Skip to content
Magazin online, ultimele date despre cum puteți administra un website

Magazin online, ultimele date despre cum puteți administra un website

Magazin online, ultimele date despre cum puteți administra un website. Pentru a supraviețui ca afacere cu amănuntul e important să aveți un magazin online.

Administrarea unui magazin online necesită abilități speciale

Platforme precum Shopify sau Magento sunt un punct de plecare perfect.

Așteptarea ca magazinul să se transforme într-un succes peste noapte va duce inevitabil la dezamăgire.

Internetul este un loc competitiv și nu sunteți singurul care încearcă să se lanseze.

Însă, puteți face anumite lucruri pentru a vă asigura că magazinul este configurat corespunzător. Mai mult, trebuie să fie și ușor de utilizat.

În cele din urmă, experiența utilizatorilor va fi mai bună iar ratele de conversie, mai mari.

Sunteți gata de acțiune? Să aruncăm o privire în acest articol de pe blog despre cum se abordează un magazin online.

1. Folosiți la maxim imagini fără a oferi prea multe alternative

Desigur, diversele magazine online ar trebui să fie despre imagini.

Descrierea unui articol vestimentar fără o imagine că e la fel de eficientă ca citirea versurilor fără a cânta.

Oamenii vor să vadă ce cumpără și vor să vadă bine. Investiți în crearea de imagini SEO de înaltă calitate.

Lăsați-le să iasă în evidență, alegând un web design simplu.

Un alt secret este utilizarea videoclipurilor cu produse.

Nu numai că Google vă va iubi pentru asta, dar va ajuta și la creșterea ratei de conversie.

Nepotrivirea unui articol este adesea ceea ce îi împiedică pe clienți să cumpere online.

Cu toate acestea, nu oferiți prea multă alegere. Afișarea fluxurilor interminabile de rochii nu va aduce beneficii pentru clienții dvs.

În schimb, împărțiți gama de produse în categorii structurate.

Organizați-le fie după tipul de îmbrăcăminte, fie după stilul sau gama de prețuri.

Pur și simplu pus: faceți cât mai ușor posibil pentru clienții dvs. să găsească ceea ce caută.

Abia atunci vor putea realiza o achiziție satisfăcătoare într-un magazin online.

2. Efectuați o structură clară de navigare fără a uita de testarea A/B

Una dintre minunile platformelor digitale este că totul poate fi urmărit. Iar asta include și călătoria utilizatorilor dvs.

Unde merg oamenii după ce vă accesează website-ul?

Cât timp stau pe o pagină? Sunt încântați să continue cumpărăturile?

Sunt toate întrebări la care urmărirea navigării utilizatorilor vă va ajuta să răspundeți. Website-ul dvs. urmează o structură clară de navigare?

Rezultatul din respectivul magazin online va fi cu atât mai pozitiv.

Asigurați-vă că ierarhia paginilor este logică. Denumiți clar paginile de categorii. Creați o rețea adecvată de link building și evitați legăturile rupte.

Ajută Google să indexeze și să scaneze website-ul, ceea ce contribuie la o clasare mai bună.

Nu uitați să efectuați testarea A/B. Singura modalitate de a afla ce strategii funcționează este prin testarea repetată.

Sună evident, dar deseori este trecută cu vederea.

Instrumente de testare A/B precum Optimizely vă permit să experimentați cu idei diferite.

Puteți să le rulați simultan în timp ce controlați cine ajunge să vadă o versiune.

Apoi, software-ul măsoară modul în care oamenii răspund la fiecare segment. Astfel, vă e mult mai ușor să decideți ce metodă să urmați.

3. Optimizați pentru căutare și conversie, fără a vă concentra pe o nișă competitivă

De la texte la imagini și videoclipuri, o optimizare SEO vă va ajuta. Puteți să câștigați clienți prin puternicele motoare de căutare ca Google sau Bing.

Efectuați o cercetare completă de cuvinte cheie. Alocați cuvinte cheie relevante pentru diverse pagini web.

Evitați să utilizați duplicate!  Videoclipurile sunt, de obicei, publicate extern.

Acestea ar trebui optimizate prin intermediul platformei gazdă.

Pe lângă căutare, un magazin online ar trebui optimizat pentru conversii.

Acest lucru înseamnă evitarea oricăror obstacole care ar putea împiedica clienții să efectueze plata.

Acestea ar putea include orice. De la probleme de încărcare, la lipsa apelurilor la acțiune.

Cu toate acestea, micile probleme sunt, de obicei, ușor de rezolvat.

