Marketing digital 2020, strategia SEO este pregătită pentru aceste repere? Să luăm aminte de la motorul de căutare omniprezent, Google, cum să procedăm.
Dacă istoria tinde să se repete, atunci prezicerea viitorului ar trebui să fie ușoară, nu?
Ei bine, optimizare SEO vine cu o propunere ușor diferită. La urma urmei, aceasta este disciplina care progresează pe un teritoriu nemarcat, cu fiecare an ce trece.
Uneori, cel mai sigur pariu este să luăm informații de la motorul de căutare omniprezent, Google.
Ne referim la instrumentele pe care le pune la dispoziție în optimizare SEO.
Actualizările de algoritm și modificările SERP neanunțate pe care le întâlnim, fac parte din tipicul gigantului.
Deci, ce înseamnă marketing digital în 2020 pentru căutarea organică? Aruncăm o privire spre globul de cristal, marca Google.
Facem tot posibilul pentru a prezice imprevizibilul…
Google va deveni internetul (sau încearcă)
Pare să fie obiectivul fiecărui gigant web să devină, de fapt, internetul. Google nu este diferit, și are un avantaj, spre deosebire de Facebook și Amazon.
Oferta aproape nelimitată de conținut web care alimentează și susține interfața sa.
Este o ”voce” puternică ce dictează ceea ce fac proprietarii cu website-urile lor.
În 2019, Google a continuat să afișeze din ce în ce mai mult conținut terț direct în SERP.
Servea informațiile căutate de către utilizatori sub diverse forme. De exemplu, fragmente, grafice de cunoștințe, căsuțe de răspuns, videoclipuri ori imagini.
Google reduce treptat nevoia utilizatorilor săi de a face click pe orice website. Deși acest lucru poate părea îngrozitor, de fapt nu este sfârșitul SEO.
Un utilizator află și achiziționează produsele sau serviciile mărcii dvs. de la SERP-uri Google.
În 2020, SEO va trebui să țină cont de SERP-urile Google. De asemenea, trebuie urmărtie și website-urile proprii, atunci când se măsoară KPI.
Google facilitează acest lucru prin mai multe valori în Google Search Console.
De exemplu, produse, videoclipuri etc., acestea continuând să se extindă. Monitorizarea impresiilor va deveni la fel de importantă ca un trafic organic.
Utilizatorii vor interacționa cu conținutul unui website. Atât pe website-ul propriu, cât și de la distanță, prin Google.
Viteza paginii pe telefoanele mobile în marketing digital 2020
Smartphone-urile vor continua să fie dispozitivele de facto pentru utilizatorii de internet.
Google a împins dezvoltatorii web să îmbunătățească viteza de încărcare a paginii. În acest fel, s-a contribuind la reducerea reclamațiilor venite de la utilizatorii de telefonie mobilă.
Google Search Console a inclus un raport privind problemele telefoanelor mobile de ani de zile.
Anul trecut a adăugat o opțiune de raportare a vitezei pe pagină. În acest mod, se puteau identifica paginile cu cele mai slabe performanțe pentru fiecare website.
Când Google atrage atenția asupra acestor informații, echipele de dezvoltare nu au altă opțiune.
Trebuie să ofere experiențe mai rapide pe dispozitivele mobile. Se așteaptă ca viteza de încărcare a paginii să devină un factor de clasificare tot mai important.
Rezultatele căutării se vor îmbunătăți datorită BERT
Google a adăugat modelul de limbă BERT la algoritmul său în octombrie 2019, începând cu SUA.
Se va extinde și în alte țări pe tot parcursul anului 2020. Acest model îmbunătățește înțelegerea motorului de căutare a intenției utilizatorilor.
Este util, mai ales în cazul unor interogări complicate sau ambigue. Acesta va avea impact pe ce tip de conținut va avea o poziție proeminentă.
Însă nu trebuie neglijate nici tipurile de fragmente și extrase care vor fi prezentate. Toate acestea, împreună, formează strategia de marketing digital în 2020.
Website-urile de înaltă calitate, cu conținut detaliat despre produsele și serviciile lor, vor fi câștigătorii finali.
În ceea ce privește SEO, BERT servește un memento, în timp util. Nu presupuneți că un conținut ”vorbește” singur, prin fotografii sau videoclipuri.
E-A-T (Expertise-Authoritativeness-Trustworthiness)
În 2019, Google a servit o serie de actualizări de bază ale algoritmului său. Fiecare dintre aceste actualizări a îmbunătățit capacitatea motorului de a înțelege un conținut.
Astfel, acesta poate direcționa mai bine traficul de căutare.
Website-urile ce au înregistrat o mare volatilitate tind să fie financiare sau medicale.
Sunt subiecte pe care Google le păstrează la un standard mai ridicat. În principal, datorită modului în care acestea au un impact asupra vieții.
Astfel de website-uri au fost surprinse de modificări.
În marketing digital 2020, SEO trebuie să-și concentreze atenția asupra E-A-T (expertiză-autoritate-încredere).
De ce? Google va continua să-și dezvolte algoritmul principal. Va urmări website-urile pe care le consideră autorizate de experți.
Acestea vor avea cea mai mare autoritate în domeniu. În acest fel, atrag încredere din partea celorlalți, aflați în aceeași disciplină.
Acestea vor fi selectate pentru a satisface cel mai bine nevoile utilizatorilor. Această paradigmă în trei părți depășește SEO-ul tehnic, desigur.
Fiecare specialist SEO preocupat de traficul organic va trebui să se concentreze mai mult pe conținut.
Nu trebuie neglijate nici conștientizarea mărcii și concurenții din domeniu.
Vrei să țintiți mai sus în marketing digital în 2020?
De la BERT la E-A-T până la Google devenind literalmente internetul, există schimbări în SEO. Aveți deja fundamentele corecte?
Conținutul dvs. este pe măsura așteptărilor?
În acest caz, este puțin probabil să fiți lăsați în urma evoluțiilor din acest an. Dar există o diferență între a nu fi lăsat în urmă și a progresa.
Dacă acesta din urmă este obiectivul dvs., experții noștri sunt gata să vă ajute.
This Post Has 0 Comments