Dacă ați ajuns la acest articol, cu siguranță nu sunteți la prima interacțiune cu SEO. Poate ați mai citit în alte bloguri sau articole pe net că linkurile interne sunt importante din aceste aspecte.
În articolul de astăzi vom încerca sa arătăm cât de utile sunt ele și cum ne ajută pentru a obține performanțe SEO.
Trebuie să fi auzit multe despre semnificația legăturilor interne în stimularea SEO. Să înțelegem mai întâi ce sunt legăturile interne cu un exemplu simplu. Imaginați-vă că aveți un website www.ABC.com
Pagina 1 din www.ABC.com este www.ABC.com/Page1. Pagina 2 din www.ABC.com este www.ABC.com/Page2. Acum, dacă dați un link de la www.ABC.com/Page1 către www.ABC.com/Page2, acesta va fi considerat un link intern.
Deci, ce concluzionăm din aceasta? Linkurile interne sunt legăturile dintre două pagini ale aceluiași domeniu.
Permiteți-ne să aprofundăm subiectul și să înțelegem conceptele de conectare internă într-o manieră mai cuprinzătoare. În acest fel veți putea să le folosiți în mod adecvat pentru a îmbunătăți clasarea SEO a website-ului și a diferitor pagini relevante.
Linkurile interne sunt importante
În termeni simpli, ați putea considera că linkurile interne sunt linkuri de susținere care sunt foarte importante pentru website.
Acestea sunt utile și ajută la îmbunătățirea optimizării pentru motoarele de căutare.
După cum sa menționat mai sus, o astfel de strategie de conectare este utilizată pentru a conecta o pagină la cealaltă a unui website, astfel încât să puteți utiliza website-ul strategic și să sporiți performanța acestuia în motoarele de căutare.
Potrivit unui studiu, s-a explicat că aproximativ 40% din trafic a fost îmbunătățit cu ajutorul legăturilor interne. În consecință, acest aspect a îmbunătățit din nou și generarea de clienți potențiali a companiei.
Astăzi vom vorbi despre modul în care linkurile interne ajută la îmbunătățirea SEO a website-ului.
Cum sunt importante linkurile interne pentru SEO?
Dacă doriți ca motoarele de căutare să descopere forme noi și inovatoare de conținut al website-ului dvs., atunci trebuie să folosiți legăturile interne și să conectați o pagină la alta.
În acest fel, Google “poate” să știe că aceste pagini există.
Linkurile interne ajută la funcționalitatea corectă a website-ului dvs. și, de asemenea, urmăresc clasarea paginii în rezultatele căutării.
De asemenea, ajută clienții să înțeleagă că eficiența și calitatea linkului este foarte importantă, iar website-ul nu se referă doar la cantitate.
Acum depinde de dvs. dacă veți utiliza linkuri interne simple sau multiple pentru a stabili conectivitatea între paginii.
Pentru a găsi esența legăturii interne, trebuie să înțelegeți structura inițială a website-ului.
Pentru a o înțelege mai bine, permiteți-ne să detaliem funcționarea Google.
Cum ajută linkurile interne algoritmii Google?
Google funcționează și se bazează pe căutarea constantă a noilor pagini. Odată ce Google găsește o pagină, aceasta o adaugă în lista de pagini cunoscute.
Deci, paginile pe care Google le-a accesat cu crawlere sunt pagini cunoscute pentru sistem. Apoi adăugați alte pagini pe website-ul dvs. pe care Google nu le-a accesat cu crawlere încă. Google va ajunge la acele pagini prin linkurile interne ale paginilor cunoscute.
Acum ar fi clar pentru dvs. cât de importante sunt linkurile interne pentru a ajuta Google să găsească noi pagini pe website-ul dvs.
Numărul de legături interne către o pagină oferă semnalul către Google cu privire la importanța acelei pagini.
Știți care este termenul pentru paginile website-ului fără ca linkurile interne să le indice? Este vorba de “Pagini Orfane”. Cumva, termenul lasă de înțeles de la sine un fapt simplu.
