Afacerile din eCommerce cresc într-un ritm rapid. În loc să creeze un magazin fizic, oamenii preferă să-și înființeze o afacere online. Să învățăm mai întâi ce este o afacere de eCommerce?
O afacere de eCommerce este un model de afaceri care permite companiilor să își stabilească activitatea într-o rețea electronică.
În loc să afișeze produse într-un magazin fizic, un om de afaceri a pus produsele sau serviciile pe care dorește să le vândă pe un website pe internet.
Afacerea de eCommerce este ușor de înființat și nu necesită prea multe investiții. Companii de toate dimensiunile pot înființa o afacere de eCommerce în funcție de piața pe are își desfășoară activitatea.
Ofertele de eCommerce sunt nevoia orei. Aproape toate companiile mici și mari își duc afacerile online pentru a-și crește vânzările și pentru a concura cu alte afaceri online.
Trebuie să se înțeleagă în profunzime o afacere de eCommerce pentru a o transforma într-o afacere de succes. Există diferite caracteristici ale unei afaceri de acest tip. Este nevoie să cunoaștem toate aceste funcții pentru a înființa o afacere online.
Caracteristici ale activității de eCommerce
Aceste atribute sunt specifice afacerilor din domeniul vânzărilor online. Pot fi aplicate atât magazinelor care oferă produse, cât și celor care prestează servicii.
Omniprezența în natură
Limita clienților unei afaceri reale este trasată la orașul în care se află. O afacere de eCommerce se poate dezvolta pe o piață globală, fără a ține cont de limitările fizice.
Comerțul electronic încurajează clienții să cumpere lucruri din orice colț al lumii.
Datorită naturii omniprezente a activității de eCommerce, programul de lucru și limitele geografice ale serviciilor cresc. Oamenii se pot conecta la o afacere de eCommerce prin disponibilitatea internetului.
Acoperirea clienților mari
Întreprinderile de comerț electronic au ajuns la clienții care locuiesc în întreaga lume. Internetul trece de granițele naționale.
Comerțul electronic oferă o oportunitate oamenilor de afaceri pentru a se bucura de clienți fără probleme, fără a fi limitați de granițele culturale și naționale.
Piața de eCommerce are potențialul de a ajunge la milioane de clienți din întreaga lume. Acestă expunere mai mare va duce nemijlocit la creșterea cifrei de afaceri și a profitului companiei.
eCommerce creează un standard universal
Una dintre cele mai esențiale caracteristici ale unei afaceri de eCommerce este acceptabilitatea universală a website-ului. Un website de eCommerce trebuie să funcționeze pe sistemele și metodele acceptate universal.
Menținerea standardelor globale îi ajută pe utilizatori să utilizeze website-ul în mod eficient. Acesta, la rândul său, trebuie fie în conformitate cu bunele practici de web design.
Platformă interactivă
O altă caracteristică importantă a unei afaceri de acest tip este interactivitatea acesteia. Interactivitate înseamnă comunicarea bidirecțională între utilizatorii website-ului și întreprinderi.
Clienții se simt confortabil să cumpere de pe website-urile de unde pot interacționa înainte, după și chiar în timpul achiziției. În acest sens, suportul clienți trebuie să fie la înălțime.
De exemplu, atunci când un student dorește să cumpere un curs online, el ar avea nevoie de asistența experților și specialiștilor pentru a-l ajuta să aleagă un nivel de curs adecvat pentru el.
Pe lângă aceasta, întreprinderile pot cunoaște problemele cu care se confruntă utilizatorii platformei lor de eCommerce. Pentru a reduce pierderile, ei trebuie să înlăture aceste obstacole rapid și eficient.
Conținut util și informații relevante
În eCommerce, conținutul și informațiile pot fi furnizate sub formă de audio, video și imagini pe un website. Atunci când folosiți diferite formate de conținut, este important ca HD să fie un standard pentru dvs.
De exemplu, un client va fi impresionat mai mult dacă există un videoclip disponibil pe website-ul care conține informații despre caracteristicile produselor și informații despre cum să-l folosească sau un hyperlink la un articol de pe blog care explică utilizările produsului.
Clienții educați și conștienți caută întotdeauna aceste informații înainte de a lua o decizie de cumpărare. Pe lângă acestea, un astfel de conținut face website-ul atractiv pentru consumatori.
Densitatea informațiilor în eCommerce
Cu ajutorul tehnologiei, costul colectării informațiilor s-a redus drastic.
