Skip to content
Comunitate, cum construiți un grup online implicat care să vă sprijine?

Comunitate, cum construiți un grup online implicat care să vă sprijine?

Comunitate, cum construiți un grup online implicat care să vă sprijine? Știți cât de important este să aveți profiluri de socializare.

Cu ajutorul lor, puteți construi un grup implicat de destinatari.

Dar cum să creezi o astfel de comunitate într-un mod care să susțină optimizarea SEO și compania ta?

Facebook și Instagram sunt unele dintre cele mai populare platforme pentru schimbul de informații și participarea activă la discuții, răspunsuri la comentarii sau mesaje private.

De obicei, aceste portaluri de social media sunt o rețetă pentru a construi o comunitate angajată.

Cu toate acestea, pentru a o face corect, aveți nevoie de o strategie adecvată.

Comunitate online: avantaje

O abordare strategică a construirii comunității dvs. online se învârte în jurul obiectivului stabilit. Toate activitățile ar trebui să fie bine gândite și analizate.

În etapele ulterioare, este crucial să trageți concluzii din această analiză pentru a determina direcția pe care ar trebui să o urmați.

Activitățile deliberate vă vor ajuta să reușiți și să atrageți adepți ai mărcii care vor participa activ la viața companiei dvs.

Îmbunătățirea recunoașterii și conștientizării mărcii vă va permite să ajungeți în mod optim la o gamă largă de destinatari și să atrageți clienți potențiali.

O comunitate implicată își marchează prezența prin comentarii, recenzii, aprecieri sau distribuiri. Astfel, vizitatorii ulteriori ai website-ului vor vedea review-uri autentice despre produse sau servicii.

Toate acestea îi vor încuraja să beneficieze de oferta dvs.

Avantajele construirii unei comunități online implicate:

  • posibilitatea de a face reclamă și a vinde produse sau servicii;
  • credibilitate și recunoaștere îmbunătățită a mărcii;
  • loialitate îmbunătățită a clienților;
  • posibilitatea de a genera clienți potențiali;
  • posibilitatea de a vă dezvolta afacerea;
  • posibilitatea de a sprijini activitățile de optimizare SEO.

Comunitate angajată vs optimizare SEO

Este posibil să nu asociați procesul de construire a unei comunități implicate cu optimizarea SEO.

Cu toatea acestea, merită remarcat faptul că activitatea care se desfășoară pe social media poate sprijini acest proces.

Platformele de socializare sunt folosite pentru a distribui tot felul de date și informații.

Dacă o anumită pagină, imagine sau postare vă place, probabil că o veți împărtăși cu alți utilizatori.

Acesta este modul în care o comunitate angajată afectează SEO într-un mod indirect. Oamenii trimit link-uri, vizitează website-uri conectate.

În acest mod se creează trafic ce se poate converti pentru a genera clienți potențiali.

Mai mult, o comunitate angajată va împărtăși experiențe cu alți utilizatori. Acest tip de marketing din vorbă în vorbă poate sprijini optimizarea SEO.

Cum construiești o comunitate online implicată

În afară de determinarea obiectivului pe care doriți să îl atingeți, procesul de construire al unei comunități se va concentra pe nevoile și așteptările dvs. și ale beneficiarilor.

Gândiți-vă la tipurile de conținut pe care dorește să le vadă publicul.

Există numeroase modalități de a interacționa cu destinatarii. Totuși, ar trebui să începi să-i cunoști pentru a determina cel mai bun canal și cea mai eficientă metodă de comunicare.

Persoanele ce sunt interesate de produsele destinate copiilor vor avea nevoie de mesaje diferite față de utilizatorii pe profilul unui consilier juridic.

Conținutul ar trebui să fie adaptat utilizatorilor.

În fiecare an, lumea rețelelor sociale e îmbogățită cu noi funcționalități ce pot fi utilizate în activități online.

Merită să urmăriți tendințele din rețelele sociale și să faceți pași relevanți. Astfel, brand-ul dvs. va crește și va atrage atenția unei game largi de destinatari.

Luați în considerare optimizarea SEO atunci când vă desfășurați activitățile din social media și scrieți postări cu ajutorul unor cuvinte cheie relevante.

În acest mod veți putea ajunge la și mai mulți potențiali destinatari.

Amintiți-vă că respectivul conținut este la fel de important ca imaginile.

