Audit SEO, ce este un audit SEO?
Un audit SEO este procesul prin care se analizează și se controlează prezența Dvs. în mediul online, cu cele mai bune practici SEO.
Acesta este primul pas către crearea unui plan de implementare care va avea rezultate măsurabile pentru orice model de website.
Deși auditurile SEO pot varia ușor, fiecare companie SEO ar trebui să analizeze secțiunile importante, partea tehnică de bază, cum ar fi hărțile website-ului, erorile de server și metadatele.
Scopul auditului este de a identifica cât mai multe probleme fundamentale care afectează performanța rezultatelor organice. La un nivel înalt, un audit ar trebui să acopere accesibilitatea, indexarea și optimizarea. Un audit SEO, va testa următoarele:
- Probleme SEO, la nivel tehnic
- Probleme legate de structura website-ului
- Probleme SEO pentru pagini
- Potențiale probleme off-page – link-uri nocive, link-uri cu Trust Flow slab, etc.
- Probleme legate de experiența utilizatorului
- Lacune de conținut și oportunități
- Informații despre piața competitivă
Un audit SEO este o procedură standard care ar trebui să aibă loc în mod regulat – este, în esență „o verificare de sănătate” pentru website-ul dvs.
Ce ar trebui să conțină un audit SEO:
În primul rând, un audit ar trebui să fie cuprinzător și ușor de înțeles pentru persoanele care nu au experiență în domeniul SEO. Ar trebui să acopere atât componentele structurale, cât și componentele de conținut care vă afectează vizibilitatea SEO.
Auditul ar trebui să ofere o imagine de ansamblu a ceea ce se întâmplă actualmente cu website-ul. Orice informație lipsă ar putea duce la recomandări inutile sau necorespunzătoare.
Auditul dumneavoastră ar trebui să fie ușor de înțeles. În calitate de proprietar de afaceri, ar trebui să puteți conecta punctele cu privire la modul în care problemele SEO vă afectează prioritățile, obiectivele sau veniturile online. Toate recomandările ar trebui să se ridice în mod clar la obiectivele dvs. generale de afaceri.