Review, de ce este important și cum afectează optimizarea SEO. Înainte de a cumpăra, clienții doresc să se asigure că fac alegerea corectă.
Ce elemente îi pot liniști și, în același timp, pot sprijini SEO pentru magazinul dvs. online? Lista de recenzii despre produsele din comerț electronic!
95% dintre clienți citesc review-urile produselor înainte de finalizarea tranzacțiilor. În calitate de cumpărători, avem acces la sute sau chiar mii de furnizori diferiți care livrează aceleași produse sau produse similare.
Este imposibil să câștigi expertiză în toate domeniile.
Este imposibil să devii în același timp un expert în ulei auto, paturi pentru bebeluși și produse pentru câini.
În fiecare zi facem sute de micro-alegeri și avem nevoie în permanență de sprijin. Nu vrem să ne simțim responsabili, în schimb, vrem să fim siguri că facem ceea ce trebuie.
De aceea, review-urile produselor din comerțul electronic sunt obligatorii.
În consecință, ca proprietar sau vânzător în orice magazine online, ar trebui să aveți grijă de ele. Să descoperim mai multe în articolul de blog!
De ce magazinul are nevoie de review-uri despre produse?
Oferirea de produse de calitate la prețuri atractive este suficientă pentru a reuși?
Nu neaparat. Astăzi, clienții așteaptă mai multe de la comercianți.
Vor să știe câți oameni au ales un anumit produs sau serviciu. Deciziile noastre de cumpărare depind de recomandări și dovezi sociale.
Deci, de ce nu ar trebui să subestimați procesul de achiziționare al recenziilor?
- faceți afacerea să iasă în evidență. Magazinul dvs. vinde produse similare sau identice, precum cele oferite de rivalii de pe piață? Se poate lăuda cu recenzii pozitive? Crește probabilitatea ca potențialii clienți să vă aleagă;
- dovezi că sunteți un brand de încredere care vinde articole de calitate. Dovada socială obținută datorită review-urilor pozitive ale produselor sau magazinelor vă îmbunătățește autoritatea ca furnizor. Pentru 80% dintre comercianții cu amănuntul online, recenziile au un impact asupra credibilității;
- creșteți atractivitatea produsului și a paginii de destinație. În unele cazuri, scrierea unei descrieri a produsului care atrage atenția s-ar putea să nu fie floare la ureche. Cu recenziile produselor, descrierea este creată în mod natural, desigur numai dacă vindeți ceva special;
- îmbunătățiți-vă pozițiile în SERP și bucurați-vă de conținut generat de utilizatori, creat de clienți reali. Aceștia completează website-ul cu fraze unice long tail și acceptă SEO pentru subpagini de produse și pagini de destinație.
Ce pot include recenziile produselor din comerțul electronic?
Review-uri generale despre comerțul electronic în Google? Foarte usor.
Cu toate acestea, atunci când se află pe o cale de conversie, clienții pot avea nevoie de recenzii dedicate diferitelor aspecte.
Deci, ce pot include recenziile magazinelor online?
- produs – acest aspect este clar. Ca potențiali cumpărători, dorim să știm cum evaluează alții articolul;
- serviciul pentru clienți. În timpul procesului de luare a deciziilor, cumpărătorii ar putea dori să pună întrebări. Cu toate acestea, s-ar putea să se îngrijoreze că serviciul dvs. pentru clienți nu va răspunde sau îi va obliga să completeze un formular de contact sau să se înregistreze. Vizualizarea review-urilor care să ateste un răspuns imediat la o întrebare va încuraja probabil oamenii să trimită întrebări și să continue drumul spre cumpărături;
- expediere. Atunci când vorbiți despre opțiunile de livrare, evidențiați-o pe cea evaluată ca fiind cea mai bună și mai sigură de către clienți;
- produs corespunzător nevoilor clienților sau fotografii.
Cum să obțineți mai multe review-uri despre produse în comerțUL electronic
Ok, știi deja că merită să faci tot posibilul pentru a “câștiga” cât mai multe recenzii.
