Indiferent de forma prin care ajunge pe website-ul dvs., un vizitator va ajunge pe o pagină web.
Este unul dintre cele mai importante elemente, dar deseori trecute cu vederea.
Pașii pentru crearea unei prezențe digitale solide este îmbunătățirea implicării pe pagina website-ului.
În articolul de astăzi, vom analiza câteva idei cu privire la modul prin care puteți determina mai multe persoane să se angajeze cu websiteul dvs.
Implicarea cu o pagină web poate fi un punct de plecare eficient pentru strategia online.
Ce este implicarea pe o pagină web?
Implicarea pe o pagină web este orice tip de acțiune pe care un utilizator alege să o efectueze atunci când ajunge pe un website.
Dacă nu știți unde vă aflați, puteți solicita un audit prin care să aflați poziția dvs.
Dacă un utilizator web face click pe orice link din pagina dvs., optează pentru lista de e-mailuri, adaugă un comentariu sau chiar derulează în jos pentru a citi mai departe – toate aceste acțiuni pot fi denumite implicare pe pagina web.
De ce este important
Cu un deceniu în urmă, transformarea unui vizitator de pagină web într-un cumpărător a fost mult mai ușoară.
Construirea unei pâlnii de vânzare bine amenajate și fără aglomerații a fost tot ce era nevoie.
În zilele noastre lucrurile s-au schimbat din mai multe motive:
- practic, consumatorul este copleșit de conținutul online. Rareori are timp să facă o pauză și să aprofundeze. Nu este de mirare că intervalele de atenție sunt din ce în ce mai scurte;
- concurența online crește rapid, iar consumatorii sunt bombardați de anunțuri și oferte pe internet.
În plus, nu toate paginile web sunt create pentru a vinde efectiv.
Concentrarea pe conversiile directe la nivel global înseamnă să lipsească alte obiective care includ crearea de conștientizare a mărcii și loialitatea clienților.
Ambele obiective pot fi atinse prin creșterea implicării pe pagină.
De fapt, obținerea unui utilizator web angajat cu pagina dvs. vă ajută afacerea pe mai multe niveluri, inclusiv:
- familiarizarea cu marca dvs. (care creează loialitatea față de marcă și ajută la gestionarea reputației);
- generarea de backlink-uri naturale care cresc clasamentele și click-urile de unități;
- creșterea activelor mărcii dvs., inclusiv lista de e-mailuri etc.;
Pe lângă toate acestea, implicarea pe o pagină web (de exemplu, click-uri, partajări, comentarii) ajută la crearea conștientizării mărcii, care este fundamentul a tot ceea ce contribuie la linia mărcii dvs.:
- conștientizare;
- interese;
- implicare;
- acțiune;
- susținere.
Trei moduri de a stimula implicarea pe o pagină web
Implicarea cu o pagină web nu este atât de ușor de obținut.
De cele mai multe ori este un aspect trecut cu vederea, chiar și atunci când se cunoaște acest aspect.
Conținutul este regele – am auzit asta de multe ori. Acesta poate avea diferite formate.
Totuși, atunci când vorbim de implicarea cu o pagină web, de cele mai multe ori ne referim la text și imagini.
Pentru conținutul video există deja platforme dedicate în acest sens.
Optimizați conținutul pentru intenția de căutare
Intenția de căutare este practic ceea ce intenționează să facă un utilizator web atunci când tastează o anumită interogare în căsuța de căutare.
Doriți ca pagina dvs. de destinație să se potrivească cu intenția de căutare a interogării vizate.
Aceasta înseamnă să le oferiți vizitatorilor website-ului ceea ce doresc.
Desigur, dacă oferiți vizitatorilor website-ului dvs. ceea ce au nevoie, vor fi mai multe șanse să se angajeze cu pagina respectivă.
Google vă oferă o mulțime de indicii în ceea ce privește interesul utilizatorilor săi atunci când aceștia caută.
De exemplu, introducând “pizza” în caseta de căutare Google, devine destul de clar că aceștia caută un local specific sau unul care face livrări pizza.
Sunt valabile următoarele ipoteze pentru această interogare:
- Google și-a găsit utilizatorii interesați să comande pizza atunci când tastează termenul de căutare;
- Oamenii care caută pizza deseori consideră utile informațiile sale nutritive;
- Nu multe persoane care caută pizza pe Google caută o rețetă, așa că nu vedem astfel de informații nicăieri în partea de sus a SERP-urilor.
Pur și simplu căutarea pe Google pentru întrebările vizate vă oferă multe informații despre ceea ce utilizatorii Google se așteaptă să găsească.
De asemenea, este o idee inteligentă să folosiți instrumente de căutare semantică care vă oferă și mai multe date pentru a acționa.
Găsirea termenilor relevanți pentru o pagină web
Text Optimizer folosește fragmentele de căutare Google pentru a sugera termeni, entități și concepte corelate care vă vor ajuta să creați o copie a paginii care să facă o treabă bună pentru a răspunde așteptărilor Google și ale utilizatorilor săi.
