Skip to content
Socializare, cum se utilizează pictogramele pentru optimizare SEO

Socializare, cum se utilizează pictogramele pentru optimizare SEO

Socializare, cum se utilizează pictogramele pentru optimizare SEO.

Importanța este incontestabilă, chiar dacă poate părea a fi mai puțin necesare.

În articolul de azi de pe blog vom vorbi despre aceste “pictograme de distribuire”.

Să înțelegem mai bine importanța lor pe website-ul dvs. și modul în care afectează servicii SEO.

Aflați și cum să le adăugați în paginile dvs. împreună cu alte bune practici.

Luați aminte când vine vorba de afișarea pictogramelor de socializare pentru conținutul dvs.

Ce sunt pictogramele de socializare?

Pictogramele pot fi afișate pe unele pagini web. Acestea permit vizitatorilor website-ului dvs. să distribuie conținutul pe profilurile personale de Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn.

De asemenea, pictogramele pot include trimiterea de conținut către o adresă de e-mail.

Pictogramele de socializare pot oferi mai multă comoditate cititorilor sau clienților.

Mai ales atunci când doresc să-i anunțe pe oameni despre ce au citit recent și util.

Sau despre achiziția lor recentă pe care doresc să o arate prietenilor lor pe social media.

Pictogramele de socializare pentru pot îmbunătăți experiența utilizatorului.

Comportamentul de distribuire vă va ajuta să îi sensibilizați mai mult în legătură cu marca dvs.

Nu trebuie uitat nici conținutul de înaltă calitate și relevant pe care îl aveți pe website.

De ce este importantă socializarea pentru optimizare SEO?

Marketing-ul prin social media și optimizarea SEO merg deseori mână în mână în marketing digital.

Mai des, unul se dovedește la fel de esențial ca celălalt. Iată primele 3 motive pentru care social media este importantă pentru SEO:

1. Semnalele de socializare reprezintă o dovadă a calității

Semnalele sociale sunt aprecierile, comentariile, distribuirile și vizibilitatea generală a paginii dvs.

Toate acestea sunt percepute de motoarele de căutare, precum Google și Bing.

Aceste semnale devin din ce în ce mai vitale în algoritmii motoarelor de căutare.

Contribuie la clasarea organică a căutării paginii dvs., în special sub formă de backlink-uri.

Cu cât sunt mai multe link-uri îndreptate către o pagină web, cu atât motoarele află că merită clasată.

Publicul țintă va ști că dețineți un conținut de top care merită citit și distribuit.

2. Social media vă ajută să ajungeți la un public mai larg

Știați că există aproximativ 3.81 miliarde de utilizatori de social media în întreaga lume?

Sau că utilizatorii petrec în medie 3 ore pe zi pe rețelele de socializare?

Asta înseamnă că folosirea platformelor de socializare vă poate ajuta să vă dublați sau să vă triplați piața țintă.

Extindeți acoperirea în acest spațiu digital extrem de aglomerat și foarte competitiv.

Utilizarea pictogramelor din paginile dvs.vă poate ajuta să vă creșteți influența în afara rețelei de vizitatori.

Acestea vă ajută să atrageți audiență și să creați noi oportunități pentru afacerea dvs.

Aveți pictograme de social media pentru distribuire pe website-ul dvs.?

Conținutul este ușor de utilizat? Felicitări! Vă cresc șansele de a fi citit de mai multe persoane.

Care este cel mai mare beneficiu de a avea un pachet cu pictograme de social media?

Vizitatorii website-ului dvs. nu vor trebui să părăsească pagina doar pentru a posta conținutul dvs. la ei.

Amintiți-vă că utilizatorii website-ului au perioade scurte de atenție. Așadar, menținerea lor angajată pe website-ul dvs. este esențială.

Asigurați-vă că nu îi complicați atunci când vor să dea un like, să distribuie sau să lase comentarii.

Asigurați-vă că pagina dvs. este cât mai ușor de utilizat, cu pictograme accesibile pe pagină.

Cum afectează o pictogramă de socializare optimizarea SEO

Google a declarat că social media nu este un factor de clasare directă.

Dar, după cum am menționat deja, semnalele sociale vă pot afecta în mod indirect eforturile SEO.

Cu alte cuvinte, este posibil ca social media să nu fie un factor oficial de clasare pentru Google.

Însă, poate contribui la stimularea factorilor de clasament pe care Google îi consideră, cu siguranță.

Toată această distribuire socială vă poate spori vizibilitatea conținutului.

Vă poate ajuta să achiziționați backlink-uri de înaltă calitate de pe mai multe platforme de socializare.

Cum se adaugă pictograme de socializare pe website?

Adăugarea pictogramelor pe website-ul dvs. poate diferi în funcție de tipul de CMS utilizat.

În general, adăugați aceste pictograme folosind Hypertext Markup Language. Mai este cunoscut și sub denumirea de coduri HTML.

CMS are acum plugin-uri ce vă vor permite să utilizați ușor pictogramele de socializare pe paginile web.

