Pagină singulară, cum se poate realiza și optimiza SEO în mod eficient. Există diferite website-uri: media, divertisment, comerț electronic.
Fiecare cu structura și abordarea tipică pentru web design și optimizare SEO. Uneori, este suficient să aveți o pagină singulară pe un website.
De exemplu, pentru a prezenta o afacere sau un portofoliu.
Website-urile pe pagină singulară oferă posibilitatea de a fi creativi în proiectare. Pe de altă parte, potențialul lor SEO lasă mult de dorit.
În acest articol de blog explorăm modalitățile de creare a unui website cu pagină singulară. Vedem specificitățile optimizării acestuia pentru motoarele de căutare, de asemenea.
Ce este un website de pagină singulară?
Conceptul se explică de la sine: un website cu o singură pagină este un website care conține o singură pagină.
De obicei, are un aspect cu defilare lungă și un anumit CTA pentru care este conceput.
Ce scopuri poate servi un website cu o singură pagină?
- vânzarea unui anumit produs sau serviciu. Website-urile cu o pagină arată ca cele de destinație, concentrate pe o singură ofertă. Dacă nu trebuie să aveți mai multe pagini sau un blog, o pagină singulară este perfectă;
- creșterea gradului de cunoaștere a mărcii. Unele companii creează website-uri doar pentru a avea o anumită expunere pe web;
- portofoliu creativ. Portofoliile sunt un alt exemplu popular de website-uri cu pagină singulară. E util să includeți toate informațiile de contact și lucrările majore pe o singură pagină;
- angajarea unei echipe. Companiile pot crea website-uri pentru a atrage potențiali angajați.
Cu siguranță, există mai multe scopuri pentru care puteți crea un website cu pagină singulară. Fie pentru afaceri, fie doar pentru distracție.
Ne vom concentra asupra modului de a construi un website ce va converti utilizatorii și vă va aduce profit.
Componentele unui website pe o singură pagină
- un titlu atrăgător. Un titlu este primul lucru pe care o persoană îl vede pe website. Asigurați-vă că este atractiv;
- butoane de navigare legate de diferite secțiuni ale paginii. Faptul că e o pagină singulară nu înseamnă că nu puteți furniza link-uri către diferite părți ale acesteia. Este util să aveți o bară de navigare în partea de sus;
- o descriere de bază a unui produs sau serviciu. Singura pagină ar trebui să descrie oferta dvs. în mod clar și în detaliu. Este o idee bună să includeți recenzii pentru ca produsul dvs. să pară mai autoritar și mai adecvat;
- CTA distinct. Cel mai important aspect al website-ului cu pagină singulară. Are ca scop încurajarea utilizatorilor să ia măsuri? Trebuie făcut eficient. Asigurați-vă că CTA este concis și atractiv și că vorbește cu publicul țintă;
- contacte. Puneți informațiile dvs. de contact sau un formular complet de contact pe pagină. Dacă aveți conturi de socializare, furnizați link-uri către acestea împreună cu persoanele de contact;
- FAQ. Este în interesul dvs. să includeți cât mai multe informații posibil pentru a convinge o persoană. Adăugați o secțiune FAQ pentru a ajuta utilizatorii să ia o decizie în cunoștință de cauză.
Diferențe între o pagină singulară și o pagină de destinație
Uneori, paginile de destinație tind să aibă aceleași modele ca majoritatea website-urilor cu o singură pagină.
Însă, se pot observa diferențe distincte. O pagină de destinație este o pagină dedicată unei anumite caracteristici sau oferte.
A fost concepută pentru a conduce utilizatorii către un produs sau serviciu. În plus, există într-o structură a unui website ce are multe alte pagini.
Însă, un website cu o singură pagină nu are o ierarhie și este limitat la o adresă URL. Orice click de navigare pe un website cu o pagină singulară va duce la o secțiune de pe acea pagină.
Elementele de pe un website obișnuit vă vor redirecționa către alte adrese URL.
