Învățarea automată a devenit un subiect tot mai discutat pe fondul dezvoltării tehnologiei.
Odată ce inteligența artificială a căpătat noi dimensiuni, aplicațiile practice ale acesteia nu au încetat să apară.
Inteligența artificială se integrează tot mai mult în viața de zi cu zi.
Într-un viitor nu foarte îndepărtat, aceasta va schimba nu doar modul în care gândim, dar și cum alegem și cum ne comportăm.
Inteligența artificială a schimbat deja piețe întregi.
De la agricultură și industrie, la soluții software și aplicații online, aceasta a schimbat și modul în care obținem și prelucrăm informația.
În articolul de astăzi, vom analiza ce este învățarea automată și cum aceasta ne poate ajuta în cadrul strategiei de marketing online.
Există deja multe instrumente care se bazează pe această tehnologie.
Ce este învățarea automată?
Învățarea automată este o aplicație a inteligenței artificiale (AI) care oferă sistemelor capacitatea de a învăța și îmbunătăți automat din experiență, fără a fi programate explicit.
Învățarea automată se concentrează pe dezvoltarea de programe de calculator care pot accesa date și să le utilizeze pentru a învăța singure. Conform Google:
Această tehnologie este esențială pentru a ajuta marketerii să analizeze nenumărate semnale în timp real. Să ajungă la consumatori cu anunțuri mai utile în momentele potrivite. Învățarea automată este, de asemenea, esențială pentru măsurarea călătoriilor consumatorilor care acum acoperă mai multe dispozitive și canale atât în lumea digitală cât și în cea fizică.
Fiind o companie care dorește să conducă inovația tehnologică, este firesc să aducă învățarea automată pe platforma Ads.
Acest lucru îi va ajuta pe marketeri să ajungă în mod eficient la audiența corespunzătoare.
Va ajuta acea audiență să găsească reclame mai relevante.
Această tehnologie, atunci când este aplicată în mod corespunzător, permite și agenților de publicitate să deruleze campanii mai profitabile.
Acest lucru deja se poate observa la campaniile PPC, în special, cât de exact permit acestea “țintirea” publicului dorit.
Acest mecanism permite și duce la bugete mai mari.
Un buget mai mare reprezintă un câștig atât pentru Google, cât și pentru utilizatorii acestui motor de căutare, ca platformă de promovare web.
Învățare automată pentru campanii de căutare
Nu poți planifica o strategie SEO sau o campanie PPC fără a face o căutare prealabilă.
Indiferent de scopul cercetării, concurența sau cercetarea de cuvinte cheie, aceasta rămâne un punct de plecare important.
Toate aceste îmbunătățiri și adaptări au dus la creare de campanii relevante și foarte bine țintite.
A fost impulsul care a dus la creșterea utilizării pe larg a campaniilor PPC.
Licitație inteligentă
Funcționalitatea de licitare inteligentă a programului Ads a existat de ceva vreme.
Dar ultimii doi ani ne-au adus îmbunătățiri din spatele scenei în învățarea automată a mașinilor.
Când se efectuează o căutare Google, sistemul Ads optimizează sumele licitate pe baza a sute de “semnale”.
Aceste semnale includ dispozitivul, locația fizică, intenția locației, ziua săptămânii și ora din zi, date demografice etc.
Cel mai nou supliment la strategia de licitare inteligentă este “Maximizarea conversiilor”.
Aceasta nu necesită o sumă licitată CPA maximă. Aceasta este o modalitate excelentă de a afla rapid care este CPA optim pentru o campanie.
Aceasta se poate ajusta pentru a atinge obiectivele ROI.
Rotirea reclamei
Una dintre modificările mai frustrante pentru cei dintre noi care gestionează conturile Ads de mult timp a fost modul în care Google rotește anunțurile.
Câțiva ani în urmă, când ați setat anunțul să se rotească uniform, acestea s-au rotit uniform.
De-a lungul timpului, această setare a fost din ce în ce mai puțin fiabilă, întrucât Google a preluat un control mai mare asupra anunțurilor publicate la ce oră.
Singurele opțiuni de rotație a anunțurilor au rămas “Optimizare” și “Rotire indefinită”.
