Fan page, cei 9 factori care afectează costurile administrării paginilor. Gestionarea profilului Facebook al companiei e un proces complex.
De asemenea, necesită mult timp, mult efort, expertiză și creativitate. Nu în ultimul rând, aveți nevoie și de bani. Care este prețul serviciilor de gestionare pentru fan page-uri și ce elemente afectează costurile?
S-ar putea părea că administrarea unei fan page pe Facebook este floare la ureche. La urma urmei, e suficient să publicați o poză cu o pisică amuzantă ce poartă o pălărie la fiecare trei zile pentru a primi multe like-uri, nu-i așa?
Nu chiar… Gestionarea unui profil Facebook de afaceri este o sarcină solicitantă care necesită muncă grea, cunoștințe, bani și o doză de creativitate.
Cât trebuie să plătiți pentru gestionarea fan page-urilor și ce afectează prețul? Să descoperim mai multe despre acest subiect în articolul de blog pregătit pentru dvs. de către agenția noastră de optimizare SEO.
Costurile de gestionare a fan page-urilor: ce includ?
1. Strategie
Elaborarea strategiei dvs. este prima și cea mai importantă activitate pe care ar trebui să o efectuați. Chiar înainte de a crea un cont pe platforma lui Zuckerberg.
Un plan adecvat este o piatră de temelie care afectează toate activitățile ulterioare. Prin urmare, trebuie să fie bine gândit.
Strategia include:
- determinarea obiectivului;
- definirea grupului țintă;
- alegerea imaginii, valorilor și a calităților reprezentate de fan page;
- stabilirea unui model de comunicare;
- deciderea numărului și tipului de postări;
- pregătirea unui program;
- selectarea mijloacelor de evaluare a eficacității și pregătirea rapoartelor.
În afară de crearea strategiei, este crucial să o actualizăm și să o optimizăm din când în când. Există numeroase elemente care ar trebui analizate în detaliu. Modul în care o faceți va afecta toate activitățile ulterioare.
Astfel, este foarte important să vă asigurați că fan page-ul este gestionată de un specialist încă de la început. Sarcina va fi luată în serios și vor fi luate în considerare toate elementele relevante.
Dacă susțineți motto-ul “ce va fi, va fi”, nu ar trebui să vă așteptați ca strategia dvs. să aibă un succes deosebit.
2. Configurarea unei fan page
Contrar credinței populare, configurarea paginii necesită ceva mai mult efort decât câteva click-uri.
Pentru a vă atrage grupul țintă, ar trebui să adaptați tipul de pagină la profilul companiei dvs., unei categorii adecvate și să definiți destinatarii. Nu am terminat!
Mai apoi, este timpul să vă descrieți pagina, să furnizați detalii de contact și să alegeți fotografii de copertă.
Deși nu este fizică nucleară, completarea diagramelor ulterioare implică o anumită gândire. Aceste informații decid despre prima impresie pe care pagina o face asupra destinatarilor. Și, după cum știți, ar trebui să fie cât mai pozitivă posibil!
3. Publicarea
Majoritatea oamenilor care se întreabă care sunt costurile gestionării fan page-urilor cred că înseamnă, de obicei, publicarea de postări.
În mod surprinzător, postarea de conținut nou e una dintre activitățile cruciale, prin urmare, merită o secțiune separată.
Publicarea poate avea diverse efecte asupra prețurilor serviciilor de gestionare a paginilor ce depind de mai mulți factori.
Frecvența îmi vine în minte mai întâi. În funcție de nevoi, puteți alege una, trei, cinci sau chiar 10 postări pe săptămână.
Calitatea este, de asemenea, relevantă. Dacă vizați fotografii profesionale și texte valoroase, trebuie să fiți pregătiți pentru costuri mai mari decât în cazul postărilor “de duzină”.
Timpul necesar pentru a crea o postare este, de asemenea, inclus în preț.
Furnizarea de conținut personal (fotografii, articole pe blog) va fi mai accesibilă decât grafica dedicată și conținutul creat de agenție de la zero.
4. Grafica pentru fan page
Acesta este un alt aspect care nu poate fi evaluat conform unui model. În acest caz, totul depinde de cantitatea și nivelul de rafinament al graficelor publicate în profil.
Plasarea unei sigle a afacerii în imagini este un lucru, dar crearea de diagrame complexe este o poveste complet diferită.
Zona de web design nu presupune apăsarea unor butoane aleatorii. E nevoie de până la câteva ore și multă implicare pentru a crea o imagine de calitate.
Prin urmare, cu cât comandați mai multe elemente grafice și cu cât sunt mai complexe, cu atât ar trebui să vă așteptați la un buget mai mare.
5. Monitorizare, interacțiune, moderare
Publicarea postărilor atrăgătoare vizual în conformitate cu programul nu este suficientă pentru a afirma că profilul companiei dvs. este gestionat bine.
Este crucial să monitorizați în permanență ceea ce se întâmplă pe website. Verificați rubrica de comentarii, ce recenzii și mesaje noi trimise de vizitatori ați primit.
Acționați, dacă e necesar. Postările cu limbaj ofensator pot fi pur și simplu șterse.
Cu toate acestea, feedback-ul constructiv ar trebui abordat pentru a evita posibilele conflicte. Postările de pe Facebook se răspândesc într-o clipă.
