Comerț electronic, primii pași pentru un magazin online de succes. Industria comerțului electronic se dezvoltă mult mai rapid decât companiile tradiționale.
Mărcile care operează online pot avea cu adevărat succes. Tocmai de aceea e esențial să știm să proiectăm un website care să funcționeze corect, chiar de la lansare.
În acest articol de pe blog vă vom spune cum să faceți primii pași în comerțul electronic.
Comerț electronic: un magazin online, pas cu pas
Astăzi, oamenii sunt foarte dornici să cumpere online prin intermediul PC-urilor și dispozitivelor mobile.
Concurența online este foarte importantă, iar așteptările clienților sunt din ce în ce mai mari, an de an.
Acesta este motivul pentru care proprietarii de magazine online trebuie să caute în mod constant soluții. Creații inovatoare care să atragă atenția utilizatorilor.
Ce trebuie să faceți înainte de a începe o optimizare SEO și a vă extinde acest magazin online? Mai întâi trebuie să știți cum să-l proiectați.
Alegeți un domeniu adecvat
Alegerea unui domeniu adecvat e printre primele lucruri pe care trebuie să le faceți când lansați magazinul.
Asigurați-vă că include numele companiei dvs., deoarece vă va îmbunătăți cu siguranță recunoașterea mărcii.
Magazinele online nou concepute sunt, de obicei, operate pe domenii complet noi. Autoritatea lor e construită de la zero. Uneori se poate întâmpla să alegeți un domeniu care era deja activ și în trecut.
Într-o astfel de situație, trebuie să analizați cu atenție istoricul domeniului.
Un serviciu de hosting de încredere și o extensie corectă (TLD)
Calitatea serviciilor oferite de furnizorii de hosting este, de asemenea, foarte importantă. Asigurați-vă că domeniul pe care îl înregistrați nu va expira după un timp. Verificați suportul furnizorului de hosting pentru comerț electronic.
Dacă ajungeți cumva la B3 Hosting, sfatul nostru este să nu cumpărați servicii. Noi am pierdut 135.99 Euro, cu această companie.
Alegeți o extensie adecvată care să se potrivească industriei în care se găsește magazinul. Vizați afacerea exclusiv pe piața internă?
Merită să alegeți o extensie caracteristică pentru o anumită țară.
Dacă doriți să ajungeți internațional, ar trebui să alegeți mai degrabă extensia .com.
Aspecte tehnice ale website-ului de comerț electronic
- adrese URL adecvate. Adresele URL sunt o parte esențială a unui website de comerț electronic. Structura lor corectă poate afecta în mod semnificativ întregul proces SEO, în viitor. Nu includeți caractere speciale sau separatoare inacceptabile;
- scăparea de erori. Foarte des, când un anumit produs e epuizat, website-ul afișează o eroare. Utilizatorii sunt confuzi, deoarece nu primesc nicio notificare. Evitați o astfel de situație informând potențialii dvs. clienți că produsul nu e disponibil momentan. De asemenea, puteți încerca să oferiți produse similare;
- sitemap și fișierul robots.txt. O hartă a website-ului facilitează în mod semnificativ roboții Google în indexarea website-ului. Cu cât proiectați mai bine, cu atât roboții ajung la un număr mai mare de pagini. Fișierul robots.txt are un rol ușor diferit. Cu utilizarea acestuia puteți determina ce URL-uri nu ar trebui indexate. De exemplu, coșul de cumpărături sau politica de confidențialitate.
Comerț electronic vs optimizare SEO
Nici cel mai bun magazin nu va putea depăși concurența și să fie clasat în rezultate fără o strategie SEO. Aceasta trebuie să fie corect implementată.
Optimizarea conținutului, titluri corespunzătoare, descrieri meta, subtitluri sau alt text pentru imagini. Nu trebuie uitate nici strategiile corecte de link building care sunt esențiale atunci când vine vorba de SEO.
Analiza concurentului
A fi capabil să ieșiți în evidență din mulțime este adevărata cheie a succesului. Înainte de a decide să inițiați o afacere într-o anumită industrie, e bine să aflați despre concurență.
Compararea gamelor de produse, a prețurilor și a metodelor de prezentare a ofertelor. Toate acestea vă permit să efectuați o analiză detaliată a pieței și să vă concepeți propria strategie.
Cu siguranță va fi util să analizați vizibilitatea și pozițiile pe care este afișată concurența dvs. în rezultate. Nu uitați să verificați dacă rivalii de pe piață sunt activi pe profilurile lor de social media.
