Atunci când avem o strategie de promovare online, copywriting-ul trebuie să facă parte din ea.
Trebuie să avem texte scrise bine pentru a genera conversii. Putem face noi copywriting, dar ar fi mai bine să angajăm un specialist.
Deprinderile în copywriting se dezvoltă în timp.
Totuși, există câteva principii de bază care pot fi utile chiar și pentru un începător. Acestea sunt valabile pentru orice tip de conținut text: prezentare de produs, conținut pe website, articole pentru blog.
Este posibil să aveți un website nu numai în scop altruist, ci și pentru a crește profitul. Este posibil să doriți ca vizitatorii dvs. să întreprindă o acțiune desemnată.
Fie că se înscriu pentru un newsletter, vă contactează pentru informații suplimentare sau pur și simplu privesc o reclamă care generează venituri.
Pentru a genera profit din website-ul dvs., calitatea textului trebuie să fie atractivă și ispititoare.
Dacă doriți ca oamenii să facă ceva, nu puteți presupune că vor înțelege automat ceea ce doriți.
În schimb, trebuie să le sugerați acestora ce să facă și să clarificați aceste aspecte prin intermediul limbajului pe care îl utilizați pe website.
Din păcate, acest pas important este ignorat de mulți marketeri. Cu toate acestea, concentrarea pe calitatea conținutului este foarte crucială. Există multe sfaturi și trucuri de urmat, care vă vor ajuta să generați conținut mai bun și să stimulați mai multe conversii.
În copywriting titlul este important
Ar trebui să vă gândiți la titlurile website-ului dvs. ca fiind primul text cu care o persoană vine în contact atunci când vă vizitează website-ul.
Deși ar putea fi fraza din partea de sus a paginii de conversie, ar putea fi și prima linie din pop-up-ul pentru abonare prin e-mail.
Astăzi, suntem permanent supra-stimulați. Aveți la dispoziție doar câteva secunde pentru a atrage atenția cuiva. Titlurile slab scrise nu vor fi atrăgătoare.
Indiferent de locul unde se regăsesc în pagină, trebuie să fie convingătoare.
Atunci când încercați să scrieți un titlu bun, ar trebui să începeți căutând online. Puteți găsi exemple excelente de text pentru titlu pe diferite suporturi de publicitate. Studiați fiecare exemplu și încercați să determinați ce funcționează și ce nu.
Nu plagiați, ci încercați în schimb să reproduceți aceiași declanșatori emoționali care fac ca titlurile să fie convingătoare.
Titlurile reprezintă un element excelent pentru programele dvs. de testare divizată. Testarea unui titlu împotriva altuia este o modalitate fantastică de a învăța arta redactării, stimulând totodată conversiile.
Spuneți o poveste
Spune-ți o poveste și conferiți brandului dvs. o personalitate cu care oamenii se pot lega. Faceți-vă serviciul înrudit cu vizitatorii website-ului dvs. și veți observa un impuls imens în conversii.
Poveștile funcționează miraculos pentru conversii.
Consumatorii devin din ce în ce mai informați și mai reticenți față de vânzări. Poveștile au capacitatea de a declanșa o emoție și, astfel, atrag vizitatorii website-ului dvs. către conținutul din pagina de conversie.
Prin copywriting concentrați-vă pe un singur apel la acțiune
Concentrați-vă pe un singur apel la acțiune. Faceți-l simplu pentru vizitatorii website-ului dvs. Încurajarea cititorilor să facă prea multe lucruri diferite simultan va duce la confuzie. Utilizatorii au nevoie să știe ce trebuie să facă exact.
Când scrieți conținutul website-ului pentru vizitatori, încercați să-i convingeți să ia o acțiune desemnată. Este important să decideți din timp, exact, care este specificația respectivă și cum aveți de gând să îi îndrumați.
Începeți cu prima schiță a ciornei și concentrați-vă pe apelul dvs. la acțiune. După ce ați terminat primul proiect, asigurați-vă că parcurgeți textul și identificați locurile în care ați solicitat vizitatorului să ia măsuri contradictorii.
Eliminați această acțiune contradictorie și permiteți vizitatorului dvs. să se concentreze asupra apelului dvs. la acțiune specific. În acest fel, utilizatorii sunt îndrumați către conversia pe care o urmăriți.
