Skip to content
Istoricul domeniului, cum puteți verifica trecutul și când trebuie să o faceți

Istoricul domeniului, cum puteți verifica trecutul și când trebuie să o faceți

Istoricul domeniului, cum puteți verifica trecutul și când trebuie să o faceți. Când selectați domeniul website-ului trebuie multă atenție.

De exemplu, asupra numelui acestuia ori extensiilor specifice. Îl selectați pe cel disponibil și care vă satisface așteptările.

Pe lângă multe altele, nu uitați să verificați istoricul domeniului. Dacă omiteți acest pas, este posibil să nu vă îmbunătățiți vizibilitatea pe Google.

Cum se analizează istoricul domeniilor și când se face o astfel de cercetare? Aflăm răspunsuri la aceste întrebări și la multe altele în articolul de blog!

Când ar trebui să verificați istoricul domeniului?

Dacă tocmai faceți primii pași în mediul online, cel mai probabil nu aveți experiență.

Pe de altă parte, vă doriți să vă înregistrați domeniul fără a consulta un specialist. În aceste condiții, trebuie să știți că o alegere greșită vă poate complica activitatea viitoare.

De ce?

Să ne imaginăm că oferiți anumite servicii și că vă realizați un website. S-a dovedit că domeniul selectat a fost anterior folosit pentru activități ilegale din cauza cărora au fost înșelați mulți oameni.

Autoritatea domeniului nu este deloc pozitivă…

Internetul este plin de astfel de povești. Un utilizator care caută un contractor ce oferă servicii specifice introduce probabil adresa website-ului în Google pentru a accesa recenziile.

În unele cazuri, review-urile neplăcute pot fi suficiente pentru un abandon.

Acum, să presupunem că magazinul dvs. funcționează la o astfel de adresă.

Câți utilizatori de Internet vor renunța la ofertă după verificarea domeniului în Google? Persoanele afectate anterior de proprietarii acelui domeniu vor încerca să vă contacteze odată cu lansarea website-ului?

Este foarte probabil să existe astfel de cazuri.

Acestea nu sunt singurele consecințe ale alegerii unui domeniu înainte de a-i verifica istoricul. Cele ulterioare sunt legate de optimizare SEO.

Istoricul domeniului și optimizarea SEO

Autoritatea de domeniu are un impact mare asupra vizibilității paginii în Google.

Este posibil ca o anumită adresă să fi fost expusă anterior la sute sau chiar mii de link-uri de calitate scăzută de pe website-uri cu recunoaștere foarte slabă.

Dacă doriți să fiți clasat pe Google, un astfel de domeniu poate împiedica sarcina.

Desigur, este posibilă îmbunătățirea vizibilității. Cu toate acestea, va fi necesar un buget extins și ar putea fi greu de prezis cât timp va dura până veți ajunge la rezultatele dorite.

Deci, când ar trebui să verificați istoricul domeniului? De fapt, aproape întotdeauna, atunci când veți configura un website pentru a prezenta oferta, administrați un magazin sau un blog.

Dacă vă luați timp pentru a verifica domeniul puteți evita numeroase probleme și timp pierdut.

Dacă nu ați analizat pagina atunci când ați înregistrat-o, o puteți face înainte de a efectua activități și servicii SEO.

Apoi, veți putea stabili dacă merită să investiți în procesul de optimizare SEO.

Se poate dovedi că istoricul problematic al domeniului predetermină eșecul activităților chiar înainte de a face ceva.

Cum puteți verifica istoricul domeniului?

Verificarea a ceea ce s-a întâmplat cu o anumită adresă URL nu este deosebit de greu.

Știți deja de ce merită să vă verificați istoricul domeniului, așa că este timpul să luați măsuri. Cum să verificați istoricul domeniului?

Există câteva modalități de a face acest lucru.

1. Google

Internetul nu uită niciodată. Dacă un domeniu are autoritatea slabă ori a fost anterior dedicat activităților ilegale și înșelăciunilor, puteți accesa cu ușurință aceste informații.

Doar introduceți adresa website-ului + “reviews” în Google.

Parcurgeți câteva pagini ale rezultatelor căutării pentru a determina modul în care este evaluat un anumit magazin online.

2. Wayback Machine

Doriți să aflați ce website se afla sub o anumită adresă în urmă cu un an sau chiar cu câțiva ani? Este posibil datorită Internet Archive, un serviciu pe care îl veți găsi la https://archive.org/web/.

Wayback Machine a fost dezvoltat în 1996, însă a fost pus la dispoziția utilizatorilor 5 ani mai târziu.

