Bing, motorul de căutare despre care știm prea puține informații în SEO. Când vorbim despre SEO și motoarele de căutare, ne referim, de obicei, la Google.
Se pare că Google este singurul motor de căutare pe care oamenii îl folosesc, dar acest lucru nu este adevărat. Peste 30% din căutările pe desktop din SUA sunt conduse de Microsoft.
În Canada, UK, Germania sau Franța, al doilea motor de căutare cel mai popular este Bing-ul Microsoft.
Putem pierde destul de mult trafic dacă nu realizăm o optimizare SEO și în acest motor de căutare.
Acest articol de pe blog prezintă tot ceea ce este esențial în legătură cu motorul de căutare.
Vom discuta cât de popular este și ce specific are. De asemenea, vă vom sfătui despre cum să optimizați un website pentru acesta.
“Teoria Bing Bang” sau ce știm despre publicul Bing
Microsoft a lansat motorul de căutare în 1998. De atunci, a trecut prin mai multe transformări.
MSN, Windows Live, până când s-au instalat pe Bing. Microsoft a fost pe cale să numească motorul Bang, dar, din păcate, a renunțat la idee.
În 2009, Yahoo! a făcut o înțelegere cu Microsoft și a fost complet alimentat de Bing de atunci. Practic, optimizând Bing, optimizăm și pentru Yahoo!.
Conform Statista, numărul total de interogări în SUA este peste ⅓ din întreaga piață de căutare.
Mai mult, Bing și Yahoo! dețin aproximativ 8% din toate căutările pe desktop.
Rețeaua Bing este grupul de motoare de căutare și servicii de căutare alimentate de Bing. Include website-uri de la Microsoft, Yahoo! Și AOL Inc.
Din acest motiv, sunt prezentate într-un singur set de date în statistici.
Principala piață a Bing este în SUA. În plus, e destul de populară și în alte țări de limbă engleză.
Cu toate acestea, este mai rar utilizat în Europa de Est sau Asia, de exemplu.
Numărul de persoane din SUA la care a ajuns doar rețeaua Bing variază în funcție de industrie.
De la 51 milioane de oameni ce caută servicii de retail, la 11 milioane pentru industria telecom.
Se crede că traficul de pe acest motor de căutare este mai valoros decât cel de pe Google.
Persoanele care provin din Bing prezintă o rată de respingere mai mică. De asemenea, vizitează mai multe pagini și petrec mai mult timp pe un website.
Poate că nu aveți de gând să optimizați special pentru Bing. Verificarea clasamentelor vă va ajuta să urmăriți sursele suplimentare de trafic organic.
Ce este special în acest motor de căutare
În ciuda faptului că este considerată o versiune off-brand a Google, Bing face multe lucruri mai bine.
Căutarea video
Bing Video este un serviciu video complet. Adună videoclipuri din diferite găzduiri. Astfel, realizează o căutare mai cuprinzătoare decât cea de pe YouTube sau Vimeo.
În timp ce căutarea Google face ca ochii tuturor să “sângereze”, căutarea video de la Bing arată excelent.
Aici avem pictograme cu previzualizări inteligente în loc de miniaturile minuscule Google.
Bing face sugestii de căutare video și ține evidența tuturor preferințelor de căutare.
Dacă vreți să urmăriți doar videoclipuri la întâmplare, găsiți ce este în tendință în acel moment.
Puteți chiar să adăugați videoclipurile favorite în colecția dvs.
Căutarea de imagini
Căutarea de imagini este, de asemenea, o afacere importantă în Bing. Include două tipuri separete de căutare: căutare-la-imagine și căutare vizuală.
În primul caz, este căutarea clasică a imaginilor după interogări. Introduceți cuvânte cheie și obțineți imagini.
Cu toate acestea, există câteva caracteristici suplimentare.
De exemplu, la sortarea imaginilor după asemănări. Bing găsește imagini similare, oferind și o listă de pagini care conțin imaginea dată.
De asemenea, există posibilitatea de a filtra imaginile după stil și conținut.
Lucru pe care majoritatea dintre noi îl știm de la Google a apărut pentru prima dată în Bing. Căutarea de imagini în acest motor a fost considerată de multă vreme cea mai cuprinzătoare.
În ceea ce privește căutarea vizuală, Bing le oferă utilizatorilor săi posibilitatea de a tăia imagini.
Astfel, se oferă posibilitatea de a le privi în detaliu. Ce înseamnă toate acestea pentru optimizare SEO?
