Grădinărit, cum puteți crește vizibilitatea în plin sezon agricol. În timpul verii și al toamnei, grădinile noastre sunt pline de viață.
Administrați o afacere de grădinărit și doriți să vă pregătiți pentru perioada intensivă viitoare?
Consultați articolul de pe blog și aflați de ce merită o optimizare SEO industria de grădinărit.
Aflați și care sunt metodele ce asigură eficacitatea acesteia!
În acest articol veți afla:
- ce tendințe vor domina industria de grădinărit în 2020;
- cum să faceți față sezonului actual;
- ce activități și servicii SEO sunt deosebit de importante în această industrie.
Tendințe care vor domina industria de grădinărit în 2020
În zilele noastre, oamenii se străduiesc să se apropie de natură. Boomul se remarcă ușor și pe diversele platforme de social media, cum ar fi Pinterest.
Numărul de interogări de căutare legate de plante a crescut cu 90% în ultimul an!
Deși lumea noastră modernă este dominată de tehnologie, oamenii vor să fie aproape de natură.
Tendințele ecologice sunt tot mai de anvergură. Vin cu o concepție de “zero deșeuri” sau “reciclare”, câștigând în popularitate.
Mai mult, crește conștientizarea consumatorilor. Aceștia tind să selecteze companii ce se bazează pe soluții ecologice în etapele de producție sau de proiectare.
Tinerii joacă un rol cheie în procesul de cumpărături din magazine online.
Afectează metodele de căutare a plantelor și de cumpărare a acestora. Proprietarii de magazine de grădinărit ar trebui să-și facă website-urile cât mai eficiente.
Așa-numita economie a fericirii este o altă tendință dominantă. Are un impact mare asupra industriei de grădinărit.
Clienții se luptă pentru îmbunătățirea calității vieții lor. Aceasta este afectată și de nivelul de satisfacție al spațiilor din jurul lor.
Produsele legate de irigare, pământ, îngrășăminte, iarbă și unelte au înregistrat o creștere.
Dacă administrați un magazin online de grădinărit, acesta este un moment perfect. Concentrați-vă pe website-ul dvs. pentru a vă asigura că utilizatorii pot plasa comenzi online în siguranță.
Unii horticultori prezic că vânzările online de plante în ghiveci, pentru balcon sau ornamente vor crește.
Oamenii sunt obligați să renunțe la vacanțe și vor putea să dedice mai mult pentru grădinărit.
Importanța sectorului comerțului electronic va crește, fără îndoială, în timp.
În plus, proprietarii de afaceri care doresc să prospere trebuie să se adapteze cât mai rapid clienților moderni.
Cum să faceți față sezonalității în industria de grădinărit
Industria grădinăritului reflectă perfect natura afacerilor sezoniere. Înseamnă că sunt luni în care magazinele de grădinărit generează profituri mari.
Însă, sunt și așa-numitele anotimpuri “moarte”, când veniturile sunt destul de mici.
Cum să efectuați în mod corespunzător activități de optimizare SEO într-o industrie sezonieră?
Sarcina nu este cea mai simplă. Însă, amintirea câtorva principii de bază va asigura succesul magazinului dvs. online!
- procesul de optimizare SEO ar trebui să se desfășoare pe parcursul întregului an. Activitățile adecvate pot crește vizibilitatea website-ului de la o lună la alta. Începerea lucrărilor mult mai devreme asigură că website-ul va fi vizibil pe Google în perioada de vârf. Contribuie, în consecință, la creșterea traficului și a veniturilor companiei;
- luați în considerare să administrați un blog al companiei. Acolo puteți publica articole de grădinărit adaptate unui anumit sezon. Discutați diverse aspecte specifice ale industriei. Blog-ul vă permite să îmbunătățiți autoritatea actuală a unui domeniu. Conectarea anumitor produse în articole ajută la creșterea vizibilității website-ului. În același timp, redirecționează potențialii clienți către pagini de produse;
- analizați ce fraze pot fi căutate în anumite perioade ale anului și adaptați cuvinte cheie la sezon. Iarna, magazinele se pot concentra pe cuvinte cheie legate de plantele de casă. Primăvara este perfectă pentru promovarea uneltelor și îngrășămintelor. Toamna este mai bine să vă concentrați asupra produselor care protejează plantele împotriva înghețului.
A realiza o optimizare SEO pentru industrii sezoniere nu este floare la ureche. E un proces care necesită mult timp, fiind caracterizat prin fluctuații mari.
Optimizare SEO în industria grădinăritului: pe ce să vă concentrați
Cum se realizează o optimizare SEO pentru magazinul de grădinărit?
Mai jos puteți găsi o listă cu câteva elemente importante care cu siguranță merită implementate.
1. Alegerea de cuvinte cheie potrivite pentru utilizatorii de Internet
Înainte de a efectua activități SEO pe un website, merită să analizați cuvinte cheie afișate în rezultatele căutării.