Utilizarea acestui instrument este floare la ureche. Introduceți doar adresa domeniului care vă interesează și vedeți rezultatele disponibile.

Apoi, alege anul. Veți vedea un calendar cu date evidențiate și ani atribuiți. De asemenea pot exista casete marcate în verde în cazul redirecționărilor 301, în roșu când au apărut erori de server.

Sau în portocaliu când a existat o încercare de arhivare a unei pagini inexistente care a generat o eroare 404.

Când deplasați cursorul peste o dată selectată, veți vedea ora exactă când a fost salvată copia (e posibil să aveți acces la copii din diferite perioade).

Dacă faceți click pe oră veți fi redirecționat către copie.

Datorită barei afișate în partea de sus a paginii puteți naviga între diferite versiuni din diferite zile și perioade de timp.

Instrumentul este o soluție atrăgătoare care vă permite să vedeți cum s-a schimbat domeniul dvs. de-a lungul timpului.

Sau care a fost design-ul primelor website-uri. Este demn de remarcat faptul că uneori copiile ar putea să nu fie disponibile.

De exemplu, în cazul paginilor noi sau al domeniilor care nu au fost indexate de către roboți.

Contează atunci când vine vorba despre alegerea domeniului?

În primul rând, puteți afla ce tipuri de website-uri au fost rulate la o anumită adresă de-a lungul anilor.

Aceste pagini ilegale cu activitate necinstită vă pot afecta recunoașterea și vizibilitatea?

Pe această bază, puteți verifica și structura anterioară a domeniului. Frecvent se dovedește că este foarte profitabil să îl recreezi.

Înseamnă să pregătești un tip similar de conținut și să îl plasezi sub aceeași adresă.

O astfel de abordare vă poate ajuta să vă îmbunătățiți rapid vizibilitatea în Google.

După ce ați stabilit vechea structură a domeniului, puteți trece la pregătirea unei hărți de redirecționări 301 ce vor îmbunătăți anumite elemente ale site-ului.

Adăugați redirecționări de la adresele URL anterioare către altele noi.

Beneficiați de sitemap pentru a verifica modul cum s-a dezvoltat structura website-ului.

O altă funcționalitate utilă a Wayback Machine permite să verificați dacă vizibilitatea scăzută a fost cauzată de anumite modificări ale website-ului. Website-ul a fost infectat sau indexat?

3. Ahrefs

Deși o analiză aprofundată necesită un cont plătit, datele de bază ale domeniului pot fi obținute cu ajutorul instrumentului gratuit Backlink Checker.

Fii atent la câteva informații!

În primul rând, concentrați-vă pe numărul de domenii de conectare: cu cât mai multe, cu atât mai bine.

Condiția e ca evaluarea domeniului să fie impresionantă. Acest indicator evaluează puterea domeniului pe o scară de la 0 la 100. Ia în considerare numeroase elemente, cum ar fi link-urile care duc la pagină.

Alocați câteva secunde pentru a analiza secțiunea ancorelor TOP5. Ar fi ideal dacă ar conține link-uri de marcă și de imagine.

Situația ar fi mult mai gravă dacă ar exista doar legături de potrivire exacte a căror ancoră este aceeași cu cuvântul pentru care faceți SEO.

4. Whois.domaintools.com

Domeniile cu istoric pozitiv și care au fost utilizate înainte pot ajunge mai ușor pe poziții înalte în Google decât cele ce nu au fost niciodată active.

Nu e pe deplin adevărat că dacă domeniul este mai vechi, totul e “roz”. Este vorba despre calitate și autoritate.

Dacă o anumită adresă URL a fost utilizată doar câțiva ani și are o legătură adecvată, veți putea să vă poziționați mai sus mult mai ușor.

Dar cum să verificați cât de vechi este domeniul dvs.? Ei bine, nu este deosebit de greu. Beneficiați de instrumentul Whois.

Printre multe alte date, vă va informa și despre data de înregistrare și de creare a website-ului, de interes pentru dvs.

Concluzie

După cum puteți vedea, istoricul domeniului este cu adevărat important. Vă poate aduce beneficii sau poate lucra împotriva dvs.

Dacă îl analizați corect, veți putea economisi timpul și banii pe care i-ați cheltui în mod normal pentru promovare web sau advertoriale SEO.

Știți deja cum să verificați istoricul domeniului. Profitați de instrumentele menționate mai sus pentru a vă asigura că merită să selectați o anumită adresă URL.

Dacă vă confruntați cu probleme care își au originea în istoricul domeniului, intrați în contact cu noi!

Suntem pregătiți pentru a vă oferi tot suportul de care aveți nevoie, astfel încât să depășiți cu bine sincopa în care vă aflați.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top