Într-un peisaj digital în continuă schimbare, unde noul conținut este publicat constant, este important să se creeze legături (link building) de înaltă calitate, pentru a atinge pozițiile de top în rezultatele motoarelor de căutare.
Astăzi, algoritmii pot găsi și clasifica conținutul pentru a identifica legături pozitive care pot fi utilizate pentru a îmbunătăți SEO.
Algoritmii motoarelor de căutare utilizează legăturile conținute în textul paginii web pentru a înțelege mai bine navigarea, arhitectura și relevanța acestora. Asta înseamnă…
Includerea link-urilor de înaltă calitate poate crește scorul de relevanță al paginii web. Paginile se vor situa mai ridicat în rezultatele motoarelor de căutare, conducând în final la mai mult trafic organic către pagină, pe măsură ce căutătorii o descoperă mai ușor.
Deși conținutul bine autorizat, optimizat cu cuvinte cheie relevante, este esențial, conținutul trebuie să fie, de asemenea, disponibil pentru motoarele de căutare.
Totul, pentru a se accesa și afișa în rezultatele căutării. Și, desigur, pentru utilizatori, să navigheze cu ușurință. Link building-ul este bazat pe ambele aspecte.
În general, conversiile și eforturile de creare a legăturilor sunt orientate spre construirea de legături externe. Asta vine cu provocările sale.
Utilizarea oricărei construcții de linkuri de “pălărie neagră” nu ar avea doar un impact asupra clasamentelor SEO sau a profesioniștilor care au creat aceste legături, dar poate duce la sancțiuni financiare și legale care să afecteze afacerea.
De ce avem nevoie de link building?
Ceea ce se uită cel mai mult, este că, construirea de legături solide se poate realiza prin valorificarea conținutului deținut al organizației.
În realitate, companiile mari au prea multe adrese URL care nu pot fi descoperite datorită legăturilor inadecvate între paginile web și o arhitectură informațională precară.
Gândiți-vă la legăturile interne ca la un sistem de drum rutier mare, pentru website-uri.
Acest traseu cuprinde mai multe străzi și autostrăzi, pe care motoarele de căutare le folosesc pentru a accesa și a descoperi informații despre website.
Profesioniștii SEO pot furniza informații despre acest sistem, sub forma unui sitemap.
Această hartă permite crawl-erelor să înțeleagă mai bine paginile și, prin urmare, să direcționeze traficul relevant către acestea.
Link-urile nu numai că ajută la atragerea de noi utilizatori, dar ajută și la menținerea angajată a acestora pe website pentru mai mult timp.
Atunci când utilizatorul este deja angajat cu paginile superioare ale pâlniei de vânzări, crearea de link-uri poate valorifica progresiv utilizatorii.
Prin link building se îndeamnă utilizatorii să facă click pe pagini mai “adânci”, păstrându-i pe website-ul dvs. și crescând timpul sesiunii lor.
Sondajul pentru marketeri realizat de SEJ spune că link building-ul este cea mai eficientă strategie SEO.
Acest lucru se datorează faptului că este mai ușor să implici un utilizator deja achiziționat decât să atragi alții noi.
Când un utilizator a intrat deja în domeniu, indiferent de sursa de trafic, legăturile interne oferă click-uri ușoare pentru a progresa călătoria utilizatorului la următoarea etapă.
De ce o strategie de link building este critică pentru companii
Este cunoscut faptul că, căutarea organică este cel mai mare contribuitor la trafic.
Prin urmare, performanța pe SERP (paginile cu rezultate ale motorului de căutare) este o valoare incredibil de importantă.
Creșterea rezultatelor clasamentului, la rândul său, va duce la o rată de click mai mare din căutarea organică.
Care este o modalitate foarte bună prin care companiile pot îmbunătăți clasamentul mediu de căutare al paginii lor de produse?
Prin link building îmbunătățit!
Există și alte câștiguri colaterale. Traficul intern de trimitere înregistrează o creștere a termenilor de click de-a doua pagină, scăzând rata de respingere a unui website.
