Obiectivul principal al oricărei campanii de marketing și publicitate este generarea de clienți potențiali și asigurarea conversiilor.
Website-urile sunt, de asemenea, create pentru a avea trafic organic orientat spre conversii (CRO) sau de prezentare.
Optimizarea ratei de conversie, adică CRO, este o practică care asigură acest lucru în modul cel mai bazat pe rezultate.
În acest articol de pe blog, vom aprofunda lumea CRO și vom înțelege cum puteți optimiza conversiile pentru campaniile dvs. de pe web. Deci, fără alte elemente introductive să trecem direct la subiect.
Introducere în optimizarea ratei de conversie (CRO)
Când discutăm despre un website de succes sau a unor campanii online, există atât de multe lucruri pe care trebuie să vă concentrați.
Unul dintre cele mai importante lucruri este să vă asigurați că traficul care vă vizitează website-ul poate fi transformat în clienți fideli.
Ei bine, aici este locul în care optimizarea ratei de conversie vă poate ajuta.
Aceasta este o metodă care oferă rezultate rapide atunci când vine vorba de utilizarea unor strategii eficiente pentru a schimba traficul existent pe website-ul dvs. în câțiva clienți loiali și plătitori.
De asemenea, cunoscut de noi sub numele de CRO, este un proces foarte important care implică o mulțime de strategii și instrumente.
Acestea funcționează întotdeauna în vederea atingerii unui obiectiv important pentru companii.
Obiectivul important este să ne asigurăm că vizitatorii sunt convertiți în clienți potențiali și apoi acei clienți potențiali sunt convertiți în clienți fideli.
Acesta este unul dintre principalele motive pentru care antreprenorii vor să cheltuiască bani pentru a înțelege întregul concept de optimizare a ratei de conversie.
Ce este CRO?
Acesta este un proces care permite oamenilor să întreprindă anumite acțiuni atunci când vizitează un anumit website.
Există câteva modalități de proiectare și furnizare a unor modificări ale website-ului care îi pot ajuta pe proprietari să se asigure că vizitatorii care vin pe website devin clienți fideli. Este important ca vizitatorii regulați să depășească statului de simpli utilizatori.
Există atât de multe website-uri care sunt concepute în mod specific în așa fel încât, atunci când oamenii le vizitează, să fie intrigați și să dorească să fie asociați cu acestea.
Toate acestea sunt posibile cu ajutorul optimizării ratei de conversie într-un mod eficient.
Conversiile se pot întâmpla pe tot website-ul. Se poate întâmpla și pe pagina de produse, pe prima pagină sau pe paginile de destinație.
Aceste pagini pot fi ușor optimizate pentru a vă asigura că ratele de conversie sunt cât mai mari.
De ce credeți că întreprinderile care au ajuns mărci sunt îngrijorate de conversii? De ce trebuie să utilizeze tehnica de optimizare a ratei de conversie pentru a câștiga mai mulți clienți? Să vedem de ce acest proces este atât de important.
De ce este importantă optimizarea CRO pentru afacerea dvs.?
După eforturile de marketing pe care le depuneți pentru a vă asigura că tot mai mulți vizitatori vin pe website-ul dvs., următorul lucru pe care trebuie să vă concentrați este să faceți CRO pentru a vă asigura că acești clienți potențiali sau vizitatori sunt convertiți în “echipa dvs. de vânzări”.
Întreprinderile tind să aibă adesea o cerere finită în ceea ce privește serviciile și produsele pe care le oferă.
Deci, trebuie să vă asigurați că utilizați puterea website-ului și avantajul său maxim. Cu siguranță nu doriți să pierdeți nicio oportunitate.
Acesta este motivul pentru care trebuie să aveți o optimizare a ratei de conversie.
Cu ajutorul acestui proces, vă puteți asigura că persoanele care vin să vă viziteze website-ul sunt convertite în clienți. Acești clienți pot fi apoi convertiți cu ușurință în clienți fideli pentru afacerea dvs.
