Agenție SEO, servicii de promovare online. Astăzi, 55% dintre companii investesc în servicii profesionale de optimizare SEO pentru motoarele de căutare.
Cu toate acestea, înainte ca firma dvs. să ia în considerare serviciile SEO, este esențial să răspundeți la două întrebări:
- Ce sunt serviciile SEO?
- Ce ar trebui să includă serviciile oferite de o agenție SEO?
Definiția serviciilor SEO
Serviciile SEO sunt servicii oferite de obicei de o agenție SEO care ajută compania dvs. să ocupe o poziționare de top în rezultatele organice ale motoarele de căutare.
Cu ajutorul serviciilor SEO, afacerea dvs. poate să-și îmbunătățească vizibilitatea în rezultatele organice ale motoarelor de căutare precum Google și Bing.
Vă concentrați în mod special pe rezultatele căutării legate de compania, produsele, serviciile sau industria dvs.
De exemplu, o companie din domeniul turismului poate utiliza SEO pentru a clasifica căutări precum:
- agenție de turism
- oferte de turism în România
- cazare ieftină Mamaia
Google are peste 200 de indicatori pentru a determina clasamentul sau poziția unui website în rezultatele organice.
Este nevoie de o cantitate semnificativă de experiență pentru a avea succes în mediul online.
Acesta este motivul pentru care multe companii se asociază cu o agenție SEO, specializată în optimizare și promovare Web.
De cele mai multe ori este o agenție SEO, care are personal specializat, cu experiență.
Servicii SEO pe care o agenție SEO le oferă
De la lansare, algoritmii motoarelor de căutare au suferit numeroase actualizări și inovații. Acesta este motivul pentru care multe agenții SEO oferă servicii SEO specializate. Acest lucru ajută ca întreprinderile din anumite industrii să aibă succes în mediul online.
Pentru multe companii, serviciile SEO tradiționale oferă tot ceea ce ai nevoie pentru a avea succes. Poate dețineți un magazin local sau un magazin de comerț electronic.
Serviciile SEO locale și de comerț electronic oferă un avantaj competitiv.
Acest avantaj poate maximiza impactul strategiei dvs. SEO. Serviciile oferite de o agenție SEO, vor deveni parte integrantă a strategiei de marketing online.
După ce cunoașteți definiția serviciilor SEO, este esențial să revizuiți serviciile furnizate de agențiile SEO.
Fiecare agenție este diferită. Puteți să vă asociați cu un furnizor care oferă un pachet complet atunci când vine vorba de servicii SEO.
Pe măsură ce comparați agențiile, concentrați-vă pe serviciile SEO care includ următoarele:
1. AUDIT SEO
Serviciile fiecărei companii SEO ar trebui să prezinte un audit SEO. Cu un audit SEO, furnizorul dvs. de servicii SEO analizează în detaliu strategia dvs. actuală.
Chiar dacă nu aveți o strategie SEO în vigoare, agenția SEO vă va evalua website-ul din perspectiva SEO. Va analiza unde excelează și unde ar putea aduce îmbunătățiri.
Puteți profita de instrumente gratuite de audit SEO. Însă acestea nu oferă companiei dvs. informații personalizate pe care le oferă o echipă de specialiști SEO.
Acesta este motivul pentru care serviciile SEO ar trebui să includă un audit.
Dacă nu, acest lucru indică o lipsă de pregătire și investiții din partea agenției SEO.
Un audit SEO absent poate sugera că agenția dvs. nu intenționează să creeze o strategie personalizată pentru afacerea dvs.
În schimb, folosesc un șablon. Motiv pentru care nu doresc să investească timpul în auditul SEO al website-ului dvs.
Cele mai bune strategii sunt adaptate afacerii Dvs., brandului Dvs. și publicului țintă.
2. ANALIZA CONCURENȚEI
Oricât de importantă este industria dvs., doriți o analiză a concurenților.
Cu o analiză a concurenților, compania dvs. poate descoperi concurenți online și offline.
Această descoperire vă poate informa strategia, ajutându-vă să profitați și să beneficiați de punctele slabe ale concurentului.
Multe agenții SEO includ o analiză inițială a concurenților cu serviciile lor.
Dar analiza concurenței trebuie să devină o parte regulată a strategiei dvs. Companiile își evaluează concurenții în mod continuu, căutând mereu și identificând oportunități.
Se recomandă o analiză a concurenților dvs. în fiecare trimestru.
Această abordare proactivă permite crearea unor strategii competitive pentru piața în care activați.
Fiecare companie își dorește să fie cu un pas înaintea concurenței.
