SEO 2020 – Ghid SEO și tendințe. Timpul trece cu pași rapizi. Odată cu aceasta trebuie să ții pasul cu dezvoltarea noilor tehnologii. Tendințele sunt cele care au dictat direcții de acțiune din cele mai vechi timpuri.
Prin urmare, strategiile de acțiune pentru optimizarea SEO nu sunt o excepție.
Lucrurile încep să se schimbe deja, iar statisticile arată acest fapt.
Cea mai mare schimbare la SEO pentru anul viitor va fi creșterea căutării vocale.
Aceste statistici sunt demne de a fi luate în considerare:
- 31% dintre utilizatorii de smartphone-uri din întreaga lume utilizează tehnologie vocală cel puțin odată pe sămtămână;
- 50% din toate căutările online vor fi bazate pe voce până în 2020;
- 55% din gospodăriile din SUA (în Europa procentul va fi ceva mai scăzut) vor avea un difuzor inteligent până în 2022.
Tendințe SEO 2020
Tendințele și provocările pentru SEO 2020 vor fi influențate direct de către tendințele de consum online a utilizatorilor.
Orientarea către o experiență cât mai plăcută pentru utilizatori va reprezenta principala prerogativă pentru orice startegie SEO.
Din acest motiv documentarea continuă și la zi a unui specialist SEO este mai mult decât necesară.
Ghid SEO 2020
Ghidul SEO pentru SEO 2020 nu va fi unul pornit de la zero. Acest ghid aduce doar o actualizare a cunoștințelor pe care le deține un specialist.
În principal este necesar să urmărești tendințele și noile descoperiri în materie de tehnologie.
Fii ca un burete care absoarbe cunoștințe, pe care ulterior le întrebuințează într-o strategie SEO 2020.
Căutare vocală. Căutați așa cum vorbiți
”Meșteșugul” de a oferi un clasament cât mai bun pentru un website este acela de a oferi motoarelor de căutare semnale potrivite. Milioane de oameni folosesc deja la activ asistenți locali în viața de zi cu zi.
Indiferent dacă e Siri, Alexa, Cortana sau un asistent fără nume ce va urma să apară, asistenții vocali vor fi tot la mai mare căutare.
Un asistent vocal pentru cazul Google este alimentat cu fragmente prezentate ale rezultatelor căutării. Un fragment prezentat este un fragment evidențiat care este afișat deasupra rezultatelor clasice de căutare și răspunde la o întrebare într-un mod super-impresionant.
Căutările pe mobil
Fragmentele bogate sunt valoroase nu doar pentru asistenții vocali. Cu doar câteva click-uri, informații importante pot fi obținute și afișate pe dispozitive mai mici. Optimizare pentru dispozitivele mobile va deveni din ce în ce mai imporantă pentru optimizarea SEO 2020.
Optimizarea dispozitivelor mobile nu trebuie să furnizeze doar informații, dar și să atragă cât mai multe click-uri.
Conținutul de înaltă calitate
Pentru un ghid SEO 2020 și tendințele acestuia conținutul de calitate rămâne a fi ”regele” SEO.
Conținutul de calitate, cât și conținutul video s-a bucurat și încă se bucură de o popularitate din ce în ce mai mare.
Este necesar să vă adaptați conținutul la utilizatorii care consumă content.
De cele mai multe ori acești utilizatori sunt tineri, preferă rapiditatea și de preferat să distractiv.
Indiferent dacă căutați un tutorial de a croșeta ceva, sau un loc de muncă, trebuie să știi cuvintele cheie și expresiile cele mai căutate.
În acest sens Google oferă diferite instrumente specializate de a găsi expresiile și cuvintele cheie importante.
Experiența și performanța utilizatorului
Cum îi poți face pe utilizatori să se bucure de navigarea online, de a divulga voluntar date și de a face paginile interesante pentru motoarele de căutare? Printr-o experiență bună a utilizatorului.
Motoarele de căutare încorporează, fără îndoială, un aspect central al experienței utilizatorului în clasamentul lor. Performanța unei pagini și viteza cu care este livrat conținutul sunt foarte importante. Aici se vorbește despre milisecunde.
Prin urmare pentru SEO 2020 este esențial construirea de site-uri care să acționeze matur din punct de vedere tehnic.
Să ofere conținut rapid, chiar dacă cablurile cu fibră optică sau rețelele mobile devind din ce în ce mai standard. Deasemenea optimizarea site-ului reperzintă un imperativ de luat în consiedrare.
Un site care se încarcă rapid, este ușor de navigat și are conținut excelent merge întotdeauna cu valorile pozitive ale utilizatorilor. Aceste valori la rândul lor ajută la clasarea site-ului Dvs.
Inteligența artificială
În viitor vom lăsa algoritmii să ne ajute la căutări, operând ei înșiși algoritmi.
Începând cu 2015, Google lucrează la un algoritm de auto-învățare numit ”Rankbrain”, care are grijă la interogările de căutare care nu au fost făcute niciodată.
Estimarea acestora se presupune că reprezintă 15% din toate întrebările.
Nevoia de a colecta și analiza datele utilizatorilor pentru a obține propuneri inteligente de acțiune este și va rămâne la ordinea de zi.
Prin urmare, este important să vă familizarizați cu subiectul inteligenței artificiale cât mai curând posibil și să experimentați cu acesta în termeni SEO.
Listă de verificare pentru Ghidul SEO 2020
Direcțiile de acțiune pentru ghidul SEO 2020 pornesc de la o listă de verificare pe care orice specialist ar trebui să o parcurgă.
Prin urmare lista de verificare va conține următoarele aspecte:
- încercați să optimizați rezultatele organice pentru a obține un CTR ridicat;
- atenție sporită pentru imagini SEO și optimizarea acestora;
- utilizați protocolul http3 + QUIC cât mai curând posibil, dacă serverul dvs. de hosting suportă;
- treceți la PHP 7 dacă serverul dvs. încă funcționează cu PHP 5;
- lucrați cu conținut de calitate – articole care sunt utile și oferă informații;
- atenție sporită pentru web design;
- asigurați o compatibilitate eficientă pentru dispozitivele mobile;
- obțineți link-uri naturale datorită conținutului dvs.;
- la anumite intervale de timp efectuați un audit SEO pentru a putea aduce îmbunătățiri strategiei SEO;
- întotdeauna urmărește să satisfaci nevoile utilizatorului.
SEO 2020 – În loc de concluzii
SEO se mișcă rapid. Asigurațivă că urmați tendințele SEO și pentru anul 2020 pentru o optimizare SEO cât mai eficientă.
Așa poți obține un trafic cât mai înalt pentru site-ul tău. Și partea bună este că acesta este organic.
Site-ul pe care îl deții ar trebui să aibă toate caracteristicile necesare pentru a satisface cerințele motoarelor de căutare.
Identificați cerințele și nevoile publicului, care sunt esențiale pentru strategiile SEO cât mai eficiente în 2020.
Oferiți audienței Dvs. conținut atractiv de înaltă calitate, care să răspundă problemelor și să dețină și răspunsuri la întrebările lor.
Cel mai important este să selectați cuvintele cheie cu atenție și includeți-le în textul dvs. din abundență, dar întotdeauna contextual.
This Post Has 0 Comments