Recenzii, cât sunt de importante pentru optimizare SEO. Foarte importante!
Recenziile online pentru SEO nu spun doar o poveste potențialilor dvs. clienți.
Și motoarele de căutare încearcă să înțeleagă despre ce este vorba în website.
Obiectivul este să fiți cât mai sus în paginile din SERP și să atrageți mai mulți clienți?
Atunci nu trebuie să neglijați să obțineți mai multe dintre aceste recenzii în SEO.
Motivele pentru care ar trebui să vă intereseze aceste recenzii:
- ajută la îmbunătățirea experienței utilizatorului;
- pot construi mai mult conținut și vizează mai multe cuvinte cheie;
- sunt mai de încredere decât orice reclamă în afaceri;
- îmbunătățesc clasarea căutării și implicarea clienților;
- cresc traficul și stimulează rata de click.
Ce sunt recenziile online pentru optimizare SEO?
Recenziile online sunt feedback-ul scris de clienții dvs., prin intermediul platformelor de recenzii online.
De exemplu după ce au finalizat o tranzacție sau o achiziție cu afacerea dvs.
Aceste recenzii ar putea fi negative sau pozitive.
Când clienții dvs. scriu recenzii de afaceri, aceștia ajută într-un fel motoarele de căutare, în special Google.
Pot afla mai multe despre serviciile, produsele și afacerea dvs., în general.
Încurajați clienții să scrie recenzii pentru produsele și serviciile dvs. Poate fi una din strategiile eficiente de a obține crearea gratuită de conținut.
Acesta vă poate afecta clasamentele de căutare și traficul web.
Examinați platformele pe care clienții dvs. le pot utiliza pentru recenzii
Există o mulțime de platforme de recenzii unde clienții dvs. pot lăsa comentarii.
Utilizarea contului GMB și website-ul dvs. sunt două din cele mai recomandate platforme din următoarele motive:
- GMB poate fi un avantaj excelent pentru a fi găsit în căutarea locală și în căutarea de marcă;
- publicarea de recenzii pe website îi ajută pe vizitatori să vadă ce spun alții despre afacerea dvs.
Ar trebui să alegeți și alte platforme de recenzii, în funcție de industria sau de nișa dvs.
Puteți începe cu Yelp sau Facebook, deoarece acoperă o gamă largă de industrii și de consumatori.
Să aprofundăm modul în care recenziile pot avea un impact asupra clasamentelor dvs. de căutare. A strategiei generale de optimizare SEO și a afacerilor, în general.
Recenziile sunt o modalitate de a ști cum să îmbunătățiți experiența utilizatorului
Motoarele de căutare, în special Google, preferă să clasifice website-urile ce oferă cea mai bună experiență.
Metodele SEO, cum ar fi pagini ușor de navigat, încărcare rapidă ș.a pot ajuta la crearea de pagini prietenoase.
Cu toate acestea, nu puteți fi suficient de mulțumit dacă nu știți ce spun clienții dvs. despre website. În special despre conținut, servicii și produse.
Așadar, aplecați-vă asupra feedback-ului clienților, în special pe lucrurile dorite.
Îmbunătățirea experienței utilizatorului oferă ceea ce își doresc clienții, atât timp cât e posibil și profitabil.
Recenzii online care ajută la crearea de conținut pentru afacere
Motoarele de căutare, în special Google, sunt cititori înfocați. Cu cât aveți mai mult conținut pe website, cu atât mai mult vor înțelege afacerea dvs.
Astfel, recenziile online pentru optimizare SEO pot fi în avantajul dvs.
Clienții lasă o recenzie pe website-ul dvs., pe contul de GMB sau pe orice alte platforme de recenzii.
Motoarele de căutare vor obține o mulțime de conținut nou pentru a fi “citit” sau “scanat”.
De asemenea, primesc și mai multe cuvinte cheie pentru a le indexa în afacerea dvs. Sunt cele pe care clienții dvs. le utilizează în legătură cu produsele și serviciile dvs.
Clienții scriu recenzii online despre afacere. Aceștia descriu în mod indirect serviciile și produsele către motoarele de căutare.
Aceste recenzii aduc valoare eforturilor de optimizare SEO, fără ca clienții să știe că vă ajută.
Recenziile ajută adesea website-urile să completeze lacunele de conținut. Acest amănunt duce la creșterea clasării și ajută vizibilitatea.
Google și alți potențiali clienți au multă încredere în recenzii online
Motoarele de căutare și utilizatorii au mai multă încredere în recenzii decât în orice afirmație de încredere.
La urma urmei, majoritatea recenziilor online provin de la oameni reali, cu tranzacții veridice.
Un studiu a relevat că 68% din consumatori consideră recenziile ca un factor semnificativ.
Acesta le influențează sentimentul de încredere într-o afacere și dorința de a cumpăra de pe un website.
