Brand, dezvoltarea recunoașterii mărcii afectează optimizarea SEO? Când discutăm despre companii întâlnim frecvent cuvântul “branding”.
Ce înseamnă, de fapt, popularul “branding”? Cum poți să combini branding-ul și optimizarea SEO? Continuă să citești acest articol de blog pentru a afla mai multe pe acest subiect!
Branding-ul încorporează mai mult decât cuvântul în sine. Înseamnă cunoaștere a mărcii, asocieri și sentimente pozitive pe care compania dvs. le evocă la client.
Este direct legat de ideile și valorile reprezentate de afacerea dvs.
Este vorba despre forță, extinderea orizonturilor, antrenarea pentru a obține forma dorită a corpului, depășirea limitelor și urmărirea succesului.
Când vă gândiți la anumite mărci, ați putea numi cu ușurință ideile care le conduc.
Cu toate acestea, merită să vă puneți o întrebare crucială. Care e importanța recunoașterii mărcii în timpul procesului de optimizare SEO?
Are un brand puternic impact în SEO? Hai să examinăm această problemă, împreună!
Brand building: ce este?
La crearea unei companii și stabilirea poziției sale pe piață, construirea mărcii este unul dintre factorii cheie.
Branding-ul vizează dezvoltarea unei imagini de afaceri puternice. Aceasta include atât etapele inițiale, cât și activitățile de marketing ulterioare.
Toate ar trebui să consolideze importanța companiei dvs. față de concurenții săi.
Conceptul de branding e un fel de garanție adânc înrădăcinată a calității și fiabilității. Permite clienților să doarmă liniștiți, știind că au ales cea mai bună companie.
Construirea unei mărci puternice și încrederea cumpărătorilor ajută compania să devină mai populară.
Să atragă clienți noi și să se asigure că nu mai este asociată doar cu numele său.
Recunoașterea nu indică neapărat că marca este puternică.
Cum afectează numele de marcă popularitatea companiilor?
Apariția unui nume de marcă este unul dintre elementele cheie ale procesului de branding.
Ar trebui să fie un cuvânt atrăgător și creativ care să transmită valorile companiei și să înrădăcineze marca în memoria clienților.
Numele ar trebui să aibă semnificația adecvată și să corespundă domeniului de expertiză al mărcii.
Numele creativ al mărcii face compania să iasă din mulțime și se asigură că este asociată cu lucruri plăcute.
E vital să vă asigurați că numele mărcii nu evocă anumite conotații negative. Companiile selectează frecvent nume care sună bine într-o țară, dar nu sunt percepute pozitiv în alta.
Convingerea numelui în sine joacă, de asemenea, un rol important.
Potrivit cercetărilor, merită să respectați o regulă simplă: lucrurile familiare sunt văzute ca fiind sigure.
Ușurința în pronunție și citire a unui cuvânt dat e extrem de importantă în procesul de creare a numelor.
Se facilitează amintirea mărcii și, prin urmare, ajută potențialul cumpărător să ia decizia de cumpărare.
Magnatii din lumea marketing-ului: cele mai renumite brand-uri
Probabil că toți avem mărci preferate care ne-au câștigat inima datorită calității, design-ului, gustului sau activităților de marketing fără cusur.
Probabil nu există nimeni în lume care să nu fi auzit de Coca Cola, Lacoste sau Nike.
Unele dintre aceste mărci sunt bine stabilite pe piață și au devenit adevărați giganți, nu numai în domeniile lor.
În ce valori cred ei? Ce produse livrează clienților? Să aruncăm o privire mai atentă!
1. Coca-Cola
Coca-Cola este un brand care nu are nevoie de o introducere specială. Se bucură de o popularitate incredibilă de ani de zile și a devenit un adevărat “gigant”.
Și nu numai în ceea ce privește piața băuturilor carbogazoase!
Strategia de branding se învârte în jurul istoriei, tradiției și calității de lungă durată a produselor oferite. Coca-Cola e o mașină de marketing incredibilă.
Toată lumea știe că apariția lui Moș Crăciun și a Coca-Cola indică începutul sezonului de Crăciun.
Marketing-ul fără cusur și recunoașterea mărcii au ajutat compania să se dezvolte atât de rapid de-a lungul anilor.