Motorul apreciază conținutul media optimizat pe website-uri.
Căutarea inteligentă de la Bing (funcții SERP)
La fel ca Google, Bing adaugă câteva elemente speciale la lista obișnuită a rezultatelor căutării. Să aruncăm o privire la unele dintre cele pe care nu le primim de la Google.
Informații din surse multiple
Nu mai puteți surprinde pe nimeni cu răspunsuri instantanee în SERP. Dar ce ziceți de mai multe răspunsuri, din surse diferite?
De fapt, motorul poate face acest lucru pentru dvs.
Motorul de căutare a rezolvat problema răspunsurilor unilaterale la întrebările vocale.
Oferă mai multor website-uri șansa de a apărea în blocul de rezultate instantanee.
Răspunsuri cu mai multe perspective
O caracteristică similară cu cea menționată mai sus se referă la răspunsurile din mai multe perspective.
Când căutăm un răspuns “bun sau rău” primim un răspuns instantaneu cu puncte de vedere opuse.
Popup cu definiții de cuvinte necunoscute
În unele dintre răspunsurile instantanee, Bing evidențiază termeni tehnici complicați.
Trecând peste un cuvânt, putem vedea definiția sa scurtă, luată de obicei de pe Wikipedia.
Fragment bine structurat
În SERP-ul de la Bing, putem vedea fragmente care corespund cu structura paginii pe care o descrie.
Făcând click pe secțiuni, putem obține informațiile necesare, fără a părăsi pagina rezultatelor.
În plus, arată rezultate de căutare inteligente destul de impresionante. Adună și sortează informațiile din mai multe surse.
Acestea sunt structurate într-un mod inteligibil, în cadrul unui singur fragment bogat.
Website-ul dvs. poate apărea, de asemenea, ca una din sursele pentru răspunsuri. Cum?
Conținutul marcat îl ajută pe Bing să aleagă cel mai potrivit răspuns pentru funcțiile de căutare. În primul rând, trebuie să structurați conținutul în sine:
- structurați conținutul paginii dvs. și creați h-tag-uri scurte pentru a-i contura secțiunile. Titlurile ar trebui să desfășoare ideea textului, pas cu pas;
- păstrați conținutul optimizat pentru răspunsuri instantanee. Realizați definiții concise și simple pe pagină, folosind întrebări în h-tag-uri;
- formulați afirmații simple, susținându-le cu o scurtă explicație de un paragraf. Furnizați o argumentare detaliată în alineatele următoare. Acest lucru vă va oferi șansa de a apărea în răspunsurile cu mai multe perspective.
Calitatea conținutului este valoarea primordială a acestui motor de căutare.
De aceea, este important să nu optimizați excesiv. Asigurați-vă că informațiile pe care le furnizați sunt fiabile.
Optimizare SEO pentru Bing
Spre deosebire de Google, motorul Microsoft este deschis în privința algoritmilor și cerințelor sale. Vom prezenta principalele aspecte de optimizare SEO pentru Bing.
Bing Webmaster Tools, detalii SEO on page, cerințele de link, optimizare locală și mobilă. Nu uităm nici de valoarea platformelor de socializare.
Noțiuni introductive Bing Webmaster Tools
Există o zonă excelentă pentru webmaster, care servește și ca centru de control pentru Yahoo!.
Vă permite să urmăriți performanțele generale ale căutării website-ului dvs.
Cantitatea de click-uri din căutare, numărul de pagini accesate și indexate. De asemenea, cuvintele cheie de top din căutarea organică și multe altele.
În plus, Bing Webmaster Tools include un panou de diagnostic tehnic. Este prezent și un instrument de cercetare a cuvintelor cheie, de raportare.
Plus multe alte lucruri utile pentru gestionarea unor servicii SEO.
Pentru a începe să lucrați cu acesta, trebuie să vă creați un cont Microsoft. Mai apoi, adăugați website-ul dvs. și verificați-l. Există trei modalități de verificare a website-ului:
- plasați un fișier BingSiteAuth.xml în directorul root al sitemap-ului XML;
- adăugați o bucată de cod cu etichete meta pe pagina de pornire;
- verificarea DNS, atunci când trebuie să editați înregistrarea CNAME în contul de hosting.
După ce website-ul este verificat, panoul de administrare este completat cu informații.
Puteți face click pe orice informație pe care o vedeți pentru a obține mai multe detalii. Există, de asemenea, câteva trucuri despre crawler-ul Bing.
