Optimizare site, creșterea ratei de conversie și convertirea vizitatorilor în clienți. Tot auzim de optimizare site sau SEO, în ultimul timp.
Sună puţin a limbă străină cum ar spune mulţi însă, nu este chiar aşa. Să luăm un exemplu.
Compania noastră de servicii SEO, colaborează cu o companie de printing din Los Angeles şi anume B&W printing services.
Website-ul respectiv este destul de nou. Promovăm compania respectivă pentru următoarele cuvinte – printing services şi flyers.
Funcţionând într-o zonă în care destul de mulţi ştiu ce înseamnă expresia “optimizare site”, nu a fost nevoie de foarte multe explicaţii.
Un serviciu de optimizare site, poate aduce multe beneficii companiei Dvs. În primul rând și cel mai important la acest serviciu este creșterea ratei de conversie.
Optimizare site, optimizarea ratei de conversie
Putem spune că acest serviciu este o abordare științifică pentru îmbunătățirea performanței website-ului Dvs.
În mod ideal, oricărui potențial client care vă vizitează website-ul, îi va plăcea ceea ce vede și va face ceva (vă sună, trimite un formular de contact, se înscrie la newsletter, etc.).
Aceste acțiuni se numesc „conversii”, iar „rata de conversie” este procentul de vizitatori care fac de fapt ceea ce doriți Dvs. să facă.
După cum vă puteți imagina, cu cât website-ul Dvs., va răspunde mai bine nevoilor oamenilor, cu atât este mai probabil să se convertească.
Deci, dacă aplicați un serviciu de optimizare site, puteți obține mai multă valoare din traficul pe care îl targetați deja pe website-ul Dvs.!
În acest articol, vom discuta despre ce este optimizare site, ce poate face pentru afacerea dvs. și cum să începeți.
Ce este și ce înseamnă optimizare site web?
Cu alte cuvinte, optimizarea unui website înseamnă doar îmbunătățirea experienței utilizatorului, astfel încât oamenii vor avea mai multe șanse să devină clienți.
Cu cât un website este mai ușor accesibil, are un design plăcut și încărcarea în browser nu durează o veșnicie, cu atât mai mult bugetul companiei va crește.
Foarte multe companii încearcă să-și optimizeze website-ul pentru creșterea experienței cu utilizatorul. Pentru acest lucru va trebui să aplicăm câteva strategii SEO.
Alte companii aplică servicii de reproiectare, redesign complet însă, trebuie să conștientizăm că oricât de bine cunoaștem publicul țintă, oamenii sunt imprevizibili.
Cu alte cuvinte, dacă încercați un serviciu de optimizare site fără conținut de calitate, s-ar putea ajunge la scăderea ratei de conversie în loc la mărirea acesteia.
Serviciul de optimizare site, este un proces științific
Drept urmare, un serviciu de optimizare site, este un proces științific din secțiunea SEO.
Vă prezentăm în cele ce urmează, o ipoteză pentru o schimbare care credem că vă va îmbunătăți rata de conversie.
La final, vom testa această ipoteză. Dacă avem dreptate, schimbăm vechiul design cu cel îmbunătățit. Dacă greșim, vom reveni la design-ul vechi.
Cea mai bună parte a acestui proces de optimizare site, este că vom învăța despre publicul țintă. Învățăm ce le place și cu ce ipoteze și teste să revenim în viitor.
De-a lungul timpului, s-ar putea să ajungeți la un website, pe care nu l-ați fi creat niciodată așa cum trebuie fără aceste servicii.
Aveți nevoie într-adevăr de optimizarea site-ului Dvs.?
Poate ne veți întreba dacă serviciul de optimizare site merită să fie aplicat!
Răspunsul nostru ar fi – “puteți obține de două ori mai multe conversii din traficul Dvs., existent și credem că veți fi încântat!”.
Realitatea este faptul că datorită acestui serviciu de optimizare site, împingeți mai mult trafic pe un website care nu funcționează.
Dacă vizitatorii website-ului Dvs., nu sunt convertiți în clienți, atunci va fi o pierdere de timp și bani.
Indiferent dacă plătiți o persoană sau o companie SEO, care să crească traficul organic, aveți nevoie de un serviciu de optimizare site pentru convertirea acestora în clienți.
Deci, dacă puteți creșteți procentul de persoane care vă vizitează website-ul și se convertesc în clienți, creșteți efectiv conversiile, fără a crește costurile. Sună chiar foarte bine!
Ce ar trebui să optimizez pe site-ul meu?
Dacă nu ați aplicat niciodată un serviciu de optimizare pentru website-ul Dvs., ar putea probabil să vă fie destul de greu.
Cu toate acestea, merită să încercați. Majoritatea companiilor nu au timp sau trafic organic pentru a optimiza fiecare aspect mic al website-ului.
Pentru a afla care sunt zonele “fierbinți”, ale website-ului dvs., ar trebui să vă puneți următoarele întrebări:
- De ce vin cei mai mulți oameni pe website-ul meu.
- Ce problemă trebuie să rezolve? (acest lucru poate fi atât de simplu precum „vor mai multe informații” sau atât de complexe precum „au nevoie de o soluție IT completă care să abordeze problemele X, Y și Z”).
- Ce doresc să facă oamenii pe site-ul meu? (este posibil să doriți ca oamenii să facă lucruri diferite pe pagini sau secțiuni diferite ale site-ului dvs.).
După ce știți de ce oamenii sunt pe site-ul dvs. și ce doriți să facă, aruncați o privire la modul în care un vizitator primește de la expresia “de ce” la “ce”. Este un proces simplu nu?