În prezent, Coca-Cola oferă o serie de arome gustate cu nerăbdare de fanii din întreaga lume.
2. Lacoste
Este un brand de modă francez care oferă produse precum pantofi, haine, parfumuri, ochelari sau ceasuri. Logo-ul crocodilului reprezintă un stil la modă într-o ediție sportivă.
Marca este renumită pentru îmbrăcămintea de prestigiu de o calitate ridicată.
Această companie este specializată în principal în producția de haine sportive care are legătură directă cu istoria sa.
Brand-ul fondat de un renumit jucător de tenis francez susține deviza că “viața este un sport frumos”.
Lacoste este o adevărată moștenire în lumea modei sportive și se străduiește să asigure o reputație adecvată în rândul clienților.
3. Nike
Unul dintre cei mai mari producători de încălțăminte sport, îmbrăcăminte și accesorii din lume.
Numele companiei face aluzie la zeița greacă a victoriei. În acest caz, numele e incredibil de relevant atunci când se iau în considerare succesele obținute de compania americană, care se bucură de o popularitate continuă.
Marca susține ideea de auto-dezvoltare și de depășire a limitelor.
Brand: care este cheia succesului lor?
Mărcile menționate mai sus sunt printre cele mai mari companii prezente pe piață. Ce a contribuit la succesul lor?
În primul rând, rămânând fideli istoriei și tradiției lor. Toate mărcile prezentate mai sus au o istorie bogată care a devenit unul dintre elementele principale ce le construiesc recunoașterea.
Experiența se traduce prin profesionalism, cunoștințe de piață și îmbunătățiri continue ale calității.
Coca-Cola a fost fondată la sfârșitul secolului al XIX-lea, fiind un simbol al timpului său. Produsul său emblematic este Coca-Cola într-o sticlă distinctivă.
Nu este surprinzător că forma sticlei a fost rezervată legal, iar compania are drepturi exclusive asupra acesteia.
SEO vs branding
Odată ce știm ce înseamnă branding, merită să dedicăm câteva minute pentru a analiza modul în care afectează optimizarea SEO.
Fiecare companie trebuie să adopte strategia SEO câștigătoare, în mod individual.
Indiferent de industria promovată, fiecare proprietar de firmă dorește ca marca sa să fie afișată la un nivel ridicat în rezultatele căutării.
SEO pentru branding joacă un rol crucial în consolidarea credibilității și popularității mărcii în rezultatele căutării.
SEO pentru branding ar trebui să se asigure că potențialii clienți care caută compania dvs. colectează informații satisfăcătoare.
Acele date trebuie să îi încurajeze să o facă din ce în ce mai frecvent.
Când vine vorba despre obiectivele SEO, putem menționa:
- achiziționarea traficului de căutare de marcă;
- dezvoltarea de canale care redirecționează destinatarii către marcă;
- crearea unei imagini de marcă în motorul de căutare;
- crearea unei imagini de marcă favorabile și consecvente.
Importanța optimizării SEO pentru branding
Este important să puneți un mare accent pe a face SEO pentru fraze de marcă, garantând că website-ul companiei este afișat în rezultatele căutării.
Toate expresiile cu numele mărcii ar trebui să redirecționeze utilizatorii direct către locația aferentă companiei. De ce este atât de important?
Afișarea numelui mărcii “în primul rând” în motorul de căutare vă face mai competitiv.
Nu uitați să rezervați cuvinte cheie de marcă, astfel încât companiile care operează în aceeași industrie să nu le poată utiliza.
SEO eficient pentru branding ajută la îmbunătățirea numărului de rezultate ale căutării legate de compania dvs.
Prin urmare, SEO îmbunătățește nu numai traficul website-ului, ci și valoarea generală a paginii.
De ce este atât de importantă optimizarea SEO pentru branding?
În primul rând, creează un sentiment de loialitate a clienților față de marcă. În prezent, este unul dintre factorii decisivi atunci când luptă pentru potențialii cumpărători.
Loialitatea clienților înseamnă încredere.
O persoană decide să cumpere un articol care costă destul de mult doar datorită faptului că respectiva companie a îndeplinit întotdeauna așteptările.