Aveți fila “Crawl control” din secțiunea “Configure My Site”. Aici puteți seta frecvența solicitărilor Bingbot pe website-urile dvs.
Cu alte cuvinte, alegeți cât de rapid Bingbot scanează website-ul dvs. Prin urmare, controlați încărcarea server-ului cauzat de Bingbot.
Puteți programa, de asemenea, când doriți ca robotul să parcurgă website-ul.
Evitați suprapunerea cu cele mai aglomerate ore de funcționare.
Bing indexează doar paginile pe care le consideră “demne”
Iată câteva din motivele pentru care paginile dvs. nu pot fi indexate:
- website-ul este nou, iar Bing nu l-a găsit și nu l-a accesat încă. Pentru a accelera procesul, puteți trimite manual sitemap sau anumite URL-uri direct către motor. Se realizează prin intermediul contului dvs. de webmaster. Însă bot-urile de căutare vor trebui totuși să vă scaneze website-ul înainte de a indexa ceva. Poate dura ceva timp;
- ați blocat paginile de la indexare prin fișierul robots.txt. Asigurați-vă că nu greșiți în niciunul dintre aceste cazuri. Chiar și o mică eroare poate împiedica scanarea și indexarea paginilor;
- paginile website-ului dvs. nu sunt suficient de bune pentru Bing. Aveți conținut duplicat și nu oferiți multă valoare utilizatorilor? Redirecționați oamenii tot timpul, aveți link-uri de intrare proaste? Motorul nu vă va indexa paginile.
Cum puteți verifica dacă pagina e indexată? Folosiți comanda operatorului URL, împreună cu adresa URL exactă a paginii.
Motorul de căutare acordă o atenție deosebită calității paginilor înainte de indexarea acestora.
Are în vedere și raportul dintre paginile indexate și numărul total de pagini de pe website.
Atenție la paginile suplimentare care nu au scopuri funcționale neincluse în index.
SEO on page
Bing apreciază potrivirea exactă a cuvintelor cheie deoarece poate asocia pagina cu interogarea. Dar ce contează în mod special pentru motorul de căutare?
Cuvintele cheie din titlu și descrierile meta sunt apreciate
Includerea cuvintelor cheie în titlu și descrieri meta este importantă pentru motoarele de căutare.
Acestea trebuie să fie cât mai relevante posibil pentru conținut, unic și bogat în cuvinte cheie.
Bing sugerează scrierea de titluri care au o lungime de aproximativ 65 de caractere. Descrierea meta trebuie să fie de o lungime de până la 160 de caractere.
Bing scoate în evidență domenii cu o potrivire exactă a cuvintelor cheie
Pe prima pagină de rezultate puteți vedea o mulțime de domenii care includ interogarea introdusă.
În plus, puteți vedea adesea chiar și adresele URL cu potrivire exactă a cuvintelor cheie.
Cam așa funcționează Bing și ar trebui să țineți cont de acest lucru. Însă, nu are rost să ajustați numele de domeniu la cuvântul cheie dacă deja rulați un website.
Putem lucra efectiv la scrierea URL-urilor care rezonează cu subiectul conținutului. Deci, nu uitați să inserați cuvinte cheie în adresele URL.
Calitatea conținutului este principalul factor de clasare în Bing
Motorului de căutare îi pasă de calitatea conținutului, la fel de mult ca Google. Nu există nicio presiune cu privire la câte cuvinte ar trebui să fie pe o pagină.
Din moment ce conținutul trebuie să fie cuprinzător, Bing sugerează să fie cât mai lung.
Bing prezintă trei factori principali în ceea ce privește calitatea conținutului:
- autoritatea (conținutul este de încredere?). Acest factor se referă la autoritatea generală a domeniului. La calitatea legăturilor care duc la acest conținut, precum și la semnalele sociale ale acestuia;
- utilitatea (este conținutul cuprinzător și oferă valoare?). Acest factor analizează cât de utile și de aplicabile sunt informațiile din pagină. Videoclipurile instrucționale, graficele explicative și imaginile sunt binevenite;
- prezentarea (este ușor de citit și de parcurs?). Acest factor este legat de anunțurile plasate pe pagină. Locurile în care se află nu trebuie să ducă la un conținut greu de citit.
Marcarea conținutului pentru a ajuta Bing să înțeleagă
Având în vedere diversitatea funcțiilor SERP de la Bing, ar trebui să încercați să profitați de ele.
Pentru a face acest lucru, puteți marca acest conținut cu diferite specificații. Printre altele, Bing acceptă HTML, Microdata, Schema.org și Open Graph.
