Skip to content
Viteza website-ului, cum afectează vânzările, SEO și conversia

Viteza website-ului, cum afectează vânzările, SEO și conversia

Viteza website-uluiViteza website-ului, cum afectează vânzările, SEO și conversia.  Gândiți-vă, ați prefera să navigați pe un website cu încărcare lentă sau pe un site cu încărcare rapidă?

Prin viteza rapidă a unui website acesta devine accesibil utilizatorilor.

Majoritatea oamenilor preferă cu siguranță un website de încărcare rapidă, deoarece fiecare secundă este încărcată de un website.

Clientul în aceste zile are o durată scurtă de atenție.

Aceasta trebuie capturată înainte ca ceva să o distragă.
Google și-a dat seama cât de importantă a fost viteza website-ului pentru utilizatorii săi în 2010, când au anunțat că viteza website-ului va fi unul dintre factorii din algoritmul lor atunci când se clasează un website.

Logica este simplă: website-urile cu încărcare lentă oferă utilizatorilor o experiență slabă, deci nu merită un clasament ridicat de căutare.

Ce este exact viteza unui website?

Viteza website-ului, așa cum este definită de Google, este cât de rapid se încarcă conținutul website-ului dvs. Inclusiv, cât de rapid utilizatorii pot interacționa cu conținutul dvs.

Practic, există trei valori cruciale ale performanței pe care ar trebui să le măsurați la determinarea vitezei website-ului:

  • Timp de încărcare a paginii
  • Timpul interacțiunii (TTI)
  • Time to First Byte (TTFB)

Timpul de încărcare a paginii este practic timpul necesar pentru încărcarea tuturor resurselor paginii dvs.

Aceasta include imagini, scripturi ale terților, conținut și orice altceva.

Timpul de interacțiune (TTI) este timpul necesar pentru a încărca conținutul paginii dvs. principale și a deveni interactiv pentru utilizatori.

Aceasta include apeluri la acțiuni, bannere de caracteristici și alte butoane interactive cu care doriți ca utilizatorii să interacționeze.

TTI este mult mai important atunci când vine vorba de experiența utilizatorului, în comparație cu timpul de încărcare a paginii.

Acesta exprimă direct cât de rapid ar putea interacționa utilizatorii cu website-ul dvs.

Totuși, ambele aspecte sunt foarte importante dacă doriți să vă măriți viteza website-ului în general.

Time to first byte (TTFB) măsoară receptivitatea serverului dvs. web. Când se face o solicitare pentru o pagină, serverul web procesează această solicitare și apoi trimite pagina.

Timpul pentru a acorda o primă ocazie măsoară pauza pe care serverul web o ia în timp ce gestionează solicitarea.

TTFB este de fapt un factor de clasificare a vitezei de pagină. Acesta este un lucru pe care Google îl măsoară și vă va aplica în instrumentul viteza website-ului.

Acesta este un domeniu cu care se luptă unele website-uri. Temele sau modulele prost făcute pot determina creșterea TTFB. La fel și un back-office configurat greșit.

De ce ar trebui să optimizați  viteza website-ului?

Website-ul dvs. nu face excepție de la algoritmul motorului de căutare Google.

La fel ca orice alt website, ar trebui să vă concentrați pe creșterea vitezei website-ului dvs. dacă doriți să îmbunătățiți vânzările, SEO și conversiile website-urilor.

Rularea unui website de comerț electronic lent poate duce la penalități din partea Google și a vizitatorilor website-ului dvs.

Majoritatea utilizatorilor preferă website-urile cu încărcare mai rapidă și aici intră serviciile de optimizare SEO.

Viteza unui website și motivele pentru optimizare

Un website lent poate reduce vânzările.

Viteza website-ului este un factor major care afectează abandonarea paginii. Este adevărat că utilizatorii se așteaptă adesea ca website-urile să fie interactive în 3 secunde sau mai puțin.

Da, majoritatea utilizatorilor nu au răbdare să aștepte paginile web care durează mult timp la încărcare.

În calitate de proprietar de website-uri de comerț electronic, acest lucru este crucial pentru afacerea dvs. În mod special pentru vânzările dvs.

Potrivit Kissmetrics, 40% dintre utilizatori abandonează un website care durează mai mult de 3 secunde pentru a se încărca.

