Google My Business, postări ca modalitate de a vă sprijini compania. GMB este un serviciu gratuit în care puteți crea o listare de companie.
Odată ce înregistrarea este gata și verificată, poate fi accesată prin Google și Google Maps.
Puteți informa clienții potențiali despre programul de lucru, activitățile sau modificările importante. De asemenea veți putea publica mici articole.
Continuați să citiți acest articol de blog pentru a afla mai multe despre postările din Google My Business!
Google My Business: date generale
GMB e o “rețetă” pentru a ajunge la clienții care au nevoie de un produs local sau de un furnizor de servicii. Dacă nu aveți încă un cont, este timpul să “schimbați foaia”. De ce?
Datorită acestei platforme veți putea ajunge la o gamă largă de potențiali clienți interesați de oferta dvs.
Introduceți fraza “mașini de vânzare” în Google. Chiar dacă nu e o interogare locală, motorul de căutare vă va arăta probabil rezultate locale și trei afișări în anunțuri.
Mai mult, informațiile despre mărci sunt afișate și în Google Maps, un alt mod de a ajunge la clienți. Pentru mulți din antreprenorii locali,
Google My Business poate fi principala sursă de captare a persoanelor interesate de oferta lor.
Chiar dacă numărul căutărilor locale nu este impresionant în industria dvs., merită totuși să aveți un cont GMB.
Însă, pentru a vă aduce beneficii, website-ul dvs. trebuie să apară între primele 3 rezultate ale căutării. Cum să o facă? A fi activ și a publica postări pe GMB se numără printre factorii care vă pot îmbunătăți vizibilitatea.
Postări pe Google My Business: de ce sunt benefice?
Posibilitatea de a posta înregistrări gratuit este una dintre funcționalitățile GMB. Poate fi fie un canal suplimentar de comunicare cu potențialii clienți, fie o sursă de trafic pe website.
Mai mult, Google apreciază implicarea. Publicarea intrărilor care atrag utilizatorii în mod sistematic poate îmbunătăți vizibilitatea contului dvs. în rezultatele căutării și vă poate crește șansele de a capta clienți noi.
Publicând postări pe Google My Business, creșteți credibilitatea afacerii dvs.
Postările pot include texte, grafică, videoclipuri și pot fi legate de evenimente, produse sau servicii din industrie. Este posibil să beneficiați de opțiuni de rezervare sau să oferiți link-uri care să faciliteze cumpărăturile.
Simplitatea este cel mai mare avantaj al postărilor din GMB. Nu necesită nicio expertiză și probabil le veți publica și mai ușor pe cont propriu.
Principiile publicării pe GMB
Instrucțiunile pregătite de Google oferă informații de bază despre politica de conținut a postărilor în Google My Business:
- este interzis să postați conținut care nu este legat de profilul companiei dvs.;
- articolele nu trebuie să inducă în eroare utilizatorii;
- este interzisă postarea de link-uri către website-uri ce nu au legătură cu compania, imagini sau videoclipuri care distrag atenția utilizatorilor și conținutul generat automat;
- este interzis să furnizați numere de telefon (pentru aceasta sunt destinate butoanele CTA);
- este interzis să postați fotografii sau videoclipuri cu locuri care nu ar trebui fotografiate.
În plus, este interzisă postarea de conținut ilegal, link-uri către programe malware sau website-uri de phishing.
Cum să postezi pe Google My Business?
Să discutăm despre procesul de publicare a postărilor pe GMB.
Accesați https://www.google.com/intl/ro_ro/business/ și conectați-vă. Apoi, veți vedea o listă a profilurilor de afaceri pe care le puteți gestiona.
Selectați ceea ce vă doriți să postați și unde vreți să faceți asta. Puteți găsi respectiva funcționalitate în meniul care se află în partea stângă.
După ce faceți click pe acesta, veți vedea câteva opțiuni pentru a adăuga o postare. Mai jos, vom discuta despre ce tipuri de conținut sunt așteptate în anumite categorii.
