Skip to content
Companie SEO, în ce situații este necesară o cooperare în beneficiul tău

Companie SEO, în ce situații este necesară o cooperare în beneficiul tău

Companie SEO, în ce situații este necesară o cooperare în beneficiul tău. Administrați un website care descrie serviciile dvs.?

Sunteți proprietarul unui magazin online? Dacă da, cu siguranță vă propuneți să ajungeți la o gamă largă de destinatari, iar o companie SEO vă poate ajuta.

Aflați în articolul de blog dacă aveți nevoie de o agenție SEO și când să începeți cooperarea.

Companie SEO: de ce merită să investești în optimizare?

Dacă doriți să atrageți atenția utilizatorilor de Internet ar trebui să efectuați activități de marketing ce sunt cele mai potrivite pentru afacerea dvs.

Când vine vorba de lumea online, puteți beneficia de reclame publicitare, ferestre pop-up, e-mail marketing, advertoriale SEO, optimizare SEO și diverse alte metode.

Optimizarea SEO (Search Engine Optimization) implică activități care ar trebui să vă îmbunătățească vizibilitatea în rezultatele organice ale căutării.

Ne referim aici la acele cuvinte cheie care descriu cel mai bine afacerea dvs. În consecință, acestea vă cresc și traficul de pe pagini.

Rezultatele menționate mai sus sunt numite “neplătite” sau “naturale”.

Tastați o interogare exemplificativă “cum să aleg o mașină de spălat” în Google și veți vedea rezultatele sponsorizate în partea de sus și cele organice sub ele.

SEO vizează îmbunătățirea poziției website-ului pe cuvinte cheie introduse de utilizatorii care caută produse sau servicii similare cu cele oferite de afacerea dvs.

De ce merită să investești în optimizare SEO? Ei bine, conform gs.statcounter.com, Google este ales de 92% dintre utilizatorii din întreaga lume.

Aceasta înseamnă că aproape fiecare persoană care navighează pe net beneficiază de Google.

Motorul de căutare vă oferă o oportunitate fără precedent de a ajunge la un număr impresionant de potențiali clienți.

Să ne imaginăm că administrați o companie de închirieri auto. Gândiți-vă la utilizatorii care caută în fiecare lună cuvinte cheie legate de afacerea dvs.

Doar câțiva din ei devin clienții dvs. În cazul în care nu derulați o campanie SEO nu aveți șansa de a ajunge la ei.

Cele mai mari beneficii ale optimizării SEO

Lista include:

  • vizibilitate îmbunătățită a website-ului în rezultatele căutării;
  • trafic organic îmbunătățit pe website;
  • posibilitatea de a ajunge la mai mulți clienți potențiali;
  • creșterea profiturilor;
  • rentabilitate sporită a investiției care se îmbunătățește în timp;
  • o mai bună recunoaștere a mărcii;
  • rezultate pe termen lung;
  • eficiență îmbunătățită a anunțurilor plătite.

Sunteți îngrijorați de investițiile în optimizare SEO? Internetul este plin de mituri precum:

  1. SEO nu se vinde: aruncați o privire asupra constatărilor din analiza Hubspot.com. Puteți vedea cum se traduce traficul organic din motorul de căutare în clienți potențiali în B2B, B2C și B2B2C în comparație cu alte activități de marketing;
  2. website-ul poate fi eliminat din Google din cauza optimizării SEO. Motorul de căutare poate elimina de la indexare un website numai în cazuri extreme, pentru încălcarea liniilor directoare sau din motive legale. Optimizarea SEO cuprinde activități care ar trebui să vă adapteze pagina la cerințele motorului de căutare. Google încurajează utilizatorii să beneficieze de SEO, fiind una dintre recomandările oficiale ale specialiștilor săi.

Când trebuie să începeți cooperarea cu o companie SEO?

Vă întrebați când este momentul potrivit pentru a găsi o companie SEO de calitate care să vă poată îmbunătăți vizibilitatea?

Continuați să citiți pentru a afla când merită să vă angajați în cooperare cu o companie SEO.

1. Când sunteți pe cale să vă alegeți domeniul

Acesta este momentul potrivit pentru a începe cooperarea cu o companie SEO. De ce?

Deoarece domeniul ar trebui verificat înainte de a fi înregistrat. O alegere neadecvată vă poate împiedica și vă poate aduce mai mult rău decât bine.

Istoricul domeniului poate fi verificat cu diferite instrumente (archive.org/web/). Acestea vă vor spune despre conținutul anterior al paginii.

Poate că domeniul a fost legat de o activitate ilegală și este mai bine să renunțați la acesta.

Ahrefs este o sursă de analiză mai amănunțită. Vă va spune dacă posibilele backlink-uri vor funcționa în favoarea sau împotriva dvs.