De asemenea, este util să construiți relații care afectează credibilitatea unei companii și care să îmbunătățească pozițiile în rezultatele căutării.
Branding-ul are impact asupra SEO?
Este timpul să rezolvăm îndoielile și să abordăm toate miturile în acest sens.
Se pare că branding-ul e strâns legat de activitățile de optimizare SEO. O bună reputație a mărcii are un impact enorm asupra procesului SEO.
Astfel, marca atrage din ce în ce mai multe click-uri și crește, de asemenea, timpul mediu al sesiunii web, împreună cu numărul de afișări.
Puterea mărcii influențează numărul de noi link-uri către website și frecvența interogărilor legate de companie și de produsele sale.
Frazele long tail sunt extrem de importante atunci când faci SEO pentru branding.
Utilizatorii de internet caută adesea o marcă introducând numele acesteia cu cuvinte cheie suplimentare care ar trebui să restrângă rezultatele căutării.
Un brand puternic înseamnă o popularitate mai mare în rândul destinatarilor de încredere. Aceștia sunt mai dispuși să distribuie link-uri de website-uri.
În acest mod se creează un profil natural de legătură bazat pe credibilitatea și reputația companiei.
Acest lucru este evident mai ales în branding-ul personal care se bazează pe dezvoltarea atentă și strategică a imaginii și a mărcii personale.
Este vorba despre gestionarea carierei și a imaginii dvs. într-un mod care asigură că numele dvs. este o garanție de cea mai înaltă calitate și credibilitate.
În acest moment, coerența declarațiilor, acțiunilor sau chiar al realizărilor profesionale joacă un rol crucial. Este vorba despre tratarea personalității dvs. ca pe cea mai bună reclamă.
Doriți să îmbunătățiți recunoașterea mărcii cu activități SEO?
Mai jos puteți găsi câteva sfaturi care merită aplicate dacă doriți să vă îmbunătățiți recunoașterea mărcii:
- administrați un blog de companie. Una dintre cele mai populare activități care oferă rezultatele dorite în ceea ce privește recunoașterea mărcii și procesul SEO. Un blog este o rețetă pentru îmbogățirea website-ului dvs. cu multe cuvinte cheie și conținut de calitate care atrage utilizatorii;
- fii activ pe Facebook, Twitter, LinkedIn și alte platforme de socializare. Atunci când vine vorba despre recunoașterea mărcii, e important să fii afișat în rezultatele căutării și să fii activ pe cele mai populare platforme de social media. Publicarea conținutului rafinat va face ca marca să fie credibilă nu numai pentru Google, ci și pentru utilizatorii care găsesc profilul companiei;
- creșteți abonamentele RSS. O creștere a abonamentelor RSS semnalează Google că marca este puternică și populară;
- concentează-te pe Google News. Motto-ul “nu există publicitate proastă” nu se aplică aici. Brand-urile apreciate și recunoscute sunt menționate în Google News având canale dedicate.
Brand și SEO: concluzie
Branding-ul puternic are un impact pozitiv asupra modului în care compania este percepută de clienți.
Mai mult, se dovedește că e strâns legat de activitățile de optimizare SEO. După cum puteți vedea, branding-ul și SEO nu ar putea exista unul fără celălalt.
Prin urmare, merită să dedicați timp pentru branding, astfel încât să creșteți credibilitatea companiei și a face clienții familiarizați cu marca.
Atât SEO, cât și activitățile abile de construire a mărcii ar trebui să evoce asociații naturale și să ghideze utilizatorii către valori importante pentru companie:
- respectul pentru tradiție;
- calitatea excelentă;
- grija pentru satisfacția clienților.
Cu activități de marketing meticuloase și bine gândite, marca dvs. are șansa de a înflori și de a deveni și mai de succes!
Dacă și dvs. sunteț în căutarea unor servicii SEO sau de web design, putem spune că ați ajuns în locul potrivit.
Intrați în contact cu această agenție SEO. Un membru al echipei va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp.
De asemenea, este important de menționat că o companie poate beneficia și de ceea ce oferă un pachet de advertoriale SEO.
Branding-ul este legat și de astfel de activități care duc la o creștere a vizibilității în mediul online!
This Post Has 0 Comments