Acest lucru înseamnă că este posibil să pierdeți cel puțin 40% din clienții potențiali față de concurenții dvs.

Bineînțeles, dacă website-ul dvs. necesită mai mult de 3 secunde pentru a se încărca.

Se pierd multe vânzări în fiecare lună, deoarece încărcarea unui website durează prea mult timp!

Dar asta nu este tot. Conform sondajelor 79% dintre utilizatorii care au probleme cu performanța website-ului au raportat că nu se vor mai întoarce.

44% dintre ei ar fi dispuși să le spună prietenilor experiența lor de cumpărături online slabă.

Un website lent  va afecta potențialii dvs. clienți, actuali și anteriori. Viteza lentă poate afecta și viitorii dvs. potențiali clienți!

Viteza slabă duce la un clasament slab

Google continuă să ne amintească că viteza website-ului este unul dintre factorii pentru algoritmul său de căutare.

Unul din cele care este utilizat pentru clasarea website-urilor.

Dacă aveți un website lent, vă va afecta clasamentul SEO. Din motiv că, Google și alte motoare de căutare impun penalități pe website-urile care au o experiență slabă pentru utilizatori.

De asemenea, motoarele de căutare au un timp alocat pentru crawlerele care accesează un website. Dacă website-ul dvs. se încarcă încet, motoarele de căutare pot accesa doar câteva pagini.

Ca proprietar de website-uri de comerț electronic, clasamentul pentru motoarele de căutare joacă un rol important în succesul tău.

Clasamentele SEO vă afectează în mod direct traficul organic, ceea ce vă va afecta, de asemenea, vânzările și conversiile.

Optimizarea timpului de încărcare a paginii și a timpului pentru interacțiune (TTI) ar trebui să fie obiectivul dvs.

Google și alte motoare de căutare promovează website-uri care au o experiență bună a utilizatorului.

După cum se știe, viteza website-ului este un factor care afectează experiența utilizatorului.

Dacă doriți un clasament decent al paginilor pe Google și alte motoare de căutare, trebuie să creșteți viteza website-ului.

Tot conținutul tău SEO nu ar fi nimic dacă website-ul tău se încarcă prea lent!

Experiența slabă a utilizatorului vă poate reduce rata de conversie

După cum am menționat mai sus, un website cu încărcare lentă poate duce la o experiență slabă a utilizatorului.

Acest lucru nu numai că afectează clasamentul pentru motoarele de căutare, dar poate afecta și ratele de conversie.

Știm cu toții ”magia” transformării vizitatorilor unui website în clienți. A îi aduce cu un pas mai aproape de a cumpăra de la dvs.

În acest context a avea mai puțini vizitatori convertitori pot afecta de asemenea vânzările.

Potrivit Kissmetrics, o întârziere de 1 secundă în website-ul dvs. vă poate reduce conversiile cu până la 7%.

Ce se întâmplă dacă website-ul dvs. nu are o secundă, ci 5 secunde de întârziere?

Acest lucru ar reduce conversiile dvs. cu un procent extraordinar de 35%. Este foarte rău pentru afaceri!

Cum creștem ratele de conversie?

Dacă doriți să mențineți sau chiar să vă creșteți ratele de conversie, website-ul dvs. trebuie să se încarce mai rapid.

Poate că deja se încarcă rapid. Însă, o îmbunătățire de 1 secundă poate duce la o creștere de 7% a ratelor de conversie!

Luați în considerare optimizarea vitezei website-ului dvs. astăzi.

Îmbunătățirea vitezei website-ului vă poate ajuta să creșteți clasamentele, conversiile și vânzările SEO.

Este cel mai înțelept lucru de făcut, dar nu este ceva care poate fi făcut cu ușurință fără cunoștințe adecvate.

Am învățat ani în șir cum să creștem viteza website-ului prin modificarea website-urilor.

Am determinat care factori afectează cel mai mult viteza unui website. Am ajutat o mulțime de proprietari de website-uri, să sporească viteza website-ului lor.

În mod indirect, să-și crească vânzările, clasamentele SEO și conversiile în acest proces.

Nu pierdeți niciodată un potențial client din nou din cauza vitezei lente a website-ului dvs.

Articole recomandate:

This Post Has 0 Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back To Top