Cu cât folosiți mai mulți termeni, cu atât veți obține rezultate mai bune.
Crearea conținutului bazat pe recomandările Text Optimizer ajută Google să-l clasifice drept cea mai relevantă pagină bazată pe intenția de căutare identificată.
Presupunând că aveți problemele comune de utilizare și optimizare SEO rezolvate pe website-ul dvs., optimizarea intenției de căutare va stimula implicarea pe pagina web.
Folosiți instrumente inteligente de recomandare a conținutului
De ce oamenii pleacă de pe website-ul dvs.? Pentru că pe website nu există nimic altceva care să-i intereseze.
Fie nu au găsit ce căutau atunci când au făcut interogarea.
Și nu este vorba întotdeauna despre conținuturi conexe sau lecturi suplimentare.
Dacă ți-ai făcut treaba bine, este posibil ca cititorii tăi să-și fi satisfăcut setea de răspunsuri pe acest subiect anume când au citit articolul pe care au aterizat.
Este vorba de a le oferi subiecte mai interesante de citit.
Alter este motorul de recomandare a conținutului inteligent care utilizează Inteligența artificială pentru a afla mai multe despre audiența dvs. și pentru a sugera conținut care să le atragă atenția.
De asemenea, Alter folosește pop-up-uri cu intenție de ieșire pentru a-i atrage pe cititori înapoi pe website atunci când urmează să plece.
Nu îți garantează că utilizatorul va rămâne, dar cel puțin va ști că mai poate citi ceva relevant.
Adăugați elemente interactive ale paginii
În cele din urmă, oferă utilizatorilor website-ului tău ceva cu care să se joace.
Acest lucru poate fi la fel de simplu ca încorporarea unui videoclip sau ceva mai avansat ca opțiunea acestora de a completa un sondaj interesant.
Propria dvs. imaginație este singura limită aici. Din fericire, nu lipsesc instrumentele cu care să experimentăm:
- există o listă de șabloane de website-uri interactive care vă permit să adăugați cu ușurință prezentări de dispozitive, elemente de pagini HTML interactive, widget-uri și multe altele;
- creați cu ușurință sondaje interesante și distractive folosind SurveyAnyPlace;
- puteți crea (și încorpora) cronologii interactive cu Google Docs;
- creați aplicații interactive de produs cu WhatFix.
Implicarea pe o pagină web depinde de dvs.
Implicarea pe pagină ajută la mai multe niveluri. Inclusiv la, stimularea conversiilor, consolidarea loialității mărcii și încurajarea recenziilor pozitive.
Pentru a îmbunătăți implicarea pe pagina dvs., începeți să optimizați pentru intenția de căutare folosind WordPress sau alte instrumente CMS.
Utilizați diverse instrumente care utilizează algoritmi pentru a vă angaja utilizatorii atunci când sunt gata să plece.
Oferiți utilizatorilor website-ului dvs. elemente de pagini diverse și interactive, precum sondaje, videoclipuri și altele.
Așadar, aveți un website care atrage spre implicare cu un apel la acțiune estetic și potrivit. Care este următorul pas practic?
Este de a preveni respingerile și de a spori implicarea utilizatorilor.
Alte aspecte importante pentru o pagină web
Există o serie de aspecte importante. Nu este suficient să ai o pagină web interactivă.
Mulți marketeri se blochează atunci când fac promovare web. De cele mai multe ori aceștia se rezumă la social media atunci când fac promovare online.
Un model de succes de conversie include totul, de la optimizarea SEO la navigare îngrijită, iar majoritatea website-urilor sunt la zi.
În ciuda acestui fapt, acestea au o rată de respingere extrem de mare. Ar putea fi lipsa de informații corecte, prețuri sau ceva intangibil cu totul?
În continuare vom discuta despre modalități eficiente de prevenire a ratelor de respingere.
Prevenirea ratelor de respingere înseamnă și îmbunătățirea implicării utilizatorilor, care va duce la conversii sporite.
Vizați sursele potrivite pentru vizitatorii website-ului
Fiecare website este unic, la fel și fiecare vizitator. Puteți generaliza grupul dvs., dar știți că fiecare tip de vizitator provine dintr-o sursă specifică.
S-ar putea ca recenziile dvs. de pe social media să fie mai autoritare în rândul clienților decât cele de pe website.
Acum, dacă analizați traficul website-ului dvs., veți vedea trei pași distincți în conversie:
- conștientizarea provocată de căutare și descoperire;
- luați în considerare, după examinarea cu atenție a recenziilor, a website-urilor de cercetare și a social media;
- aflați sursele de unde provin vizitatorii, pe baza cărora decid tipul de informații pe care le caută pe website-ul dvs. și apoi oferiți o experiență personalizată, sporind astfel implicarea utilizatorilor.
Dacă vizitatorul dvs. a provenit de la un link de referință de pe un blog despre servicii SEO, nu-i face să caute printre sute de instrumente de marketing digital și publicitate.
Sigur că sunt destul de analizate, dar nu va îndeplini scopul și, prin urmare, rezultatul final ar putea fi o rată de respingere mare.
