Iată că suntem la sfârșitul lunii Ianuarie, a anului 2019 și deja au apărut schimbări în SEO! În fiecare an, se fac mai multe actualizări și ajustări la factorii de clasificare ai motoarelor de căutare.
Înțelegerea acestor factori poate distinge o afacere din mediul online, de una care este susceptibilă să eșueze din cauza proastei administrări.
Sunteți probabil conștienți de importanța serviciilor SEO, în spațiul de marketing digital de astăzi.
Totuși, cum putem folosi potențialul uriaș în 2019? Cum putem determina factorii esențiali SEO, pentru a obține rezultate consecvente?
Factorii de clasificare și aici mă refer în primul rând la motorul de căutare Google, nu sunt creați în mod egal.
Ca atare, este ușor să pierdeți cei mai importanți factori de promovare pentru afacerea dvs., din mediul online.
Iată cei mai importanți factori de clasificare on-page și offpage, care pot influența în mod pozitiv performanța afacerii dvs. în 2019.
Conţinutul, crearea de articole pe Blog
Este pur și simplu imposibil să existe o listă a factorilor de clasificare pentru motoarele de căutare fără să se discute despre conținut în 2019.
În ultimii ani a avut loc o schimbare majoră în ceea ce privește conținutul de calitate.
Conținutul concentrat doar pe cuvinte cheie, față de conținutul relevant, care să fie înțeles de utilizator, nu mai are valoare.
Website-urile de prezentare pentru companii sau website-urile care prezintă diverse servicii, nu sunt website-uri de știri!
În timp ce abordarea subtilă și inteligentă a cuvintelor cheie este încă înțelegătoare, motorul de căutare Google, clasifică acum conținutul în funcție de relevanța acestora.
Astfel, furnizarea de conținut cuprinzător și relevant este cheia pentru atragerea și menținerea potențialilor clienți.
Backlink-uri
Acesta este un alt factor de top în SEO, care putem spune că este la egalitate cu conținutul.
Pot confirma că am văzut destule website-uri fără conținut, care stau foarte bine în rezultatele organice.
În timp ce backlink-urile sunt încă un element crucial al clasamentului SEO, Google a elaborat o strategie pentru a separa legăturile rele de cele bune.
Ca atare, numai legăturile din domenii cu autoritare și diverse pot beneficia de avantaje mari în SEO.
Ne veți întreba cum construiți un backlink puternic și relevant! Cele mai bune backlink-uri vin de la conținutul de calitate.
Furnizarea de conținut relevant și promovarea neîncetată a acestuia vor atrage interesul cititorilor din industria dvs.
Când atingeți acest obiectiv cu conținutul dvs., Google va lua în considerare conținutul ca relevant. Un backlink grozav îmbracă trei casete esențiale și anume:
- autoritatea numelui de domeniu
- un număr considerabil de backlink-uri
- diversitatea și autoritatea legăturilor
Compatibilitatea cu dispozitivele mobile
Abordarea Google privind indexarea pe dispozitivele mobile, este o schimbare majoră în clasamentul SEO, din ultimii ani și este foarte relevantă și în 2019.
Google evaluează website-urile care prioritizează versiunile mobile și le adaptează pentru dispozitivele mobile.
Acum, mai mult ca niciodată, este important ca conținutul dvs. să fie receptiv mobil și identic cu versiunea de desktop de pe site-ul dvs. Web.
În crearea unui site responsiv, este de asemenea important să țineți cont de viteza de încărcare a paginii, deoarece este crucială pentru o experiență extraordinară a utilizatorului.
În timp ce site-urile desktop ar trebui să aibă un timp mediu de încărcare de maxim 3 secunde sau mai puțin, site-urile mobile ar trebui să se încarce în doar 2 secunde sau mai puțin!
Utilizatorul mediu online poate fi foarte pretențios și mai ales că nu oricine are o conexiune mobilă la Internet, foarte bună.
De fapt, statisticile din anul 2018, au arătat că cel puțin 40% dintre utilizatorii de Internet, părăsesc un website care se încarcă în mai mult de 3 secunde.
Pe termen lung, acest lucru va determina o rată mare de respingere, care poate afecta negativ eforturile dvs. pentru SEO.
This Post Has 0 Comments