Puteți utiliza Microdata și Schema.org ca extensii. Evidențiați informații despre website-ul dvs. și tipul de conținut. Informații despre afaceri, anunțuri, produse și oferte SEO.
Pagini și imagini cu Open Graph ajută Bing să le afișeze corect în Bing News.
În secțiunea “Diagnostics” și “Tools” din Bing Webmaster Tools, puteți găsi Markup Validator. Vă poate ajuta să vedeți dacă utilizați corect limbajul de marcare.
Puteți verifica și respectarea generală a paginii cu standardele Bing folosind SEO Analyzer. Acesta va verifica viteza paginii, etichetele, meta tagurile și alți parametri SEO.
Importanța link-urilor
SEO on page și calitatea conținutului sunt cei mai importanți factori pentru Bing. Cu toate acestea îi pasă și de profilul dvs. de link-uri.
Aceeași regulă se aplică aici ca și în cazul conținutului – calitatea contează cel mai mult.
Website-ul dvs. își poate pierde clasarea dacă are link-uri plătite. Sau dacă provin de la website-uri spammy ori au fost obținute prin link-uri reciproce.
Ce acceptă Bing în link-uri:
- text de ancoră cu cuvinte cheie. Bing sugerează gestionarea textelor de ancorare a legăturilor. Folosiți cuvinte cheie direcționate, acolo unde este posibil. SearchMetrics a constatat că 53% din website-urile din Top 30 au cuvinte cheie în ancorele lor;
- promovarea legăturilor de socializare. Semnalele sociale sunt cu adevărat importante pentru Bing. Conducerea traficului către paginile dvs. de pe canalele de socializare nu e considerată o problemă;
- publicarea de link-uri pe website-uri vechi. Vârsta domeniului creează încredere și este unul dintre factorii principali ai autorității;
- link-uri din domenii ca .org, .gov, .edu. Acestea sunt considerate organice și capabile să conducă utilizatorii reali către conținutul dvs.
Câteva link-uri dofollow de calitate de pe website-uri autorizate sunt cele mai eficiente.
SEO on page combinat cu un link building eficient este rețeta perfectă pentru îmbunătățirea clasamentelor.
Cu toate acestea, există altceva ce trebuie luat în considerare. Clasamentul în Bing depinde și de locația publicului și de optimizarea mobilă.
Optimizare locală și mobilă
Scopul motoarelor de căutare este de a face căutarea mai ușoară și mai precisă. Prin localizarea rezultatelor se evită întrebări legate de regiunea de căutare.
Pur și simplu tastăm “promovare web” și așteptăm să obținem rezultate pentru locația noastră. Același lucru este valabil și în ceea ce privește “prietenia” mobilă.
Nu dorim să vedem pagini ciudate cu butoane minuscule și bannere de anunțuri imense printre rezultate.
Acesta este motivul pentru care Bing (și alții) clasează paginile mai bune pentru mobil.
Ajustarea la căutarea locală în Bing
Există mai multe modalități de a anunța motorul de căutare că sunteți o afacere locală.
În primul rând, ar trebui să specificați locația dvs. vizată, utilizând markeri de locație. Atât în conținut, cât și setările de marcare.
Bing are și instrumente speciale de direcționare geografică. Le puteți găsi în secțiunea “Configure My Site” din secțiunea Bing Webmaster Tools.
Direcționarea geografică vă permite să cereți Bing să afișeze website-ul dvs. oamenilor dintr-o anumită țară.
Majoritatea panourilor activează direcționarea geografică doar la nivel de domeniu. Funcția de la Bing se aplică pe mai multe niveluri: domeniu, subdomeniu, director și pagină.
Puteți direcționa din punct de vedere geografic publicul la fiecare nivel de structură al website-ului.
Amintiți-vă însă că acest lucru nu funcționează pentru domenii de nivel superior bazate pe țări.
Ci doar pentru cele care folosesc TLD-ul internațional (de ex .com .org etc).
Un alt mod de a indica despre locația publicului e prin folosirea serviciul de înregistrare a companiilor.
Bing Places este complet gratuit și foarte ușor de utilizat, aducând multă valoare.
Vă ajută să deveniți mai vizibil în căutarea Bing, să fiți afișat pe Bing Maps și în rezultatele căutării locale.
Prin informații despre afaceri, poate afișa recenzii Yelp, ore de program, date de contact.