Spre paginile respective nu există o punte de legătură (link).
Acum, după cum ați înțeles semnificația legăturilor interne, permiteți-ne să aruncăm o privire asupra modului corect de legare internă.
Pentru a înțelege acest lucru, trebuie mai întâi să răspundeți la o întrebare.
Ar trebui să conectați intern orice pagină la orice altă pagină a website-ului dvs.? Ce părere ai despre acest aspect? Răspunsul este nu.
În timp ce conectați pagini interne, trebuie să legați pagini relevante una pentru cealaltă. Acest concept este cunoscut sub numele de siloing. Pentru a înțelege mai bine acest concept și a nu crea confuzii îl vom denumi simplu grupare.
Ce este gruparea?
Gruparea (siloing) este opera de grupare a paginilor web relevante cu ajutorul linkurilor interne.
Unele dintre principalele avantaje ale acestei proceduri sunt că veți putea înțelege paginile despre nișele, industriile, produsele, tipurile și serviciile specifice. De asemenea, veți obține următoarele beneficii:
- primul avantaj este legat de utilizatori. Aceștia vor avea un timp uimitor în navigarea pe website, găsind cu ușurință informațiile de care au nevoie;
- dacă aveți crawlerele pe website, acestea vor putea înțelege cu ușurință structura website-ului;
- atât intensitatea, cât și autoritatea vor fi date celor mai importante pagini. Prin urmare, clasarea paginilor în SERP-uri va fi mai bună.
Unul dintre cele mai ignorate avantaje este că ajută la înțelegerea conținutului dvs. într-o manieră mai bună, astfel încât utilizatorii să poată găsi relevanța dintre o pagină și cealaltă.
Prin urmare, vor petrece mai mult timp pe website-ul dvs. Ar exista o rată de respingere mai mică și o implicare mai mare.
Toate acestea vor semnala motoarelor de căutare că paginile website-ului dvs. sunt importante, informative și atractive pentru utilizatorii finali. Cumulat, acești indicatori vă vor asigura un spor în clasamentul căutărilor.
Există mai multe oportunități în care veți putea face această procedură, astfel încât să puteți găsi textul ancoră relevant și calitatea conținutului să poată fi îmbunătățită.
Acum, să aruncăm o privire asupra câtorva pași pe care ar trebui să-i urmați pentru a asigura o legătură internă eficientă.
Cum se se folosesc linkurile interne pentru un clasament mai bun?
Legăturile interne trebuie făcute prin cuvinte cheie și pagini
Cuvintele cheie sau paginile care se află în afara celor mai apreciate poziții ale motoarelor de căutare sunt de fapt cuvintele cheie cu bule. Există trei tipuri de astfel de cuvinte cheie:
- cuvinte cheie în afara poziției 1 (la pozițiile 2 și 3);
- cuvinte cheie în afara pozițiilor 3 (la pozițiile 4-10);
- cuvinte cheie în afara paginii 1 (la pozițiile 11-15)
Utilizarea unor instrumente precum SEMrush vă va ajuta să găsiți cuvinte cheie relevante pentru website-ul dvs.
Utilizați Site Search pentru a găsi cele mai bune oportunități de conectare internă
Puteți rula un website de interogare: [URL] “cuvânt cheie țintă” pentru a găsi diferite cazuri în care cuvântul cheie particular/bulă-cuvânt cheie este utilizat pe website-ul dvs.
Acest lucru va atenua procesul de conectare internă a paginilor relevante. De asemenea, reprezintă o modalitate eficientă de a găsi idei de conectare între pagini pentru website-ul dvs.
Dacă acesta are câteva pagini nu veți avea probleme cu linkurile interne, dar dacă scrieți regulat pe blog, s-ar putea la un moment dat să aveți un impediment.
Implementarea conexiunii interne
Implementarea legăturilor interne este destul de ușoară și trebuie doar să accesați backend-ul website-ului dvs. la pagina respectivă.
Apoi, trebuie să evidențiați textul de ancorare și să faceți click pe “inserați un link”.
