Căutarea semantică, ce este și cum vă afectează optimizarea SEO. Google se adaptează constant la modul cum utilizatorii caută informații.
Modificările comportamentului nostru se reflectă adesea în modul în care compunem interogările de căutare.
Toate acestea au dus la dezvoltarea căutării semantice. Continuați să citiți articolul de blog pentru a afla mai multe despre acest subiect!
Care e unul din cele mai importante aspecte ale generării și menținerii rangului înalt de căutare? Monitorizarea și stabilirea corectă a practicilor SEO adecvate.
Una dintre aceste practici, înțelegerea căutării semantice, este esențială pentru menținerea unui clasament excelent.
În acest mod se intuiește intenția utilizatorului care tastează în Google. Pentru a viza rezultatele pe baza căutării semantice, abordările SEO înseamnă că țineți cont de faptul că adesea oamenii nu înțeleg prea bine ce caută și planifică în consecință.
Puteți utiliza acest lucru în avantajul dvs., creând o prezență robustă care se asigură că website-ul va fi găsit!
Vreți să aflați o altă metodă ingenioasă pentru a crește vizibilitatea website-ului?
Veți avea nevoie doar de câteva advertoriale SEO care să vă confere acel avantaj mult dorit. Intrați în contact cu noi pentru a afla cum o promovare web vă poate aduce nenumărate beneficii.
Ce este căutarea semantică?
În timp ce o anumită definiție este dificil de obținut datorită faptului că mulți oameni au propriile lor gânduri asupra subiectului, un punct de plecare simplu ar fi următorul.
Căutarea semantică e procesul folosit de motoarele de căutare pentru a prelua informații pe baza celor mai relevante rezultate ale căutării.
Concentrarea este pe semnificație în loc de potrivire a cuvintelor cheie.
Cu această definiție a căutării semantice, putem vedea că optimizarea SEO e mult mai complicată decât simpla introducere a cuvintelor cheie într-un anumit conținut.
Subiectele, intenția, marcajele și relevanța contează la fel de mult, dacă nu chiar mai mult!
Istoria căutării semantice este destul de interesantă.
Înainte de preluarea de către Google a conducerii motoarelor de căutare, optimizarea SEO de căutare semantică a fost construită în principal în baza înțelegerii că motoarele colectau în general directoare care arătau mai mult ca o bibliotecă tradițională.
Când existau mai puține pagini web în funcțiune, acest lucru avea sens și funcționa destul de bine.
După Google și după boom-ul .com, numărul de website-uri a explodat și operarea manuală a devenit imposibilă.
Acest lucru a dus la catalogarea algoritmică ce este capabilă să facă față schimbării conținutului din mers.
Căutarea semantică este iterația modernă a acestui algoritm, permițând Google să deducă ce vrei să cauți când tastezi în bara de căutare.
Câteva exemple în acest sens ar fi faptul că tastarea “cine este omul verde în războiul stelelor” obține rezultate precum “Yoda”.
Sau “cine e partenerul actorului care l-a jucat pe obi wan”, aducând răspunsul “Eve Mavrakis”.
De ce este atât de importantă căutarea semantică?
Majoritatea oamenilor nu tastează pur și simplu cuvinte cheie în motoarele de căutare, mai ales dacă nu știu exact ce caută.
“Salteaua din spumă cu memorie” este o căutare mult diferită de “cea mai eficientă saltea pentru spate”, de exemplu.
Deci, e important să puteți răspunde ambelor stiluri de căutare. Având în vedere modul în care motoarele de căutare acordă prioritate ultimelor tipuri de căutări, este perfect logic să vă concentrați eforturile de optimizare SEO pe oferirea de căutări semantice.
Posibilitatea de a permite accesul la website-ul dvs. oricui îl caută, indiferent dacă va căuta prin cuvinte cheie sau propoziții complete, permite companiei dvs. să crească din ce în ce mai mult.
Optimizarea SEO și căutările semantice
Aproximativ 40% din cuvintele din limba engleză sunt polisemice, ceea ce înseamnă că au două sau mai multe semnificații. Un exemplu excelent în acest sens este cuvântul “pen” care se referă atât la un instrument de scriere, cât și la o zonă pentru păstrarea unui animal.
Din cauza acestei ciudățenii, motoarele de căutare trebuie să poată oferi opțiuni care să înțeleagă diferența dintre cele două semnificații.