Prin urmare, merită să tratezi cu clienții care sunt nemulțumiți înainte ca aceștia să anunțe pe toată lumea.
Este important să menționăm că ar trebui să reacționezi și la comentarii pozitive. Mulțumește autorilor și scrie ceva amabil la schimb, deoarece dialogul este cel mai bun mod de a construi o relație cu publicul tău.
Cu cât răspunzi mai repede, cu atât este mai apreciată acțiunea ta de către utilizator.
Cât costă o astfel de monitorizare? Depinde. Profilele considerabile cu mii de utilizatori activi necesită o abordare complet diferită de website-urile în care interacțiunile utilizatorilor sunt sporadice.
Intervalul de timp în care agenția vă supraveghează profilul este, de asemenea, important.
Managementul în timpul programului de lucru standard de luni până vineri este, de obicei, inclus în preț. Cu toate acestea, monitorizarea 24/7 este adesea percepută ca un serviciu suplimentar.
6. Rapoarte
Rapoartele standard trimise o dată pe lună, de obicei, nu implică taxe suplimentare. Cu toate acestea, dacă aveți nevoie de ceva mai mult, puteți beneficia de opțiuni plătite.
Prețul poate fi afectat de elemente precum rapoarte mai frecvente și aprofundate, diferite tipuri de analize sau monitorizare competitivă.
Agențiile pot beneficia de o gamă largă de instrumente care vă permit să verificați traficul website-ului dvs. de pe Facebook.
În aceste condiții, puteți să comparați fan page-ul cu profilurile rivalilor de pe piață. Rezumând, activitățile de marketing ajută la tragerea unor concluzii importante pentru dezvoltarea viitoare a companiei.
Prin urmare, ar trebui să se facă într-un mod meticulos.
7. Contactați clienții de pe fan page
Indiferent de costurile de administrare a fan page-urilor, există elemente care ar trebui să fie întotdeauna incluse în preț.
Rămânerea în contact cu clientul pentru a obține informații noi este unul dintre ele.
Puteți aranja urmăriri regulate atunci când sunt discutate toate ideile noi și potențialele preocupări. Cel puțin o dată pe săptămână, alocați ceva timp pentru a face schimb de opinii. Pentru a transmite materialele și pentru a discuta programul.
Acest lucru face mai ușoară găsirea unui teren comun, elaborarea regulilor de cooperare benefice pentru ambele părți și inspirarea încrederii reciproce.
8. Activități suplimentare
Administrarea unei fan page poate implica o mulțime de alte activități. Organizați concursuri pentru urmăritorii dvs. sau îmbogățiți-vă profilul cu diverse aplicații.
Construiți-vă recunoașterea mărcii acționând ca expert în alte zone din industrie. Publicați conținut video, înființați un magazin
Facebook sau abordați alte posibilități.
Activitățile unice vă vor permite să ieșiți din mulțime și să vă înrădăcinați în memoria potențialilor clienți. Cu toate acestea, trebuie să fie conforme cu profilul de afaceri.
Vă întrebați ce să alegeți? Nu vă faceți griji. După efectuarea unor cercetări aprofundate, o agenție profesionistă va putea propune soluții benefice pentru compania dvs.
9. Reclame pe Facebook
Facebook Ads oferă nenumărate posibilități de promovare web eficientă. Alegeți dintr-o selecție largă de anunțuri și grupuri țintă.
Eficacitatea este ușor de măsurat și parametrii pot fi modificați în funcție de nevoi. De aceea, Facebook Ads are un avantaj semnificativ față de alte instrumente de marketing digital.
Dezvoltarea continuă a capacităților de publicitate oferite de Facebook poate fi văzută ca un fel de compensare pentru reducerea continuă a acoperirii organice.
Pe de o parte, e crucial să investiți în advertoriale SEO și publicitate plătită (PPC). Pe de altă parte, noile instrumente vă permit să atingeți cu precizie și rapid obiectivele.
Atunci când comisionați activități de marketing pe Facebook Ads unei agenții externe trebuie să țineți cont de costul campaniei și de taxa pentru derularea ei.
Suma depinde de sfera activităților de publicitate, de dimensiunea și durata campaniei și de caracteristicile grupului țintă.
Facebook Ads au un impact semnificativ asupra prețurilor de gestionare a fan page-urilor. Cu numeroase activități, costul poate fi chiar de câteva ori mai mare decât cel propriu-zis al administrării unui profil de companie.
Concluzie
După cum puteți vedea, lista factorilor care afectează prețurile este destul de lungă. În aceste condiții, este imposibil să dați un singur răspuns la această întrebare.
Costurile lunare ale serviciilor de gestionare a fan page-urilor se schimbă. Acestea sunt mai mari în cazul mărcilor consacrate și al campaniilor promoționale extinse.
Cel mai simplu mod de a afla cât de mult va fi managementul profilului dvs. este să întrebați despre asta. Există multe variante, prin urmare, e crucial să selectați opțiunile cele mai potrivite pentru compania dvs
Agenția noastră de optimizare SEO abordează fiecare client în mod individual, fără scheme gata făcute.
Singurul lucru oferit tuturor clienților noștri este o activitate excelentă pentru banii solicitați. Dacă și dvs. aveți nevoie de servicii SEO și nu numai vă invităm să intrați în contact cu noi. Un membru al echipei va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp.
This Post Has 0 Comments