Nu vă concentrați pe o nișă competitivă. Investiți în construirea unui brand.

Administrarea unui magazin online poate fi o provocare. Aproape jumătate din căutările de produse de astăzi au loc direct pe Amazon.

Dacă acest lucru nu ar fi fost suficient, modificările algoritmice recente au îngreunat și mai mult situația.

Este mai dificil pentru magazinele de comerț electronic mici să se poziționeze în fața Amazon sau eBay.

Investind într-o marcă, este posibil să vă reduceți dependența de diversele platforme.

Încercați să rezolvați situația astfel încât clienții să vină direct pe website-ul dvs.

Puteți recurge la utilizarea unui nume de marcă memorabil. Apelați la culori recunoscute ale mărcii și la crearea unei urmări loiale offline și pe social media.

Stăpânirea punctului de micro-conversie într-un magazin online

Vorbim tot timpul despre “călătoria” cumpărătorului. De segmentarea listelor de contact și automatizarea întregului proces.

Ați putea face acest proces și mai puternic pentru afacerea dvs. de comerț electronic.

Trebuie să fiți dispus să vă concentrați o parte din atenție asupra micro-conversiilor.

Deci, care sunt aceste micro-conversii? Cum veți recunoaște utilizatorii care se află pe pagina dvs. pentru a realiza o achiziție?

Cum puteți să oferiți spațiu celor care mai au nevoie de puțin timp de gândire? Iată câteva dintre cele mai comune micro-conversii de comerț electronic.

Descărcare de informații

Un utilizator descarcă o foaie specifică, un tutorial sau un document de comparație.

Sau orice alte informații de pe website-ul dvs. Puteți fi sigur că este interesat de produsele pe care le oferiți.

Ei sunt într-o misiune de constatare a faptelor și vi se aplică aceste informații.

Ce puteți face cu acest tip de invitație deschisă din partea potențialilor clienți? Trimiteți-le mai multe informații, desigur.

Alăturați-vă listei din newsletter

Un vizitator al unui website se înscrie pentru a primi informații despre reduceri speciale.

Sau despre alte noutăți de la compania dvs. de comerț electronic. Puteți fi sigur că este interesat să realizeze o achiziție.

Poate că așteaptă momentul potrivit, reducerea potrivită sau produsul potrivit, dar le place ceea ce faceți.

Consultați produse pe care le caută și veți avea o idee destul de clară despre ce vor clienții dvs.

Comparații de produse într-un magazin online

Puteți să oferiți capacitatea de a compara produsele de pe website. Astfel, vă oferiți o perspectivă asupra unei alte micro-conversii.

Să presupunem că un cumpărător are în minte o achiziție serioasă. Dorește să știe cum se compară un produs cu altul prezent pe website.

Nu numai că știți că utilizatorul este destul de aproape de a face o achiziție. Știți și ce vor să cumpere și ce ar putea să îi oprească.

Profitați de ocazie pentru a le oferi ceea ce au nevoie.

Adaos la lista de dorințe

Website-urile de comerț electronic cu funcția “listă de dorințe” au o superputere încorporată.

Nicio altă funcție de pe un website nu vă poate oferi informațiile de care aveți nevoie.

În ceea ce privește dorințele și nevoile unui client, aici sunt datele de care aveți nevoie.

Adesea, utilizatorii nu se abțin când adaugă la o listă de dorințe sau fac click pe un buton de “preferat”.

Vânzătorul obține o mulțime de informații din lista de dorințe.

Informații legate de dimensiune, culori, nevoi evidente sau considerații privind prețurile.

Coșul de cumpărături abandonat dintr-un magazin online

S-a discutat mult despre cum putem să recuperăm o vânzare dintr-un coș abandonat.

Cei mai mulți îl văd ca pe un eșec ce trebuie rectificat. Cu toate acestea, îl puteți vedea și ca o victorie.

Chiar dacă utilizatorul nu a finalizat achiziția de data aceasta, v-a oferit ceva cu care să lucrați.

Știți ce caută și poate chiar știți de ce nu a realizat achiziția. Cum puteți transforma acea micro-conversie într-o conversie completă?

Este important să știți cât mai multe despre cumpărătorii dvs., cu fiecare mișcare de pe website.

Astfel, puteți realiza o mai bună experiență a utilizatorilor. Pentru mai multe detalii despre acest subiect puteți citi articolul de pe blog legat de UX design.

Urmăriți și utilizați informațiile pentru a vă segmenta mai bine cumpărătorii.

Cei care caută mai multe informații ar trebui să primească aceste date.

