Skip to content
Blog, câteva recomandări pentru a obține rezultatele dorite

Blog, câteva recomandări pentru a obține rezultatele dorite

Un blog este o componentă cheie a oricărei strategii de marketing digital. Un blog poate fi un mod extrem de puternic de a promova website-ul companiei dvs. sau poate fi o afacere de sine stătătoare.

Blogging-ul este o modalitate puternică de a furniza conținut de calitate. Cu ajutorul unui blog puteți să vă stabiliți ca formator de opinie în domeniu dvs.

Dacă sunteți o companie, puteți să vă formați ca autoritate în domeniu și puteți ajuta clienții în același timp.

Blog-urile au ajutat nenumărate personalități și companii online să obțină mult succes și notorietate.

În articolul de astăzi vom analiza câteva aspecte importante pentru un blog de succes. Succesul înseamnă stabilirea unor obiective și aducerea acestora la îndeplinire prin obținerea de rezultate.

Dacă vă decideți să publicați pe un blog în mod regulat, există câteva recomandări de care să țineți cont. Aceste recomandări vă pot scuti de eforturi suplimentare și puteți economisi resurse de timp și bani.

Obțineți găzduire de calitate pentru blog

Unul din elementele importante pentru crearea unui blog popular este obținerea propriului nume de domeniu și găzduire web.

Dacă efectuați o căutare rapidă pentru “găzduire pentru blog-uri”, veți găsi nenumărate link-uri care promovează găzduirea gratuită.

Ignorați aceste opțiuni.

Găzduirea gratuită este excelentă pentru cineva care caută o opțiune pentru s scrie despre un hobby sau pentru ceva asemănător.

Cu toate acestea, dacă doriți să creșteți un blog și să-l folosiți ca instrument de marketing sau chiar ca o afacere proprie, evitați hosting-ul gratuit.

Imaginați-vă că citiți un blog plin de conținut decent, dar acoperit de reclame și logo-uri de pe website-ul pe care este găzduit gratuit.

Probabil că nu veți percepe acest blog sau scriitorul său ca un expert în domeniul în care discută.

Nu sunteți singur. Majoritatea căutătorilor consideră că aceste blog-uri, găzduite pe domenii gratuite, sunt mai scăzute în calitate și autoritate.

Cu siguranță, cineva care este expert pe un anumit subiect ar avea propriul său domeniu.

Dacă cercetătorii nu iau în serios blog-ul dvs. pe un domeniu gratuit, puteți fi sigur că Google va evita să vă direcționeze traficul organic.

Cumpărați un nume de domeniu și un pachet de găzduire sigur.

Veți legitima blog-ul ca o sursă de încredere și veți construi autoritate în domeniul în care activați.

Concentrați-vă întotdeauna pe conținut valoros

Dacă intuiți să porniți un blog, cu siguranță ați auzit de SEO. Specialiștii în optimizare pentru motoarele de căutare menționează foarte des un fapt validat de experiență.

Conținutul joacă un rol esențial în obținerea autorității website-ului. Rețineți că misiunea principală a motoarelor de căutare este să direcționeze trafic organic către website.

Prin urmare, ultimele actualizări a acestora au fost făcute în acest sens. Să livreze utilizatorilor cel mai relevant conținut pentru interesele lor.

Dacă cineva ajunge pe blog-ul dvs. asigurați-vă că găsește răspunsuri la întrebările sale.

Conținutul blog-ului dvs. ar trebui să urmărească să răspundă la întrebări pe subiectul dvs. Să ofere o informație relevantă pentru problemele publicului țintă.

Deși conținutul blog-ului este de obicei un articol scris, puteți folosi, de asemenea, diferite tipuri de conținut, cum ar fi:

  • videoclipuri originale;
  • înregistrări audio și podcast-uri;
  • fotografii.

Ca întotdeauna, conținutul original este esențial aici. Intră în mintea cititorului ideal. Ce întrebări are el sau ea?

Utilizați acest proces de gândire pentru a dezvolta un conținut valoros, original, pe care motoarele de căutare îl pot orienta către utilizatori.

Produceți în mod regulat

Unul dintre cele mai bune moduri de a construi un blog solid este producerea conținutului de calitate în mod constant și regulat.

Publicarea în mod regulat permite cititorilor dvs. să știe când se pot aștepta la conținut nou.

Dar cel mai important, îi spune motoarelor de căutare că website-ul dvs. este activ.

Google accesează un website cu o frecvență mult mai mică atunci când consideră că este inactiv. În acest context, puteți pierde un procent considerabil din traficul dvs. organic. Nu uitați că acesta nu poate fi obținut altfel.

Pe lângă faptul că vă condiționează cititorii să vă caute conținutul și să anunțe Google că website-ul dvs. este activ, producerea regulată este, de asemenea, o modalitate rapidă de a construi o arhivă cu conținut valoros.

Cu cât mai multe articole de calitate veți produce pe blog-ul dvs., cu atât autoritatea în domeniul dvs. va crește. Aveți nevoie de multă perseverență și exercițiu pentru a scrie în mod regulat.

Folosiți legăturile interne pe blog

Pe măsură ce începeți să produceți mai des conținut de înaltă calitate și să creați o colecție solidă de conținut, puteți da context noilor articole prin conectarea la articole anterioare de pe blog.

Nu numai că acest lucru adaugă conținut la articolele mai noi, ci îndrumă și pe cititori către cele mai vechi pe care ar putea să le fi ratat, dar ar fi interesante să le citească.

Aceste legături interne (link building) ajută, de asemenea, la crearea autorității dvs. și la creșterea SEO a articolelor anterioare.

De fapt, în timp o să dezvoltați o întreagă strategie pentru crearea legăturilor. Acestea sunt utile atât pentru utilizatori, cât și pentru algoritmii motoarelor de căutare.

Utilizați plugin-uri SEO pentru blog

Există mai multe plugin-uri SEO pe care le puteți folosi pentru a crea articole de bloguri optimizate. Aceste plugin-uri efectuează o analiză și ajută la selectarea cuvintelor cheie pe care vă puteți baza conținutul.

Cele mai multe dintre aceste plugin-uri vor ajuta, de asemenea, să vă asigurați că puneți cuvinte cheie în locuri optime, scrieți descrieri meta optimizate și să aveți densitatea și concentrarea adecvată.

Optimizați-vă rubricile

Includerea titlurilor optimizate pentru articolele de pe blog-ul dvs. ajută cititorii să navigheze cu ușurință prin conținut. Mai ales, vă oferă un impuls SEO pentru clasamente.

Aceste rubrici facilitează ca roboții de căutare să înțeleagă punctele și subiectele principale ale articolului.

Aspectul este valabil mai ales pentru articolele mai lungi pe care le publicați pe blog. Blog-urile pot fi instrumente puternice pentru SEO și marketing digital.

Indiferent dacă faceți blog-uri pentru a îmbunătăți autoritatea website-ului pentru afacerea dvs. sau doriți să faceți blog-ul în sine noua dvs. afacere.

Gând final

După cum am menționat mai sus, aceste recomandări sunt utile. În special, dacă doriți să dezvoltați blogul pe terment lung.

Dacă veți implementa aceste recomandări încă de la început, ulterior nu vă rămâne decât să vă concentrați pe conținut.

Dezvoltarea unui blog nu este o activitate singulară. Acesta poate face parte dintr-o strategie de conținut mult mai extinsă. Totul depinde de obiectivele dvs. și ce fel de rezultate doriți să obțineți în mediul online.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top