Google Ads, cum se realizează un copywriting eficient. Trebuie să le oferiți utilizatorilor texte publicitare valoroase, atractive și captivante.
Citiți articolul de pe blog dacă vă întrebați cum să scrieți un anunț convingător. Sau cum să îmbunătățiți CTR-ul și scorul de calitate din Google Ads.
Anunțuri text în Google Ads
Anunțurile text sunt o formă de comunicare în marketing digital. Este utilizată de agențiile de publicitate care doresc să își promoveze produsele și serviciile în Google.
Astfel de reclame pot fi afișate nu numai în rezultatele căutării, ci și în întreaga rețea Google. Aceasta cuprinde parteneri de căutare, rețele de căutare sau de publicitate.
În fiecare caz, aveți la dispoziție doar un număr limitat de caractere. Recent, Google a introdus modificări la anunțurile text extinse în rețeaua de căutare.
Prin urmare, agențiile de publicitate au mai mult spațiu pentru a comunica cu potențialii lor clienți. În plus, puteți utiliza și un al treilea titlu și o a doua descriere.
Fiecare anunț poate avea o lungime de până la 90 de caractere.
Mulți experți consideră că titlurile sunt cele mai relevante elemente din Google Ads. De ce? Ei bine, majoritatea oamenilor nu au citit nici măcar textul de sub titlu.
Decid dacă să dea click pe reclamă doar pe baza titlului.
Prin urmare, deja în această etapă este foarte important să:
- atrageți atenția potențialilor clienți;
- afișați USP. O caracteristică de vânzare unică ce distinge produsul sau serviciul dvs. de al celorlalți;
- aplicați cuvinte cheie;
- vindeți valoare.
Principiile descrise mai sus se aplică și textelor de reclame cu mai multe caractere. Acestea vă oferă mult mai multe posibilități.
Adresa URL afișată ar trebui să convingă utilizatorii.
După ce dau click pe link vor fi redirecționați către website-ul exact pe care îl caută.
Personalizarea textelor din anunțuri
Scrieți pentru utilizatori, nu pentru dvs. Este o regulă care trebuie respectată dacă doriți să aveți succes pentru a ajunge la potențialii clienți.
Cu toate acestea, înainte de a începe să creați reclame, ar trebui să răspundeți la câteva întrebări:
- cine sunt potențialii dvs. clienți;
- ce limbă folosesc pentru a comunica;
- ce caută online;
- este o idee bună să folosesc un limbaj specializat;
- care sunt interesele și nevoile lor.
Puteți prelua acest tip de informații din comunicarea dvs. de zi cu zi cu clienții. Sau din instrumente analitice precum Google Analytics.
Datorită acestei cunoștințe, veți putea adapta mesajul și linia de argumente către anumiți destinatari.
Puteți să interacționați cu aceștia sau să vă profilați oferta ca produse dedicate sau servicii individuale.
În consecință, potențialii clienți vor înțelege cu siguranță anunțurile.
Vor percepe oferta ca fiind mai valoroasă.
Puncte de vânzare unice și valoare de vânzare în Google Ads
Textele publicitare ar trebui să contureze avantajele achiziționării unui produs sau serviciu.
Să afecteze procesul de luare a deciziilor și să încurajeze utilizatorii să ia măsuri dorite de afacerea dvs.
În primul rând, conținutul reclamelor ar trebui să răspundă la cea mai de bază întrebare. “De ce ar trebui să cumpăr acest produs?”.
Aici este foarte important să expunem punctele dvs. unice de vânzare.
Toate caracteristicile care fac ca produsele sau serviciile dvs. să iasă în evidență față de concurența de pe piață. Acestea pot fi elemente precum:
- servicii sau produse unice;
- transport gratuit;
- livrare în aceeași zi;
- gamă largă de produse;
- prețul;
- cadouri gratis;
- funcționalitate sau eficiență extraordinară;
- ambalaj unic;
- bunul sau serviciul selectat disponibil numai pentru utilizare exclusivă;
- recomandări.
Există numeroase metode pentru a vă menține avantajul competitiv și a contura unicitatea ofertei dvs.
Motiv pentru care este esențial să nu luați în considerare doar elementele procesului de luare a deciziilor.
Concentrați-vă asupra celor mai importante avantaje ale ofertei dvs.
AIDA: ce este și cum se aplică în e-marketing
AIDA este un inițialism format din patru cuvinte. Acestea reflectă patru etape de cumpărare posibile în care clienții pot fi în prezenți.
Veți avea nevoie de diferite metode de comunicare, în funcție de stadiul de vânzare.
- A: Atenție. Este vorba despre construirea recunoașterii mărcii, produsului sau serviciului. Se presupune că reclama implică clienții. Folosiți citate inspiraționale și sloganuri atrăgătoare;
- I: Interes. Este vorba de concentrarea pe interesul clienților pentru produsele date. Destinatarul este deja familiarizat cu marca și oferta sa. Însă, nu a specificat exact modelele sau serviciile pe care le caută. În această etapă, reclama se adresează clientului printr-o gamă largă de produse sau caracteristici unice;
- D: Dorința. În această etapă ar trebui să faceți tot posibilul pentru a convinge utilizatorii. Încercați să îi convingeți că trebuie să achiziționeze un anumit produs sau serviciu. Reclama are drept scop convingerea clienților că au cu adevărat nevoie de bunurile dvs.;
- A: Acțiune. Acesta este ultimul pas constând în achiziționarea produsului sau completarea formularului. În această etapă, clienții dvs. își cunosc așteptările și nevoile. Prin urmare, introduc un model sau un nume de serviciu specific în motorul de căutare. Se așteaptă ca reclamele să corespundă cerințelor lor. Website-urile trebuie să ofere produsele specifice pe care le caută.