Care sunt modalitățile alternative de abordare a lucrurilor? Cum ați putea face procesul de conversie mai ușor și mai ușor de utilizat?
Pentru a vă ajuta să gândiți așa cum trebuie, iată câteva domenii specifice pentru care multe afaceri din mediul online se luptă:
Pagini de destinație “Landing Pages”
Paginile de destinație sunt primele pagini pe care oamenii le întâlnesc pe site-ul dvs.
Acestea pot fi pagini secundare precum – pagina de contact, pagina de oferte, paginile de servicii, etc. Vizitatorii apasă pe un link și sfârșesc pe o pagină de destinație.
Deoarece pagina Dvs., de destinație este prima experiență a unui nou vizitator cu site-ul dvs., optimizarea paginii de destinație poate avea un efect imens asupra ratei de conversie. Aici intră deja serviciul de optimizare site.
Pagina principală
La fel ca paginile de destinație, pagina de start “sau homepage”, vă poate genera sau reduce rata de conversie.
Cu toate acestea, în multe cazuri, pagina Dvs., de start trebuie să facă mult mai mult decât majoritatea paginilor de destinație.
Deci ceea ce funcționează bine pe o pagină de destinație este posibil să nu fie potrivit pentru pagina dvs. de start.
Procesul de finalizare
Dacă dețineți o afacere de comerț electronic, un proces de “checkout”, simplu, fără probleme, este vital pentru succesul afacerii Dvs., în mediul online.
La urma urmei, atunci când un potențial client care începe procesul de efectuare a plăților și apoi dă peste “nu’ș ce probleme”, este ca și cum ai fi scos banii din buzunar.
Un serviciu de optimizare site, a procesului de checkout, poate avea implicații financiare foarte mari.
Puncte de conversie
La fel ca procesul de finalizare, orice punct de conversie – de la un formular de contact, la un buton de comandă, este o parte critică a website-ului dvs.
Obiectivul website-ului dvs., este să îi determinați pe oameni să se convertească în clienți.
Așa că, dacă procesul de conversie nu este optimizat, faceți lucrurile dificile pentru dvs. și bugetul companiei va crește greu sau deloc.
Sperăm că parcurgerea acestui proces v-a oferit deja câteva idei de optimizare site.
Dacă doriți să restrângeți lucrurile și să aveți mai mult succes în mediul online, ne puteți cere părerea.
Avem deja personal cu peste 14 ani de experiență în mediul online. Merită să încercați.
Începerea primului Dvs. test
După ce știți ce zone ale site-ului Dvs., doriți să optimizați și ați ales un instrument de testare a optimizării, sunteți gata pentru strategia de testare.
O strategie bună de optimizare site necesită planificare și documentare. Dacă ați făcut deja acest lucru, testele dvs., vor fi mult mai eficiente și mai utile.
Există câteva părți de bază pentru o strategie eficientă de optimizare site:
Cumpărătorul, detalii și clasificare
Fiecare efort de marketing online, începe cu o înțelegere solidă a publicului Dvs., țintă.
Unul dintre cele mai bune moduri de a vă cunoaște publicul țintă este de a crea un profil detaliat al cumpărătorului.
Cu cât vă cunoașteți mai mult publicul, cu atât va fi mai ușor să vă prezentați conținutul și serviciile oferite, care să satisfacă nevoile publicului țintă.
Iată câteva lucruri de bază pe care ar trebui să le știi despre publicul Dvs.:
- Vârsta (în medie, ce vârstă au?)
- Sexul (sunt în mare parte bărbați sau femei? Sunt uniform împărțiți?)
- Nevoile (care sunt responsabilitățile lor relevante? Pentru ce sunt responsabili? Ce caută?)
- Buget (cât sunt dispuși să cheltuiască? Există sensibilități la prețuri, de care trebuie să fiți conștienți?)
- Obiective (ce încearcă să îndeplinească oferta? Cum vă ajută produsul sau serviciul respectiv?)
- Vânzarea produselor sau serviciilor (ce bucură clienții – sunt încântați de produsul sau serviciul dvs.?)
- Puncte slabe (ce probleme există (soluții), rezolvarea problemelor la produsul sau serviciul dvs.)
Cheia testării de succes este să vă dați seama ce dorește și de ce are nevoie de publicul țintă.
După ce știi asta, trebuie doar să vă dați seama cum să le oferiți servicii sau produse mai bune.
O strategie de testare bună este concepută pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele reale, de aceea este important să vă clarificați obiectivele înainte de a începe să efectuați teste.
Concluzie, cu ce rămânem după citirea acestui articol?
Aplicând aceste servicii de optimizare site, totul se reduce la un singur principiu!
Dacă clienții dvs., obțin ceea ce vor, Dvs., obțineți ceea ce doriți. Trucul este să descoperiți cum să oferiți ceea ce doriți și să fie cât mai ușor pentru potențialii dvs. clienți.
De asemenea, dacă știți să aruncați o privire mai amplă asupra website-ul Dvs., va fi destul de ușor să găsiți și să testați variațiile pe designul și conținutul website-ului Dvs.
Aceste teste vă pot ajuta să remediați zonele cu probleme și să le oferiți vizitatorilor website-ului dvs., experiența ideală.
Dacă doriți să vă ajutăm să identificați problemele de optimizare site sau doriți ca cineva să vă ajute să optimizați website-ul dvs., anunțați-ne. Nouă ne place să ajutăm!
Ce părere aveți despre serviciul de optimizare site? Ați putea încercat? Cum a fost experiența Dvs., după parcurgerea acestui articol?
Aveți sfaturi pe care doriți să le oferiți? Scrieți un comentariu și noi vom răspunde negreșit!
This Post Has 0 Comments