Backlinks, o expresie foarte căutată în mediul online, dar haideți să vedem care sunt avantajele serviciilor de Link Building și valoarea expresiei backlinks. Cei mai mulți dintre Dvs. au auzit că termenul “backlinks”, este legat de marketingul digital, afacerile online sau orice se vinde în mediul online.
Indiferent de situație, persoanele care nu sunt inițiate în domeniul SEO, nu prea știu ce înseamnă expresia “backlinks”, sau dacă au idee, nu știu exact care sunt avantajele și dezavantajele acestor servicii.
Backlinks, strategii SEO eficiente
Dacă doriți să știți mai multe despre serviciile de Link Building, va trebui să citiți articolul respectiv și cu siguranță veți putea explica și altor persoane. În articolul respectiv, veți afla tot ce trebuie să știți pentru a realiza o strategie eficientă SEO, cu ajutorul strategiilor de Marketing Online și Link Building.
Iată despre ce vom discuta:
- Backlinks – servicii de link building, backlink-uri nocive, Trust Flow, link-uri interne
- Ce este SEO și de ce este mai important ca niciodată
- Elementele de bază ale unei strategii SEO (cuvinte cheie, metadate și link-building, componente tehnice)
- Opt tactici specifice care vă vor pregăti pentru succesul în SEO pe baza tendințelor SEO
Cât de important este SEO?
Specialiștii din acest domeniu de activitate spun că aproximativ 70% dintre marketeri cred că SEO este cheia succesului online, motiv pentru care afacerile moderne îi alocă în medie 30-40% din bugetul lor de marketing.
Pe scurt, alocarea timpului pentru a contura o strategie SEO adecvată poate revoluționa nu doar traficul dvs. online, ci și afacerea dvs. în ansamblu.
Având în vedere modul în care este mediul online în acest moment, utilizarea internetului este la fel de mare ca până acum . Cu ceva timp în urmă, pandemia ne făcea să cumpărăm mai mult din mediul online.
Știm sigur că serviciile SEO au fost cruciale pentru foarte multe companii de-a lungul anului 2021, 2022 și ne așteptăm ca 2023 să fie aproape la fel sau mai mult. Acum ne apropiem de sărbătorile de iarnă și Anul Nou și ar trebui să avem strategii noi pentru 2023.
Strategii SEO, backlinks, trafic organic
SEO este în esență, practica utilizării anumitor principii de conținut calitativ și îmbunătățiri tehnice pentru a vă îmbunătăți traficul organic și clasamentele în rezultatele motoarelor de căutare. Can titatea joacă de asemenea, un rol important.
Scrierea mai multor articole pe blog de exemplu, care face parte din conținutul proaspăt, sau crearea mai multori link-uri din diverse surse și utilizarea unei varietăți mai mari de cuvinte cheie este o modalitate excelentă pentru a vă poziționa în top.
Mai exact, sunt strategii știute de toată lumea dar, haideți să renunțăm la principalele instrumente pe care le veți folosi pentru a începe să vă construiți o strategie de backlinks în anul 2023 :
Cuvintele și expresiile cheie importante
Cuvintele cheie și expresiile sunt căutate în mod obișnuit pe Google, Bing, sau alt motor de căutare și sunt o parte crucială în determinarea clasamentului organic. Ar trebui să utilizați o cantitate potrivită de cuvinte cheie în locurile potrivite și în timp, veți vedea paginile dvs. urcând în clasamentele organice.
Strategia de cuvinte cheie s-a schimbat mult de-a lungul anilor. Acum 10-15 ani, obișnuiam să adăugăm cât mai multe expresii dar această strategie a devenit apoi spam și multe, foarte multe website-uri au fost penalizate în cele din urmă de algoritmii Google.
În zilele noastre, trebuie să faceți o cercetare amănunțită a cuvintelor cheie , să utilizați o mare varietate de cuvinte cheie și să le încadrați în mod natural. Google devine mai inteligent pe zi ce trece, așa că te vor face să lucrezi mult mai mult pentru asta.
Pentru mai mult ajutor despre cuvintele cheie, citiți:
- Număr, câte cuvinte cheie ar trebui să vizați pe o singură pagină?
- Cuvinte cheie, cum stăpâniți cercetarea pentru o mai mare adresabilitate
- Cuvinte cheie – cum să le alegi corect pentru optimizare SEO
- Densitatea cuvintelor Cheie în SEO
Metadate, importanța metadatelor
Putem spune că metadatele sunt cea mai impportantă parte a unei pagini, articol, categorie sau produs. Meta titlul și meta descrierea sunt primele lucruri pe care un utilizator le vede în rezultatele organice și care influențează traficul organic.