3. STRATEGIA PERSONALIZATĂ OFERITĂ DE O AGENȚIE SEO
O strategie personalizată este o componentă de bază a definiției serviciilor SEO.
Când aveți o abordare personalizată pentru afacerea dvs., vă puteți maximiza rentabilitatea investițiilor. Aceasta se traduce prin mai multe apeluri, comenzi și vizite la compania dvs.
Dacă investiți în servicii SEO, echipa dvs. trebuie să se asigure că agenția SEO oferă o strategie personalizată.
Acest lucru se datorează faptului că multe agenții SEO, în special cele care promovează servicii SEO „ieftine”, furnizează strategii ieftine sau ireale.
Cu o abordare SEO ieftină, afacerea dvs. nu obține rentabilitatea maximă a profitului.
În cele mai multe cazuri, companiile nu apar în prima pagină a rezultatelor organice cu aceste tipuri de strategii.
Asta nu vă ajută afacerea, deoarece doar 25% dintre utilizatori depășesc prima pagină a rezultatelor organice.
Acesta este motivul pentru care echipa dvs. trebuie să investească în servicii oferite de o agenție SEO, care oferă strategii personalizate.
5. OPTIMIZARE SEO ON-PAGE
Optimizarea on-page este o altă componentă critică a serviciilor SEO.
Prin optimizare on-page, agenția SEO se concentrează pe optimizarea funcțiilor website-ului dvs.
Mai exact, un serviciu de optimizare SEO on-page, se referă la partea tehnică a unui website.
Serviciile de optimizare SEO on-page includ:
- actualizarea etichetelor de titlu, meta descrieri și etichete H1, H2, H3
- verificarea arhitecturii informaționale a website-ului, redirecționări și structura de link-uri interne
- crearea unui sitemap
- optimizarea imaginilor website-ului dvs. în conformitate cu cele mai bune practici SEO
- cercetarea și optimizarea website-ului dvs. pentru cuvinte cheie valoroase și relevante
- analiză accesibilitate, viteză și designul website-ului dvs.
În majoritatea cazurilor, optimizarea on-page reprezintă o parte semnificativă a serviciilor SEO.
De aceea, dacă o agenție SEO nu oferă SEO on-page, înseamnă că echipa dvs. trebuie să caute o altă agenție.
4. OPTIMIZAREA OFF-PAGE
Când investiți în servicii de optimizare SEO, pachetul dvs. ar trebui să includă un serviciu de optimizarea off-page.
În SEO, optimizarea off-page se referă la optimizarea factorilor din afara website-ului dvs. care vă influențează clasamentul în rezultatele organice.
De exemplu, numărul de backlink-uri vă poate modifica clasamentul în rezultatele organice.
Un serviciu de link building, se referă la cantitatea și calitatea website-urilor care se conectează la site-ul dvs.
Un blogger din domeniul turismului de exemplu, poate trimite un link către website-ul dvs.
Link-ul trebuie să fie pus pe o expresie cheie pe care Dvs., o promovați. Un exemplu îl puteți vedea mai sus, unde am discutat despre o agenție de turism.
Nu aveți de unde ști dacă o agenție SEO oferă optimizare off-page în serviciile ei.
Trebuie să cereți doar aceste servicii! Acestea pot oferi o imagine de ansamblu asupra serviciilor lor SEO.
În acest fel, personalul dvs. poate lua o decizie educată atunci când alegeți o agenție SEO.
6. RAPOARTE LUNARE, STATISTICI
Transparența este esențială atunci când vine vorba de servicii SEO. Vrei o agenție SEO pe care echipa ta să se bazeze?
Motivul pentru care parteneriatul cu o agenție SEO care include rapoarte lunare periodice este esențial.
Cu un raport de performanță, afacerea dvs. poate primi informații imediate despre rezultatele strategiei dvs. SEO.
Ca exemplu, raportul dvs. poate acoperi traficul organic, rata de conversie și clasamentul pentru rezultatele organice.
7. OPTIMIZAREA PROGRESIVĂ OFERITĂ DE O AGENȚIE SEO
Optimizarea SEO este o strategie continuă. Definiția serviciilor SEO subliniază parteneriatul pe care afacerea dvs. îl formează cu o agenție SEO.
Cu o optimizare continuă, agenția SEO optimizează site-ul dvs. în mod constant.
Chiar și după ce website-ul dvs. îndeplinește standardele SEO, aceasta continuă să găsească modalități de a vă îmbunătăți strategia SEO.
Se pot găsi cuvinte cheie suplimentare sau de umplutură pe care compania dvs. să le folosească.
Această descoperire se traduce prin conținut nou, ceea ce duce la promovarea acelui conținut în industria dvs.
This Post Has 0 Comments