Skip to content
E-mail marketing, 5 sfaturi practice pentru marketing digital

E-mail marketing, 5 sfaturi practice pentru marketing digital

E-mail MarketingE-mail marketing, 5 sfaturi practice pentru marketing digital. În prezent, e-mailul este unul dintre cele mai populare mijloace de comunicare. Peste 3,7 miliarde de persoane de pe glob sunt utilizatori de e-mail.

Aceasta este aproape jumătate din populația lumii! Nu este de mirare că e-mail marketing-ul este din ce în ce mai utilizat de întreprinderi pentru a dezvolta relații cu clienții.

E-mail Marketing-ul  poate să nu pară la fel de interesant și atractiv ca și celelalte canale, cum ar fi platformele de socializare.

Dar asta nu înseamnă că acesta este mai puțin valoros. Știați că o strategie eficientă de e-mail marketing oferă de 40 de ori mai mult ROI decât cele mai populare canale sociale?

Construiți o listă de e-mail marketing

O listă de e-mail bine întreținută îi ajută pe marketeri să-și împărtășească povestea mărcii. Să se conecteze cu publicul și să-și promoveze afacerea.

Prin urmare, o listă de e-mail este elementul principal al unei strategii câștigătoare de marketing digital.
Iată câteva sugestii care vă vor ajuta să construiți o listă de e-mail pentru campaniile dvs. de marketing online.

Includeți un formular pop-up pe website-ul dvs.

Formularele pop-up oferă o modalitate rapidă și ușoară pentru vizitatori de a-și împărtăși datele de contact atunci când navighează pe website-ul dvs.

Utilizați un pop-up, o modalitate de suprapunere, un banner de top sau o casetă glisabilă pentru a crea o listă înfloritoare plină de oportunități de înaltă calitate.

Includeți un design izbitor, un apel clar la acțiune și un stimulent atrăgător pentru a-i convinge pe vizitatorii să își partajeze adresa de e-mail.

Articole recomandate:

 

 

Oferiți conținut de calitate prin e-mail marketing

Oferirea de conținut de calitate este de departe cel mai eficient mod de a converti potențialii în vizitatori.

Publicând conținut relevant și cu valoare adăugată, oferiți audienței un motiv solid pentru a opta pentru a primi e-mailurile dvs.

Asigurați-vă că aveți o strategie de marketing prin conținut bine gândită, care se concentrează pe oferirea de conținut de calitate pe website-ul dvs. și pe paginile de socializare.

Împărtășiți cadouri de înaltă calitate, cum ar fi postări, infografii și rapoarte pentru a vă angaja publicul și a le păstra pe lista dvs. de corespondență.

Curățați lista de e-mailuri

O listă de e-mail umflată plină cu adrese nevalide, duplicate și spammy poate face ca clienții de e-mail.

Astfel, îți vor direcționa automat e-mailurile către folderul spam. Executați lista de e-mailuri identificând și eliminând e-mailuri invalide, abonați inactivi și respingeri soft.

Deși bounces-urile moi apar din cauza că inbox-ul este plin și este o problemă temporară, respingerile soft consistente pentru o adresă sunt suficiente motive pentru a o elimina din listă.

În plus, dacă aveți abonați inactivi (cei care nu se deschid sau nu se angajează cu e-mailurile dvs.) pe lista dvs., lansați o campanie de reangajare prin e-mail pentru a le recupera.

Cei care încă nu doresc să audă de tine pot fi eliminați din listă.

Marketingul prin conținut începe cu un titlu de subiect.

E-mail-urile cu povești de brand interesante, postări provocatoare de gândire, videoclipuri inspirate, tutorialele și umorul obțin mai multe click-uri decât cele cu copie simplă.

Iată câteva sfaturi pentru a crea conținut de e-mail care se convertește.

Scrieți o linie de subiect cu valoare de click.

Așadar, în e-mail marketing, oamenii judecă absolut cartea după coperta ei. Asigurați-vă că subiectul dvs. stârnește curiozitate și transmite urgență, convingând receptorul să deschidă e-mailul.

De exemplu, includeți o întrebare care să atragă atenția și să crească șansele la citirea e-mailului dvs.

  • Titlurile Clickbait care promit mai mult decât puteți livra.

Asigurați-vă că subiectul dvs. de e-mail se aliniază cu copia de e-mail. În cele din urmă, efectuați teste A/B pentru liniile de subiect pentru a măsura care dintre ele funcționează cel mai bine pentru publicul țintă.

  • Creați o copie minunată care convertește.

Copia dvs. de e-mail este unul dintre factorii cheie pentru numărul de deschideri, clicuri și conversii pe care le va aduce campania dvs. de e-mail.

Creați conținut simplu, dar eficient, care să atragă atenția cititorului și să ofere ceea ce a fost promis în subiect.

Nu este momentul să folosiți jargonul tehnic complex. În schimb, utilizați un ton prietenos și centrat pe client și ajungeți la punct fără întârziere.

Clienții înțeleg beneficiile mai mult decât funcțiile. Puteți relata într-un acest e-mail despre beneficiile participării la eveniment.

În cele din urmă, acolo unde este posibil, utilizați imagini și conținut video pentru a transmite mesajul mărcii.

Este ușor să încorporați videoclipuri într-un e-mail. Cu toate acestea, dacă contul Gmail, Hotmail sau Outlook al abonatului dvs. nu acceptă HTML5, nu vor putea vedea videoclipul.

Pentru a evita această situație, includeți o imagine care arată ca un videoclip și conectați-o la platforme de găzduire video precum YouTube sau Vimeo.

În mod alternativ, puteți utiliza GIF-uri pentru a transmite mesajul mărcii într-o manieră eficientă.

