Ce este SEO – Search Engine Optimization (SEO), în traducere “optimizare pentru motoarele de căutare”. Aceasta este o frază lungă, nu-i așa? Poate părea înfricoșător, dar nu trebuie să fie.
Credeți-mă, am fost foarte intimidat de termenul SEO, când am început să învăț cu 14 ani în urmă. După atâția ani de activitate în mediul online, tot ce înseamnă SEO și modificările aduse algoritmului Google, devin foarte clare.
Acest curs “Ce este SEO”, este conceput pentru a vă învăța despre SEO, într-un mod ușor de înțeles. Cursul respectiv este conceput pentru a vă permite să realizați SEO, de calitate pentru site-ul Dvs., propriu sau pentru un site web al clientului Dvs..
Nu vom vorbi doar despre modul în care se poate face SEO. În schimb, vom explora cum și de ce este necesar să avem cunoștințe minime în acest domeniu de activitate.
Cunoscând termenii de bază în SEO, vă va ajuta să înțelegeți importanța serviciilor SEO, aplicate unui website și veți apți să aplicați aceste cunoștințe pe propriul dvs. site web sau blog.
Cursul “Ce este SEO”, va avea nevoie de timp, dar va merita în cele din urmă!
Nu am de gând să vă promit că SEO este ușor, pentru că nu este. Nu te voi învăța cum să faci SEO, doar în câteva ore pe lună. SEO nu funcționează în acest fel și oricine vă spune altfel, vă minte.
Am văzut și citit cărti și cursuri cu titluri de genul “SEO, în doar câțiva pași”. Dar știți ce? Majoritatea sunt pe bani și descriu strategii învechite.
SEO nu este simplu și nu este ușor! Este o parte din arta de promovare Web, o știință parțială și un instinct parțial. Ce vă voi promite este că toată lumea poate învăța SEO, fără studii superioare.
Cu suficient timp și efort, SEO poate fi învățat și stăpânit de aproape oricine.
Întrebarea nu este dacă puteți învăța SEO, ci dacă doriți acest lucru!
Dacă răspunsul la acest lucru este da, atunci să începem să explorăm SEO și tot ce are de oferit. Promit că această călătorie va fi plăcută și dacă urmați strategiile mele, veți avea rezultate foarte bune.
Să începem cu elementele de bază
SEO este pur și simplu procesul de îmbunătățire a traficului organic pe website-ul Dvs. Rezultatele vin din motoarele de căutare cum ar fi Google, Bing, sau Yahoo.
Toate motoarele de căutare importante au rezultate primare de căutare care sunt clasate pe baza a ceea ce motorul de căutare consideră cel mai relevant pentru utilizatori.
SEO ajută la maximizarea numărului de vizitatori pe un anumit site sau pagină. Prin intermediul serviciilor SEO, ne asigurăm că site-ul apare pe lista rezultatelor organice returnate de un motor de căutare.
Aici este definiția Google pentru – ce este SEO
Optimizarea SEO, pentru motoarele de căutare, este un proces prin care se fac mici modificări la anumite părți ale site-ului dvs.
Atunci când sunt văzute individual, aceste modificări pot părea îmbunătățiri incrementale, dar când sunt combinate cu alte optimizări, acestea ar putea avea un impact vizibil asupra experienței utilizatorilor și asupra performanței site-ului dvs. în rezultatele căutării organice.
Probabil că sunteți deja familiarizați cu multe dintre subiectele din acest ghid, deoarece ele sunt ingrediente esențiale pentru orice pagină web, dar este posibil să nu profitați la maximum de acestea.
Observați cum afirmă Google că sunt “mici modificări”? Sunt, dar sunt multe cu siguranță. Realizarea schimbărilor, îmbunătățirilor, într-o manieră planificată și metodică, poate avea rezultate foarte bune.
Factorii SEO lucrează în combinație cu alți factori!
Un factor SEO este ceva care influențează motoarele de căutare pentru o poziționare mai bună. În cazul în care un site web, o pagină, un articol, produs sau o bucată de conținut se va găsi în topul rezultatelor organice, înseamnă că serviciile SEO, aplicate au influențat pozitiv, motorul de căutare respectiv.
Există cazuri în care aceste lucruri se pot întâmpla fără un serviciu de optimizare sau promovare însă, sunt cazuri foarte rare.
Nu credem că un singur factor SEO, va produce schimbări majore în rezultatele organice. Este o combinație de cercetare, planificare și optimizare în cadrul site-ului și în afara lui, care produce aceste rezultate.
Factorii SEO au strategii diferite și nici un consultant SEO nu cunoaște strategia exactă.
Cursul nostru nu va vorbi despre fiecare factor SEO, în parte. Acest lucru se datorează faptului că Google, are peste 200 de factori de SEO și peste 10.000 de sub-semnale pentru clasament.
Aceasta ar fi prea multă informație de digerat și de reținut.
De asemenea, nu trebuie să vă amintiți sau chiar să cunoașteți toți factorii care influențează SEO. Trebuie să învățați ce este important și ce contează. Odată ce ați scăpat de asta, restul detaliilor vin de la sine.