Skip to content
BERT, noua inovație de la Google care schimbă modul de căutare

BERT, noua inovație de la Google care schimbă modul de căutare

BERT, noua inovație de la Google care schimbă modul de căutare. Obiectivul Google este să organizeze informațiile și să le facă universal accesibile.

Cea mai recentă aventură a gigantului de căutare – un efort de AI numit BERT.

Acesta reprezintă următorul pas logic în încercările Google de a interpreta exact ceea ce caută utilizatorii. Dar cum va funcționa?

Vor exista implicații practice pentru marketing digital?

Cum înțelege Google intenția utilizatorului

Pentru a oferi utilizatorilor cele mai bune rezultate posibile, Google a investit întotdeauna puternic.

Capacitatea de a înțelege adevăratul sens din spatele interogărilor reprezintă un scop în sine.

La suprafață, am văzut acest lucru manifestându-se sub formă de fragmente rapide în SERP.

Casetele de răspuns, de exemplu, satisfac instant întrebări scurte.

Căutările de tip definiție servesc, de asemenea, la o casetă de răspuns. La majoritatea întrebărilor ”cum să” se răspunde cu rezultate video.

Căutările care conțin ”comparații”, ”cele mai bune” și ”top 10” sunt abordate în mod regulat prin tabele ușor de parcurs.

Dorința Google de a răspunde la întrebările utilizatorilor poate fi văzută în multe din brevetele și actualizările sale.

Am văzut importanța semnalelor utilizatorilor care au crescut constant, în ultimii cinci ani. Totul a culminat cu actualizarea Core Algorithm din martie 2019.

De asemenea, Google încearcă de mult timp să înțeleagă mai bine însuși limbajul uman.

A evoluat de la indexarea semantică latentă la învățarea automată și API-ul lor de limbaj natural. Ultimul capitol din această poveste este actualizarea recentă a BERT.

Deci…ce este BERT?

BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) ar putea fi cea mai pionieră încercare Google.

Înnțelegerea limbajul conversațional a fost dus la un alt nivel.

Se pune un accent special pe prepozițiile importante, dar deseori ambigue, cum ar fi ”de la” și ”la”.

La fel se întâmplă și în cazul cuvintelor care formează ”blocuri de construcție” dificil de înțeles de calculatoare.

Potrivit Google, BERT este începutul unei încercări continue de a scăpa de ”cuvinte cheie”.

Se caută soluții și pentru modul nefiresc în care utilizatorii caută răspunsuri, în prezent.

Scopul este înlocuirea utilizării șirurilor de cuvinte cu întrebări mai conversaționale și mai nuanțate.

Eforturile de înțelegere a limbajului colocvial sunt legate de integrarea pe scară largă a vocii digitale.

Antropomorfizarea tot mai mare a asistenților digitali crește nevoia acestor interfețe de a înțelege întrebările.

Utilizatorii se așteaptă la răspunsuri exacte pentru întrebările și cererile lor informale.

Va afecta BERT zona de marketing online?

Răspunsul scurt este da. BERT a fost deja descris drept ”cea mai îndepărtată actualizare de la RankBrain”.

Conform Google, acesta ar putea fi ”unul dintre cele mai mari salturi înainte din istoria căutării”.

Vor fi afectate 10% din toate căutările în limba engleză, inițial. Mai apoi, va fi extins la alte limbi, într-o perioadă de timp încă nedeterminată.

Desigur, Google a căutat și să alunge temerile. BERT nu schimbă elementele fundamentale ale celor spuse de mult timp.

Important este să scrieți conținut pentru utilizatori.

Cu toate acestea, există o serie de puncte practice de observat și de aplicat la strategiile online de lungă durată. În special în ceea ce privește zona de marketing de conținut și optimizare SEO.

Cel mai probabil, conținutul și SEO vor deveni și mai mult legate

Legarea domeniilor și simplificarea tehnică, vor permite doar conținutului dvs. să se clasifice atât de puternic.

Pentru a atinge cele trei locuri din top, conținutul trebuie creat pentru o audiență chiar mai exactă. Va trebui să satisfaceți în întregime intenția utilizatorului.

Formatele de conținut vor deveni mai semnificative

Va fi vital să selectați în mod inteligent cum vizualizați și serviți conținutul dvs. (video, grafic).

Astfel, cercetarea publicului și știința datelor vor rămâne aspecte integrante ale abilităților fiecărui strateg.

Mai mult conținut de nișă = mai multe câștiguri

Să fiți fidel subiectelor și să creați mai mult conținut de nișă reprezintă acțiuni care pot aduce câștiguri.

Pe măsură ce efectele BERT devin mai răspândite, relevanța va începe să depășească autoritatea. Mai ales în ceea ce privește vizibilitatea conținutului pe termen lung.

Marketerii vor putea scrie mai mult conținut conversațional cu ajutorul BERT

BERT ar trebui să permită comercianților o mai mare libertate de utilizare a limbajului.

Ar trebui să conducă la o scădere treptată a jargonului greoi și a ”limbajului de lemn” din industrie. Ulterior, scriitorii vor putea să își modeleze propriile stiluri.

În acest mod, se pot conecta mai bine cu publicul lor. În timp, acest lucru ar trebui să facă web-ul un loc mai divers și mai interesant.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top