Cu mai mulți clienți vor fi din ce în ce mai multe vânzări pentru produsele și serviciile companiei. În acest fel veți avea și mai mult profit.
Acesta este motivul pentru care trebuie să vă concentrați asupra optimizării ratei de conversie.
Sperăm că ne-am clarificat punctul de vedere și ați înțeles deja importanța optimizării ratei de conversie pentru website-ul dvs.
Nu există nicio îndoială că mai avem câteva informații relevante pentru dvs.
Recomandări care vă vor ajuta la optimizarea indicatorului CRO
Aceasta este partea în care totul devine interesant. Trebuie să știți tot ce puteți despre optimizarea ratei de conversie, nu?
Ei bine, avem aici câteva practici care vă pot fi de mare ajutor atunci când doriți să îmbunătățiți fiecare rezultat pe care îl urmăriți pentru website.
Deci, într-un fel, nu trebuie să începeți nimic de la început. Acesta este unul dintre cele mai importante motive pentru care trebuie să citiți cu atenție ceea ce avem de spus.
Acestea sunt câteva dintre metodele încercate și testate pe care le puteți folosi pentru a stabili creșterea pe care o preconizați pentru website. În continuare veți putea afla cum să faceți optimizarea ratei de conversie în cel mai util mod și fără probleme.
Identificați clientul țintă
Cum veți aduce modificări website-ului atunci când nu știți cine sunt vizitatorii? Trebuie să vă asigurați că aflați toate informațiile pe care le puteți despre piața țintă pe care o vizați.
În acest fel, veți putea face câteva modificări care vă vor ajuta foarte mult să ajungeți în mintea vizitatorilor și să vă asigurați că aceștia se bucură de vizita pe website-ul dvs.
Când vine vorba de creșterea ratelor de conversie pe website-ul dvs. de afaceri, acesta este primul pas cu care trebuie să începeți. Atât timp cât tot efortul este îndreptat spre utilizatori aceștia vor reveni de fiecare dată să vadă ce noutăți mai aveți.
Anchetați utilizatorii
O altă modalitate eficientă de a ști ce dorește publicul de la website-ul dvs. este să vă asigurați că răspund la sondaje, precum și la anchetele pe care le-ați făcut pentru ei.
Deci, trebuie întotdeauna să le cereți să facă acest lucru, astfel încât să puteți ști exact ce vor.
Cu toate acestea, trebuie să știți un lucru în acest caz. Trebuie să formulați toate întrebările destul de scurt și la obiect.
Aceasta este una dintre cele mai bune modalități de a vă asigura că primiți multe răspunsuri.
Amintiți-vă că nimănui nu îi place să citească întrebări lungi și că nu doriți ca ei să-și piardă interesul. De asemenea, evitați să puneți întrebări plictisitoare sau repetitive. Asigurați-vă că sunt suficient de interesante pentru a răspunde?
Analizați datele după ce le colectați
Valorile sunt destul de importante atunci când doriți să aveți mai multe conversii pentru website-ul dvs. Deci, trebuie să vă asigurați că urmăriți toate valorile care ar conta pentru compania dvs.
Există câteva instrumente de analiză utile furnizate pe internet, pe care le puteți utiliza pentru a urmări datele calitative de la utilizatori.
Cu ajutorul acestor instrumente, veți putea afla mai multe despre comportamentul utilizatorilor și multe alte lucruri relevante. În acest fel, puteți găsi un model adecvat și apoi să lucrați la el pentru a crea conversii mai bune pentru website-ul dvs.
Acum, de ce nu mergeți mai departe și încercați asta pentru a vedea dacă funcționează sau nu? Suntem destul de siguri că va funcționa și veți fi impresionat și de rezultate.
Testarea A/B
Nu veți cunoaște rezultatele reale pentru website-ul dvs. decât dacă nu îl testați corect cu membrii reali. Deci, nu există nicio îndoială că testarea A/B este ceea ce trebuie să încercați.
Aceasta este o metodă de testare care va funcționa cu fiecare efort pe care îl faceți.
