subliniază faptul că online este noul offline.
Căutarea organiсă este sursa principală a traficului către majoritatea website-urilor.
Vizibilitatea dvs. online depinde foarte mult de cât de mare sunteți pe Google.
Dacă decideți că doriți să mergeți la cină într-un restaurant italian frumos în această seară, veți căuta online și veți găsi restaurante din zona dvs. în Google Maps. Aruncați o privire la imagini, meniu și citiți recenziile.
Puncte importante la care trebuie să faceți referire atunci când explicați serviciile SEO
- Căutarea organică este sursa principală de trafic web
- Serviciile SEO creează încredere în produsele și compania dvs.
- SEO îmbunătățește ciclul de cumpărare, deoarece îți pune afacerea la îndemâna publicului.
Deși majoritatea clienților știu ce înseamnă SEO, de obicei nu sunt la fel de familiari cu termenii înrudiți.
Încerc să le evaluez cât mai repede baza de cunoștințe despre serviciile SEO. Așa pot ajuta la completarea lacunelor lor în cunoaștere.
De ce să educăm clienții despre serviciile SEO?
Furnizarea serviciilor SEO nu înseamnă doar obținerea de rezultate, dar este o mare parte din aceasta.
Societatea noastră este mai pricepută din punct de vedere tehnologic decât era înainte.
Este important să oferim clienților noștri credit pentru ceea ce știu și să-i educăm pe factorii „din culise” care lucrează cu SEO.
SEO este un instrument valoros și atunci când putem ajuta clienții noștri să înțeleagă mai bine cum funcționează, ei pot vedea mai ușor valoarea sa.
Credibilitatea noastră și traiul nostru ca specialist SEO depind de capacitatea noastră de a explica și de a demonstra valoarea serviciilor SEO.
Oferind educației clienților, oferim și o gândire mai profundă
Aptitudinile SEO sunt importante, dar nu treceți cu vederea importanța asigurării clienților dvs. că aveți valoare ca specialist.
Asta îi poate ajuta să își ducă afacerile de la bun la mare. Clienții dvs. nu vor fi mulțumiți de faptul că le trimiteți linkuri doar pe bloguri de marketing, videoclipuri sau e-mailuri informaționale.
Necesită timp, muncă și energie pentru a educa clienții, dar abilitățile dvs. de management al clienților vor fi în cele din urmă remunerate.
Pe măsură ce petreci mai mult timp cu clienții tăi, ei vor învăța ceva mai mult de la tine de fiecare dată despre SEO.
Asta le va consolida încrederea în tine în calitate de specialist SEO. Va crea o încredere reciprocă mai puternică între dvs. și client.
Deși sunteți specialist SEO, nu uitați că ei sunt experți în afacerile lor. Introducerea lor în timpul colaborărilor este o componentă vitală a succesului final în campaniile SEO.
1. Clarificați obiectivele și așteptările
Mă asigur că obiectivele și fluxul de lucru sunt clare, astfel încât raportul se leagă de livrările lunare.
Acestea sunt detaliile care dovedesc cât de greu muncești în culise pentru clienții tăi.
2. Prezintă rapoarte
Pe parcursul planificării și îmbunătățirii rezultatelor SEO, clienții vor afla că trece mult mai mult timp decât credeau ei probabil.
Pentru a-i ajuta să realizeze acest lucru, împărtășesc întotdeauna rapoarte ca cele menționate mai jos:
- Raportarea în apeluri
- E-mailuri
- Rapoarte SEO
3. Faceți serviciile SEO ușor de înțeles pentru clienții dvs.
În timp ce îmi educ clienții cât mai bine pot, când mă întâlnesc cu aceștia, completez învățăturile mele cu blogul de pe website-ul meu.
Se corelează cu diferite aspecte ale serviciilor SEO ca resurse. Asta doar dacă sunt interesați să înțeleagă mai multe despre un anumit aspect al SEO.
Cu timpul, ei vor veni să se bazeze pe site-ul meu pentru cele mai noi informații din SEO.
Este o modalitate excelentă de a vă reutiliza conținutul. Probabil chiar o vor împărtăși și cu alții, ceea ce vă va ajuta să vă extindeți afacerea.
Fiecare client se află într-un loc diferit în a înțelege nevoile sale de marketing digital. Așa că încerc să răspund predării la nivelul lor de înțelegere.