Creați un sentiment de urgență
Crearea sentimentului de urgență este eficient. Am văzut-o folosită cu succes pe unele website-uri.
Cu toate acestea, cel mai rău lucru pe care îl puteți face este să creați și să publicați un text în care să scrie “Grăbiți-vă și acționați acum – această promoție este valabilă doar pentru un timp limitat!”.
Promovarea deficienței sau a sentimentului de urgență atunci când nu este nevoie poate să afecteze încrederea pe care ați construit-o cu vizitatorii dvs.
În mod alternativ, luați în considerare implementarea deficienței reale sau a urgenței în textul website-ului dvs.
De exemplu, dacă doriți să promovați o ofertă sensibilă la timp, care să ofere oamenilor un anumit număr de ore pentru a lua o decizie, faceți publicitate și opriți-o după ce ora desemnată va fi atinsă.
Dacă, totuși, decideți să oferiți un anumit număr de exemplare ale produsului dvs. la un preț redus, asigurați-vă că treceți din nou textul la prețul inițial după ce numărul stabilit a fost vândut.
Acest lucru vă va ajuta să mențineți credibilitatea și să utilizați în mod eficient ideea de penurie.
Prin copywriting încercați să eliminați obiecțiile
A-i determina pe oameni să facă exact ceea ce doriți, nu este ușor. Oamenii sunt sceptici, așa cum ar trebui să fie. Convingerea acestora pentru a introduce informațiile cardului de credit, adresele de e-mail sau numerele de telefon nu este o sarcină ușoară.
Vă puteți îmbunătăți șansele și încrederea consolidată cu vizitatorii website-ului dvs. prin eliminarea obiecțiilor. De exemplu, sunteți o afacere care are în vedere investiția într-un produs la prețuri ridicate.
Știți că ar fi util pentru afacerea dvs., dar este greu să justificați să cheltuiți atât de mulți bani.
Este probabilitate mai mare să fii mai dispus să investești în produs dacă există o garanție de returnare de 60 de zile.
Poate că dacă textul website-ului conținea garanții conform cărora produsul ar fi mai mult decât dublat câștigurile curente, nu ați ezita.
Înainte de a publica conținutul website-ului dvs., luați în considerare acest lucru.
Citiți textul cu o atitudine diferită. Încercați să citiți conținutul dvs. ca pentru prima dată și stabiliți ce obiecții puteți avea.
Acestea nu trebuie neapărat să fie legate de preț. Uneori sunt obiecții cu privire la, dacă un articol este sigur sau dacă va funcționa pentru vizitatori. Este un exercițiu care vă poate îmbunătăți calitatea textului de pe website.
Când vă faceți timp pentru a identifica aceste obiecții prematur, puteți lua măsurile necesare pentru a le elimina. În consecință, puteți să stimulați rata de conversie estimată.
Îndepliniți dorințele clienților
Înțelegeți clienții și dorințele lor, pentru a le îndeplini corect. Acest lucru va deschide calea pentru mai multe conversii pe website.
Acest lucru este posibil numai atunci când creați conținut care poate fi relatat.
Vizitatorii dvs. trebuie să poată găsi expresii și cuvinte exacte care le exprimă dorințele. Dacă sunteți în măsură să identificați cele mai puternice dorințe ale vizitatorilor, puteți obține și mai mulți vizitatori. Ei devin însăși promotorii brandului dvs.
Este întotdeauna o idee bună să implementați un sondaj pentru consumatorii dvs. și vizitatorii website-ului. Dacă doriți să vă încurajați vizitatorii, nu are rost să puneți întrebări cu alegere multiplă sau cu structură închisă.
În schimb, întrebările trebuie să fie deschise și să se refere la produsul sau serviciul pe care încercați să îl vindeți.
Gând final
Copywriting-ul este un element important pentru marketing și PR. Nu doar pentru promovarea online, dar și pentru publicitatea tradițională. Un text bine scris vă poate crește vizibilitatea în fața potențialilor clienți.
Dacă aveți nevoie de consultanță WordPress SEO, servicii SEO sau promovare web, datele noastre de contact sunt la dispoziția dvs. Împreună vom stabili o strategie de promovare pentru ca afacere dvs. să crească în mod constant.
This Post Has 0 Comments