Skip to content
Juridic, metodele de optimizare SEO permise în acest domeniu

Juridic, metodele de optimizare SEO permise în acest domeniu

Juridic, metodele de optimizare SEO permise în acest domeniu.

Printre cele mai ermetice și convenționale sectoare din economia internațională.

Oamenii asociază domeniu juridic cu prestigiul social. Cu toate acestea, se dovedește că este similar cu alte sectoare care operează pe piață.

De asemenea, trebuie să lupte pentru a atrage noi clienți.

Datorită restricțiilor legale în juridic nu se permit toate formele de publicitate și promovare web.

Cum să nu încălcați legea și să vă depășiți concurența? Cum vă poate ajuta o optimizare SEO și de ce merită să investiți în ea?

Domeniul juridic poate beneficia de optimizare SEO

Zona de juridic cuprinde multe profesii precum avocați, executori judecătorești sau notari.

Munca lor presupune furnizarea de servicii juridice atât persoanelor fizice, cât și companiilor.

Reprezintă clienții în timpul medierii, litigiilor și negocierilor.

Una din sarcinile lor e să asigure condiții favorabile pentru contractele încheiate.

Cel mai adesea operează pe piață ca birouri de avocatură sau diverse tipuri de asocieri.

Conform statisticilor, există o creștere a numărului de absolvenți de drept.

Cel mai probabil, aceasta se traduce printr-o concurență și mai mare pe piață.

Această profesie nu s-a schimbat foarte mult în ultimii ani. Cu toate acestea, putem observa implementarea de noi soluții tehnologice.

Cabinetele de avocatură sunt mult mai dornice să utilizeze instrumente dedicate de IT.

Contactează clienții prin e-mail-uri și apeluri video.

Un procent din ce în ce mai mare de asociații din domeniul juridic apreciază posibilitățile oferite de internet.

Acest lucru poate fi demonstrat de numărul tot mai mare de website-uri dedicate.

Metode ilegale și permise de publicitate a mărcii

Avocații sunt supuși regulilor instanțelor și barourilor. Poate fi destul de dificilă o publicitate cu succes unui birou de avocatură.

Legea prevede clar că avocații nu ar trebui să utilizeze nicio formă de publicitate falsă sau înșelătoare.

Se evită orice formă de publicitate “șoc” pentru a câștiga încrederea clienților și a-i încuraja să folosească serviciile.

Metodele de publicitate din domeniul juridic sunt limitate și restricționate de reglementările legale.

Avocații nu ar trebui să facă publice niciun fel de detalii și cazuri care fac obiectul secretului profesional.

Cu toate acestea, acum, în general, li se permite să utilizeze Google Ads.

Textele sau mesajele pe care le publică nu trebuie să conțină declarații pompoase.

De exemplu, “suntem cei mai bun” sau “vom câștiga fiecare caz”. De asemenea, nici nu fac aluzie la rivalii lor de pe piață.

Principiile legii diferă de la o țară la alta și de la un stat la altul.

Prin urmare, trebuie să analizați regulile legale care sunt obligatorii înainte de a efectua orice activitate de marketing digital.

Nu există prea mult spațiu pentru concurență când vine vorba de juridic.

O metodă permisă este informarea despre activitate prin agățarea unui panou pe clădirea sediului. Sau administrarea unui website.

Există vreun loc mai eficient pentru a vă prezenta serviciile decât rezultatele căutării Google?

Și avocații sunt antreprenori ce doresc să își construiască imaginea mărcii și să fie recunoscuți.

Optimizare SEO oferă posibilitatea de a câștiga noi clienți și de a vă îmbunătăți recunoașterea mărcii.

Toate acestea, fără a încălca principiile publicității. Fiți activ în social media și administrați un blog.

Optimizarea SEO e benefică pentru algoritm și utilizator

În primul rând, conținutul!

Nu este o informație nouă. Conținutul unic și de calitate poate face minuni.

Conținutul dvs. informează Google că realizați și publicați periodic texte noi. Astfel, sunteți demn de a fi afișat la nivel înalt în rezultatele căutării.

Când vine vorba de domeniul juridic, furnizarea de informații în mod cuprinzător este importantă. Trebuie să fie pe înțelesul unui profan.

Doar așa puteți atrage clienți noi. După ce citesc articole de pe blog pot fi mai dornici să profite de serviciile dvs.

Prin urmare, merită să administrați un blog al cabinetului. Acesta vă va însoți website-ul și vă va furniza detalii de contact sau informații despre biroul de avocatură.

Nu vă fie frică de faptul că rămâneți fără subiecte! Puteți descrie diverse studii de caz, puteți îndruma oamenii cum să facă față litigiilor.

Conturați principiile medierii. Scrieți despre probleme actuale sau modificări legislative care pot afecta o persoană obișnuită.

Similar cu alte sectoare de piață, este recomandat să fiți specializat într-un anumit domeniu.

Un newsletter este un alt mod de a oferi potențialilor dvs. clienți informații și cunoștințe actualizate.

Abonarea este opțională, de aceea cititorii trebuie să fie de acord să li se prezinte informații.

Creați propria listă de corespondență deoarece poate genera multe oportunități.