Lăsați datele să vă arate calea
Există mai multe metode de a achiziționa date despre implicarea cu un website. Google Analytics este cel mai popular dintre toate.
Datele astfel dobândite sunt extrem de importante pentru a înțelege dacă website-ul dvs. păstrează cu succes vizitatorii și le oferă ceva util.
În mod obișnuit, legăturile de intrare sunt capabile să obțină trafic organic din întreaga lume. Doar 40-50% din acestea reprezintă trafic relevant.
Instrumentul dezvăluie aici, care este calea de a menține cu succes acel 40-50% suficient de angajat pe website-ul dvs., astfel încât să ia niște pași acționabili, cum ar fi cumpărarea, abonarea, marcajul, distribuirea etc.
O altă parte importantă a analizei datelor este comportamentul utilizatorilor.
Măsurați durata ședinței pentru a vedea dacă aceștia au ajuns întâmplător sau au căutat ceva serios.
Utilizatorii vă vor oferi 35 de secunde înainte de a decide dacă conținutul la care au ajuns este ceea ce caută.
Durata sesiunii vă va permite să înțelegeți dacă majoritatea utilizatorilor au primit răspunsuri la ce căutau.
Și dacă răspunsul este nu, mai bine începeți să luați măsuri de reformare pentru a îmbunătăți implicarea utilizatorilor.
Datele calitative de performanță care conțin pagini sunt al treilea pas în acest sens.
Vă permit să faceți teste A/B și să decideți ce funcționează cel mai bine pentru publicul dvs.
Dacă aveți audiență cu mai multe grupuri, vă permite să aveți la dispoziție diverse conținuturi bazate pe gustul grupului.
Creați experiențe diverse pentru o pagină web
Experiența imersivă este mai mult decât un cuvânt cheie.
Nu dorim să vă împovărăm cu exemplul hackneyed al Amazonului și modul în care au creat o experiență imersivă.
Faceți o interogare pe Google și descoperiți modalități prin care puteți crea o experiență imersivă pentru vizitatorii dvs.
De la postări de blog interesante la videoclipuri, modalitățile și mijloacele de a menține audiența implicată sunt surprinzător de simple și inepuizabile.
Puneți-vă 3 întrebări dacă doriți să creați un website implicat:
- oferim mai mult decât au crezut/au vrut?
- dăm ceva nou, ceva irezistibil?
- am luat o cale neînvinsă?
Folosiți la maxim oportunitățile pe care le poate scoate în cale un website care creează experiență.
Va fi nevoie de un efort regulat în acest sens, dar pe termen lung va duce la clienți fideli care vor reveni constant.
Extindeți experiența dincolo de pagina web
Aceasta este o oportunitate pe care pur și simplu nu o puteți rata.
În ultimii doi ani, e-mailurile declanșate sau răspunsurile automate au devenit una dintre cele mai importante tactici de implicare a utilizatorilor.
Cu toate acestea, e-mailurile simple cu anumite ocazii sau e-mailuri și memento-uri persistente nu vor face acest lucru.
Trebuie să purtați sufletul temei website-ului dvs. și să creați o experiență similară în e-mailuri.
Același lucru este valabil și pentru social media și PR. Acesta este un mod puternic de a obține vizite repetate.
Urmăriți calendarul
Este foarte important să măsurați implicarea utilizatorilor la o anumită oră a zilei, anumite zile din săptămână, anumite sărbători, anumite luni ale anului și așa mai departe.
Veți observa o creștere a traficului într-o anumită perioadă. Treceți la rădăcina: De ce a existat o asemenea creștere?
Care a fost rata de respingere atunci? A fost din cauza unei anumite oferte sau a unui eveniment pe care l-ați organizat?
Din nou Google Analytics vă permite să comparați activitatea într-o anumită perioadă cu activitatea într-o altă perioadă.
Interpretarea acestor date vă poate răspunde la unele întrebări importante.
O privire de sus
Este extrem de ușor să te găsești pierdut în labirinturile de date și de social media, uitând astfel sentimentul tău înnăscut al intuiției.
De cele mai multe ori nu avem încredere în instinctele noastre și nu vedem ce este prezentat chiar în fața ochilor noștri.
Obțineți o vedere a paginii de pe website-ul dvs. sau vedeți-o dintr-un punct de vedere exclusiv neatins.
Acest lucru vă va ajuta să uitați toate regulile și valorile de amorțire a minții și să descoperiți un mod mai simplu și eficient de a vă menține utilizatorii implicați.
De asemenea, învățați să fiți flexibili și gata pentru schimbare.
Gând final
Odată ce interfața de utilizator și problemele de experiență ale utilizatorului îți sunt scoase din evidență, singurul lucru care rămâne să te concentrezi este implicarea utilizatorilor.
Este extrem de crucial să vă mențineți utilizatorii implicați și să continuați să obțineți mai multe pentru a construi un public fidel.
Aceste șase reguli puternice pentru îmbunătățirea implicării utilizatorilor vă vor ajuta să reduceți rata de respingere și să conduceți la o conversie reușită.
This Post Has 0 Comments