De exemplu, există un utilizator care a indicat că îi plac rochiile roșii. Cunoașteți această informație prin adăugarea lor în lista de dorințe.

Ar trebui să primească o notificare de fiecare dată când o rochie roșie e adăugată la inventar.

O altă situație de abandon poate fi dată de cât de scump ar fi transportul.

Astfel, cumpărătorul ar trebui să obțină informații despre cum să realizeze un transport mai ieftin.

Vedeți cum funcționează aceste lucruri? Începeți să acordați mai multă atenție acelor micro-conversii.

Nu ezitați să ne anunțați câteva micro-conversii pe care le aveți pe propriul website de comerț electronic.

Ne place să împărtășim informații în secțiunea de comentarii!

Căutarea vizuală: o revoluție a comerțului electronic

Știați că 90% din informațiile transmise creierului nostru sunt vizuale?

Ce spuneți de abilitatea de a identifica imagini ce au fost vizualizate pentru cel puțin 13 milisecunde?

Sau că suntem capabili să prelucrăm informațiile de 60.000 de ori mai rapid decât cele bazate pe text?

Aceste date indică faptul că suntem programați să vedem lucrurile vizual.

Cu aceste informații, nu este surprinzător că modul în care căutăm în online se schimbă.

Odată cu avansul tehnologic, nu mai participăm la căutări bazate pe text. În schimb, căutăm pe Internet prin căutarea vocală.

Modul în care căutăm suferă modificări suplimentare, pe măsură ce popularitatea căutării vizuale crește.

Acest lucru are sens, având în vedere că ne folosim ochii pentru a vedea lucrurile, în fiecare zi.

De ce să nu profităm de această abilitate naturală?

Ce este căutarea vizuală și cum poate fi folosită într-un magazin online

Căutarea vizuală folosește o fotografie ca interogare în loc de text sau voce.

Permite utilizatorilor să descopere informații sau produse similare cu fotografia trimisă.

Utilizează rețelele de învățare automată și neuronale. Astfel, se pot efectua căutări prin încărcarea unei fotografii.

Căutările analizează caracteristici similare în cadrul găsirii fotografiilor cu imagini conexe pe baza acestora.

Caracteristicile similare includ culoarea, materialul și tiparele.

Învățarea automată oferă rezultate similare bazate pe căutări de imagini. În plus, rezultatele se bazează pe metadate și cuvinte cheie atașate imaginii.

Creșterea persoanelor care participă la căutarea vizuală duce la îmbunătățirea învățării automate.

Astfel, oferă rezultate de imagine extrem de corelate, schimbând în continuare modul în care căutăm.

Căutarea vizuală va deveni mai precisă și mai eficientă.

Jucătorii mari din căutarea vizuală

Principalii jucători ai căutării vizuale sunt Pinterest, eBay, Google Lens și Bing.

Pinterest

Pinterest este cu siguranță cel mai cunoscut motor de căutare vizuală. Are peste 600 de milioane de căutări în fiecare lună.

Instrumentul Pinterest permite utilizatorilor să realizeze o fotografie și să returneze alte imagini.

Acestea sunt cunoscute sub numele de pin, fiind similare cu fotografia trimisă.

Returnările se bazează pe cuvinte cheie bazate pe imagini. Indică faptul că acele cuvinte cheie sunt încă relevante.

Permite utilizatorilor să atingă puncte albastre pe o imagine pentru a căuta rezultate similare.

De asemenea, este disponibil și Pinterest Lens. Permite căutarea de imagini în timp real, fiind încorporată în aplicația Pinterest.

Google Lens

Google Lens este succesorul celui mai vechi motor de căutare vizuală Google, Google Goggles.

Este cel mai mare concurent al Pinterest pe piața motoarelor de căutare vizuală.

Acest instrument de căutare vizuală analizează o serie de fotografii. De la clădiri până la flori și multe altele!

Snapchat

De asemenea, Snapchat a folosit căutarea vizuală prin parteneriat cu Amazon.

Utilizatorii își orientează camera spre un produs, ținând ecranul până când apare o carte de produs Amazon.

Acest fapt duce utilizatorul la rezultatele produsului pe Amazon.

Ca atare, îl face un instrument de căutare vizuală, atât pentru Snapchat, cât și pentru Amazon, ca un magazin online.

ASOS, un magazin online de modă european

Distribuitorul online de modă ASOS a lansat propriul instrument de căutare vizuală, potrivire de stil.

Prin aplicația lor, clienții dau click pe pictograma camerei care îi solicită să realizeze o poză sau să încarce una.

După ce o fotografie a fost trimisă, rezultatele căutării sunt furnizate pentru produse similare cu fotografia.