Cu exemplul “pen”, Google va folosi datele pe care le știe deja despre dvs. pentru a ghici cel mai bine la ce vă referiți când introduceți doar cuvântul respectiv în căutare.
Dacă sunteți crescător de câini, de exemplu, majoritatea rezultatelor dvs. ar trebui să implice echipamente pentru animale.
Dacă sunteți scriitor, majoritatea rezultatelor vor implica instrumente de scris!
Datorită acestor fapte, este ușor să vedeți cât de mult contează contextul pentru practicile dvs. SEO. Gândirea la SEO în termeni de context și mai puțin la cuvintele cheie înseamnă că puteți viza persoane care au o intenție specifică.
Câteva sfaturi SEO de căutare semantică
Iată câteva trucuri pe care le puteți implementa imediat pentru a afecta pozitiv optimizarea SEO pe website-ul dvs.!
Aceste bune practici sunt o modalitate excelentă de a vă optimiza conținutul și de a obține cât mai mult trafic organic posibil.
1. Evaluarea intenției de căutare
Înainte de a crea orice fel de conținut, este important să știm care sunt deja concurenții de top din acel conținut.
Dacă doriți să scrieți despre cele mai bune șosete realizate între 1950 și 1980, este posibil să aveți dificultăți în a obține trafic.
Pe de altă parte, dacă observați că cele mai bune articole despre șosete sunt acum „35 cele mai bune șosete pentru bărbați 2021” și „Cele mai bune mărci de șosete pentru bărbați în 2021”, puteți începe să vă faceți o idee mai bună despre cum oamenii își caută conținutul legat de șosete!
Crearea conținutului este importantă. Dar, la fel de important este să înțelegeți ce caută oamenii și cum caută de fapt.
2. Construiți relevanța link-ului
Link-urile interne (link-uri din domeniul dvs.) și link-urile externe (alte domenii care vă conectează) sunt cruciale pentru a fi văzute de orice motor de căutare.
Ne referim în special la cele care vor utiliza căutarea semantică.
Unul dintre cele mai puternice instrumente SEO este conținutul dvs. distribuit de cât mai mulți oameni. Conținutul dvs. este menționat de numeroase alte pagini. Acest lucru permite motorului de căutare să știe că respectivul conținut este relevant!
3. Utilizarea Schema Markup
Există o diferență uriașă între cele două exemple următoare?
1) Trebuie să mergi la magazin și să iei banane, mango și portocale pentru o bună salată de fructe.
2) Salată de fructe bună:
- banane;
- mango;
- portocale.
Se pare că da. Acest tip de livrare de conținut ajută motoarele de căutare să își clasifice rezultatele chiar mai eficient decât o fac deja.
Aceasta este cunoscută sub numele de Schema Markup, o altă metodă pe care o puteți utiliza pentru a vă structura datele în informații ușor de livrat.
Acesta este un cadru semantic comun folosit de motoarele de căutare de pe web!
Dacă un utilizator dorește să știe cum să facă o salată bună de fructe, e mult mai ușor pentru Google să îi arate al doilea exemplu.
4. Subiecte de direcționare
Există multe instrumente de marketing, iar unul dintre cele mai importante este ahrefs.com.
Acest website vă permite să vă analizați cuvintele cheie și să vă planificați conținutul în jurul a ceea ce oamenii caută de fapt.
Și, ceea ce oamenii caută de fapt, nu sunt în general șiruri de cuvinte cheie.
Aici subiectele devin mult mai importante decât un amestec de cuvinte aleatorii.
Mai puțini oameni caută lucruri precum “cultivare sparanghel” decât “cel mai bun loc pentru a cultiva sparanghel”. Înțelegând acest fenomen, puteți planifica un conținut în jurul acestor șiruri de căutări organice.
Nu va mai fi cazul să puneți cuvintele cheie în bucăți.
Căutarea semantică este viitorul optimizării SEO
Este important să înțelegem cât de rapid evoluează peisajul internetului.
Și cât de importantă este căutarea semantică pentru această evoluție. Folosind intenția și contextul, căutările sunt mai puternice decât au fost vreodată.
În acest sens, este important să actualizați practicile SEO pentru a se potrivi acestor noi capacități.
Optimizarea SEO necesită timp pentru a funcționa. Investiți pe deplin în utilizarea cuvintelor cheie, precum și în relevanța lor contextuală și actuală.
În acest mod veți putea să vă acoperiți complet bazele și să creșteți în rezultatele căutării!
This Post Has 0 Comments