Aspecte cheie ale unui website cu pagină singulară
Să explorăm principalele caracteristici ale website-urilor cu o singură pagină:
- concentrați-vă pe o singură ofertă. Pe un website cu o singură pagină, utilizatorii nu se vor pierde. Dacă pagina e proiectată corespunzător, utilizatorii vor primi informațiile cu privire la brand sau produs;
- oportunități de a fi creativi în design. Concentrarea eforturilor către o singură pagină oferă loc creativității. Dar nu exagerați! Extravaganța de proiectare ar putea duce la o viteză mai mică de încărcare.
- avantajele abordării pe termen lung. O tendință vă permite să deblocați întregul potențial al structurii liniare și a povestirii;
- șansa de a vă evalua nișa. Un website cu pagină singulară poate fi un punct de plecare pentru afacerea dvs. E mai rapid și mai puțin costisitor să porniți de la o pagină și apoi să dezvoltați, dacă este necesar;
- testare A/B mai ușoară. Cu toate informațiile într-o singură pagină aveți șansa de a testa mai multe versiuni ale website-ului;
- mai puține probleme tehnice. Cu o singură pagină e mai ușor să identificați și să remediați problemele tehnice;
- experiență mobilă mai bună. Nu există nicio modalitate de a vă optimiza website-ul pentru dispozitive mobile. Cu cât aveți mai puține elemente, cu atât este mai ușor să faceți acest lucru.
Dezavantaje care pot influența promovarea website-ului
- rată de conversie mai mică. Este ușor să vă direcționați publicul cu un scop distinct al website-ului. Însă, cu cât aveți mai multe pagini de destinație, cu atât sunt mai mari șansele de a crește conversiile;
- lipsă de încredere. Utilizatorii ar putea considera că un website cu o pagină singulară nu este autoritar. Pentru a stabili credibilitatea, trebuie să includeți mărturii și întrebări frecvente cât mai vizibile;
- servicii SEO limitate. Cel mai mare obstacol la o pagină singulară este optimizarea SEO. Nu puteți folosi tehnici avansate. Majoritatea experților SEO susțin că nu le place ideea unor astfel de website-uri;
De ce website-urile cu pagină singulară sunt nefaste pentru SEO
Deci, ce face atât de dificilă promovarea unui website cu o singură pagină?
- nucleul semantic este limitat. Nu puteți insera pe o pagină așa de mulți termeni pe cât vă doriți. Cea mai dificilă sarcină va fi să vă segmentați și să acordați prioritate cuvintelor cheie. Utilizați-le pe cele mai importante;
- nu puteți produce atât de mult conținut pe cât doriți. O singură pagină e tot ce aveți. Nu puteți furniza SEO prin mai multe pagini, articole de blog și alte conținuturi;
- nu există loc pentru tehnici puternice de structurare. Cu o singură pagină, pur și simplu nu aveți destul conținut pentru a grupa și structura;
- puteți utiliza un singur titlu și o descriere pentru întregul website. Etichetele de titlu și descriere sunt elemente esențiale ale modului în care apare website-ul. Cu o pagină singulară aveți o singură șansă de a profita;
- motoarelor de căutare le este mai greu să înțeleagă despre ce este vorba. Motoarele de căutare se bazează pe crawlerele. Acestea analizează diferite tipuri de date și structura tehnică a website-ului. Cu puține informații de verificat, este posibil să nu vă claseze bine website-ul;
- motoarele de căutare nu vor indexa fiecare secțiune în mod separat. Chiar dacă creați ancore ce se leagă de secțiuni ale paginii, Google va indexa pagina ca întreg;
- mai puține surse au legături care duc la website-uri cu o singură pagină. Oportunitățile de link building sunt, de asemenea, limitate. Cu cât aveți mai puține informații, cu atât mai puține surse sunt interesate să se conecteze.
moduri de a crea un website cu pagină singulară
Există o gamă de șabloane și constructori de website-uri din care puteți alege. Sau, puteți angaja o echipă de dezvoltatori și designeri.