Un client lasă un review pentru afacerea dvs., indiferent dacă este negativ sau pozitiv. Servește ca un semnal pentru motoarele de căutare, în special Google.
Oamenii au interacționat cu afacerea dvs., deci e reală și funcționează legitim.
În plus, motoarele de căutare vor trata recenziile ca pe un ghid pentru a ajuta alți clienți, în viitor.
Pot lua decizii corecte atunci când interacționează cu website-ul dvs. sau cumpără de la compania dvs.
Răspunsul la recenzii îmbunătățește clasamentul, încrederea și implicarea
Încă din 2019, Google a confirmat că răspunsul la recenziile online vă poate afecta profund SEO.
Dar și imaginea de brand, încrederea, precum și nivelul de implicare al clienților.
nteracționați cu clienții! Răspundeți la recenziile pe care le lasă despre compania dvs.
Răspunsul la recenzii arată că vă prețuiți clienții și feedback-ul pe care îl lasă despre companie.
Google și alte motoare de căutare preferă să claseze website-urile ce creează în permanență încredere.
Sunt atente la website-urile care îi implică pe paginile lor sau răspund profesional la feedback-ul acestora.
Indiferent dacă este o recenzie bună sau nu.
Cum să răspundeți la recenziile online ale clienților
Permiterea clienților dvs. de a lăsa un feedback despre afacere este esențială. Așadar, nu aveți cum să spuneți “nu” criticilor.
Trebuie să fiți pregătit cu strategia potrivită pentru a răspunde la comentarii din partea unui client.
Iată un ghid rapid atunci când răspundeți la o recenzie pozitivă:
- mulțumiți clientului pentru orice compliment, în special pentru timpul acordat pentru a scrie recenzia;
- fiți specific. Asigurați-vă că adăugați o notă personală atunci când răspundeți la recenziile unui client;
- încurajați clienții să se întoarcă. Îi puteți îndemna cu oferte sau recomandări de produse noi. Sau puteți doar să îi anunțați că așteptați cu nerăbdare să faceți din nou afaceri cu ei.
Iată ghidul dvs. când răspundeți la o recenzie negativă:
- transmiteți scuze pentru orice inconvenient și asigurați-vă că le mulțumiți pentru feedback-ul lor;
- răspundeți din punct de vedere profesional. Recenziile online sunt văzute de public. Nu încercați niciodată să argumentați sau să dați vina pe client;
- invitați clienții nemulțumiți la o conversație offline sau privată. Nu riscați să discutați cu un client nemulțumit de pe o platformă publică. Încercați să cereți mai multe detalii despre experiența lor. Astfel, îi puteți asigura că nu se va mai întâmpla. Oferiți-le informațiile de contact pentru serviciul de suport clienți;
- abordați un răspuns scurt și la obiect. Încercați să analizați recenzia cât mai repede și într-un mod politicos. Nu spuneți mai multe decât este nevoie!
Recenziile pentru SEO conduc mai mult trafic spre website
Clientul mediu citește cel puțin 10 recenzii înainte de a se convinge să aibă încredere într-o afacere.
47% din oameni nu vor să facă afaceri cu un website ce are mai puțin de 4 stele.
Acestea sunt numere semnificative ce nu trebuie ignorate dacă doriți ca afacerea să prospere.
Să presupunem că vreți să căutați “web design” și aruncați o privire la două rezultate. Ați face click pe primul rezultat care are zero recenzii?
Sau faceți click pe al doilea rezultat al căutării care are 4.4 stele cu 21.388 de recenzii? Pariem că veți alege al doilea rezultat.
Încercați să adunați o mulțime de recenzii de 5 stele, feedback detaliat și excelent.
Publicul țintă va avea mai multă încredere în afacerea dvs. și va face click pe website în locul concurentului.
Ca rezultat, traficul web și rata de click vor crește. Motoarele de căutare vor vedea acest comportament pozitiv al consumatorului.
E semnalul că website-ul dvs. este de încredere, are autoritate și e relevant.
Prin urmare, este demn de a fi clasat în top pe prima pagină din Google.
Concluzie
Recenziile sunt esențiale, în special dacă doriți să rămâneți în fața concurenței.
Acestea influențează modul în care potențialii dvs. clienți vor interacționa cu afacerile și website-ul dvs. În acest fel, se impactează efortul de optimizare SEO.
Așadar, trebuie să vă pese de cantitatea și calitatea recenziilor online pe care le primiți.
Atât pentru serviciile, cât și pentru produsele și afacerile dvs., în ansamblu. Nu uitați să vă încurajați clienții să vă ofere un feedback.
Vi se pare dificil să folosiți recenziile de afaceri în servicii SEO? Nu ezitați să intrați în contact cu această agenție SEO pentru a discuta cu un specialist SEO în domeniu.
This Post Has 0 Comments