A devenit foarte ușor să procesăm informațiile despre un client și să le transmitem departamentului destinat să le utilizeze în viitor.
Acest lucru nu numai că a devenit ușor, dar a devenit destul de ieftin.
Pe lângă aceasta, acuratețea și actualitatea informațiilor s-au îmbunătățit și ele. Folosind densitatea informațională, un comerciant poate vinde același produs unui alt grup de oameni la prețuri diferite.
Personalizare
Una dintre caracteristicile afacerilor de comerț electronic care le diferențiază de afacerile fizice este capacitatea de a oferi servicii personalizate fiecărui client.
Cu ajutorul tehnologiei, a navigării și istoricul achizițiilor anterioare ale unui client, întreprinderile pot recomanda produse personalizate și să le ofere unei persoane fizice.
Aceeași platformă va conține oferte și recomandări diferite pentru persoane diferite. Serviciile și produsele pot fi modificate în funcție de preferințele clientului.
Ușurința plăților în eCommerce
Conectivitatea la Internet a făcut platformele de comerț electronic ușor accesibile oricând și oriunde în lume. 80% din oameni navighează pe website-uri, fie atunci când nu au nimic de făcut sau doar când caută ceva.
Pentru a converti acest tip de utilizatori în cumpărători, trebuie să aveți website-ul ușor de utilizat și portalul de check out mai ușor.
Dacă este nevoie de prea mult efort pentru a face check-out-ul final, atunci aceștia ar putea pierde interesul pentru a cumpăra produsul. Nu veți face decât să pierdeți din vânzări.
Prin urmare, una dintre caracteristicile importante ale unei afaceri de eCommerce sunt multiplele opțiuni de plată. Acestea pot fi plata prin carduri de credit, carduri de debit, PayPal și numerar la livrare etc.
Instrumente de raportare
Instrumentele de raportare nu sunt o caracteristică esențială a unei afaceri de comerț electronic. Totuși, noi vă recomandăm să le folosiți cu încredere. Le puteți folosi cu siguranță pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului.
Instrumentele de raportare vă vor ajuta să cunoașteți imediat problemele cu care se confruntă utilizatorii dvs. Le veți putea remedia cât mai devreme, înainte de a provoca nemulțumiri în rândul acestora.
Unele instrumente de raportare sunt eficiente din alte considerente. Aveți la dispoziție o serie de instrumente pentru a urmări vânzările dvs. În acest fel, veți ști care produse sunt mai cerute și cum să țineți evidența stocurilor.
Coduri promoționale și reduceri
O altă caracteristică mai puțin obișnuită a unei platforme de eCommerce este instrumentul de cod promoțional și de reducere.
Luați exemplul Zomato, Swiggy și UberEATS.
Aceștia oferă întotdeauna un discount și un cod promoțional la produsele alimentare comandate de oameni.
Oamenii tind să cumpere mai mult dacă li se acordă reduceri la achiziție. Le puteți implementa oricând găsiți de cuviință, dar noi vă recomandăm ocaziile speciale.
Utilizarea frecventă de reduceri poate duce la confuzie asupra prețului pe care îl oferiți pentru anumite produse.
Secțiunea de blog și articole integrate
În zilele noastre, oamenii au devenit conștienți și fac doar o achiziție inteligentă. Integrarea secțiunilor de blog și articole în platforma de eCommerce este o altă metodă de a atrage clienți.
Imaginea afacerii se va îmbunătăți atunci când vor putea afla răspunsuri la întrebări.
Blogurile și articolele pot fi relevante pentru produsele pe care le vindeți sau pot furniza cunoștințe despre orice alt subiect care nu este direct legat de produsele care sunt vândute în magazinul dvs.
Este o modalitate excelentă de a obține trafic organic pe website-ul dvs. de eCommerce.
Concluzie
Acum, când știți caracteristicile importante ale unui magazin online, nu vă rămâne decât să vă ocupați de partea de promovare web.
O strategie de marketing eficientă poate aduce rezultate bune într-un timp relativ decent.
Puteți opta și pentru servicii SEO. Vă invităm în secțiunea de blog să citiți mai multe informații despre SEO și cum aceste servicii vă pot ajuta să obțineți rezultate în eCommerce.
Dacă aveți întrebări sau doriți o ofertă personalizată, datele noastre de contact sunt la dispoziția dvs.
This Post Has 0 Comments