Skip to content
Interfața, cum designul acesteia ajută viteza unui website

Interfața, cum designul acesteia ajută viteza unui website

Aveți un website care este lent? Fiți sinceri. Ar putea fi mai rapid?

Utilizatorii solicită website-uri care se încarcă rapid și continuă să furnizeze conținut fără întârziere, având interfața cât mai friendly.

Dacă website-ul dvs. rămâne cel mai puțin în urmă pentru a răspunde acestei solicitări, utilizatorii ar putea abandona website-ul dvs.

Cel mai probabil nu vor mai reveni niciodată.

Astăzi, vom analiza modalități cu ajutorul cărora ne putem asigura că interfața website-ului este construită rapid.

Astfel încât, să nu vă mai faceți niciodată griji cu privire la timpii de încărcare a paginii.

Interfața și testarea website-ului

Înainte de a vă opri la “nu există niciun fel de încetinire pentru website-ul meu”, testați-l. Google are un instrument excelent pe care oricine îl poate folosi pentru a testa orice website, introducând adresa URL.

Puteți apela și la un specialist SEO pentru a cere un audit SEO complet.

Obțineți un raport extraordinar care vă spune cât de rapid se mișcă website-ul dvs. și unde ar putea fi îmbunătățit.

Este bine să rulați teste periodice pentru a vă asigura că totul funcționează fără probleme.

Un raport complet vă face trei recomandări importante. Ce trebuie remediat, ce trebuie de luat în considerare pentru a se remedia și ce funcționează bine.

Recomandările sunt pentru următoarele elemente:

  • Memorie în cache a browserului;
  • Optimizarea pentru imagini SEO;
  • Răspunsul de la server;
  • Scripturi și CSS deasupra faldului;
  • Comprimare;
  • Redirecţionări;
  • Minimizarea CSS, HTML și JavaScript;
  • Prioritizarea conținutului vizibil.

Renunțați la plugin-uri inutile

Vă țineți de plugin-uri sau adăugați elemente pe care nu tocmai le utilizați? Este timpul să renunțați la ele.

Chiar și elementele care nu sunt utilizate reduc viteza website-ul dvs.

Acest lucru este valabil mai ales dacă lucrați pe o platformă precum WordPress.

Intrați în modul de curățare și eliminați eventualele plugin-uri pe care nu le utilizați.

Ar trebui să vă gândiți și la plugin-urile pe care le utilizați și să vă asigurați că le utilizați efectiv sau că acestea contribuie la experiența generală a utilizatorului.

Păstrați aceste plugin-uri doar dacă nu găsiți o opțiune mai bună.

În plus față de numărul de plugin-uri, calitatea este, de asemenea, un motiv de îngrijorare. Nu adăugați niciun plugin vechi pe website-ul dvs.

Încercați să găsiți elemente care să ofere valoare reală și să fie apreciate. Elemente vechi, neactualizate, pot afecta interfața și website-ul.

Distribuiți numai dacă este nevoie

În timp ce ne gândim la plugin-uri, câte butoane de partajare a rețelelor de socializare aveți pe website-ul dvs.?

Acest lucru este valabil în special pentru cele care încearcă să descopere cât de multe like-uri sau partajează o postare care are deja interogări în ambele direcții.

Alegeți una sau două rețele în care sunteți activ și în care utilizatorii se conectează cu website-ul dvs. în mod regulat.
Includeți acele butoane. Ștergeți restul de butoane inutile. Acestea aglomerează interfața și încarcă website-ul.

Fiți prudent la suprasarcina imaginii

Video, ilustrații, fotografii și animații … oh, my! Toate aceste elemente vizuale grozave se pot adăuga timpului de încărcare. Alegeți cu înțelepciune ce veți folosi.

Înainte de a adăuga orice aspect vizual la designul website-ului dvs., cântăriți valoarea în raport cu alte elemente.

Oferă ceva pentru utilizatori? Dacă da, continuați. Dacă nu, de ce folosiți acel element de design digital?

Ar trebui să optimizați toate imaginile în mod corespunzător pentru web. Ca regulă generală, imaginile ar trebui să fie la fel de mari pe cât este necesar.

Nu treceți peste bord și nu încărcați fotografii cu dimensiuni mari. Este nevoie de puțin lucru pe partea frontală, dar vă veți bucura că ați făcut-o mai târziu,

În special dacă website-ul dvs. continuă să crească continuu.

Profitați și de alte trucuri. Încercați fonturi cu pictograme și nu pictograme bazate pe imagini.