Procesul este prezentat într-o fotografie iar rezultatele vor fi extrem de precise.

Instrumentul e extrem de util pentru ASOS și clienții săi deoarece restrânge drastic alegerile.

Target

Target a încorporat obiectivul Pinterest în aplicația lor printr-un parteneriat cu gigantul de căutare vizuală.

Acest lucru permite clienților să caute articole realizând sau încărcând o fotografie în aplicație.

Informațiile despre produs sunt furnizate în cazul în care produsul în sine este din Target.

Sau din produse similare. Asta, în cazul în care produsul încărcat a fost achiziționat din altă parte.

Beneficiile căutării vizuale într-un magazin online

Căutarea vizuală nu va aduce beneficii doar consumatorului. Ci și comerțului electronic, în special cel de modă și pentru articole de casă sau grădină.

Căutarea vizuală va fi utilă pentru consumatorii care nu pot apela la întrebări verbale.

De exemplu, doriți să aflați mai multe informații despre un reper. Cu toate acestea, nu știți numele acestuia, nu îl puteți căuta pe Google.

De aici apare căutarea vizuală. Veți putea căuta reperul și vor apărea informații despre acesta.

În plus, căutarea vizuală vă ajută în îmbunătățirea experienței utilizatorului.

Acest lucru se datorează faptului că retailerii au prea multe opțiuni din care să alegeți.

Derulează la nesfârșit obiecte, ceea ce conduce la abandonarea cumpărăturilor.

Căutarea vizuală rezolvă această problemă prin reducerea rezultatelor, instantaneu, fiind ușor de utilizat.

Căutarea vizuală ajută consumatorii să găsească ceea ce caută, mai eficient.

Reduce numărul celor ce abandonează cumpărăturile ca urmare a prea multor opțiuni.

Prin urmare, căutarea vizuală face achiziția mult mai ușoară. Economisește timp consumatorilor și elimină obiectele irelevante.

Căutarea vizuală va oferi posibilitatea unui magazin online de a vinde mai mult.

Implică alte elemente care apar în imagine și sunt sugerate consumatorului.

Ar putea tenta consumatorii să cumpere aceste articole, ceea ce va crește cheltuielile generale pe website.

Ce înseamnă această noutate pentru căutările bazate pe text?

Căutarea vizuală oferă numeroase avantaje, atât pentru consumatori, cât și pentru comercianți.

Este important de menționat că această metodă de căutare nu va înlocui căutările tradiționale bazate pe text.

Mai degrabă căutarea vizuală va funcționa în tandem cu căutarea bazată pe text. Cooperarea va oferi rezultate legate de imagine.

Prin urmare, căutările bazate pe text vor continua să fie importante pentru orice magazin online.

Viitorul căutării vizuale

Deși jucătorii importanți au raportat pași mari în căutarea vizuală, mai sunt multe de făcut.

Pe măsură ce tehnologia continuă să avanseze, cel mai probabil popularitatea căutării vizuale o să crească.

Astfel, se va îmbunătăți precizia și eficiența rezultatelor căutării.

Pe măsură ce tot mai multe persoane caută vizual, învățarea automată va deveni mai bună. La identificarea asemănărilor din fotografii, oferind rezultate mai bune.

Cum să optimizați căutarea vizuală

Pentru 93% din consumatori, vizualul este factorul decisiv pentru deciziile de cumpărare.

Astfel, se subliniază importanța optimizării imaginilor. Iată mai jos sfaturile noastre de optimizare SEO pentru căutarea vizuală:

  • asigurați-vă că imaginile sunt afișate clar, fără dezordine, pentru o prelucrare ușoară;
  • adăugați alt text descriptiv la imagini. Inclusiv numele imaginii, ID-ul imaginii și cuvintele cheie relevante;
  • trimiteți imagini pe sitemap;
  • folosiți cuvinte cheie relevante, optimizați titlurile de imagine și atributele alternative;
  • imaginile ar trebui să fie adaptate pentru mobil și desktop;
  • folosiți dimensiunea ideală a imaginii și tipul fișierului;
  • configurați ecusoane de imagine;
  • efectuați teste structurate de date;
  • marcarea pentru imagini, pagini de conținut și informații despre produs.

Concluzie

Este extrem de important să vă optimizați imaginile acum. Căutarea vizuală o să “decoleze” iar dvs. trebuie să fiți pregătit, în mod corespunzător.

Puteți profita de avantajele sale. Altfel, neoptimizarea imaginilor va împiedica afacerea atunci când căutarea vizuală o să devină normă.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top