Nu neglijați nici expresiile folosite de persoanele care navighează pe Internet.
Keyword Google Planner și Google Search Console sunt două instrumente foarte populare.
Acestea sunt utile în selectarea cuvintelor cheie adecvate.
Când vine vorba de industrii cu concurență ridicată, este bine să alegeți SEO long tail.
Se bazează pe fraze mai lungi, mai detaliate și mai puțin competitive. Facilitează în mod semnificativ calea de a ajunge în top 10 rezultate ale căutării.
SEO long tail face posibilă concurența companiilor mai mici și mai puțin cunoscute cu cele mari.
2. Elemente SEO care trebuie să fie prezente pe orice website de grădinărit
Să începem cu etichetele de titlu. Trebuie să aibă o lungime de până la 60 de caractere.
Titlurile sunt afișate în rezultatele căutării. Este important să vă asigurați că au cuvinte cheie ce descriu cu exactitate website-ul.
Descrierile meta sunt un alt element fundamental. Acestea sunt afișate și în rezultatele căutării și, așa cum sugerează și numele în sine, descriu website-ul.
Acestea nu ar trebui să aibă mai mult de 150-160 de caractere.
Deși descrierile nu au un impact direct asupra Google, ele pot încuraja utilizatorii să intre pe un anumit website.
Subtitlurile sunt un alt element necesar al fiecărui website optimizat corespunzător.
O pagină secundară trebuie să conțină 1 subtitlu H1 și cel puțin 2 subtitluri H2. Mai mult, nu uitați de subtitlurile H3-H6.
Asigurați-vă că sunt optimizate pentru cuvinte cheie adecvate.
Meniul și pagina de subsol trebuie proiectate corespunzător pentru funcționarea corectă a website-ului.
Datorită acestora, navigarea pe website este vizibil mai ușoară.
De regulă, adresele URL trebuie să aibă o lungime de până la 115 caractere.
Ar trebui să conțină separatoare corecte “-“. Verificați de două ori dacă adresa magazinului dvs. nu include caractere nedorite.
Conținutul este rege!
În majoritatea industriilor, inclusiv de grădinărit, conținutul este un element cheie în optimizare SEO.
Asigurați-vă că descrierile dvs. sunt unice și vedeți cum puteți crea specificații atractive pentru produse.
Când creați conținutul website-ului dvs., concentrați-vă pe principiile SEO de bază.
Descrierea ar trebui să includă cel puțin 2 subtitluri H2 optimizate pentru cuvinte cheie.
Nu uitați nici de legăturile interne care sunt cu adevărat cruciale.
Publicarea constantă de articole pe blog-ul companiei dvs. este un alt element SEO necesar.
Publicați cel puțin 4 sau 5 articole pe lună pentru a crește traficul pe website. Un blog este o soluție perfectă pentru industria de grădinărit.
Utilizatorii caută frecvent pe internet sfaturi utile despre plantele în creștere.
Social media
Probabil că nimeni nu trebuie să fie convins că în zilele noastre activitatea pe social media este o necesitate.
Mai ales dacă doriți să atrageți și mai mulți clienți. Aceste rețele sociale reprezintă un mijloc perfect pentru obținerea de link-uri de calitate.
Când vine vorba de industria de grădinărit, asigurați-vă că postările și fotografiile sunt atractive și unice.
Apelați la platforme precum Facebook, Instagram sau Pinterest.
Link building
Activitățile din afara website-ului sunt la fel de importante ca toate acțiunile efectuate pe website.
Concentrați-vă pe link building de calitate care duce direct la magazinul dvs.
Acestea vor îmbunătăți nu numai parametrii website-ului, ci și credibilitatea domeniului dvs.
Aceste două elemente au un impact semnificativ asupra pozițiilor pe care website-ul e clasat în rezultatele căutării.
Fiți activ pe social media și forumuri. Realizați cărți de vizită online ale companiei dvs.
Aflați cum să recunoașteți legăturile de calitate și concentrați-vă pe obținerea lor!
SEO local în industria de grădinărit
Dețineți o companie care operează în industria de grădinărit? Luați în considerare să efectuați SEO local care vă va permite să atrageți noi clienți.
Configurați și optimizați înregistrarea în Google My Business.
Contul trebuie să includă informații ca: orarul de funcționare, adresa, date de contact și opțiunea de recenzii.
Concluzie
După cum puteți vedea, adoptarea unei strategii SEO adecvate este crucială în industria de grădinărit.
Sezonalitatea este o provocare destul de mare. Însă, amintirea câtorva principii de bază asigură succesul activităților de optimizare SEO efectuate.
Nu uitați că optimizarea SEO este un proces constant. Uneori este nevoie de luni de zile pentru a vedea primele rezultate concrete.
Munca și efortul pentru îmbunătățirea elementelor individuale ale website-ului vă vor ajuta cu siguranță.
Puteți să creșteți în trafic organic și în interesul noilor clienți.
This Post Has 0 Comments