Faceți-vă conținutul scanabil

Designul de e-mail marketing nu ar trebui să fie copleșitor pentru receptorii dvs.

Aliniați-vă conținutul corect folosind subpoziții ușor de înțeles. Potrivit Adestra, 62% din e-mailurile deschise se petrec pe dispozitive mobile.

Aceasta înseamnă că este important să optimizați campania de e-mail marketing pentru perspectivele dvs. mobile.

Utilizați designul receptiv pentru a face mesageria prin e-mail scanabilă pe toate dispozitivele.

Mai mult, utilizați linii de subiect scurte de aproximativ 30-50 de caractere, astfel încât receptorul să-l poată vizualiza fără ca acesta să fie tăiat.

În sfârșit, utilizați o copie convingătoare, oferind abonatului un motiv puternic pentru a vă deschide și a citi e-mailul.

Cunoașteți cel mai bun timp și zi pentru a trimite e-mailul

Pentru a avea succes cu campania dvs. de e-mail marketing, trebuie să fiți conștienți de cea mai bună zi și timp pentru a o trimite.

Trimiterea de e-mailuri într-un moment în care destinatarii dvs. vor avea mai multe șanse de a le vizualiza va crește ratele deschise și click-urile.

Conținutul de înaltă calitate și un design nemaipomenit joacă un rol esențial în maximizarea deschiderilor și a click-urilor.

Dar este important să evitați și filtrele de spam care pot afecta negativ rata de livrare a e-mailului.

Filtrele spam vă analizează e-mailurile pentru semnale bune și rele, apoi clasifică e-mailul.

De exemplu, dacă un receptor se deschide sau răspunde la e-mailurile dvs., câștigați o reputație bună în ochii furnizorilor de mesaje primite, cum ar fi Gmail.

Cu toate acestea, în cazul în care receptorul șterge e-mailul sau îl va muta la spam fără a-l deschide, reputația ta va fi slabă.

Astfel, majoritatea e-mailurilor dvs. vor fi trimise în folderul spam.

Setați așteptarea unui e-mail marketing

Când oamenii se abonează la newsletterele dvs., întrebați-i cât de des vor să vă vadă e-mailurile.

Oferirea abonaților dvs. libertatea de a alege preferințele de abonare va îmbunătăți semnificativ rata de implicare.

Astfel, reducând riscul ca e-mailurile dvs. să fie etichetate drept spam.

În mod alternativ, puteți menționa ce veți trimite și frecvența în formularul pop-up în sine. Se oferă destinatarului libertatea de a alege să se aboneze sau nu la e-mailurile voastre.

Trimiteți e-mailuri relevante către publicul țintă.

Evitați să trimiteți același e-mail către toți receptorii din lista de e-mailuri. În schimb, segmentează-ți lista și trimite e-mailuri direcționate care sunt relevante pentru setul respectiv.

Luați în considerare modul în care Zoomin, o aplicație care oferă fotografii foto de înaltă calitate, se conectează cu abonații săi femei, derulând o campanie pentru femei.

Astfel de campanii țintite sporesc numărul de deschideri și de implicare, trimițând semnale pozitive furnizorilor de e-mail.

Setați adresa corectă de răspuns

Fiecare răspuns prin e-mail de la receptorii dvs. este un semnal pozitiv către furnizorul de mesaje primite.

Deci, atunci când creați campanii de e-mail marketing, nu uitați să utilizați adrese de răspuns reale precum support@yourcompany.com sau numele dvs.@yourcompany.com în loc de noreply@yourcompany.com.

Aceste adrese de răspuns la e-mail încurajează receptorii să răspundă la e-mailuri. În acest mod, îmbunătățind șansele de aterizare prin e-mail în căsuța de e-mail.

Nu cumpărați sau nu închiriați lista.

Folosirea unei liste de e-mailuri cumpărate, închiriate sau casate nu numai că duce la litigii legale, dar duce și la rate mari de respingere.

Riscați ca destinația finală a e-mailurilor dvs. să fie  în folderul spam.

Așadar, evitați să trimiteți e-mailuri către persoane care nu v-au dat permisiunea de a face acest lucru.

În schimb, oferiți publicului țintă opțiunea de a vă înscrie la e-mailurile dvs. atunci când vă vizitează website-ul.

Adăugați un apel clar la acțiune prin e-mail marketing

Toată munca inteligentă pe care ați făcut-o până acum este zadarnică dacă nu adăugați un buton de apelare la acțiune.

Asemenea buton atrage atenția abonaților și îi încurajează să acționeze în favoarea dvs. ”Salvați astăzi”, ”Citiți cartea electronică”,

”Cadou gratuit” cu achiziționare CTA pentru a stimula acțiunea în rândul publicului țintă.

Mai mult, sporiți rata de conversie incluzând pagina dvs. de destinație ca parte a CTA.

Astfel, atunci când destinatarii fac click pe butonul „Aflați mai multe”, ei sunt duși într-o anumită pagină de pe website-ul dvs. În acest mod o perspectivă de vânzare devine vânzare efectivă.

Un CTA clar, atrăgător și orientat către acțiune, care creează un sentiment de urgență, va ajuta la îmbunătățirea ratelor de conversie și a conversiilor.

Rezumând

E-mailurile se bucură în continuare de popularitate largă și de avantaje incontestabile.

Acest lucru duce la faptul că marketeri nu pot ignora potențialul unei mari campanii de e-mail marketing.  E-mail marketing-ul este aici și va rămâne pentru m,ai mult timp!

Așadar, utilizați sfaturile împărtășite în această postare pentru a structura o campanie de e-mail marketing, care generează conversii și crește profiturile afacerii dvs.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top