Deci, cum să obțineți mai multe review-uri despre produsele din comerț electronic? Mai jos puteți vedea câteva modalități eficiente de a obține recenzii de la clienții dvs. din magazinul online:
- când produsele sunt livrate clienților, mulțumiți-le pentru achiziție și cereți-le prin e-mail să scrie o recenzie. Oferiți o legătură directă către un formular în care pot acorda produsului o evaluare specifică și pot scrie câteva cuvinte. Când vine vorba de cei care nu v-au deschis e-mail-ul și nu au reacționat, trimiteți un alt mesaj după 2 sau 3 săptămâni sau chiar o lună;
- încurajați clienții să scrie review-uri despre produse folosind remarketing de social media și platforme precum Facebook sau Instagram;
- completați pachetul (sau e-mail-ul dacă vindeți produse digitale) cu o notă scurtă care solicită o recenzie pozitivă, de exemplu un cod QR care leagă pagina de produs.
Cum încurajezi clienții să scrie recenzii?
Așteptați…de ce ar trebui clienții să își dedice timpul lor liber pentru a scrie review-uri despre magazinul dvs. online?
- reduceri, oferte speciale, puncte de fidelitate – nu este surprinzător. Această soluție standard este utilizată de majoritatea magazinelor online. Scrieți o recenzie pentru a primi o reducere de X% la următoarea comandă;
- cadouri – acestea nu sunt întâlnite atât de des. Pentru a mulțumi clienților implicați pentru că au scris recenzii pozitive le puteți completa următorul pachet cu un mic cadou;
- acces la oferte speciale și precomenzi – ne place să fim primii și să devenim VIP-uri cel puțin o vreme, astfel încât această metodă poate fi foarte încurajatoare. Acces la vânzări și precomenzi de produse în schimbul recenziilor articolelor deja comandate? Sună atrăgător;
- gamificare – această soluție este utilizată de magazine precum H&M care încurajează utilizatorii să colecteze puncte pentru achiziții. În acest fel, ei pot deveni membri Premium Club, care au acces la reduceri suplimentare, transport gratuit și returnări, indiferent de valoarea comenzii;
- invitații la teste – un grup de recenzori activi este o necesitate dacă doriți să creați o bază de micro influenceri care pot fi testeri sau promotori ai produselor dvs. în social media. O invitație de a participa la un astfel de program poate fi cu adevărat plină de satisfacții;
- concurs pentru cea mai interesantă recenzie.
Review-uri despre produse din comerț electronic și optimizare SEO
Să începem cu conținutul. Recenziile de produse plasate pe website-ul dvs. acceptă optimizare SEO pentru comerț electronic.
Fiecare comentariu e un conținut unic și de încredere al algoritmilor Google. Mai mult, reprezintă o sursă bogată de cunoștințe pentru potențialii cumpărători.
SEO tehnic – ce tipuri de date sunt apreciate de Google? Informațiile conținute în etichetele schema.org, de obicei ascunse în codul HTML.
Datorită acestora, roboții pot analiza website-ul dvs. (să înțeleagă conținutul acestuia) și structura lui. În consecință, ei știu ce să le arate utilizatorilor.
Descrierile de produse adecvate îmbogățite cu date structurate, cum ar fi stele, evaluări medii sau recenzii, precum și prețuri, fotografii sau miniaturi ale produselor.
Toate vor face ca website-ul să arate mai bine în SERP. Țineți cont că astfel de rezultate de căutare atrag o atenție mai mare.
Acest lucru se va traduce prin CTR îmbunătățit și mai multe click-uri.
Concluzie
Dacă citești acest articol de blog înseamnă că știi că recenziile produselor din comerțul electronic contează.
Este suficientă teorie. Acum este timpul să exersați! Selectați câteva puncte, metode și idei din articolul de astăzi și încercați să le implementați în magazinul dvs. online.
Împărtășiți efectele și ideile despre cum să încurajați utilizatorii să comenteze despre produsele și serviciile dvs. în secțiunea de comentarii de mai jos.
Sunteți în căutarea unor servicii SEO sau de web design? Această agenție de optimizare SEO vă stă la dispoziție pentru a crește vizibilitatea magazinului dvs. online.
De asemenea, oferim și advertoriale SEO, esențiale pentru ca website-ul dvs. să ajungă la cât mai mulți utilizatori de internet.
This Post Has 0 Comments