Google optimizează reclamele pe baza comportamentului trecut al utilizatorilor prin învățarea automată a mașinii.
Iar acest fapt funcționează pentru marea majoritate a agențiilor de publicitate.
Audiențe de căutare în piață
Potrivit Google, publicul pe piață folosește puterea învățării automate pentru a înțelege mai bine intenția de cumpărare.
Analizează trilioane de interogări de căutare și de activități pe milioane de website-uri.
Totul pentru a vă da seama când oamenii sunt aproape de a cumpăra.
În acel moment se va afișa anunțuri care vor fi mai relevante și mai interesante pentru ei.
Aceasta înseamnă că puteți licita mai mult dacă un client care caută produsul sau serviciul dvs. a făcut unele cercetări în trecut.
Aceasta este o utilizare puternică a AI pe care ar trebui să o utilizeze orice agenție de publicitate.
Căutarea evenimentelor din viață
În mod similar audiențelor de căutare în piață, Google a lansat, de asemenea, viziunea evenimentelor de viață.
Această opțiune de vizare permite agențiilor de publicitate să vizeze utilizatorii care vor trece printr-un eveniment de viață important, precum căsătoria, absolvirea sau mutarea.
Pe măsură ce Google va difuza mai multe evenimente, acesta va deveni un instrument foarte valoros în caseta de instrumente Ads.
Învățarea automată pentru campanii de afișare
Învățarea automată nu a îmbunătățit doar rețeaua de căutare. De asemenea, Google a lansat “Campanii de afișare inteligentă”.
Iată cum funcționează: introduceți suma CPA și bugetul țintei contului dvs., furnizați active publicitare, cum ar fi un titlu și imagini, iar sistemul învață și optimizează în mod automat obiectivele dvs.
La suprafață, un produs ca acesta atrage frica în inima agențiilor.
Este important să ne amintim că, campaniile “inteligente” sunt la fel de inteligente precum le spui să fie în configurația inițială.
Alegerea obiectivelor greșite sau utilizarea bunurilor testate ar putea fi un dezastru.
Cu alte cuvinte, AI-ul Google se ocupă de gestionarea campaniei, dar agenții de publicitate vor trebui să depună o cantitate mare de timp și efort pentru a se asigura că mașinile își pot face treaba în mod eficient.
Învățarea automată pentru raportare
În ceea ce privește raportarea lucrurilor, Ads folosește acum învățarea automată pentru a găsi corelații între milioane de moduri unice în care calea unui consumator ar putea duce la o conversie și atribuie ponderi importanței fiecărui pas posibil.
Agenții de publicitate care utilizează oricare dintre strategiile de licitare inteligentă discutate anterior, ar fi înțelept să activeze și această caracteristică în conturile lor.
La urma urmei, dacă veți lăsa mașinile să își gestioneze sumele licitate, oferiți-le mai bine cât mai multe date.
Ce va aduce viitorul?
Există marea frică, cu învățarea automată, că aceasta ne va ocupa locurile de muncă. Se pare că acest viitor este ceva mai îndepărtat decât am putea crede.
Învățarea automată va continua să ne ușureze viața.
Lista sarcinilor zilnice de gestionare a PPC a scăzut de-a lungul anilor, pe măsură ce externalizăm din ce în ce mai mult din sarcinile noastre de rutină către soluții automate.
În acest context, strategia de marketing online capătă o importanță mai mare.
Mai mare decât însăși implementarea efectivă a campaniilor. Ne putem concentra tot mai mult pe creare și optimizare SEO pentru diferite pagini din website.
Învățarea automată ne ajută să atragem mai mult trafic organic sau plătit, dar punctul de conversie se află în administrarea noastră.
În zadar ai un flux mare pe website, dacă paginile acestuia nu convertesc.
Optimizarea punctelor de conversie este valabilă și pentru magazine online.
Procesul prin care un client cumpără un produs online trebuie să fie simplu, securizat și eficient.
Învățarea automată este deja parte integrantă pentru diferite instrumente.
Fie că este o aplicați de organizarea a fluxului de lucru cum este Todoist, sau un plugin Google Analytics, învățarea automată face deja parte din prezentul nostru.
This Post Has 0 Comments