Număr, câte cuvinte cheie ar trebui să vizați pe o singură pagină? Când începeți SEO vă întrebați câte cuvinte cheie trebuie utilizate.
În scurtul ghid din acest articol de blog vă voi arăta că numărul de fraze cheie ar trebui abordat la fel ca întregul proces de optimizare SEO: holistic și strategic.
Câte cuvinte cheie ar trebui să vizați pe pagină? Răspunsul la această întrebare nu este doar un număr. De ce?
Deoarece selectarea cuvintelor cheie ar trebui să fie o alegere strategică bazată pe o viziune complexă a procesului SEO pentru un anumit website.
Cum să elaborezi strategia corectă? Lista dvs. de cuvinte cheie include câteva fraze inutile? Scopul final este de a face optimizare SEO pentru numeroase fraze și a ajunge la pozițiile de top pentru fiecare dintre ele.
Cu toate acestea, înainte de a ajunge la respectiva etapă, trebuie să vă stabiliți prioritățile.
Începerea cooperării cu o agenție SEO echivalează cu cumpărarea unei anumite cantități de resurse, în mare parte de timp.
Cu cât selectați mai multe cuvinte cheie, cu atât mai puțină atenție este acordată fiecăruia dintre ele în mod individual.
SEO și cuvinte cheie: ce număr trebuie să ne intereseze?
Numărul de cuvinte cheie pe care le vizați pe pagină depinde de strategia adoptată.
În primul rând, rețineți că expresiile cheie au diverse scopuri. Acest aspect este parțial determinat de starea website-ului dvs.
Pentru a vă evalua pagina, efectuați un audit SEO. Poate că website-ul nu este suficient de dezvoltat și lipsesc unele texte.
Procesul de dezvoltare al conținutului trebuie, de obicei, să fie planificat. Obiectivele (cuvintele cheie selectate anterior) sunt obligatorii.
Pe baza acestor fraze se creează conținut nou.
Optimizarea corectă a website-ului este crucială pentru SEO. Pagina ar trebui să fie umplută cu texte percepute de Google ca fiind naturale și scrise de un om și pentru un om.
Ar trebui să aibă o densitate adecvată a cuvintelor cheie, deși nu ar trebui să fie prea mare.
În caz contrat, roboții o vor clasifica drept manipulare.
Prin urmare, selecția cuvintelor cheie ar trebui analizată într-un context mai larg. Trebuie să se ia în considerare toate procesele care fac parte din SEO.
Dacă selectați prea multe expresii, poate fi necesar să extindeți pagina.
Apoi, procesul SEO depășește posibilitățile dvs. și durează mai mult pentru a vedea rezultatele.
Din acest motiv, o strategie adecvată și capacitatea de a alege prioritățile sunt atât de importante.
Una dintre metodele recomandate pe forumul MOZ (un website pe care fiecare specialist SEO îl cunoaște) este împărțirea unei colecții de cuvinte cheie în trei categorii:
- primare;
- secundare;
- terţiare.
Desigur, primul grup este cel mai important și ar trebui să fie și cel mai mic. În acest fel, puteți dedica o atenție adecvată fiecăruia dintre respectivele cuvinte cheie.
Câte fraze cheie ar trebui să vizezi?
Nu există un răspuns unanim cu privire la un număr minim.
Unii specialiști în SEO consideră că cinci cuvinte cheie sunt rezonabile dacă administrați o afacere mică.
Companiile mai mari pot alege mai multe. Volumul lunar de căutare pentru aceste fraze ar trebui să se ridice la 100.
Pe de altă parte, alții susțin că numărul minim de cuvinte cheie de care ar trebui să țineți cont atunci când faceți SEO este de 8.
Forumurile și blogurile online vă recomandă frecvent că ar trebui să faceți optimizare SEO pentru cel puțin zece expresii cheie.
Ce să faci? Deși nu putem afirma că o anumită sugestie e 100% adevărată, merită să rămâi moderat și să eviți extremele.
Cu siguranță, dimensiunea website-ului, cantitatea de conținut, numărul de subpagini, blog-ul și actualizările sale afectează acest factor.