În general, oamenii decid să apeleze la comerț electronic din ce în ce mai des. Merită să verificați ce caută, ce produse cumpără și care aspecte sunt deosebit de importante pentru ei.
Utilitatea optimizării SEO în prezentarea de produse sau servicii
Sfaturi care vă vor ajuta ca magazinul online să iasă în evidență din mulțime:
- scrieți și optimizați conținutul pentru cuvinte cheie. Textele vor varia în funcție de serviciile sau produsele pe care le oferiți. Nu uitați să oferiți cele mai semnificative caracteristici ale mărfurilor, modul lor de funcționare și design. E important să optimizăm descrierea pentru cuvintele cheie folosite de potențialii clienți;
- prezentați produsele în mediul lor natural. Fotografiile produselor trebuie să prezinte starea și aspectul lor real. Nu utilizați Photoshop sau alte aplicații similare. Clienții urăsc să primească produse care arată complet diferit față de cele prezentate în imagini;
- asigurați un conținut transparent. Asigurați-vă că website-ul dvs. este intuitiv și atrăgător. Utilizatorii preferă foarte des magazinele cu un aspect captivant și cu meniuri ușor de operat;
- evitați conținutul duplicat. Plagiatul descrierilor de produse este una dintre cele mai frecvente greșeli întâlnite în comerț electronic. Astfel de activități au un impact negativ asupra vizibilității și poziției website-ului dvs.
Mai puteți face ceva pentru a vă promova afacerea? Desigur! Gândiți-vă la administrarea unui blog al companiei sau la crearea de vlog-uri și tutoriale legate de produse.
Trebuie să vă analizați în detaliu strategia de optimizare SEO on site și off site. Optimizarea SEO pentru un website de comerț electronic necesită o mulțime de cunoștințe și de expertiză.
Doriți să vă asigurați că magazinul dvs. online este predispus la succes? Cu siguranță ar trebui să luați în considerare cooperarea cu această agenție SEO.
Logistică și depozitare în comerț electronic
Am discutat deja aspectele legate de website-ul dvs. Acum este timpul să ne referim la depozitarea produselor. Unde trebuie amplasat un depozit și când este într-adevăr necesar?
Se dovedește că administrarea unui magazin online nu necesită spațiu de stocare. Depinde dacă fabricați produsele din oferta dvs. sau dacă le distribuiți pur și simplu.
De obicei, producătorii decid să aibă propriile lor depozite și sisteme logistice pentru a le gestiona. Cu toate acestea, o mare parte a magazinelor online se bazează pe așa-numitul dropshipping.
Dropshipping este un model în care proprietarul unui magazin este un intermediar, nu un furnizor. Furnizorul trimite mărfurile direct cumpărătorului.
Singura sarcină a magazinului online este de a colecta comenzi și de a le trimite furnizorului. Acesta livrează produsele către client.
Modalități de plată și livrare
Posibilitatea de a alege diverse metode de plată și livrare este, de obicei, foarte apreciată de clienți. Asigurați-vă că magazinul dvs. electronic are un certificat SSL activ și un sistem de plată securizat.
Permiteți cumpărătorilor să realizeze cumpărături fără să se înscrie. Oferiți-le numeroase metode de livrare.
Timpul și costul livrării sunt factori care vă pot ajuta să ieșiți în fața concurenței.
Publicitate eficientă în comerț electronic
Activitățile de marketing digital sunt indispensabile dacă doriți să ajungeți la un număr cât mai mare de clienți.
Fiți activ pe rețelele de socializare. Furnizați versiuni mobile ale website-ului dvs. sau implementați aplicații conexe.
În acest mod, intrați în contact și atrageți potențiali clienți mult mai ușor. Campaniile de publicitate atent gândite, ofertele speciale, reducerile sau livrările gratuite atrag cumpărătorii.
Concluzie
Dacă vă gândiți să începeți aventura în comerț electronic, fiți pregătit să faceți față provocărilor. Începuturile sunt grele, însă primii pași pot părea cu adevărat foarte complicați.
Cu toate acestea, nu intrați în panică! O analiză amănunțită a pieței și a așteptărilor clienților vă va ajuta să evitați de la bun început multe greșeli.
Lansați un magazin online proiectat în conformitate cu principiile SEO. Vă permite să vă extindeți în mod constant funcționalitățile și să ajungeți la o gamă cât mai largă de clienți.
This Post Has 0 Comments