Marketerii pot folosi eficient legăturile interne din diverse secțiuni ale domeniului și le pot îndrepta către paginile de produse pentru a vedea, în unele cazuri, sute de creșteri procentuale din traficul de trimiteri din domeniu.
Această structură asemănătoare rețelei, creată de legăturile interne, îmbunătățește, de asemenea, rezultatele căutării pe website.
Este necesar să se stabilească obiective de creare a legăturilor care să afecteze generarea de venituri pentru afaceri.
Să fie aliniate la obiectivele organizaționale generale.
Nu doriți ca utilizatorul să facă click fără rost către pagina următoare.
Călătoria utilizatorului ar trebui să fie bine gândită și link-urile ar trebui să fie utilizate pentru a ghida utilizatorul către conversia dorită.
Singurul cuvânt de precauție aici – nu vă așteptați la succes peste noapte, dar câștigurile din lunile următoare ar trebui să merite.
Cele mai mari provocări de link building pentru companii
Adesea, paginile importante conțin un număr excesiv de link-uri de ieșire care se îndepărtează de pagină.
Pentru a crește probabilitatea ca utilizatorii și motoarele de căutare să găsească paginile cele mai importante, ar trebui să crească numărul de legături interne îndreptate către pagini relevante.
Paginile web ar trebui să fie legate de paginile mai adânci ale website-ului. Aceste legături pot prelungi și îmbunătăți experiența utilizatorului.
Cu toate acestea, există o ocazie ratată de a face link building înapoi la pagina web originală și de a face o legătură între paginile mai adânci.
În acest fel, se poate dezvolta o structură web mai detaliată.
La rândul său, ar putea informa mai bine crawl-erele despre arhitectura și conținutul informațiilor.
Structura indicată trimite efectiv crawler-ele și utilizatorii motoarelor de căutare deopotrivă, în timp ce navighează pe website.
Cum ar trebui să arate?
Legăturile interne la nivel de întreprindere nu este un proces greoi, ci o formă de artă și necesită o mare cantitate de resurse.
Amintiți-vă că nu există o abordare de tăiere a cookie-urilor pentru a construi link-uri.
Fiecare proiect va implica propria relevanță și cerințele de cuvinte cheie.
Într-o situație ideală, pagina 1 și pagina 2 se vor lega între ele. Dar nu faceți legătura doar de dragul construirii de legături.
Orice model de construire a legăturilor care pare nefiresc va declanșa motoarele de căutare să atribuie o penalitate, astfel încât să evitați oricând greșelile comune de construire a link-urilor.
Motoarele de căutare folosesc legăturile interne pentru a înțelege structura unui website și relația dintre paginile web. Așadar, faceți o legătură către conținut relevant pentru conținutul sursă.
Unele pagini web reprezintă o progresie naturală în călătoria utilizatorului.
Pentru astfel de călătorii, oferiți utilizatorului o cale de întoarcere la paginile anterioare prin navigare sau link-uri contextuale.
Unde există oportunități de link building în întreprinderile mari?
La lansarea unui proiect de construire a legăturilor, este esențial să evaluați tipul de activ care poate fi utilizat în avantaj.
În funcție de tipul de website utilizat, aceste active pot varia de la text, la imagini și la videoclipuri.
Blog-urile. Una dintre cele mai ușoare metode de a obține backlink-uri este prin intermediul blogurilor.
În funcție de lungimea și relevanța blogului, utilizați același blog pentru a realiza două link-uri relevante.
Utilizați termenii care nu sunt marcați pentru a face legătura cu paginile superioare ale pâlniei.
Folosiți termenii de marcă pentru a face link către paginile de produs.
Alte proprietăți deținute. O serie de companii au secțiuni separate pentru active precum studii de caz, demonstrații, specificații de produs, documentație și comunitate.
Ar trebui să se încerce să se adreseze echipelor care dețin aceste pagini pentru a obține legături care indică pagina preferată.
