Audit optimizare SEO, audit SEO pentru companii în vederea creșterii performanței website-ului și eliminarea eventualelor erori de configurare.
Știți cât de performant este website-ul dvs.? Un audit SEO duce nemijlocit la un website accesibil.
Specialiștii SEO, înțeleg importanța efectuării de audituri obișnuite. Pentru mulți dintre noi care avem doar cunoștințe de bază despre SEO, poate părea o sarcină descurajantă.
În lumea de astăzi a marketingului digital, devine din ce în ce mai important să înțelegem clar acest lucru.
Sunteți în căutarea de sfaturi despre cum puteți efectua un audit optimizare SEO?
Cele mai noi instrumente oferă câteva sfaturi pentru o mai bună înțelegere despre ce, unde și de ce?
Ce înseamnă audit optimizare SEO?
Un audit optimizare SEO, verifică starea de sănătate a website-ului dvs. În acest sens, previne spamul și face sugestii cu privire la modul de optimizare. Auditurile SEO sunt importante din mai multe motive.
Din cauza faptului că Google își schimbă frecvent algoritmul în conformitate cu noile tehnologii și noile modele de căutare.
Efectuarea unui audit optimizare SEO, minuțios, este un punct de plecare esențial pentru orice marketer digital. Indiferent dacă faceți acest lucru în interior sau externalizați sarcina.
Acest lucru se datorează faptului că vă permite să analizați eforturile dvs. SEO curente.Vă permite să știți exact ce ar trebui îmbunătățit la website-ul Dvs.
Indiferent de cât de prolifice sau rare sunt, vă permite să luați măsuri imediate datorită acestor informații. Citiți un articol foarte interesant despre audit SEO cu Google Chrome.
Domeniile pe care un audit optimizare SEO le va acoperi
Un audit optimizare SEO, este o verificare a sistemului dvs. pentru a vedea cât de bine funcționează.
Mai jos sunt câteva dintre cele mai importante domenii pe care le va cuprinde un audit optimizare SEO.
Un audit SEO vă va ajuta să aflați dacă utilizarea cuvintelor dvs. cheie este potrivită. Dacă este la punct, bine plasată și pregătită pentru a aduce un volum optim de trafic.
Indexare semantică latentă (LSI):
LSI este un termen care se referă esențial la contextul și intenția din spatele unei căutări date. Tehnologia, în special AI, este capabilă să înțeleagă din ce în ce mai mult în modul de semnificație specifică. Astfel se pot contabiliza lucruri precum cuvinte cheie secundare și cu coadă lungă cu mai multă frecvență.
Dacă plătiți pentru anunțuri sponsorizate, veți dori să căutați întotdeauna modalități de reducere a acestor cheltuieli. Un audit optimizare SEO, poate verifica pentru a vedea cât de bine te descurci în căutările organice.
Se reduce astfel nevoia de a face publicitate plătită. Puteți utiliza informațiile obținute din această parte a căutării pentru a continua cu mai multe strategii. Acestea vor asigura atingerea organică.
Concurenții de pe piața dvs. ar trebui să facă acest lucru în mod regulat pentru a verifica clasamentul lor SEO. Plasarea cuvintelor cheie și altele asemenea. Își vor verifica meta tag-urile, link-urile și orice altceva.
Pentru a ține pasul cu acestea, trebuie să urmați și dvs. direcția respectivă.
Un audit optimizare SEO, vă poate ajuta să revizuiți partea din spate a site-ului dumneavoastră.
Pentru a găsi erori și alte probleme care ar putea să-l încetinească. Sau să vă împingă în jos în clasamentele rezultatelor organice.
Poți contacta un dezvoltator tehnic care să vă ajute în acest sens dacă nu ai cunoștințe.
Crawling și audituri pe site
Fiecare audit SEO eficient începe cu o evaluare completă a website-ului.
Acest lucru vă permite să verificați situația actuală și să identificați problemele pe care le-ar putea avea website-ul dvs.
Este o practică bună să faceți o scanare automată o dată pe lună doar pentru a monitoriza factorii de bază.
Cum ar fi rata de respingere, conversiile și vizualizările de pagină. Dacă găsiți probleme semnificative, puteți contacta apoi un profesionist pentru un audit detaliat.
O verificare mai amănunțită ar trebui făcută anual.
Când efectuați o scanare sau un audit complet, website-ul dvs. este evaluat și pot fi găsite erori.
În plus, vă oferă indicatori cheie pentru a vă optimiza website-ul pentru o mai bună SEO și crearea unei cunoștințe de brand.
Iată câteva domenii cheie care trebuie luate în considerare atunci când efectuați un audit optimizare SEO:
Structura URL: Toate adresele dvs. URL sunt unice, curate și simple?
Conținut: Articolul dvs. este bine scris, formatat, informativ și proaspăt?
Meta descrieri: Sunt unice pe fiecare pagină și lungimea potrivită?
Link-uri: Aveți în medie 5 pe pagină? Toate funcționează?
Imagini: descrierile sunt pe măsură? Imaginile SEO sunt optimizate?