CTA eficientă în anunțurile Google Ads
CTA (Call to Action) trebuie să încurajeze utilizatorii să dea click pe reclamă.
Să efectueze o acțiune specifică pe website-ul dvs. Doriți ca CTA-ul dvs. să fie convertit sau să-l setați pur și simplu pentru a face click?
Trebuie să vă asigurați că atrage atenția vizitatorilor. Se întâmplă adesea că privirea reclamei și luarea unei decizii durează câteva secunde.
Este bine să plasați CTA chiar în titlu.
Principiul AIDA poate fi cu adevărat util în selectarea CTA-urilor adecvate.
Un client care se află la prima etapă în vânzare va avea nevoie de sloganuri. Doar așa se va asigura că oferta dvs. este într-adevăr atât de unică.
Metode eficiente de a atragere atenția clienților
În lumea de azi, majoritatea companiilor fac tot posibilul pentru a atrage atenția clienților.
Nu este ușor să avansezi prin atâtea informații și anunțuri ale concurenței. Chiar și după ce reclama dvs. a fost afișată.
Totuși, acesta nu este sfârșitul. Ce mai puteți face pentru a vă asigura că reclamele obțin rezultate satisfăcătoare?
Mai jos puteți găsi câteva sfaturi valoroase care merită luate în considerare:
- apel la emoții. Oamenii sunt emoționali, prin urmare, un mesaj emoțional este mai versatil și mai eficient;
- experimentați. Chiar dacă derulați o campanie foarte mică, merită să aplicați diferite variante de anunțuri;
- folosiți fraze captivante. Informați despre cadouri gratuite, oferte speciale, livrare gratuită sau garanție;
- folosiți cuvinte cheie. Clienții știu că oferta publicitară le va oferi tot ceea ce caută;
- puneți întrebări intrigante. O întrebare corectă vă permite să personalizați textul și să interacționați cu clientul;
- CTA-ul trebuie să indice faptul că apăsarea pe reclamă va oferi destinatarului răspunsul la întrebarea adresată;
- fiți scurt și specific. Folosiți doar pe raționamente relevante. Scăpați de cuvinte inutile ce nu contribuie;
- asigurați-vă că totul este la zi. Subliniați actualitatea ofertei dvs. și profitați de tendințele sezoniere.
Extensii Google Ads
Extensiile vă permit să includeți în anunțuri informații și elemente suplimentare. Acestea pot încuraja utilizatorii să aleagă compania dvs.
Mai mult, o reclamă cu extensie ocupă mai mult spațiu în motorul de căutare.
Activitățile dvs. de marketing digital sunt mai vizibile pe Google. Extensiile cresc de obicei CTR-ul cu câteva puncte procentuale.
Alegeți extensii de apel, informații despre locație, link-uri către pagini specifice sau oferte speciale.
Conținutul anunțurilor vs. scorul de calitate
Scorul de calitate cuprinde calitatea reclamelor, a cuvintelor cheie și a paginilor de destinație.
Anunțurile mai valoroase pot asigura CPC mai mic. Astfel, sumele licitate sunt mai mici, cu o poziție mai mare a reclamei dvs.
De aceea, merită să lucrați la îmbunătățirea punctajului dvs. de calitate. Conținutul anunțului trebuie să fie mai substanțial.
Precizia reclamei determină măsura în care conținutul corespunde cuvântului cheie utilizat.
Anunțurile și pagina de destinație corespund mai mult întrebărilor de căutare ale utilizatorilor? Scorul de calitate va fi mai bun.
Pentru a face anunțul mai precis, puteți:
- adapta textul publicitar la interogările de căutare ale utilizatorilor;
- plasa cuvinte cheie în grupuri mai mici de reclame cu anunțuri direcționate mai precis;
- identificați grupuri de anunțuri cu cuvinte cheie puternic diferite. Nu pot fi afișate pe un singur anunț. Plasați cuvinte cheie cu o evaluare “sub medie” în noul grup de anunțuri. Acestea îndeplinesc mai bine cerințele utilizatorilor;
- adaptați conținutul reclamei la intențiile vizibile în interogarea de căutare;
- aplicați cuvinte cheie negative. Asigurați-vă că anunțurile nu sunt afișate la interogări de căutare inexacte.
Reguli de redactare în Google Ads
La crearea reclamei dvs. trebuie să luați în considerare întotdeauna cerințele editoriale de la Google.
În caz contrar, anunțurile dvs. nu vor fi acceptate.
În Google Ads este interzis să:
- creați reclame cu erori lingvistice;
- creați reclame de neînțeles și fără sens;
- utilizați simboluri și semne de punctuație în mod inconsecvent sau incorect;
- utilizați literele cu majuscule și spații incorecte sau necorespunzătoare;
- includeți numărul de telefon în textul reclamei (cu excepția extensiilor de apel);
- repetați nume, cuvinte sau expresii într-un mod neobișnuit sau inutil;
- aplicați cuvinte și mărci comerciale interzise.
Regulile de redactare discutate nu acoperă toate posibilitățile și funcționalitățile de care puteți profita.
Cunoașteți unele mecanisme și principii de bază care guvernează publicitatea în Google Ads.
Sunteți la punctul de plecare perfect pentru analize și experimente suplimentare.
Veți putea crea și lucra cele mai eficiente reclame pentru o anumită industrie sau un grup țintă. Puteți folosi doar experiența dvs. și datele colectate.
This Post Has 0 Comments