Automatizarea legăturilor interne este, de asemenea, o strategie pentru care puteți opta, astfel încât legăturile dvs. interne să poată fi realizate automat.
Totuși, vă recomandăm ca periodic să le verificați manual pentru a vedea relevanța acestora pentru utilizatori și pentru subiectele abordate.
Cum veți putea audita linkurile interne?
Dacă începeți chiar de la început, atunci veți dori cu siguranță să vă păstrați website-ul într-un mod organizat, iar acest lucru se poate face numai cu ajutorul linkurilor interne.
În altă ordine de idei, puteți apela la un specialist SEO pentru a solicita un audit SEO.
Dacă nu aveți un beget în acest sens, puteți apela la un instrument de audit cum este Ahrefs. Totuși, pentru o imagine completă a stării linkurilor interne va trebui să plătiți pentru un plan oferit de acest instrument.
Atunci când optați pentru un audit SEO trebuie să aflați unele informații relevante. Mai jos, trecem în revistă informațiile cu care trebuie să rămâneți în urma auditului, indiferent dacă este efectuat de către un specialist sau îl efectuați cu ajutorul unui instrument specializat în acest sens.
Rectificarea legăturilor rupte
Dacă aveți orice fel de legături interne sparte, atunci există o serie de moduri în care veți putea să le corectați.
În primul rând, puteți restabili pagina defectă dacă a fost ștearsă accidental sau în a doua opțiune, o pagină defectă poate fi redirecționată către o altă adresă URL absolut relevantă.
Tot ce trebuie să faceți este să aflați link-ul propriu-zis, astfel încât să puteți economisi mult timp.
Rezolvați legăturile interne care se completează cu pagini neimportante
Dacă există o mulțime de umpleri de linkuri interne în paginile neimportante, atunci și procesul pe care ar trebui să-l porniți este cu siguranță nesocotit, astfel încât veți putea elimina toate linkurile interne inutile și doar cele cu prioritate maximă pot rămâne.
Rezolvați problemele legate de conectarea profundă a paginilor importante
Dacă paginile importante sunt strâns legate, atunci va trebui să sortați de la mare la mic pentru a înțelege dacă click-urile și paginile sunt la înălțime.
Este important să vă apropiați paginile importante de pagina de pornire.
Paginile dvs. importante nu ar trebui să fie la mai mult de trei linkuri “hop” de pe pagina principală a website-ului dvs.
Rezolvați problemele legate de paginile importante fiind paginile orfane
În cazul în care problemele se referă la o pagină importantă care este o pagină orfană, trebuie să înțelegeți că trebuie să mergeți la o analiză aprofundată, astfel încât legăturile interne să poată fi implementate corect în ele, iar traficul și clasamentele să poată fi îmbunătățite.
Cum să faceți legăturile interne mai eficiente pentru clasări mai bune?
Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să implementați linkurile interne de pe website pentru a-l spori, dar va trebui să găsiți linkurile adecvate, care sunt absolut optimizate conform motoarelor de căutare.
Eliminați orice fel de cuvinte legate și inutile, astfel încât legăturile interne să poată fi cât mai eficiente.
Paginile de alimentare (care au o autoritate mai bună și cel mai mare număr de backlink-uri) ar trebui răsfoite, astfel încât să puteți găsi articolele și paginile pentru adăugarea de link-uri și asigurarea unei optimizări mai bune pentru motoarele de căutare a website-ului dvs.
Concluzie
Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă asigurați că linkurile interne sunt utilizate pe website, conform instrucțiunilor, astfel încât să nu fiți penalizați și să vă ofere productivitatea maximă.
Odată ce ați făcut acest lucru, nu va mai exista nici un impediment.
Cu toate acestea, exagerarea oricărui lucru nu este recomandată. Modul organic de implementare a strategiilor de conectare internă prin asigurarea relevanței între paginile conectate vă va ajuta să aveți prezența optimizată pe web pentru a obține clasamente mai bune.
This Post Has 0 Comments