Google News beneficiază de un nou instrument dedicat editorilor, fiind un ziar online personalizat, cu 4.500 de surse și funcții de căutare de la Google.
Google News a suferit multe modificări de-a lungul anilor. Funcțiile generale rămân în esență aceleași, indiferent de actualizări.
De exemplu, în 2018 Google a adăugat o varietate de actualizări de informații artificial concepute pentru a include caracteristici interesante. Spre exemplu, programe de știri sau elemente distractive din alte zone deținute de Google, cum ar fi YouTube și Newsstand.
Nucleul Google News rămâne același, indiferent de actualizările nesfârșite implementate
De exemplu:
- Nu toate website-urile sunt „de știri”. Google News și căsuța de căutare restricționează cercetarea doar la elementele pe care Google le clasifică drept „știri”.
- Știrile de top sunt listate în partea de sus a paginii sau deasupra rezultatelor organice. Derularea în jos dezvăluie mai multe categorii de știri, precum Lumea, SUA, Afaceri, Divertisment, Sport, Sănătate, Tehnologie și Știință.
Multe dintre aceste sugestii se bazează pe presupunerile pe care Google le face despre noutăți care v-ar interesa. Cu toate acestea, vă puteți personaliza și dvs. experiența.
- O grupare a principalelor secțiuni de știri se află în panoul de navigare din stânga. Pentru a ajunge rapid la un anumit tip de știri, faceți click pe o grupare de știri care vă interesează.
- O gamă variată de știri se află în panoul de navigare din partea dreaptă. S-ar putea să vedeți secțiuni precum În știri, Recent, Verificare de fapte, Alegeri ale editorului, Sport etc.
- În partea de sus a paginii sunt patru butoane: Titluri, Local, Pentru tine și țara ta. Selectarea unui buton vă oferă o gamă de opțiuni. “Titluri” oferă știri de oriunde din lume. “Local” oferă știri din locația dvs. actuală. “Pentru tine” oferă știri bazate pe interesele dvs. specifice.
Data de publicare
Google News arată sursa de știri și data publicării (de exemplu, “Reuters, acum 1 oră”).
Astfel, puteți să găsiți cel mai recent articol de știri. Este deosebit de util să urmăriți această linie de date cu știri de ultimă oră.
Rezumate
Un ziar oferă o parte dintr-un articol pe prima pagină și apoi te direcționează către o pagină interioară.
Articolele de la Google News oferă doar primul paragraf de la știre. Pentru a citi mai mult, trebuie să faceți click pe titlu, care vă va direcționa către sursa știrii.
Unele știri au și o imagine în miniatură.
Gruparea știrilor
Google News conține articole similare. Adesea, multe ziare vor republica același articol din Associated Press sau vor scrie un articol similar pe baza articolului altcuiva.
Știrile înrudite sunt adesea grupate lângă un exemplu de informație.
Spre pildă, un articol despre o nuntă a unei celebrități va fi grupat cu articole similare. Astfel, puteți găsi sursa de știri preferată.
Personalizați Google News
Puteți personaliza experiența dvs. în Google News prin mai multe moduri:
1. Modificați localizarea țării
Faceți click pe săgeata în jos de lângă țara notată în partea de sus a paginii. Derulați în jos pentru a selecta o nouă țară.
2. Creați secțiuni noi sau reordonați
Puteți schimba modul în care arată pagina dvs. de știri. Selectați Secțiunea de gestionare din partea inferioară a panoului de navigare din partea stângă.
De exemplu, puteți crea o secțiune de știri numită „știri SEO”. Specificați că doriți ca Google News să găsească mai puține articole de la AFP și mai multe de la CNN.
3. Vizualizați mai multe opțiuni ale editorului
Faceți click pe săgeata dublă din partea de sus a secțiunii din panoul de navigare, din partea dreaptă.
În timp ce faceți click pe această săgeată dublă, caseta va previzualiza mai multe alegeri dintr-o varietate de publicații selectate.
Vă recomandăm câteva articole interesante!
- SEO vs SEM: Cum funcționează împreună pentru o strategie online?
- Agenție SEO – servicii de promovare în mediul online
- Creare CV Digital Marketing
- Optimizare site companii și startup-uri
- Audit Optimizare SEO, Audit SEO pentru companii
- SEO Copywriting în 2020
- PPC, Plata per Click, ajută la dezvoltarea unei afaceri profitabile
4. Adăugați mai multe interese specifice în jurnalul de știri
Faceți click pe Interesele tale, apoi introduceți subiectele pe care doriți să le vedeți.
Nou instrument în Google News
Google a lansat un nou instrument conceput pentru a ajuta editorii.
Aceștia vor putea gestiona modul în care conținutul lor apare pe produsele Google. Acest lucru ajută și la partea de SEO.
Noul centru de publicare al Google îmbină două instrumente vechi – Google News Producer și Google News Publisher Center.
Pe lângă fuzionarea caracteristicilor acestor instrumente, Google spune că experiența utilizatorului și funcționalitatea sunt, de asemenea, îmbunătățite.
În aceeași linie cu instrumentele existente, regăsim Publisher Center-ul. Aceasta este o interfață care ajută editorii să trimită, să gestioneze și să monetizeze conținutul lor în Google News.
Nouă modalitate de gestionare a identității
Noul centru de editori are caracteristici unice, care nu existau în instrumentele vechi.
Editorii au acum o modalitate mai ușoară de a-și gestiona identitatea. De exemplu, adăugarea diferitelor logo-uri în funcție de telefonul setat în modul luminos sau întunecat.
Organizare mai ușoară a publicațiilor în Google News
O altă caracteristică oferă persoanelor care gestionează mai multe publicații un mod mai ușor de organizare și schimbare între ele.
Aceasta include setări îmbunătățite ale permisiunilor, ceea ce oferă o colaborare mai ușoară cu colegii.
Alternativa RSS-ului pentru editori
Nu în cele din urmă, editorii nu mai trebuie să se bazeze pe RSS pentru a configura secțiunile din Google News.
Acum aceștia pot indica direct către URL. Astfel, conținutul pentru Google News va veni direct de pe web. În mod similar, Google indexează conținutul pentru rezultatele căutării.
Noul centru pentru editori este disponibil în engleză, spaniolă, franceză și germană. Google intenționează să extindă acest instrument în mai multe limbi, în curând.
This Post Has 0 Comments