Conținut colaborativ. O altă oportunitate foarte puternică este de a face legătura încrucișată cu produse complementare, care sunt utilizate împreună cu produsul.
Încrucișarea internă, bazată pe această conexiune puternică, poate duce la îmbunătățiri reciproce.
Cum să găsiți oportunități de legătură/auditarea linkurilor existente
Identificați URL-ul “campion” și cuvintele cheie focalizate:
- Nu uitați să folosiți căutarea internă a website-ului. Efectuați o căutare internă pentru cuvintele cheie focalizate folosind funcția de căutare pe website. Acest exercițiu va găsi mențiuni despre variații de cuvinte cheie similare în cadrul website-ului.
- Utilizați Google în sine. Efectuați interogarea “site: nume de domeniu” în căutarea Google. Aceasta ar enumera toate adresele URL pe care Google le-a indexat pentru domeniul care ar putea corespunde expresiei de interogare.
- Folosiți instrumente de creare a legăturilor. Pe măsură ce industria tech crește, mai multe instrumente de construire a legăturilor pot ușura viața. Aceste instrumente permit parcurgerea și cercetarea rapidă a unui număr mare de adrese URL și ajută la organizarea acestora. De exemplu, utilizați Screaming Frog. Permite adăugarea multor adrese URL, setarea crawl pentru a urma redirecționări și conține cuvintele cheie dorite.
Precauții de bază
Indiferent de metoda care este utilizată pentru a identifica oportunitatea de creare link building, luați în considerare următoarele câteva precauții de bază:
- adunați toate adresele URL clasate în prezent pentru cuvintele cheie dorite. Rămâneți concentrat pe cuvintele cheie relevante. Acest lucru va anula tot zgomotul și va găsi oportunitatea potrivită de backlink. Verificați dacă URL-urile sunt relevante, volumul de căutare a cuvintelor cheie și poziția motorului de căutare, înainte de a selecta pentru crearea de legături.
- filtrați oportunitățile, în funcție de trafic sau de link-ul primit de URL. Analizați datele și luați în considerare adresele URL care primesc deja trafic și au o implicare mai mare a utilizatorilor.
- nu treceți cu vederea textul de ancoră utilizat pentru a descrie link-ul. Unul dintre cele mai importante lucruri pe care motoarele de căutare le iau în considerare în clasarea unei pagini este textul propriu-zis folosit pentru conectarea adreselor URL. Textul de ancorare descrie tema principală a conținutului care va fi găsit pe următoarea adresă URL dacă se face click pe link, deci ar trebui să fie extrem de relevant și cât mai specific posibil.
- Luați în considerare destinația de plasare. Este vorba despre locație. Ultimele modificări ale algoritmului Google cu BERT precizează că un factor luat în considerare pentru ordinea de clasare a acestora este legat de procesarea limbajului natural.
Concluzii
Pentru a rezuma, dacă nu afișați conținutul dvs., veți limita, în esență, călătoria utilizatorului.
Pierdeți posibilitatea de a câștiga un client. Aceasta va spori în lanț costurile pentru achiziția acestora (CPA).
Crearea legăturilor interne duce la o creștere a sesiunilor pe vizită, la generarea principală a produsului și la veniturile generale obținute.
Conectați conținut relevant pentru a ajuta traficul către paginile potrivite de pe website.
Cu cât progresul este mai relevant și natural către călătoria utilizatorului, cu atât rezultatele vor fi mai bune.
O strategie de link building trebuie să fie inclusă în eforturile generale de optimizare SEO.
În caz contrar, eforturile dvs. se pot dovedi în zadar, iar obiectivele vor întârzia să apară.
În cazul în care aveți un website, dar nu știți unde vă aflați, solicitați un audit SEO.
În urma unui audit de acest gen, veți avea o situație clară asupra ofertei de servicii SEO de care aveți nevoie.
Datele noastre de contant sunt la dispoziția dvs. Nu pierdeți oportunitățile care pot fi transformate în vânzări.
This Post Has 0 Comments