De asemenea, Google folosește crawlere pentru a culege conținut esențial de pe website-ul nostru. Un crawler colectează informații care se potrivesc cu interogările de căutare. Prin includerea cuvintelor cheie în metadatele dvs. (inclusiv etichete de imagine și etichete de titlu), Google poate înțelege mai rapid relevanța paginii dvs.
Backlink-uri, servicii de link building
Pe măsură ce trecem la o parte mai tehnică a lucrurilor, un alt factor crucial în performanța SEO este achiziționarea de backlink-uri cu Trust Flow mare. Acesta este momentul în care un alt website trimite către al Dvs. dintr-un articol sau o pagină, un link.
Acest lucru nu numai că vă ajută să obțineți ceea ce este cunoscut sub numele de autoritate de domeniu , dar îmbunătățește în mod direct șansele ca oamenii să facă clic pe website-ul dvs., dacă acesta apare pe alte domenii de încredere.
Datorită conținutului relevant din website-ul nostru, putem acumula link-uri organice. Există foarte multe persoane care dau exemple în website-ul lor, cu link către conținutul Dvs.
SEO tehnic sau optimizare SEO on-page
Există diverse alte probleme tehnice în partea din spate a website-ului dvs. care, odată abordate pot face o diferență imensă în rezultatele SEO generale. Dacă website-ul nostru nu este foarte bine optimizat și accesibil, va fi greu pentru orice vizitator.
Este bine de știut că peste 60% din tot traficul online este de pe dispozitive mobile, așa că atunci când vine vorba de lucruri precum UX, chestiile tehnice contează foarte mult.
Fie că este vorba despre viteza de încărcare în browser, eliminarea backlink-urilor nocive sau crearea unui sitemap XML clar cu o structură URL curată. Toate aceste sfaturi tehnice SEO, pot fi uriașe atunci când dorim poziții superioare în organic.
Nu știți dacă website-ul Dvs. îndeplinește condițiile motoarelor de căutare? Cereți un audit SEO și veți ști exact dacă website-ul Dvs. are probleme.
Nu poți face SEO eficient dacă nu știi ce înseamnă „eficient”! Va trebui să aveți o înțelegere aprofundată a valorilor SEO pentru a măsura, analiza și îmbunătăți strategia dvs. SEO.
Importanța traficului organic și SEO
Dacă sunteți în căutarea rezultatelor de durată și a rentabilității atunci când vine vorba de marketing digital, strategiile de căutare organice datorită serviciilor SEO nu pot fi învinse. SEO nu numai că este mai ieftin decât publicitatea plătită, dar efectele sale sunt de lungă durată.
În timp ce campaniile PPC trebuiesc reînnoite iar costurile de licitare fluctuează, instrumentele de urmărire SEO utilizează date organice pentru a compila liste de cuvinte cheie și continuă să arunce mai multe idei de conținut cu cât săpați mai adânc.
Strategie SEO, backlinks, cuvinte cheie
Desigur, SEO poate simți la început ca o ardere lentă. Cu toate acestea, puteți începe să observați creșteri serioase ale traficului și clasamentelor dvs. generale după câteva luni – în general după trei luni.
În plus, cu cât acumulezi mai multe backlink-uri, cu atât va crește și autoritatea website-ului, ceea ce înseamnă că poți alege cuvinte cheie cu o concurență mai mare.
Nu trebuie întotdeauna să încercați să căutați cei mai populari termeni de căutare și să vă așteptați că puteți concura cu website-urile mari. Este vorba despre cunoașterea publicului și încercarea de a oferi conținutul, informațiile și serviciile generale pe care le doresc, de care au nevoie.
Având în vedere acest lucru, iată câteva sfaturi SEO care sunt la fel de eficiente acum în 2022 și vor fi întotdeauna.
Sfaturi SEO
În primul rând și cel mai important este să scriem pentru oameni, nu pentru motoarele de căutare. Un articol pe blog, un advertorial, pagină sau produs, trebuie să aibă conținut relevant.
După cum am menționat deja, algoritmul Google devine mai inteligent pe zi ce trece și folosind o contribuție umană constantă, continuă să se alinieze mai bine gândirii noastre și personal, mi se pare normal.
În altă ordine de idei, nu există o lacună inteligentă sau o formulă magică care să depășească un motor de căutare, așa că nu vă obosiți să încercați. Scrieți în primul rând pentru oameni și în al doilea rând pentru motoarele de căutare.