Procesul meu de educare a clienților implică unul sau mai mulți dintre următorii pași:
- Aflați cât știe clientul despre SEO și internet
- Determinați stilul lor de învățare
- Dezvăluiți sensul “ce este SEO” și ceea ce face
- Alegeți o analogie care are sens pentru ei.
4. Clarifică nivelul de înțelegere al clientului tău
Când am discuții cu clienții, fac contact vizual cu aceștia. Dacă încep să se uite nedumeriți când menționez lucruri precum motoarele de căutare și backlink-urile, mă ajută să aleg semnale.
Dacă trebuie să explic unii dintre termenii tehnici sau dacă pot oferi o definiție simplă. Așa știu dacă să merg mai departe.
5. Înțelegeți și alegeți un stil de învățare ideal pentru clientul dvs.
Știu că există trei stiluri principale de învățare – verbal, vizual și fizic.
Utilizarea unuia sau mai multor din aceste stiluri ajută la conducerea anumitor puncte.
Știu că unii dintre clienții mei se descurcă bine când avem discuții în persoană, sau la telefon.
Alți clienți au nevoie de ajutorul unui grafic, diagrame sau unui desen simplu.
Studenții fizici au nevoie de mine pentru a demonstra conceptual. Cel mai bun mod de a face acest lucru este oferindu-le o analogie sau arătându-le un exemplu pe computer.
Clienții care sunt noi în tehnologie ar putea avea nevoie să înțeleagă ce sunt serviciile SEO.
Îmi place să încep prin a explica că este acronimul, optimizarea motoarelor de căutare.
De asemenea, explic ce înseamnă optimizarea și cum ajută la clasarea site-urilor pe o pagină pe un motor de căutare.
Cum autoritatea oferă motorului de căutare un mod de a-și clasifica importanța.
6. Folosiți analogii pentru a face relaționarea SEO
În cele din urmă, o analogie este întotdeauna un instrument de învățare excelent, deoarece oferă clienților mei o modalitate de a compara un concept provocator.
În cursul discuției, de obicei mă apuc de un comentariu pe care l-au făcut.
Dacă au menționat că au întârziat pentru că au fost nevoiți să se întâlnească cu agentul de asigurări – îi prezint un exemplu folosind același context în care pot arăta cum un agent de asigurări poate utiliza serviciile SEO pentru a obține un nivel înalt pe o pagină web.
Agentul său de asigurări are un website. Cel mai probabil agentul are un blog și câteva mărturii.
Cu cât agentul are mai mult conținut, cu atât site-ul este mai mare. Clasarea mai mare va însemna că site-ul agentului profită de titluri, descrieri de produse și rezumate.
Va avea fotografii și videoclipuri și se va lega la alte pagini.
Deoarece agentul caută afaceri locale, el sau ea vor viza clienții pe o anumită rază a biroului.
Agentul poate avea, de asemenea, un public țintă al persoanelor căsătorite care sunt proprietari de case, așa că este important pentru ei să facă publicitate în locuri care vor atrage acea piață, mai degrabă decât în locații online care atrag mileniali.
Sfat suplimentar
De multe ori petrec ceva timp pe site-urile clienților mei înainte de o întâlnire programată.
Asta îmi oferă oportunități suplimentare de a aplica unele concepte pe care le discutăm la lucrările pe care le putem începe să facem împreună.
Nu am anticipat niciodată că predarea va face parte din meseria mea de Specialist SEO.
Ceea ce îmi place atât de mult în ceea ce privește aspectul de management al clienților din meseria mea este că aflu continuu informații noi despre serviciile SEO și mă face dornic să le împărtășesc cu clienții mei.
Este satisfăcător pentru amândoi să împărtășim detalii care să ne ajute să devină un succes.
Care dintre aceste sfaturi ai practica pentru a ajuta educarea clienților despre serviciile SEO?
Simțiți-vă liber să vă împărtășiți gândurile, experiențele și sfaturile din secțiunea de comentarii.
Articole recomandate:
- Sfaturi SEO, cum concurăm cu firmele mari!
- SEO vs SEM: Cum funcționează împreună pentru o strategie online?
- Agenție SEO – servicii de promovare în mediul online
- Creare CV Digital Marketing
- Optimizare site companii și startup-uri
- Audit Optimizare SEO, Audit SEO pentru companii
- SEO Copywriting în 2020
- PPC, Plata per Click, ajută la dezvoltarea unei afaceri profitabile
- Website accesibil, Servicii SEO
This Post Has 0 Comments