Există și instrumente disponibile pe internet pentru testarea A/B. Vă sfătuim să încercați, cu siguranță, să faceți acest lucru pentru website, deoarece acesta va obține rezultate pozitive pentru CRO.
Dacă nu doriți să pierdeți prea mult buget pentru promovare web, un website bine optimizat SEO și testat în formatul A/B, poate da rezultate atât pentru conversii cât și clasamentele în pozițiile Google.
Cunoașteți călătoria potențialilor cumpărători și îndrumații prin intermediul CTA-urilor
Ar trebui să fiți atent la călătoria cumpărătorului. Verificați dacă vă citesc articolele de pe blog în mod constant.
Verificați, de asemenea, dacă aceștia vă urmăresc pe rețelele de socializare și aflați cât de departe înaintează aceștia spre a finaliza o comandă.
Puteți utiliza Heatmaps pentru a cunoaște conținutul care influențează vizitatorii să facă click pe o anumită pagină. Paginile importante ale website-ului dvs. ar trebui optimizate pentru conversii.
Paginile de produs și paginile de destinație sunt paginile importante care necesită analiza dvs. specială.
Incorporarea CTA-urilor, utilizarea corectă a titlului, culoarea butonului CTA, copy-ul paginii, dimensiunea fontului și culorile sunt lucruri cheie care ajută la optimizarea unei pagini pentru conversii.
Este de la sine înțeles faptul că, un apel la acțiune trebuie să aibă un mesaj persuasiv.
Acordați atenție valorilor importante de optimizare a ratei de conversie
Unele dintre valorile importante care vă pot ajuta să evaluați posibilitatea conversiei unei campanii sau pagini sunt:
- ROI;
- timpul mediu pe pagină;
- rata de respingere;
- vizitatori unici;
- afișări de pagină;
- experiența de utilizator (UX);
- timpul de încărcare a paginii;
- numărul de clienți.
Funcțiile website-ului sunt importante pentru CRO
Să vedem acum câteva caracteristici cheie care ajută la optimizarea ratei de conversie pentru o pagină:
- apelul la acțiune (CTA). Folosiți-l pentru a spune vizitatorilor să opteze pentru acțiunile favorabile pe care doriți să le efectueze;
- pâlnia de vânzări. Conform punctelor de contact și a înclinațiilor comportamentale ale vizitatorilor website-ului dvs., ar trebui să aveți o pâlnie de conversie bine personalizată;
- formulare. Utilizarea formularelor pe paginile importante ale website-ului vă va ajuta să captați informațiile importante din clienții potențiali care pot ajuta ulterior la optimizarea conversiilor;
- testare multivariată. Ar trebui să testați diferite versiuni ale materialelor dvs., cum ar fi paginile de produse, pentru a afla cea mai potrivită versiune a acestora și cum să o orientați spre conversie;
- SEO. Utilizarea SEO vă va ajuta să îmbunătățiți clasarea pe motoarele de căutare;
- Testare A/B. În acest tip de testare, puteți testa două versiuni diferite ale paginilor importante pentru a afla cea potrivită;
- usability. Îmbunătățirea utilizabilității website-ului dvs. va îmbunătăți experiența utilizatorului, datorită unei mai bune navigări intuitive pe website. Viteza website-ului joacă, de asemenea, un rol cheie în conversia mai multor clienți potențiali.
Gând final
S-ar putea să nu fiți chiar un novice în marketing online și să aveți o anumită experiență în spate.
Dacă sunteți începător, aceste informații vă vor fi utile, iar dacă sunteți deja cu experiență, nu ne rămâne decât să vă îndemnăm să completați acest articol cu cele mai relevante comentarii.
Deci, acestea sunt câteva dintre lucrurile pe care trebuie să le cunoașteți despre optimizarea ratei de conversie pentru website-ul dvs.
Asigurați-vă că urmați toate recomandările menționate pentru a avea cele mai bune rezultate.
This Post Has 0 Comments