Mulți avocați sunt fani ai activității în social media. Este un mod foarte eficient și accesibil de a construi încrederea și recunoașterea afacerii.

Conținutul juridic înseamnă cuvinte cheie adecvate

Este o idee bună să profitați de instrumentele oferite, precum Google Search Console, SEMrush sau Ahrefs.

Puteți selecta de aici cuvinte cheie pentru care doriți să realizați optimizare SEO.

Nu uitați că frazele alese nu ar trebui să fie prea generale. Va fi puțin posibil să atingeți pozițiile de vârf în rezultatele căutării.

Cel mai probabil, concurența dvs. va fi prea puternică.

În schimb, e recomandat să accesați cuvinte cheie care sunt mai specifice și adaptate domeniului juridic.

Înțelegerea frazelor pe care rivalii dvs. le optimizează este adevărata cheie a succesului.

Cuvintele cheie trebuie monitorizate și ajustate în mod constant.

Aspectele tehnice ale optimizării SEO pentru domeniul juridic

În ciuda tuturor elementelor afișate utilizatorilor, roboții Google vă determină poziția în rezultatele căutării.

Pentru a facilita procesul de redare al website-ului, trebuie să țineți cont de câteva aspecte de SEO tehnic.

  • harta website-ului și redirecționările. Acestea sunt căile pe care roboții le folosesc pentru a naviga pe website. Cu cât sunt fără probleme, cu atât e mai probabil ca Google să perceapă website-ul ca fiind valoros;
  • timpul de încărcare al website-ului și adaptabilitatea la dispozitivele mobile. Nimănui nu-i place să aștepte. În prezent, oamenii caută informații pe diverse dispozitive. Prin urmare, e bine să vă asigurați că website-ul dvs. se adaptează la rezoluția ecranului. Acesta trebuie să se încarce corespunzător, imediat ce utilizatorii dau click pe link. Acesta este unul dintre factorii de clasare pentru Google;
  • link-uri interne și URL-uri prietenoase. O adresă URL este potrivită dacă utilizatorii o pot introduce manual. Legătura internă corectă asigură o navigare web comodă și intuitivă;
  • optimizare grafică. E vorba despre ajustarea descrierilor și a cuvintelor cheie adecvate la imaginile din pagină. Roboții nu pot analiza grafica, dar văd descrierile.

SEO local? De ce nu!

O persoană solicită informații din domeniul juridic. Decide să utilizeze servicii oferite de cei care i-au oferit date satisfăcătoare la întrebările sale.

Datele de contact trebuie să fie cât mai vizibile. Întâlnirile față în față cu clienții sunt esențiale în acest domeniu.

Este o opțiune bună să vă creați un cont în Google My Business.

Deoarece vorbim despre a fi local, este o idee bună să creăm așa-numitele NAT (nume, adresă, telefon).

Acestea sunt pur și simplu cărți de vizită pe portaluri specializate. Puteți descrie pe scurt afacerea sau puteți oferi adresa, telefonul și orele de funcționare.

Clientul va localiza afacerea într-o zonă, facilitând accesul celor interesați de datele necesare.

Web design și UX

Proiectarea website-ului este ultimul element vizual care influențează numărul de vizitatori.

În afară de navigarea intuitivă, utilizatorii ar trebui să poată introduce anumite fraze în motorul de căutare intern.

Această funcție permite o eficiență mai ridicată. De asemenea, este important să ne amintim despre apelul la acțiune.

Acesta va încuraja vizitatorii să vă contacteze sau să se aboneze la un newsletter. Poate avea formă grafică sau text.

Website-ul ar trebui să inspire încredere și să arate ca un avocat plin de clasă. Alegeți culori versatile ca gri, albastru, bleu, alb sau negru.

Este esențial să permiteți recenzii și evaluări.

Acele comentarii și recomandări autentice vă vor îmbunătăți recunoașterea mărcii.

Concluzie

Optimizarea SEO e unul dintre cele mai eficiente moduri de a concura cu rivalii de pe piață.

Mai ales atunci când vine vorba de industrii atât de complexe precum cea legală.

Foarte curând, această cale va fi urmată de toți cei dispuși să atragă noi clienți.

Cert e că tehnologia este în continuă dezvoltare. Informațiile obținute online afectează procesul de luare a deciziilor utilizatorilor.

Este bine să vă pregătiți acum și să investiți în servicii SEO profesionale.

Google descrie industria juridică drept YMYL (banii tăi, viața ta). Asta înseamnă că are așteptări mari, la fel ca în cazul industriilor medicale și financiare.

Ar trebui să vă străduiți să realizați conținut de înaltă calitate, plin de expertiză.

Algoritmul poate pedepsi website-urile ce furnizează informații nesatisfăcătoare sau de nivel scăzut.

Includeți o biografie scurtă despre autorul textului și indicați administratorul website-ului.

Este exact ceea ce afirmă principiul E-A-T, care este unul dintre factorii de clasare.

Rețineți că este nevoie de timp pentru a obține un nivel ridicat în rezultatele căutării.

Nu se poate face peste noapte acest lucru. Începeți să vă gândiți la asta chiar de acum!

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top