Rata de Conversie, creșterea ratei de conversie – nu este un secret faptul că la ora actuală, în lumea internet-ului cu o creștere rapidă, este nevoie de un website cu performanțe ridicate, esențial pentru afacerea Dvs., în mediul online.
Consumatorii de astăzi doresc informații atunci când le doresc și au opțiuni nelimitate în ceea ce privește locul unde să le caute.
Optimizarea SEO și rata de conversie sunt discuții ușor de găsit în mediul online, dar pot fi dificil de implementat fără ceva experiență, un plan bun și obiective clare.
Ca să dezvoltăm puțin subiectul respectiv, optimizarea este procesul de a face modificări și îmbunătățiri pe website-ul Dvs., mai vizibil și mai ușor de utilizat pentru vizitatori.
Optimizarea ratei de conversie
Optimizarea ratei de conversie se referă în mod specific la schimbările pe care le puteți face pe site-ul Dvs., pentru a încuraja vizitatorii să realizeze o acțiune dorită, fie că efectuează o achiziție, completează un formular de servicii sau se angajează într-o discuție pe website-ul Dvs.
Este posibil să aveți un site care să aibă sute de vizitatori pe lună – dar acele vizite nu înseamnă nimic dacă vizitatorii nu finalizează acțiunea pentru care ați dezvoltat website-ul.
Deși nu există o formulă exactă pentru creșterea ratei de conversie, există cu siguranță practici bune care se pot pune în aplicare.
Mai jos sunt câteva sfaturi de luat în considerare pentru conversia vizitatorilor în clienți.
Stabiliți obiectivul principal al website-ului Dvs. Oricum, există multe lucruri care trebuiesc abordate pentru a vă asigura că site-ul Dvs., vă ajută la atingerea obiectivelor afacerii și în special, servește nevoilor potențialilor clienți care îl vizitează.
Asigurați-vă că oferiți vizitatorilor Dvs., o propunere de valoare unică – o simplă informație care explică în mod explicit valoarea serviciilor sau produselor oferite și de ce ar trebui să cumpere de la Dvs.
Odată ce această propunere este dezvoltată în mod corect, asigurați-vă că designul, mesajele, butoanele, conținutul, serviciile și experiența globală oglindesc acea propunere de valoare, astfel încât clienții să știe exact de ce se află pe site-ul dvs.
Identificarea vizitatorilor, cunoașterea clienților
Identificați-vă vizitatorii – website-ul Dvs., nu poate fi perfect pentru toată lumea și nu ar trebui să încercați acest lucru, nu prea este posibil.
Scopul optimizării ratei de conversie este de a transforma vizitatorii ajunși pe website-ul Dvs., în clienți, astfel încât cunoașterea clienților Dvs. și a comportamentelor lor din mediul online este de o importanță deosebită.
Utilizați atât date informative, cum ar fi informații din Google Analytics, cât și tendințele de vânzări, precum și date calitative din feedback-ul utilizatorilor.
S-ar putea să aveți cel mai rapid website, dar dacă clientul mediu nu poate găsi informația de care are nevoie, este posibil să plece.
De exemplu, dacă site-ul Dvs., este un magazin online, atunci trebuie să aveți grijă la numărul de clicuri pe pe website-ul Dvs. Este posibil să aveți trafic pe site dar să nu aveți vânzări și atunci trebuie să găsiți adevărata problemă.
Optimizarea pentru dispozitivele mobile
Asigurați-vă că navigarea pe site este clară și ușor de accesat. Nu uitați de utilizatorii care folosesc dispozitive mobile, sunt foarte mulți la ora actuală.
Din ce în ce mai mulți utilizatori de internet accesează webul prin intermediul unui dispozitiv mobil.
Dacă website-ul Dvs., nu este optimizat pentru dispozitivele mobile, puteți pierde potențialii clienți.
Luați decizii bazate pe date atunci când optimizați website-ul dvs. Nu este inteligent să investiți în optimizarea SEO, a site-ului Dvs., doar pe presupuneri.
Afișarea traficului este la doar la un clic distanță, cu surse de date puternice și aici mă refer la Google Analytics, sau alt software de urmărire a vizitatorilor.
În mod normal, trebuie să apelați la o companie specializată în analize SEO, pentru un audit SEO. În urma unui audit SEO, veți ști exact ce servicii trebuiesc aplicate website-ului Dvs.
Conținut proaspăt și relevant
Păstrați un flux consecvent de conținut relevant, proaspăt și bine optimizat.
Deși meta-etichetele și titlurile sunt foarte importante pentru SEO, acestea nu sunt singurul factor care contribuie la clasamentul rezultatelor organice Google.
Când Google returnează rezultatele unei căutări, el caută să găsească cele mai utile informații pentru interogare.
Adăugarea de conținut proaspăt, cum ar fi postările pe blog, articole, imagini și videoclipuri, vă oferă nu numai o altă formă de conținut bogat în cuvinte cheie, ci și oportunități de promovare, oferind informații unice despre ceea ce oferiți.
Având în vedere popularitatea site-urilor de social media cum ar fi Facebook și Twitter, câștigând impulsuri în ultimii ani, prezența social media poate fi o extensie pozitivă a prezenței Dvs., în mediul online.
Partajarea conținutului și a anunțurilor companiei prin intermediul rețelelor sociale, permite clienților să vă împărtășească informațiile oferite, în propriile cercuri sociale.
Social media permite, de asemenea, clienților să interacționeze cu Dvs., la nivel social, prin intermediul comentariilor, recenziilor și posturilor, ceea ce face ca afacerea dumneavoastră să fie relativă, cât și să răspundă nevoilor lor.
This Post Has 0 Comments