Convertiți elementele în format SVG (format vectorial la scară) dacă un font de pictogramă nu funcționează.

Utilizați cât mai multă “magie” HTML și CSS și nu lăsați website-ul cu elemente care se încarcă ca fotografii – precum butoane, săgeți și alte instrumente de interfață pentru utilizator.

Folosiți instrumente de contracție

Fișierele mici sunt cheia vitezei maxime. Balanța este în ideea că afișajele de înaltă rezoluție vă permit să partajați și să prezentați conținut de cea mai bună calitate.

Acolo intră instrumentele de micșorare.

Dacă nu vă simțiți încrezători în capacitatea dvs. de dimensiune și reducere – sau pur și simplu nu obțineți rezultatul dorit – încercați una dintre aceste opțiuni pentru a reduce fișierele la cele mai mici dimensiuni utilizabile.

  • WP Smush – micșorează imaginile pentru utilizatorii WordPress;
  • Kraken – comprimă imagini pentru toți utilizatorii;
  • TinyPNG – reduce și mai mult dimensiunea formatului comun;
  • Gzip – împachetează fișiere pentru o compresie optimă;
  • Minify CSS – reduce dimensiunea totală a codului și include o API;
  • SpriteMe – transformă imaginile de fundal într-un fișier CSS mic, pentru a salva cererile HTTP;
  • CSS Compresor – reduce dimensiunea totală a codului.

Interfața și memoria cache

Activați memoria de cache pe website-ul dvs.

Daca nu faceți acest lucru, utilizatorii dvs. plătesc prețul. Există încă persoane care ar putea fi de altă părere, dar valoarea utilizatorilor depășește aceste argumente.

Website-ul dvs. trebuie să fie rapid.

O memorie cache creează un fișier temporar din pagini, astfel încât browserul “își amintește” de website atunci când un utilizator revine.

Acesta reduce utilizarea lățimii de bandă, încărcarea serverului și timpul de întârziere, efectiv sau perceput.

Utilizatorii vă vor mulțumi, în special atunci când vine vorba de accesarea website-urilor mult mai masive.

Interfața are nevoie de curățenie

La fel cum trebuie să vă curățați casa în mod regulat, trebuie să vă curățați și să mențineți baza de date, link-urile și fișierele website-ului.

Acestea sunt elementele de pe lista de verificare a curățării website-ului dvs.:

  • Optimizați baza de date. În timp, baza de date poate fi înfundată cu revizii, fotografii din uz și date salvate. Nu trebuie să țineți totul. Eliminați elemente care nu mai fac parte din planul website-ului;
  • Nu afișați imagini de conectare rapidă. Aruncarea de imagini de pe website-ul (și serverul) altcuiva către dvs. este doar o idee proastă. Și este lentă. La fel și în cazul oricărei alte cereri de fișiere externe. Folosiți-le doar atunci când este necesar;
  • Remediați legăturile. Link-urile sparte nu pot încetini website-ul dvs., dar încetinește conexiunea pe care o fac utilizatorii de pe website-ul dvs. în alte locuri, ceea ce poate fi la fel de rău. Dezvoltați obiceiul de a verifica și de a corecta legăturile întrerupte;
  • Mențineți totul actualizat. Dacă executați pe o platformă precum WordPress, verificați actualizările. Dacă utilizați o temă sau elemente de box de orice tip, același lucru este valabil. Actualizările pot conține patch-uri care contribuie la viteză, precum și care protejează website-ul dvs. în condiții de amenințări potențiale.

Concluzie

Acum, parcurgeți lista de mai sus și reveniți, luați măsurile necesare și observați diferența.

Nu doar interfața este mai curată, dar și viteza website-ului va crește vizibil.

Nimic nu va face un utilizator mai fericit și mai probabil să se întoarcă pe website-ul dvs. decât o experiență excelentă și rapidă.

În toate fazele proiectării vizuale, nu uitați să vă gândiți la proiectarea interfeței, astfel încât website-ul dvs. să fie construit pentru viteză.

Dacă nu aveți timp suficient pentru a efectua aceste măsuri, puteți solicita cu încredere o ofertă de mentenanță website.

În acest caz, un specialist cu experiență, va avea grijă de aceste măsuri în mod periodic. Dvs. vă puteți concentra pe alte obiective de business.

Dacă aveți nevoie de o ofertă personalizată de servicii SEO, datele nostre de contact sunt la dispoziția dvs. Ne puteți trimite un e-mail sau ne puteți contacta telefonic.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top