Companiile de asigurări au un set unic de obiective pe care trebuie să le realizeze prin intermediul website-urilor lor. Cu atât de multe companii pe piață, concurența este foarte rigidă.
Cu ajutorul unui website se pot obține multe lucruri. Se pot oferi anumite oferte, opțiuni de comparare a prețurilor și chiar anumite informații despre pachetele speciale.
Ceea ce trebuie să faceți este să atrageți atenția publicului.
Trebuie să îi convingeți să ceară o ofertă sau să folosească un anumit instrument oferit pentru un calcul specific (instrument pe care îl puneți la dispoziție).
Ulterior, obiectivul principal este transformarea acestora în clienți. Pentru a putea genera conversii cu ajutorul unui website de asigurări, trebuie să aveți o strategie SEO puternică.
Aveți nevoie de pagini optimizate cu un apel la acțiune convingător și eficient.
Cum construim strategia SEO pentru un website de asigurări?
Strategia SEO va oferi un avantaj important atunci când concurați cu alte companii de asigurări. Dacă SEO-ul dvs. este făcut corect, puteți câștiga războiul pentru traficul organic și să-i întreceți pe concurenți.
Aceasta înseamnă să folosiți în mod corespunzător cuvinte cheie extrem de competitive legate de asigurări pe website-ul dvs.
Și nu doar pe website, dar și pentru strategia de link building. Pentru a vă pregăti pentru crearea unei strategii SEO puternice, trebuie să te fi realizat folosind Planificatorul de cuvinte cheie de la Google.
Există și alte instrumente de cercetare care pot fi folosite eficient. După ce aveți cuvintele cheie, trebuie să faceți o hartă a conținutului dvs., astfel încât să știți unde va merge.
Asigurați-vă că nu există conținut duplicat și că subiectele sunt cât mai diverse.
Chiar și un subiect înrudit poate duce la duplicarea accidentală.
Atunci când stabiliți ce conținut este necesar, gândiți-vă la întrebările pe care clienții le pun frecvent. Scrieți articole de blog și articole referitoare la acele întrebări frecvente.
Oamenii vin pe website-urile de asigurări pentru răspunsuri, așa că oferiți vizitatorilor ceea ce caută.
Crearea unei strategii SEO pentru swebite-ul dvs. de asigurări
După ce ați trasat conținutul, este timpul să îl scrieți și să îl integrați în website-ul dvs.
Cu toate acestea, asigurați-vă că nu este singurul lucru pe care vă bazați atunci când faceți promovare web.
O strategie SEO eficientă are multe elemente în mișcare.
Va fi nevoie să faceți legături către alte website-uri autoritare din domeniu. Încercați să nu exagerați prea mult sub acest aspect pentru a nu fi penalizat pentru spam.
De asemenea, trebuie să vă asigurați că paginile dvs. sunt legate între ele. Interconectarea internă este o parte importantă a asigurării indexării de către motoarele de căutare.
Roboții acestora trebuie să înțeleagă despre ce este website-ul dvs. Puteți utiliza următoarea listă de verificare pentru a vă asigura că website-ul dvs. de asigurări este competitiv.
Pentru SEO on-page verificați următoarele aspecte:
- cuvântul cheie în titlul paginii;
- asigurați-vă că există etichete și subtitluri (H1, H2, H3 etc.);
- urmăriți rata de respingere a website-ului pentru a vedea ce procent de utilizatori pleacă rapid;
- creați un sitemap și trimiteți-l la Google;
- verificați și evitați conținutul duplicat.
Legăturile de calitate
În plus, față de SEO on-page, obțineți câteva legături de înaltă calitate pentru a vă crește autoritatea. Nu creați singur o mulțime de link-uri, deoarece acest lucru poate părea spammy.
Oamenii obișnuiau să meargă la directoare și să creeze link-uri de intrare către website-urile lor. Google penalizează tacticile de acest fel. Dacă văd o tactică drept spammy, aceasta este clasificată ca o mișcare SEO de “black hat”.
Cel mai bine este ca legăturile externe să fie construite în mod natural.
O modalitate de a încuraja legăturile organice este crearea unui blog. Dacă oferiți oamenilor conținut prețios în mod regulat, este mai probabil ca vizitatorii să-l distribuie.
Subiectele ar trebui să fie interesante, deoarece vizitatorii nu vor împărtăși conținut plictisitor sau conținut vizionat anterior.
În acest sens puteți crea o strategie de marketing de conținut și un calendar de publicare a acestuia. Rămâne cea mai convingătoare tactică pentru conversii.
Puterea social media
De asemenea, doriți să vă asigurați că utilizați social media. Puneți butoane de partajare pe rețelele de socializare pe website-ul dvs., astfel încât paginile și articolele dvs. de blog să poată fi distribuite.
Doriți să vă partajați conținutul pe Facebook, Twitter, Instagram și oriunde altundeva unde vizitatorii dvs. vor dori să îl răspândească.
Pentru ei este mult mai ușor atunci când au butoane, în special atunci când accesează website-ul de pe dispozitivele lor mobile.
Între timp, folosiți pe deplin propriile conturi de social media.
Când există o actualizare, anunțați-i pe urmăritorii dvs. Când este publicat un nou articol pe blog, distribuiți-l.
Nu numai că postarea de actualizări, oferte, informații valoroase și articole pe blog vă păstrează publicul informat, dar vă încurajați publicul să răspândească informațiile.
Acest lucru vă poate crește numărul de urmăritori în timp. O audiență mai mare înseamnă mai multe acțiuni.
Mai multe acțiuni înseamnă mai multe conversii. În general, tot ceea ce faceți pe website și în afara lui se potrivește ca un puzzle.
Trebuie doar să vă asigurați că creați un plan, documentați planul și îl urmați.
Să săriți un pas sau să nu faceți totul într-o ordine specifică poate avea un impact negativ asupra eforturilor dvs. de SEO.
Gând final
Piața de asigurări este o piață foarte competitivă. Pentru a putea genera vânzări trebuie să ajungeți printre cei mai buni profesioniști din această nișă.
La rândul său, pentru a ajunge printre cei mai buni, aveți nevoie ca publicul să vă cunoască.
Publicul vă cunoaște prin expunerea pe care o oferiți.
Atunci când doriți să dezvoltați un website pentru serviciile oferite, nu uitați să scrieți conținutul pentru public. Asta doar după ce ați optimizat website-ul pentru motoarele de căutare.
Un website bine optimizat poate face diferența de câteva poziții. Diferența dintre o poziție în prima pagină și a treia în rezultatele căutării se poate vedea drastic în rezultate și în conversii.
Pentru un website de asigurări, rezultatele înseamnă vânzări. În lipsa acestora este o pierdere de timp și resurse. Dacă doriți să obțineți o poziție bună în SERP-uri apelați la o agenție SEO cu experiență.
Aceasta se va ocupa cu partea tehnică a website-ului, inclusiv și cu partea de web design, iar dvs. vă puteți concetra pentru a elabora cele mai bune oferte pentru clienții dvs.
This Post Has 0 Comments