Uneori, autoritatea de domeniu e atât de proastă încât procesul de îmbunătățire a vizibilității paginii consumă timp și bani fără sens.

2. Când vă dezvoltați website-ul

În acest scenariu, este recomandabil să aruncați o privire mai atentă asupra cerințelor pe care ar trebui să le îndeplinească website-ul pentru a fi clasat în Google.

Efectele pot varia în funcție de dezvoltatorul web selectat.

Uneori, website-urile sunt create pe baza unor soluții neoptimizate care nu corespund principiilor de bază ale motorului de căutare.

Proiectarea sau modificarea website-ului/CMS înseamnă costuri suplimentare și timp pierdut.

Optimizarea este o componentă de bază ce poate fi netedă sau plictisitoare.

Datorită cooperării cu o companie SEO în etapa de proiectare a website-ului veți evita crearea unei pagini care nu respectă standardele Google.

Asistența profesională vă va ajuta să aveți grijă de diferite elemente care să asigure poziții mai bune pe website, în viitor.

3. Când website-ul nu generează trafic

Vă configurați website-ul pentru că doriți să vă aducă profit. Vă propuneți să obțineți clienți, prin urmare, aveți nevoie de activități de marketing.

SEO este o formă publicitară caracterizată printr-o conversie impresionantă.

Cu toate acestea, pentru a obține rezultate, este crucial să dezvolți un website adecvat și să îl promovezi.

Cu SEO, website-ul va fi vizitat de utilizatori și poate deveni o sursă de clienți.

La început, veți observa o vizibilitate îmbunătățită în Google, apoi o creștere a traficului organic și, în final, o cantitate mai mare de cumpărători.

4. Când activitățile desfășurate nu vă aduc beneficii, apelați la o companie SEO

Ați încercat să faceți optimizare SEO pe cont propriu? Citiți diverse linii directoare și metode de testare găsite online, dar nu vedeți niciun rezultat?

Rețineți că vizibilitatea website-ului în Google e determinată de mai mult de 200 de factori. În aceste condiții, optimizarea tuturor factorilor necesită cunoștințe speciale.

De asemenea, merită remarcat faptul că algoritmii Google sunt actualizați în mod constant.

Prin urmare, activitățile ce v-au adus rezultate excelente acum un an nu vor funcționa neapărat de data aceasta.

Google a introdus deja modificări care au schimbat complet rezultatele căutării.

Specialiștii SEO sunt la curent cu ajustările și lucrează pentru a minimiza riscul unei situații în care pozițiile website-ului scad drastic peste noapte.

Fără expertiza adecvată puteți investi o avere în activități SEO și totuși să nu vedeți nicio îmbunătățire.

Nu ar fi mai bine dacă v-ați concentra pe dezvoltarea afacerii dvs. și ați aloca procesul SEO unor specialiști?

5. Când website-ul a fost clasat bine pe Google, dar nu mai este

Mulți proprietari de website-uri încearcă să stabilească de ce vizibilitatea paginilor care obișnuiau să fie clasate pe Google sunt în scădere rapidă.

Faptul că website-ul dvs. atrage clienți într-o zi nu înseamnă neapărat că va fi cazul tot timpul.

Actualizările menționate mai sus modifică importanța anumitor factori de clasare.

Uneori, astfel de modificări nu sunt anunțate. Google poate să le informeze în avans, la fel ca în cazul Core Web Vitals.

Paginile ar trebui să fie bine pregătite pentru actualizări pentru a nu-și pierde pozițiile.

Agențiile SEO știu despre cerințele Google și fac modificările necesare website-urilor clienților pentru a se asigura că respectă standardele motorului de căutare.

Vizibilitatea website-ului poate scădea semnificativ din mai multe motive. Un specialist SEO pot determina rapid cauza și poate implementa modificările necesare.

Dacă nu vă specializați în acest domeniu, este posibil să aveți probleme în viitor.

Concluzie

Când să vă angajați în cooperare cu o companie SEO? De fapt, fiecare secundă este bună pentru a lupta pentru vizibilitate și poziții îmbunătățite ale website-ului.

Optimizarea SEO necesită timp! Efectele benefice nu vor apărea peste noapte.

Cu cât începeți mai repede să colaborați cu o agenție, cu atât mai bine. În mod ideal, ar trebui să vă consultați website-ul cu specialiștii înainte de a alege un domeniu.

Intrați în contact cu noi dacă vă doriți o colaborare eficientă cu o companie SEO.

Vă punem la dispoziție o gamă largă de servicii SEO și de web design, astfel încât afacerea dvs. să fie tot mai vizibilă pe Internet.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top