Grafica de calitate atrage atenția și textele de calitate ajută la menținerea utilizatorilor pe profilul sau website-ul dvs. pentru și mai mult timp.

O abordare strategică a construirii unei comunități online presupune că toate postările dvs. sunt atent realizate, valoroase și îndeplinesc așteptările publicului.

Același lucru este valabil și pentru administrarea unui blog.

Dacă doriți să scrieți un articol care să atragă utilizatorii, publicați un preview pe rețelele de socializare și furnizați un link către website-ul dvs.

Acesta e un alt exemplu care arată cum puteți sprijini activitățile de optimizare SEO: creați redirecționări care să ajungă și mai mulți destinatari.

Cum să construiți un grup implicat cu ajutorul conținutului

  • accesibilitate. Nu ridica un perete în jurul tău. Antreprenorii care încearcă să devină prieteni cu destinatarii lor evocă un interes și un angajament mult mai mare. Autenticitatea este cheia;
  • arătați-vă punctele tari și punctele slabe. Tonul mesajelor dvs. joacă un rol important;
  • sursă de inspirație. Arătați cum folosiți produsele, împărtășiți sfaturi și fiți un creator de tendințe. Profitați de grafică, mood board-uri sau videoclipuri scurte cu muzică pe fundal;
  • coerență. Dacă alegeți să urmați un model dat (publicați la fiecare două zile), fiți consecvenți;
  • răspunsuri și soluții. Acționați dacă vedeți că destinatarii dvs. au probleme;
  • interacțiune. Răspundeți la toate mesajele, chiar și la cele negative. Abordați problemele și nu încercați să vă prefaceți că nu există;
  • moderare. Nimănui nu-i place spam-ul. Găsiți un mediu fericit și publicați postări noi când destinatarii dvs. sunt activi.

Nu toate sfaturile menționate mai sus vor funcționa bine în fiecare industrie.

Nu faceți acest lucru!

Dacă doriți să ajungeți la o gamă largă de destinatari, adaptați-vă oferta pentru urmăritorii mărcii. Există lucruri pe care ar trebui să le evitați pentru a vă menține în ordine activitățile de socializare.

De ce să ne ferim când construim o comunitate online:

  1. postări haotice, neorganizate. Lipsa strategiei și a consecvenței va face ca website-ul dvs. și profilurile din rețelele sociale să fie haotice;
  2. anunțuri de afaceri pe profiluri private. Echilibrul dintre viața profesională și cea privată e foarte important. Când vine vorba de promovare web, ar trebui să vă concentrați asupra profilului companiei dvs. E platforma ideală pentru distribuirea știrilor din industrie (puteți furniza, de asemenea, din când în când unele informații despre profilul dvs. privat). Amintiți-vă că prietenii dvs. nu sunt neapărat clienți potențiali;
  3. urmăritori cumpărați. Nu este o rețetă pentru a construi o comunitate angajată. Deși cumpărarea de urmăritori este rapidă și simplă, astfel de destinatari nu vor genera vânzări. Mai mult, pot descuraja clienții reali;
  4. fanii ignorați. Nu subestimați așteptările publicului, recenziile, întrebările și nevoile acestora. Arătați oamenilor că sunt o parte integrantă și importantă a mărcii dvs.

Nu orice antreprenor trebuie să fie un specialist în activități de marketing și este perfect normal.

Uneori, este mai bine să nu faceți niciun pas pe cont propriu. În schimb, beneficiați de serviciile oferite de o agenție de marketing profesională.

Cooperarea dintre agenție și proprietarul afacerii sau persoana responsabilă de marketing poate fi o cheie a succesului.

Acest lucru vă poate ajuta să obțineți rezultate pe termen lung și să construiți o comunitate online implicată.

Concluzie

Nu există activități magice care să aducă rezultate peste noapte. Fii răbdător și consecvent.

Fiecare creator de conținut știe că este un proces dur și continuu. Când construiți o comunitate online implicată, concentrați-vă pe destinatari, nu numai pe vânzări.

Rețineți valorile și stabiliți-vă obiectivele. Un astfel de obiectiv trebuie să fie apelarea la advertoriale SEO.

Acestea, alături de alte servicii SEO și de web design, vor ajuta vizibilitatea afacerii tale.

Tot ce trebuie să faci este de a intra în contact cu noi. Descoperă care sunt adevăratele oferte SEO ce pot face o diferență pentru tine!

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top