Skip to content
PR, cum poate afecta optimizarea SEO a unui website

PR, cum poate afecta optimizarea SEO a unui website

PR, cum poate afecta optimizarea SEO a unui website. Internetul a devenit un instrument indispensabil pentru activități cotidiene și de afaceri.

Când vine vorba de companii, s-ar putea spune că a nu fi prezenți online e echivalent cu inexistența.

Deci, cum să construiți și să mențineți o imagine de marcă pozitivă pe Internet?

Este suficientă o optimizare SEO? Sau poate activitățile de PR sunt singura soluție eficientă?

Cum și de ce ar trebui să combinați strategiile de SEO și de PR? Continuați să citiți articolul de pe acest blog!

SEO și PR: cum merg împreună?

Pe scurt, optimizare SEO se referă la optimizarea website-urilor pentru motoarele de căutare.

Cuprinde toate activitățile desfășurate pentru ca o pagină să fie afișată la nivel înalt în rezultatele căutării.

Activitățile de optimizare SEO desfășurate corect au un impact pozitiv asupra traficului către website.

De asemenea, și a vizibilității sale online. Mai jos puteți vedea o schemă simplă care descrie activitățile de optimizare SEO:

SEO=linking+conținut+optimizare tehnică

Relațiile publice sunt activitățile unei companii sau ale unei mărci ce urmăresc crearea și menținerea imaginii. A unei imagini pozitive în opinia publică.

Reprezintă al doilea cel mai important segment de marketing online, imediat după SEO.

Sunt solicitați de specialiști pentru a promova eficient o companie dată. O schemă simplificată care descrie activitățile de PR:

PR=strategie+conținut+relații

După cum vedeți, aceste două domenii au ceva în comun. Conținutul e unul din motivele principale pentru navigarea pe internet.

Utilizatorii caută informații specifice caracterizate printr-o calitate cognitivă înaltă și unicitate.

Faptul că optimizarea SEO și PR-ul merg împreună este o dovadă perfectă a combinării acestor segmente.

Această sinergie poate da rezultate cu adevărat profitabile!

Cum poate o campanie de PR să sprijine optimizarea SEO?

Atât optimizarea SEO cât și PR-ul se concentrează pe crearea de conținut util, semnificativ și unic.

Acestea vor atrage destinatarii. Merită să aruncăm o privire mai atentă asupra legăturii și a valorii sale.

Aceasta este una dintre activitățile de top în optimizare SEO. De multă vreme se știe că nu e vorba despre cantitate, ci despre calitate.

Acest principiu se aplică și în ceea ce privește SEO. Acesta e exact modul în care PR sprijină SEO.

Specialiștii din PR publică doar pe website-urile de înaltă calitate care sunt apreciate de Google.

Nu suportă costuri la publicarea articolelor, deoarece sunt sub formă de comunicate de presă gratuite.

Mai mult, legăturile plasate în aceste comunicate de presă sunt foarte naturale.

Aceasta e particularitatea principală ce caracterizează textele create în conformitate cu principiile SEO.

PR poate afecta cu adevărat rezultatele procesului de optimizare SEO, în special atunci când vine vorba de:

  • clasamentul serviciilor selectate pentru publicare;
  • reducerea costurilor de publicare;
  • asigurarea că textele care se leagă sunt naturale.

După cum puteți vedea, PR este un instrument excelent pentru obținerea de link-uri!

De la bun început vă ajută să atrageți trafic organic pe website și să realizați conținut valoros. Cu toate acestea, nu este o relație unilaterală.

Cum poate susține optimizarea SEO?

PR nu este niciodată despre publicarea în sine. Chiar și cea mai bună cantitate de texte nu va ajuta compania decât dacă este adaptată grupului țintă.

De asemenea, vor atrage interesul, fiind plasate corespunzător.

Cum poate optimizarea SEO să sprijine activitățile de PR?

În primul rând, optimizează! Este de la sine înțeles că textele de PR nu urmăresc să fie specifice.

Prin urmare, se întâmplă adesea că pur și simplu se pierd în alte articole ce sunt realizate mai bine.

Optimizarea SEO vă poate ajuta în acest aspect. Optimizarea corectă a textelor de PR se asigură că vor fi afișate în motorul de căutare.

Nu numai pentru anumite cuvinte cheie, ci vor dura și mai mult.

Vor fi afișate utilizatorilor care nu au întâlnit website-ul înainte.

În al doilea rând, generați PR bun! Da, optimizarea SEO poate susține PR în gestionarea imaginii electronice a companiei.

PR-ul prost este întotdeauna dăunător. Însă activitățile SEO corespunzătoare și legătura exactă vă vor ajuta să promovați comentarii pozitive.

De asemenea, puteți crea noi opinii pozitive ce vor fi afișate în motorul de căutare.

O strategie SEO selectată în mod corespunzător va face compania mai recunoscută.