Pentru a adăuga afacerea dvs. în Bing Places, urmați instrucțiunile pentru completarea înregistrării. Dacă aveți un cont Google My
Business, îl puteți conecta la Bing și să adunați datele necesare.
Bing și compatibilitatea pentru telefoanele mobile
Bing nu e la fel de implacabil în ceea ce privește compatibilitatea ca Google. Totuși, situează pagini optimizate mobil mai sus în căutări.
Bing menționează mai mulți factori care pot afecta clasamentul. Puteți evalua website-ul dvs. folosind Mobile Friendliness Test Tool.
Pe scurt, evaluează paginile pe baza a cinci parametri:
- configurația Viewport: verifică adaptabilitatea paginii la dimensiuni diferite de ecran;
- configurarea zoom-ului: există probleme de zoom cu conținutul paginii?;
- lățimea conținutului: conținutul paginii se potrivește cu lățimea dispozitivului?;
- lizibilitatea textului: textul de pe pagină este de dimensiune lizibilă?;
- distanțarea link-urilor și a conținutului: link tag-urile sunt distanțate corect? Este ușor să faceți click pe ele?;
Practic, foarte similar cu ceea ce se întâmplă la Google. Instrumentele vă permit să controlați majoritatea setărilor principale pentru SEO off page și on page.
Nu este uitată nici optimizarea locală sau mobilă.
Există încă un factor de clasificare foarte important, care câștigă din ce în ce mai multă greutate.
Semnalele din social media contează foarte mult pentru Bing
Bing a avut întotdeauna în vedere semnalele din rețelele de socializare ale paginilor. Mai mult decât atât, utilizatorii autorizați de Twitter cresc rangul paginilor.
De asemenea, Bing a corelat căutarea și rețelele de socializare. Bing trage date pentru graficul de cunoștințe de pe Facebook.
Bing a confirmat în mod deschis corelația dintre popularitatea rețelei de socializare și clasament.
A sfătuit utilizatorii să adauge pictograme spre platformele de socializare pe pagini.
Bing salută link-uri de social media către website care pot conduce trafic de valoare.
Practic, am discutat toate elementele esențiale de la Bing, ca motor de căutare și preferințele SEO.
Ultima etapă importantă este pregătirea pentru succes. Folosiți instrumentele necesare pentru urmărirea clasamentelor Bing.
Urmărirea clasamentelor în Bing
De ce contează aici urmărirea clasamentelor? În primul rând, vă ajută să urmăriți progresul eforturilor depuse.
În al doilea rând, chiar dacă nu optimizați special pentru Bing, puteți localiza o sursă suplimentară de trafic.
Chiar dacă Bing oferă “putere” către Yahoo!, clasamentul poate diferi în cele două motoare. Urmărirea acestora este o modalitate excelentă de a fi conștienți de orice probleme.
Optimizarea pentru Bing poate încurca total clasamentele Google. Este crucial să urmăriți clasamentele Bing, alături de alte motoare de căutare.
Între Bing și Yahoo! rezultatele pot fi despărțite. Unul dintre motive este timpul necesar pentru sincronizarea bazelor de date.
Uneori, SERP-ul din Yahoo! poate fi actualizat mai târziu decât în Bing.
Evident, rezultatele Google nu sunt aceleași, deoarece algoritmul diferă de cel al Bing. Urmărirea lor vă va ajuta să jucați la ambele capete.
Important este să nu vă periclitați clasamentul, în niciuna dintre variante.
Concluzie
Bing este surprinzător de popular și are o audiență exclusivă care nu utilizează Google. În special în industria de retail, finanțe și tehnologie.
Pentru Bing, cea mai importantă parte a optimizării este SEO on page. Cuvintele cheie din titluri și descrieri sunt o necesitate certă.
În ceea ce privește legăturile, este întotdeauna bine să vă concentrați pe calitate.
În plus, Bing adoră conținutul media și apreciază când este bine optimizat. De asemenea, acordă multă atenție și rețelelor de socializare.
Toată popularitatea exprimată în like-uri, share-uri și comentarii va fi luată în considerare.
Un mare ajutor în SEO pentru Bing este panoul său de webmaster. Acesta vă permite să efectuați diverse sarcini de optimizare SEO.
Diagnosticați website-ul, analizați performanțele de căutare și generați rapoarte.
Urmăriți clasamentul în Bing, chiar dacă nu optimizați un website special pentru acesta.
Rețineți că poate fi o sursă semnificativă de trafic și trebuie ținută sub control.
This Post Has 0 Comments