Tipuri de postări în Google My Business
1. Actualizări COVID-19
Pandemia a afectat funcționarea diferitelor companii. Descrieți modul în care oamenii pot beneficia de oferta dvs. Ce servicii sunt disponibile online, fără a fi nevoie să vizitați locația?
Clienții potențiali pot fi interesați și de măsurile de securitate luate de compania dvs.
Puteți îmbogăți postarea cu condiția să vă descrieți în detaliu un aspect specific pe website. După publicarea postării, descrierea generală va include o notă despre informațiile legate de Covid-19.
2. Oferte
Anunțați utilizatorii despre ofertele speciale atractive sau vânzările promoționale. În cazul acestor postări, veți putea insera fotografii și videoclipuri.
Includeți numele și durata ofertei. De asemenea, puteți furniza perioada exactă în care oferta este valabilă. E posibil să distribuiți informații precum termeni și condiții, coduri de cupoane sau link-uri.
Ce înțelegem prin aceste coduri de cupoane? Este posibil să solicitați utilizatorilor să le prezinte pentru a beneficia de o anumită ofertă specială.
Este un mod excelent de a verifica câți clienți au fost atrași de magazinul dvs. datorită Google My Business.
3. Noutăți
Când vine vorba de această categorie, puteți informa clienții despre diferite evenimente care au loc în compania dvs.
Spuneți lumii că ați angajat un nou specialist, că ați finalizat un proiect complex sau că ați renovat restaurantul.
De ce să nu distribuiți noua dvs. postare pe blog? Este o idee grozavă! Ca parte a postării, veți putea publica imagini, videoclipuri, descrieri sau chiar diverse butoane.
4. Informații despre produse
Cu ajutorul acestor postări, puteți informa clienții despre produsele nou introduse în oferta dvs. Completați postarea cu o fotografie, o descriere, categorii, prețuri sau butoane de “Cumpărați acum!” sau “Comandați online”.
Crearea de postări pe Google My Business
După ce știți despre categoriile de postări disponibile, puteți trece la crearea acestora. În fiecare caz, este benefic să previzualizați postarea înainte de a o publica pentru a verifica dacă totul este satisfăcător.
Mai jos puteți găsi câteva reguli relevante de urmat atunci când scrieți postări:
- beneficiați de pe urma unor butoane CTA. Este posibil să adăugați și elementele care să încurajeze utilizatorii să acționeze. “Cumpărați”, “rezervați”, “comandați online” sunt doar câteva exemple în acest sens. Datorită lor toți potențialii clienți interesați vor putea accesa direct website-ul cu oferta;
- descriere, adică textul adăugat ca parte a postării. Uneori, numărul de caractere poate fi limitat. Furnizați multe informații în cea mai scurtă formă posibilă. O descriere detaliată poate avea maxim 1500 de caractere, cu toate acestea, Google recomandă o limită de 150-300;
- titlul, la fel ca în cazul descrierii, oferă cât mai multe informații într-un mod concis. Pe scurt, asigurați-vă că titlul este atrăgător și că informează despre aspectele cheie ale postării.
Postările publicate pe Google My Business nu vor rămâne acolo pentru totdeauna. În cazul ofertelor speciale limitate, postarea va fi afișată până la finalizarea ofertei.
Numărul maxim de postări care pot fi afișate este de 10.
Concluzie
Postările din Google My Business reprezintă un mod suplimentar de comunicare cu potențialii clienți.
Mulțumită acestora, puteți ajunge la utilizatorii Google și Google Maps pentru a-i informa despre noile dvs. produse, oferte speciale, actualizări importante și multe altele.
Sunteți în căutarea unor servicii SEO ori de web design pentru afacerea dvs. din mediul online? Vă doriți o colaborare cu o agenție de advertoriale SEO?
Tot ce trebuie să faceți este de a intra în contact cu noi. Suntem compania de optimizare SEO specializată în ceea ce presupune creșterea vizibilității organice în motoarele de căutare.
This Post Has 0 Comments