Structura website-ului: Este clar și ușor de navigat?
O verificare amănunțită va analiza pagina dvs. de destinație și modul în care se raportează la alte pagini, ușurința generală a utilizatorului paginii, meniul.
Inclusiv dacă anunțurile și bannerele sunt eficiente sau modale.
Page Speed
Viteza paginii este, de asemenea, uriașă când vine vorba de un audit optimizare SEO.
Timpul de încărcare a paginii dvs. contează. O viteză rapidă a website-ului promovează o experiență pozitivă a utilizatorului.
În timp ce una lentă va duce, fără îndoială, la rate mai mari de respingere, cu întindere limitată de atenție!
Acest lucru este în mod evident departe de ideal dacă website-ul dvs. servește ca unul dintre canalele dvs. principale de conversie.
Utilizați Google PageSpeed Insights pentru a analiza viteza website-ului dvs. Asta, deoarece este redat atât pe desktop cât și pe mobil.
YSlow este un alt instrument care vă va verifica paginile web și va oferi sugestii pe care le puteți implementa cu ușurință.
Cum ar fi formatarea și comprimarea corectă a imaginilor.
Între timp, testul de viteză al website-ului Pingdom, examinează fiecare parte a fiecărei pagini web. Oferă o listă detaliată a articolelor dintr-o pagină, dimensiunea lor și timpul de încărcare individual.
Importanța unui test de viteză constă în faptul că puteți determina care elemente ale website-ului dvs. acționează ca obstacole din perspectiva SEO.
După ce știi ce domenii trebuie să îmbunătățești, vei putea optimiza performanța website-ului tău.
Evaluați arhitectura website-ului cu un audit optimizare SEO
Un alt factor care va îmbunătăți SEO-ul website-ului dvs. este asigurarea unei structuri solide.
Cu cât arhitectura este mai bună, cu atât experiența utilizatorului este mai bună.
E valabil atât din punct de vedere al vizitatorilor website-ului, cât și a roboților care îl accesează pentru a determina clasamentul său.
Din acest motiv, este esențială existența unei structuri clare, logice și organizate care se reflectă într-o sitemap completă și precisă (care a fost trimisă în conturile instrumentului dvs. webmaster tool) este esențială.
O structură URL puternică este la fel de importantă. Asigurați-vă că se raportează la ierarhia site-ului dvs.
Respectați convenții de denumire clare și simple, evitând, atunci când este posibil, orice simbol.
O altă componentă a unei arhitecturi puternice a website-ului include asigurarea faptului că toate paginile dvs. principale sunt listate în meniul de navigare de sus al website-ului dvs.
Astfel încât vizitatorii site-ului și roboții pot găsi tot ceea ce au nevoie ușor și eficient.
Din același motiv, ar trebui să includeți și link-uri interne care vor duce utilizatorii și roboții de la o pagină a website-ului dvs. la alta într-un singur pas.
În aceste moduri, veți putea garanta o arhitectură de website puternică care va beneficia de SEO!
Verificați conținutul site-ului dvs.
Conținutul este un factor SEO fundamental pe pagină și unul care va influența puternic eficacitatea website-ului dvs.
Google este un promotor al conținutului unic actualizat regulat, relevant pentru nevoile și preferințele căutătorului.
Aceasta înseamnă că trebuie să vă asigurați că, conținutul website-ului dvs. îndeplinește această informație.
Astfel să vă puteți bucura de o vizibilitate îmbunătățită a mărcii și un clasament mai ridicat.
Atunci când creați conținut, ar trebui să utilizați cuvinte cheie într-un mod natural, consecvent.
Trebuie să găsiți un echilibru între utilizarea cuvintelor cheie direcționate. Dar să nu transmiteți marca dvs. pentru a fi „spammy”.
Când vine vorba de crearea de conținut pentru SEO, valoarea și relevanța sunt esențiale!
Etichete concise și descriptive care transmit cu exactitate scopul paginii web în cauză.
Titlurile mai lungi vor fi tăiate de motoarele de căutare. În acest caz, mai puțin este mai mult. Încercați să includeți un cuvânt cheie relevant acolo unde este posibil!
O metaetichetă servește ca descriere a conținutului unei pagini web. Dacă sunt optimizate, acestea vor încuraja un căutător să facă clic pe lista dvs. de pe un SERP pe website-ul dvs.
Între timp, etichetele ALT pentru imagini sunt o descriere esențială pentru roboți atunci când accesați un website.
Dacă includeți descrieri exacte ale imaginilor website-ului dvs., acest lucru va afecta în mod semnificativ optimizarea SEO.
În ceea ce privește alte etichete importante, asigurați-vă că fiecare dintre paginile dvs. include o legătură rel = ”canonic” (altfel cunoscută sub denumirea de etichetă canonică) în HTML-ul său.
Aceasta va preveni duplicarea problemelor de conținut, în timp ce etichetele de postare pe blog vă vor ajuta să organizați conținutul site-ului dvs. pentru crawling. Cu condiția să ai un blog bineînțeles!