În cele din urmă, prioritatea ta ar trebui să fie întotdeauna să oferi audienței ceea ce caută, iar asta vine doar prin scrierea de conținut captivant și fundamental naturalist. Oricine poate identifica un cuvânt cheie care a fost introdus cu pantofi, iar umplutura este și mai flagrantă, așa că încadrați-l acolo unde are sens și permiteți atragerea cuvintelor cheie pentru a vă îmbunătăți conținutul deja informativ și valoros .
Cuvintele cheie în centrul SEO!
Menționam mai suc că ar trebui să scriem conținut pentru oameni în primul rând și apoi pentru motoarele de căutare. Trebuie să știm că piatra de temelie în SEO, sunt cuvintele cheie, o strategie a întregului proces SEO.
Cuvintele și expresiile cheie pentru promovare, nu numai că ajung în centrul a ceea ce caută vizitatorii și Google prin izolarea termenilor de căutare obișnuiți, dar SEO generează mai mult trafic decât rețelele sociale, care în sine domină peste jumătate din tot traficul online.
Deci, dacă cuvintele cheie sunt în centrul SEO, ar trebui să fie și în centrul a tot ceea ce faci legat de serviciile de promovare. Cu ceva timp în urmă am promovat pentru unul din clienții noștri expresia “panouri fotovoltaice alba”. În doar câteva zile pentru că expresia nu avea o concurență mare, am ajuns pe locul doi.
Pentru expresia “panouri fotovoltaice alba iulia“, website-ul a apărut cu câteva zile mai târziu dar doar pentru că am trimis link-uri pe expresia respectivă. Dacă website-ul acumulează mai multe backlink-uri pe expresiile cheie importante, Google ajută la cuvinte de legătură care au relevanță față de expresia folosită.
În cazul nostru, pentru expresia “panouri fotovoltaice alba”, rezultatele organice au fost și pentru “panouri fotovoltaice alba iulia”, “fotovoltaice alba”, “fotovoltaice alba iulia”, etc.
Cu toate acestea, încă o dată spun că nu este suficient să adăugăm expresiile pentru promovare în primul paragraf al textului, la mijloc și jos. Totul începe cu cercetarea cuvintelor cheie. Utilizați instrumente SEO precum Google Ads, Ahrefs sau alte website-uri care fac acest lucru și veți avea succes.
Experiența utilizatorului, (UX)
Nu este nimic mai rău decât să navighezi pe un website pe care abia îl poți folosi. De fapt, după mai mult de câteva secunde de frustrare, cei mai mulți oameni nu se deranjează și Google se va strădui să profite de tot ce este mai bun. Lucruri precum linkurile nefuncționale, paginile cu erori și structurile dezordonate ale website-urilor vor avea un impact asupra ceea ce oamenii iau de pe website-ul dvs.
Nu numai că utilizatorii apreciază o experiență bună și o navigare ușoară, dar această simplitate ajută crawlerele Google să vă scaneze conținutul și să vă determine clasamentele în rezultatele organice.
Folosiți titluri și paragrafe scurte și ușor de citit, faceți ordine în meniuri și optimizați website-ul pentru dispozitivele mobile. Toate aceste lucruri vă vor ajuta să vă reduceți rata de respingere, să vă îmbunătățiți clasamentul și să generați o conversie mai bună.
Acum, pentru că secțiunea “Core Web Vitals”, de la Google, a devenit un factor de clasare prin actualizarea experienței paginii, ar trebui să optimizați viteza paginii mai mult ca niciodată.
Concentrați-vă pe construirea de link-uri relevante
După cum am menționat mai sus, un alt aspect cheie în construirea reputației de domeniu și a autorității website-ului, este crearea de link-uri. Am explicat deja de ce sunt importante backlink-urile și link-urile interne. Aici nu numai că îmbunătățiți informațiile pe care le furnizați utilizatorilor, dar puteți primi backlink-uri reciproce prin comunicare.
În plus, linkurile sunt un factor cheie de clasare . Boții (crawlerele), descoperă conținut urmărind link-urile către paginile secundare. Acest lucru este valabil și pentru legăturile interne, așa că nu vă fie teamă să faceți linkuri către alte pagini utile de pe website-ul dvs., acolo unde este necesar și unde se simte natural.
Peste 50% dintre specialiștii în marketing observă un impact pozitiv după 2-3 luni de implementare a unei strategii de link building (backlinks).
This Post Has 0 Comments