Să vedem care sunt opțiunile dvs. pentru construirea unui website fără ajutor extern:
- șabloane. Servicii precum Tooplate oferă o varietate de șabloane. Există și posibilitatea de a descărca fișierele HTML, CSS și JS gratuit. Trebuie doar să alegeți un șablon care vă place și să-l completați cu propriul conținut;
- website builder. Constructorii vă permit să creați un website alegând și ajustând diferite elemente. Nu necesită abilități de codare și sunt destul de ușor de utilizat. Puteți selecta un șablon și îl puteți personaliza;
- sisteme de management al conținutului (CMS). Alegerea unui CMS potrivit este o sarcină majoră pentru orice website. Fie că e vorba de o pagină singulară sau de mai multe pagini. WordPress este cel mai popular sistem care alimentează peste 30% din toate website-urile;
- website codat manual. Puteți crea un website cu o singură pagină de la zero dacă aveți cunoștințe în HTML, JS și CSS. Această abordare vă va oferi mai mult control asupra codului, dar este mai intensivă în muncă.
Aveți un buget pentru angajarea de programatori profesioniști și designeri web? Vă puteți aștepta la un website unic, ce va avea toate aspectele potrivite și funcționalitate personalizată.
S-ar putea să găsiți o agenție care să ofere o soluție all-in-one ce include atât design-ul, cât și codarea. Puteți comanda și separat prin angajarea de profesioniști independenți sau companii de dezvoltare de nișă.
Pe cine trebuie să angajezi?
- designeri web. O echipă de proiectare poate crea un website în funcție de cerințele dvs. specifice. Ar putea fi exact ceea ce are nevoie website-ul dvs. de pagină singulară. Tebuie să atragă imediat atenția utilizatorilor;
- programatori. Veți avea nevoie de dezvoltatori frontend și backend pentru a vă asigura că website-ul este afișat corect. De asemenea, datele trebuie să fie păstrate în siguranță și afișate corect;
- creatorii de conținut. Conținutul pe care îl creați e cel mai important lucru care vă va conduce conversiile. Puteți lucra pe cont propriu sau puteți atrage redactori cu experiență și specialiști SEO.
Optimizare SEO în pagină singulară: misiune posibilă
După cum am menționat anterior, on-page SEO lasă de dorit. Pentru a vă face website-ul vizibil și cuprinzător în motoarele de căutare trebuie să aveți în vedere câteva trucuri.
- domeniu vechi. Chiar dacă vârsta nu e factor valoros de clasare, un domeniu vechi vă poate oferi un avantaj;
- protocol securizat. Un protocol HTTPS sigur este o necesitate pentru orice website în zilele noastre;
- instrumente analitice. Utilizați Google Analytics pentru a urmări vizitele pe website, sursele de trafic și alte date;
- proiectare receptivă. Este esențial să vă proiectați website-ul pentru a fi compatibil cu dispozitivele mobile;
- colecție amănunțită de semantică. Sarcină SEO esențială pentru configurarea oricărui website;
- optimizarea imaginii. Comprimați imaginile pentru a optimiza viteza și utilizați cuvinte cheie în alt text;
- titluri multiple. Website-urile cu pagină singulară pot fi o scuză pentru a utiliza mai multe etichete H1;
- împărțirea conținutului. Indiferent cât de limitată este o pagină, puteți segmenta conținutul și să furnizați link-uri;
- acțiuni sociale. Adăugați butoane de distribuire în social media sau widget-uri;
- conținut divers. Oferiți imaginea completă a diferitelor tipuri de conținut și elemente interactive;
- testimoniale. Recenziile și testimonialele oferă valoare oricărui website, ducând la creșterea credibilității;
- viteză bună de încărcare. Factor SEO tehnic major deci asigurați-vă că verificați și îmbunătățiți dacă e necesar;
- actualizări periodice. Website-ul trebuie să includă cele mai recente actualizări cu privire la ceea ce vindeți;
SEO extern și anunțuri pentru a spori recunoașterea
Când terminați design-ul și conținutul, ce puteți face în afară de sarcinile SEO interne? Explorăm modalități de promovare a website-ului prin crearea de link-uri, reclame și rețele sociale.