Verificați backlinkurile dvs.
Uneori, nu este ceea ce știi, ci pe cine știi. Adesea, motoarele de căutare pot determina calitatea website-ului și valoarea percepută a căutătorilor, pe baza calității website-urilor pe care le linkează.
Din punct de vedere istoric, a existat o practică cunoscută sub numele de ”creșterea legăturilor”. Presupunea schimbul de legături reciproce cu alte site-uri pentru a îmbunătăți SEO.
Cu toate acestea, pe măsură ce timpul a trecut, practica SEO s-a perfecționat.
Algoritmii au devenit mai sofisticați. În ceea ce privește backlink-urile, calitatea este peste cantitate.
Dacă un motor de căutare consideră că website-urile discutabile se leagă de tine, ar putea aduce propriul site în discordare.
În mod similar, este important să verificați dacă legăturile dvs. provin dintr-o varietate de domenii mai degrabă, decât același website.
Acest lucru va afecta și SEO.
Unelte Audit Optimizare SEO
Din fericire pentru majoritatea dintre noi care nu suntem specialiști în SEO, există destule instrumente care vă pot ajuta să efectuați un audit SEO eficient. Iată câteva exemple.
Screaming Frog SEO Spider: Puteți trage gratuit până la 500 de adrese URL, apoi o licență trebuie plătită.
Tot ce trebuie să faceți este să introduceți adresa URL pe care doriți să o accesați – în cazul nostru, ar fi seo.org.ro – și instrumentul va efectua o analiză pentru dvs.
Google Analytics: acesta este un lucru indispensabil pentru orice marketer digital din orice industrie.
Acesta vă va oferi indicatori cheie de tot felul de valori și vă va ghida către un SEO mai bun în mai multe moduri.
Este ceva ce poate fi folosit continuu pentru a urmări și monitoriza traficul.
Poate fi integrat în Screaming Frog, astfel încât să puteți compara datele site-ului.
Datele pot fi sesiunile, vizualizările paginii și ratele de respingere. Aceasta vă va oferi o informație mai granulară și atotcuprinzătoare despre ce se întâmplă cu website-ul dvs.
Instrumente Google Webmaster (Search Console): Google oferă mai multe instrumente accesibile, care permit oricui să efectueze verificări SEO periodice.
Vă ajută să vedeți pagina dvs.”ca” Google o vede ca o modalitate de a verifica performanța website-ului dvs.
Check my Links
Acest instrument vă permite să efectuați o verificare a linkurilor dvs. Pentru a vă asigura că lucrează în favoarea traficului, mai degrabă decât împotriva acestuia.
De exemplu, va evidenția orice legături rupte, densitatea corespunzătoare de legături și structura legăturilor interne și externe.
Deși acest lucru este destul de ușor de făcut manual, acest lucru necesită literalmente câteva secunde.
Majestic: instrument care este auto-descris drept ”cea mai mare bază de date a indexului de link-uri a planetei”.
Vă va ajuta să descoperiți cine se leagă de dvs., astfel încât să puteți discerne dacă oferă o conexiune relevantă și valoroasă.
Cât de important este un audit optimizare SEO?
Este important să verificați starea de sănătate generală a unui website pentru a asigura utilizabilitatea acestuia atât în context intern, cât și extern.
Va trebui să aveți o anchetă internă a mai multor factori, inclusiv harta website-ului, textul de ancorare și chiar platformele de socializare.
Timpul de încărcare este mare, iar efectuarea unui audit amănunțit va aduce, de asemenea, probleme de semne roșii pe care trebuie să le abordați.
Unul dintre motivele pentru care face acest lucru este atât de important este să vă asigurați că nu veți fi penalizat de Google pentru că ați făcut ceva care ar putea deteriora clasamentul site-ului.
Există o mulțime de mici detalii care pot avea ca rezultat acest lucru.
Dacă nu sunteți un specialist SEO, puteți foarte bine să o faceți fără să o știți.
Când obțineți un audit extern, puteți primi apoi feedback detaliat despre cele mai bune practici cu conținutul dvs., link-uri și așa mai departe.
Evitați penalizarea
Ultimul lucru de care aveți nevoie este să fiți atacat sau penalizat. Și asta din cauza faptului că aveți un fel de conținut pe site-ul dvs. despre care nu aveți idee că dăunează clasamentului.
Acest lucru ar putea costa mii de dolari. Dar este o problemă complexă care ar trebui investigată de un profesionist.
Efectuarea unui audit optimizare SEO complet este destul de complicată și tehnică.
Este posibil să nu pară cea mai distractivă activitate din lume. Nu trebuie neapărat să fii un ”techie”, dar îți poate spori veniturile.
Este important să investigați în mod regulat performanța generală a website-ului dvs.
Verificați o dată pe lună folosind câteva instrumente ușoare și consultați anual website-ul dvs. de către un specialist.
Puteți obține informații valoroase despre tot felul de date. Dacă țineți cont de aceasta și de afacerea dvs. clienții vă vor mulțumi pentru asta.
This Post Has 0 Comments