Iată patru moduri diferite de a adăuga pictograme pe website:

1. Adăugarea de pictograme de social media prin WordPress

Posesorii de website-uri WordPress pot instala cu ușurință un plugin de social media. Urmați acești pași:

  1. accesați backend-ul website-ului dvs. WordPress;
  2. în opțiunile meniului din partea stângă, faceți click pe “Module” și apoi pe “Adaugă modul”;
  3. accesați bara de căutare din colțul din dreapta al opțiunilor plugin-ului. Tastați numele plugin-ului pentru logo-urile sau butoanele de socializare dorite.
  4. faceți click pe “Instalare” și asta e!

2. Adăugarea pictogramelor de socializare pe website-ul WIX

Proprietarii de website-uri WIX pot adăuga ușor pictograme de socializare pe website-urile lor. Urmați acești pași:

  1. accesați pagina dvs. de postare unică;
  2. parcurgeți spațiul din pagina de postare unică. Faceți click pe cele trei puncte pentru opțiuni și pe “Setări”;
  3. derulați în jos la opțiunile pentru pictogramele de socializare;
  4. bifați sau debifați casetele de lângă pictograme pentru a le afișa sau ascunde de pe pagina web.

3. Adăugarea pictogramelor de socializare în magazinul Shopify

Aveți magazine online cu Shopify? Puteți alege două opțiuni atunci când adăugați pictograme de social media:

  1. consultați secțiunea de social media din magazinul de aplicații;
  2. consultați magazinul de teme. Unele dintre teme vin cu pictograme deja activate.

Doriți să verificați dacă tema dvs. are pictograme de distribuire?

Accesați “Personalizați pagina temei” și verificați pagina de pornire, bara laterală, antetul și meniul de subsol.

4. Adăugarea pictogramelor pe un website pe care l-ați creat de la zero

Administrați un website care nu este WordPress, Wix sau Shopify?

Puteți copia și lipi un cod HTML pentru a activa pictogramele de distribuire pentru social media.

Puteți căuta un website bun și ușor de utilizat pentru a copia codul.

De asemenea, puteți utiliza servicii de adăugare de la terți. Acestea combină codurile pentru pictogramele de social media.

Astfel, veți avea un singur loc pentru toate pictogramele dvs. de socializare.

Aveți probleme să adăugați pictogramele de socializare? Nu puteți permite distribuirea conținutului de pe website-ul dvs.?

Nu ezitați să intrați în contact cu această agenție de optimizare SEO.

Cele mai bune practici pentru plasarea pictogramelor

Urmează câteva bune practici pentru plasarea pictogramelor de distribuire pe website.

Vă vor ajuta să îmbunătățiți legăturile naturale ale paginilor cu platformele de socializare.

1. Plasați pictogramele de social media în partea de jos a paginii de conținut

Există două motive principale pentru care cititorii ajung în partea de jos a paginii:

  1. doresc să ajungă exact la ideea principală și să citească rezumatul sau concluzia conținutului;
  2. le-a plăcut foarte multe conținutul, citind o cantitate substanțială din acesta, dacă nu întreaga pagină.

Acestea sunt motive întemeiate pentru a plasa pictogramele în partea de jos a paginii.

Astfel, le reamintiți cititorilor să distribuie conținutul pe rețelele de socializare.

Ați acumulat distribuiri substanțiale? Afișați pictogramele de social media pentru distribuire și numărul de acțiuni acumulate.

Începeți să acumulați mai multă distribuire pe social media? Este cel mai bine să așezați pictogramele în partea de sus a paginii dvs. de conținut.

Această tehnică vă va ajuta să le arătați cititorilor că oamenii au distribuit conținutul.

2. Asigurați-vă că plasați pictogramele pe paginile care merită

E surprinzător modul în care multe website-uri ratează oportunități. Nu plasează pictogramele de socializare pe pagini foarte distribuibile.

Iată paginile pe care oamenii sunt mai deciși să le distribuie decât alte pagini:

  • articole de pe blog;
  • studii de caz;
  • rezultatele cercetărilor;
  • locuri de muncă.

3. Afișați pictograme de pe platforme populare de socializare

Luați în considerare cele mai populare platforme de social media pe care le folosește piața dvs. țintă.

Prioritizați-le când vine vorba de afișarea pictogramelor pe website-ul dvs.

Concluzie

  • utilizarea pictogramelor de socializare poate părea a fi inutilă. Însă, sunt esențiale pentru a ajuta eforturile dvs. de optimizare SEO;
  • pictogramele de distribuire îmbunătățesc experiența utilizatorului cu website-ului dvs. Vă ajută să vă extindeți conținutul și influența mărcii. Semnalele sociale indică o calitate ridicată a conținutului;
  • cele mai bune practici de adăugare a pictogramelor includ plasarea lor în partea de jos a paginii. Afișarea lor în partea de sus a paginii de conținut poate fi luată în considerare. Mai ales când încep să acumuleze acțiuni reale. În plus, asigurați-vă că includeți platforme populare de social media pentru piața țintă;
  • adăugarea pictogramelor de distribuire este destul de ușoară, în special în CMS-uri populare. De exemplu, WordPress, Wix sau Shopify. Aveți probleme cu adăugarea de pictograme de socializare pe website-ul dvs.? Nu știți ce platforme să luați în considerare? Nu ezitați să discutați cu un specialist SEO de la o agenție SEO.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top