Obținerea de link-uri externe
După cum probabil știți până acum, promovarea unui website cu o singură pagină este dificilă. Construirea de linkuri e unul dintre pilonii SEO și trebuie să lucrați la obținerea de link-uri externe.
Acestea trebuie să provină din surse autorizate și să fie implementate în mod natural. În caz contrar, s-ar putea să primiți penalități de la Google și să deteriorați vizibilitatea website-ului.
Este multă muncă. Dar câte link-uri poți reuși să ai pentru o singură pagină? Concentrați-vă eforturile asupra calității și nu asupra cantității.
Inserați link-uri numai din surse conexe și de încredere.
Configurarea unei campanii PPC
Este mult mai ușor cu anunțurile PPC, deoarece se potrivesc perfect unei singure pagini cu un CTA distinct. Este un fapt că traficul plătit convertește mult mai bine dacă este indicat spre anumite pagini de destinație.
Cercetările Unbounce au arătat o conversie cu 65% mai mare. În acest context, website-ul cu pagină singură e acea pagină unde puteți conduce în mod eficient trafic plătit.
Descrie un produs sau serviciu și încurajează utilizatorii să cumpere ceva sau să ia legătura cu dvs. Pagina este ușor de utilizat, convingătoare și de încredere? Aveți toate șansele să derulați o campanie PPC de succes.
Dezlănțuirea puterii rețelelor sociale
Obținerea expunerii mărcii pe social media nu va strica. Aflați ce canale utilizează publicul țintă și configurați paginile pentru a spune de oferte și pentru a vă promova.
Puteți implementa și unele reclame pe rețele sociale. Facebook Ads Manager oferă un sistem flexibil de alegere a publicului potrivit și de ajustare a campaniei.
Există, de asemenea, o mulțime de forumuri și website-uri de întrebări și răspunsuri, cum ar fi Quora și Reddit. Puteți găsi subiecte conexe și potențiali clienți.
Nu căutați prin toate aceste locuri simultan. Aflați, mai întâi, cum funcționează, cunoașteți publicul și apoi promovați website-ul într-un mod natural, neagresiv.
Implementați publicitate nativă
Reclamele native sunt cele care arată ca un conținut obișnuit, dar sunt, de fapt, materiale plătite. Funcționează deoarece sunt integrate perfect într-un format media și se potrivesc stilului și funcției acestuia.
Aveți resursele necesare pentru a crea un anunț nativ interesant? Vă imaginați deja unde ar putea apărea? Este o mare șansă de a spori conversiile website-ului dvs.
Concluzie
Un website cu pagină singulară vă oferă posibilitatea de a vă prezenta toate informațiile într-un mod liniar. În plus, poate și atrage utilizatorii către o anumită acțiune.
Permite lansarea și testarea mai rapidă, precum și creativitatea de design nelimitată. Pe de altă parte, lasă o gamă destul de restrânsă de strategii SEO.
În final, vom rezuma câteva dintre recomandările pe care le-am menționat anterior. Următoarele acțiuni vă ajută să creați un website cu o singură pagină care să aducă la conversii:
- alegerea unui șablon personalizabil sau a unui constructor de website-uri care funcționează pentru dvs. Pe de altă parte, puteți alege angajarea unei echipe care să vă proiecteze website-ul;
- folosirea poveștilor și planificarea conținutul pentru a atrage atenția utilizatorilor și a-i informa despre ofertă;
- crearea unui CTA convingător care să răspundă direct nevoilor publicului;
- descompunerea paginii în secțiuni și furnizarea de ancore în meniu;
- activități SEO on-page și off-page, fără a compromite niciodată calitatea și coerența conținutului.
Ce experiențe ați avut cu website-urile pe o singură pagină? Împărtășiți-le cu noi în secțiunea de comentarii!
This Post Has 0 Comments