În linii mari, tot ce face o afacere înseamă marketing. Este un mix de elemente care duc la dezvoltarea afacerii și stabilirea relației cu clienții.
Fiecare necesită abordări separate, dar vor ține cont de elementele comune ale afacerii.
Multe companii au o prezență atât online cât și offline.
Întreprinderile offline care au fost suficient de inteligente pentru a stabili o prezență online au prins în mod clar un segment nou de piață.
Indiferent de obiectivele din mediul online, beneficiile sunt pe măsura provocărilor.
Dacă conduceți sau administrați o afacere, combinarea promovării online, cât și offline, va aduce mai multe beneficii.
Când alegeți să faceți promovare web, aveți nevoie de cineva cu bune abilități de marketing digital.
În ultimii ani mediul online sa diversificat extrem de mult. Dacă începeți abia acum să faceți promovare în mediul online aveți multe opțiuni.
Puteți începe cu un website și servicii SEO, puteți merge pe social media sau puteți combina mai multe tactici și instrumente.
Mediul online aduce cu sine o serie de instrumente care permit o analiză detaliată a campaniilor.
Provocarea cea mare a mediului online este interpretarea datelor.
Mediul de promovare offline însumează metodele tradiționale de promovare.
Odată cu trecerea timpului acestea și-au dovedit eficiența, chiar dacă necesită un buget mai mare.
Acestea fiind spuse, multe companii care au o prezență atât online cât și offline le operează ca fiind campanii separate.
Aceasta este de fapt o pierdere de timp și resurse. Campaniile de marketing offline și online trebuie să ducă spre un obiectiv general comun.
Marketing online vs. marketing offline
Dacă vom întreba în rândul specialiștilor, vom obține păreri împărțite.
Cei din mediul online vor veni cu argumentele lor, iar cei din offline vor zice că metodele lor sunt validate de ani buni.
De fapt, acest demers este inutil. Motivul este unul foarte simplu.
Când discutăm despre promovare offline și online, de fiecare dată, exemplu concret este reprezentat de o singură afacere.
În interiorul aceleași afaceri, aceste medii nu concurează, dar se completează reciproc.
Dacă puteți face campaniile de marketing online și offline să funcționeze împreună, puteți oferi întreprinderii dvs. un impuls atât de necesar.
Vă puteți crește clienții și veniturile. În primul rând, clienții vor simți și vor aprecia coerența dintre campaniile dvs. online și offline.
Deci, cum putem să creăm o colaborare perfectă între eforturile de marketing online și offline?
În continuare vom analiza câteva aspecte de care să țineți cont pentru a crea coerență între campanii.
Fiți consecvenți cu mesajele de marketing
Majoritatea firmelor au un mesaj principal de marketing sau un slogan.
Asigurați-vă că acel mesaj principal și/sau slogan de marketing apare constant și proeminent în campaniile dvs. online și offline.
Dacă oamenii vă pot vedea sloganul și mesajul dvs. de marketing pe fațada cărămizii și mortarului, poziționați-le la fel de îndrăzneț în antetul website-ului dvs.
Poziționați-le acolo unde clienții le vor vedea imediat.
Dacă ați ales o anumită tonalitate și atitudine în modul în care comunică brandul, păstrați-le unitare pentru amblee medii.
Este important pentru modul în care clienții vă percep marca și afacerea.
Creați un aspect universal
Modul în care arată și se simte afacerea dvs. ar trebui să fie uniform în toate campaniile.
Schemele de culori, fonturile și logo-urile pe care le utilizați pentru afacerea dvs. offline ar trebui să fie evidente și în magazinul dvs. online.
Acest lucru va crea un mod mult mai ușor pentru clienții dvs. să vă recunoască afacerea.
Trebuie să vă recunoască indiferent de locul în care aceștia vă întâlnesc – pe stradă sau pe web.
Faceți website-ul un punct de plecare în toate eforturile dvs. de marketing
Credeți sau nu, acest lucru este adesea trecut cu vederea.
Prin includerea adresei website-ului în materialele dvs. de marketing, vă oferă o mulțime de oportunități pentru a afla și a vizita afacerea dvs. online.
Majoritatea companiilor au o prezență pe internet în aceste zile. Nu contează dacă este propriul lor website sau o pagină de Facebook.
Oricare ar fi, adresa dvs. web ar trebui să fie aparentă de fiecare dată când comercializați afacerea online și offline.
Acest lucru permite clienților potențiali să vă găsească mult mai ușor. În mod inevitabil, acest lucru va crește traficul web și veniturile.
Pentru a supraviețui pe piață o perioadă îndelungată nu puteți ignora mediul online.
Aici avem un mic sfat pentru dvs. și pentru afacerea pe care o dețineți. Dacă abia începeți în mediul online, vă recomandăm să creați propiul website.
Social media este importantă și nu trebuie ignorată, dar un website vă permite un grad mai mare de control.
Serviciile de web design nu sunt atât de costisitoare pe cât ați putea crede.
Însă, administrând prorpiul website aveți control total asupra modului în care gestionați conținutul.
În acest caz, WordPress este cea mai bună alegere.
Vizați același set de clienți
Este mult mai ușor să conduci o afacere atunci când are o anumită piață.
Marketingul de nișă vă permite să vă concentrați eforturile mult mai eficient și cu succes.
Dacă afacerea dvs. offline se adresează unui anumit set de clienți, atunci ar trebui să vizați același set de clienți online.
Puteți face acest lucru cu ușurință rulând anunțuri online utilizând AdWords sau utilizând publicitatea direcționată pe social media.
Puteți aplica în mod corespunzător tehnici SEO locale pentru a ajunge la clienții potriviți.
Direcționarea cuvintelor cheie pentru campaniile offline
Nu doar sloganurile și mesajele de marketing trebuie utilizate în mod constant în toate campaniile.
Chiar și în eforturile dvs. de marketing offline, ar trebui să utilizați, de asemenea, cuvintele cheie pe care le optimizați pentru activitățile dvs. online.
Frumusețea de a face acest lucru este că atunci când cuvintele dvs. cheie joacă un rol proeminent în campaniile offline, oamenii nu vor întâmpina nici o dificultate să vă găsească online.
Utilizați numele companiei în adresa URL
Tactica aceasta nu este utilă doar în scopuri SEO. Promovează, de asemenea, rechemarea puternică a mărcii.
Unele companii comit greșeala de a utiliza o adresă URL complet diferită de numele afacerii lor, în speranța de a obține un clasament mai înalt în căutări.
Folosind numele firmei în URL, vă asigurați consecvența.
Clienții dvs. pot să vă găsească online doar tastând numele companiei în browserul lor. Este un aspect mic, dar care poate crește brandul pe termen lung.
Gând final
Gestionarea campaniilor de marketing online și offline va crea o marcă mai puternică pe care clienții o vor recunoaște cu ușurință, indiferent dacă vor interacționa cu ea online sau offline.
Acest lucru duce în mod eficient la fidelizarea clienților și la creșterea traficului și a veniturilor.
Atât în magazinele cu locații fizice, cât și în cazul unui magazin online.
Există două alternative pentru a vă promova afacerea. Fie creați un departament de marketing intern, fie externalizați serviciile către o agenție SEO.
Dacă aveți un buget de marketing suficient, puteți să combinați ambele opțiuni.
Pentru mai multe informații despre cum să creați o strategie de marketing online coerentă care să completeze activitatea dvs. offline, puteți accesa datele noastre de contact.
This Post Has 0 Comments