Dacă există prea multe cuvinte cheie și prea puțin conținut, website-ul dvs. poate deveni suprasaturat de fraze.
Google îl poate percepe ca manipulare și vă poate penaliza pagina cu un filtru care are ca rezultat eliminarea din rezultatele căutării.
Dacă faceți tot posibilul să nu suprasaturați textele, unele din cuvinte cheie pot fi lăsate neutilizate.
Din punct de vedere tehnic nu există un raport versatil între cuvinte cheie și texte, adecvat pentru fiecare website.
Cu toate acestea, e de necontestat că există o limită a densității cuvintelor cheie și Google nu va fi fericit dacă o depășiți.
Nu în ultimul rând, locația cuvintelor cheie pare vitală.
Rezultatele SEO legate de un număr de cuvinte cheie
În ciuda faptului că modelul de mai sus arată bine, un număr mic de cuvinte cheie prioritare poate părea insuficient pentru un antreprenor.
Prin urmare, este important să rețineți că activitățile SEO axate pe cuvintele cheie selectate nu vor afecta doar aceste fraze!
Numărul de expresii cheie pentru care este afișat website-ul dvs. depinde de algoritmii care analizează textul. Să presupunem că ați ales expresia “SEO pentru cuvinte”.
În zilele noastre, algoritmii Google sunt atât de flexibili încât realizarea SEO pentru o astfel de frază fixă (și nenaturală) va aduce rezultatele așteptate dacă textul conține fraze precum “ce cuvinte sunt bune pentru SEO” etc.
În consecință, unele dintre cuvintele cheie selectate pentru strategia dvs. SEO se pot dovedi inutile.
În multe cazuri, este inutil să evidențiați mai multe fraze, deoarece Google evaluează una dintre ele suficient de pozitiv.
Cu toate acestea, fii atent. Google poate trata două fraze cheie aparent similare (de exemplu, “servicii SEO” și “servicii SEO internaționale”) ca fiind complet diferite.
Acest lucru poate rezulta din diferite volume de căutare.
SEO realizat cu o listă de cuvinte cheie în minte are un alt rezultat benefic. Selectarea unui număr de cuvinte cheie ce se potrivesc cu subpagini cu conținut de calitate va îmbunătăți poziția asupra frazelor de tip long tail.
Următorul pas
După ceva timp, puteți evalua eficacitatea activităților SEO desfășurate. Cantitatea de timp necesară este determinată de competitivitatea frazelor selectate.
Poate fi estimată analizând volumul de căutări sau concurenții în poziții înalte.
Dacă activitățile au succes, completați grupul inițial cu fraze ulterioare care sunt importante din perspectiva clientului și a rezultatelor căutării.
Capacitatea de a combina activitățile SEO și strategiile de afaceri aduce beneficii măsurabile.
Concluzie
Schimbați-vă atitudinea față de numărul de fraze care ar trebui utilizate în timpul procesului de optimizare SEO.
Nu vă descurajați de grupul mic de cuvinte cheie alese inițial și luptați împotriva tentației de a viza prea multe expresii.
Este crucial să vă dați seama că doriți să faceți SEO pentru numeroase fraze și să atingeți poziții înalte pentru fiecare din ele pe termen lung.
Cu toate acestea, atingerea obiectivului este un proces continuu în timpul căruia atenția agenției SEO se va concentra alternativ.
Atât asupra grupurilor de cuvinte cheie primare, cât și secundare.
Acest exemplu demonstrează cât de important este să schimbi atitudinea. Optimizarea SEO trebuie abordată în mod cuprinzător.
Împreună cu o strategie de dezvoltare a website-ului și obiectivele de afaceri.
După cum puteți vedea, zona de marketing online necesită o strategie complexă și mult efort. La fel ca activitățile de promovare web realizate prin intermediul unor advertoriale SEO.
În cazul în care vă confruntați cu probleme legate de optimizarea SEO nu ezitați de a intra în contact cu noi!
This Post Has 0 Comments