Prin urmare, vă va ajuta să creați încrederea utilizatorilor și a Google.

Cum să realizați activități de PR atractive pentru SEO?

Pentru ca activitățile de PR să vă sprijine strategia SEO, trebuie să vă asigurați că îndeplinesc cerințe de bază:

  • conținutul nu trebuie să fie plagiat. Nici Google, nici utilizatorii nu acceptă așa ceva. Conținutul duplicat e egal cu o legătură mult mai puțin valoroasă. Mesajele dvs. ar trebui să fie semnificative și unice;
  • comunicatele de presă ar trebui să fie însoțite de grafică și videoclipuri;
  • un comunicat de presă bine scris ar trebui să includă un link spre website-ul pe care doriți să îl promovați;
  • link-urile de ieșire ar trebui să aibă un caracter negativ. Va face să influențeze mai mult activitățile SEO;
  • conținutul în sine ar trebui să aplice cuvinte cheie precise. Puteți crea o ancoră cu un link “dofollow”. Aceste cuvinte cheie trebuie utilizate nu numai în texte, ci și în timpul interviurilor;
  • luați în considerare fila “Despre noi” și plasați link-urile către website-ul dvs. în anunțurile de muncă.

Reputația managementului motorului de căutare

Știți deja că optimizarea SEO și PR vă ajută să construiți cu succes imaginea de brand online.

Merită să aruncați o privire mai atentă asupra unui alt concept legat de aceste două domenii.

SERM combină pur și simplu activități de bază din optimizare SEO și PR.

Pe scurt, reputația managementului motorului de căutare este despre crearea unei recunoașteri pozitive a mărcii.

Aceasta se realizează prin gestionarea reputației sale în motorul de căutare.

Combină fără îndoială optimizarea SEO clasică și e-PR.

În acest mod, se dezvoltă cât mai multe opinii pozitive despre compania pe care doriți să o promovați.

Asigurați-vă că activitățile SERM vor face o impresie bună. Monitorizați în mod constant diversele comentarii afișate în rezultatele căutării.

În același timp, faceți tot posibilul pentru ca cele negative și cele false să fie cât mai puțin vizibile online.

Totuși, este esențială crearea de noi comentarii valoroase și pozitive. Acestea pot promova simultan marca.

Desfășurarea oricărei activități SEO PR ar trebui să fie precedată de efectuarea unei analize minuțioase.

Pregătiți o strategie adecvată care să țină seama atât de grupul țintă cât și de detaliile activităților ulterioare.

Conținutul pregătit și meticulos este cheia SEO PR. Optimizarea conținutului principal este primordială.

Ar trebui să vă asigurați că titlurile și meta tagurile sunt corect formulate. Astfel, încurajează utilizatorii să dea click pe link.

Asigurați-vă că distribuiți și faceți publicitate conținutului în mod eficient.

Obțineți cât mai multe legături valoroase. Acest lucru vă va ajuta să atingeți numărul maxim de potențiali destinatari.

Și nu în ultimul rând, monitorizarea! Nici măcar cea mai bună strategie și cel mai valoros conținut nu vă vor oferi rezultate satisfăcătoare.

Decât dacă monitorizați modificările și urmăriți întregul proces!

Instrumentele care sunt utile în optimizare SEO și PR

Amintiți-vă că puteți stăpâni fiecare dintre activitățile dvs. de PR și SEO.

Profitați doar de instrumentele care vă vor ajuta să vă îmbunătățiți vizibilitatea website-ului.

Monitorizați cât de eficiente sunt acțiunile dvs. de PR și SEO.

Keyword Planner (Google) și Ubersuggest pot fi foarte utile pentru analiza cuvintelor cheie.

Aceste instrumente permit selectarea eficientă a frazelor cele mai relevante.

Monitorizați mențiunile și comentariile referitoare la compania dvs.

Senuto este o altă platformă utilă. Permite sprijinul complet al activităților de SEO PR atunci când creați cuvinte cheie.

Sau atunci când analizați traficul către website, vizibilitatea acestuia sau când redactați rapoarte transparente.

Pe de altă parte, dacă doriți să publicați conținutul dvs., accesați WhitePress.

Vă oferă posibilitatea de a crea un birou de presă virtual și a publica articole sau a coopera cu influenceri.

SEO PR, o potrivire perfectă

După cum vedeți, optimizarea SEO și PR sunt componente de marketing digital, care merg foarte bine împreună.

În plus, este aproape imposibil să reușim fără să le implementăm pe amândouă.

Construirea unei imagini de brand în motorul de căutare și optimizarea SEO.

Abordate în același timp, îmbunătățesc șansele companiei dvs. de a deveni recunoscută. Mai mult, este și un instrument eficient de publicitate.

Decideți să combinați activități de optimizare SEO și PR? Vă va ajuta cu siguranță să atrageți atenția potențialilor clienți.

Creați încrederea mărcii și câștigați aprecieri în Google.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top